Ашық сабақ Абайды оқы, таңырқа! "Күз" өлеңі. 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Абайды оқы, таңырқа! "Күз" өлеңі. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Күз» өлеңі бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді сабақ жоспары

Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:

Абайды оқы, таңырқа!

Сынып: 6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Күз» өлеңі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру.

6.Ж4.Мәліметтерді жинақтай отырып тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау.

6.ТБ 2.Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

«Күз» өлеңі бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

«Күз» өлеңінен мәліметтерді жинақтай отырып тақырып бойынша сызба-кесте жасайды.

Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Берілген сөз тіркестерін пайдаланып,өз өлкелерінің табиғаты туралы шағын мәтін құрап айтады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Өлеңнен алған әсерлерін еркін әңгіме түрінде жаза алады.

Бағалау критерийі

«Күз» өлеңі бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

«Күз» өлеңінен мәліметтерді жинақтай отырып тақырып бойынша сызба-кесте жасайды.

Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады.

Мәліметтерді жинақтай отырып тақырып бойынша сызба-кесте жасайды.

Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сұр бұлт, дымқыл тұман, бәйшешек, қайыршы, сейіл-серуен, ақ шомшы

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Сұр бұлт, түсі суық, дымқыл тұман, бәйшешек

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Бір жылда неше мезгіл бар?

2.Күз қандай мезгіл?

3.Күзде ауа-райы қандай болады?

4.Қандай ақындардың күз туралы жазған өлеңдерін білесіңдер?

Не себепті күз- молшылық мезгілі деп ойлайсыз?

ишара:

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша патриоттық сезімді, туған жердің табиғатын аялауға баулу.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану пәні, география, биология

Алдыңғы оқу

Жыл мезгілдері, күз туралы түсініктері қалыптасқан

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

Басы

7 мин.


2мин.


2мин.






3мин.


1.Ұйымдастыру кезеңі.

2.Психологиялық ахуал туғызу.

«Шаттық шеңбері»

(оқушылар шаттық шеңберіне тұрады, бір-біріне кезектесіп жақсы тілектер айтады)

3.Оқушыларға күз айлары жазылған сары жапырақтар таратып, үш топқа бөлу.

«Миға шабуыл».

Оқушыларға сұрақ қою арқылы сабақтың тақырыбына әкелу.

- Қазір қай жылы мезгілі?

- Бір жылда неше жыл мезгілі бар?

- Алдарыңдағы жапырақтың түсі қандай, бұл қай кезде болады?

Жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаттары және бағалау критерийлерімен таныстыру.










Сабақтың ортасы

25мин.

8 мин.































9 мин















8 мин

1-тапсырма Ж. ЖЖ

«Күз» өлеңін оқушылар өлеңді көз жүгіртіп оқып шығады.

(оқушылар өздеріне таныс емес сөздердің астын қарындашпен сызып қояды, жұпта талқылайды).

Конверттегі сұрақтар бойынша күз мезгілін өз өлкесімен байланыстырып айтады:

1.Өлеңде жылдың қай мезгілі суреттелген?

2.Ақын күзді кімдерге теңеген?

3.Сендер тұратын өлкең күз мезгілінде қандай кейіпке енеді?

Сөз тіркестерін (сұр бұлт, түсі суық, дымқыл тұман, бәйшешек ) пайдаланып,өз өлкелерінің табиғаты туралы шағын мәтін құрап айтады. /көпшілігі/

Дескриптор:

1.Өлеңді мұқият оқы.

2. Таныс емес сөздердің астын сызып, жұбыңмен талқыла;

3.Берілген сұрақтар бойынша өлеңнің идеясын күнделікті өмірмен байланыстыр.

4. Сөз тіркестерін пайдаланып,өз өлкелерінің табиғаты туралы шағын мәтін құрап айт.

ҚБ. «Көршіңізге айтыңыз» жұптар бірін-бірі бағалайды

2-тапсырма Т.Ж.

«Дара диаграмма» арқылы

Күз өлеңінен оқуышылар мәлімет жинақтай отырып дара дигарамманы толтырып жазады.

Дескриптор:

1.Күз өлеңі бойынша мәліметтер жина

2.Сол мәліметтерді пайдалана отырып, дара диаграмманы толтыр.

ҚБ. Оқушылардың бағалау сызбасы (Оқушылар жекелеп баға қою сызбасына сәйкес жұбының жұмысын бағалайды)

3-тапсырма. Т.Ж.

«6х6х6» әдісі

Әр топ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, «Күз» тақырыбына бірнеше жай сөйлемдер құрайды.

Өлеңнен алған әсерлерін еркін әңгіме түрінде жазады./кейбірі/

Дескриптор:

1.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақта

2. Өлеңдегі жаңа сөздерді қолдана отырып, «Күз» тақырыбына жай сөйлемдер құрастыр.

3. Өлеңнен алған әсерлерін еркін әңгіме түрінде жазады.

ҚБ. «Сызғыш» арқылы жұптар бірін-бірі бағалайды














































Сабақтың

Соңы

8мин.








4 тапсырма. ТЖ

Жабық сұрақтар

(иә, жоқ деп жауап береді).Оқушылар Күз тақырыбын қорытындылайды.

1.Күзде күн жылы бола ма?

2.Күзде шөп шыға ма?

3.Құстар жылы жаққа ұша ма?

4.Бәйшешек гүл ата ма?

5.Бау-бақша егіле ме?

6.Күзде жаңбыр жауа ма?

Кері байланыс:

«Бес бармақ» әдісі арқылы оқушылар сабақтан алған білімдеріне кері байланыс береді.











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.04.2022
566
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі