1-тапсырма Ж.
ЖЖ
«Күз» өлеңін оқушылар өлеңді көз жүгіртіп оқып
шығады.
(оқушылар өздеріне таныс емес сөздердің астын
қарындашпен сызып қояды, жұпта
талқылайды).
Конверттегі сұрақтар
бойынша күз мезгілін өз өлкесімен байланыстырып
айтады:
1.Өлеңде жылдың қай мезгілі
суреттелген?
2.Ақын күзді кімдерге
теңеген?
3.Сендер тұратын өлкең күз мезгілінде қандай
кейіпке енеді?
Сөз
тіркестерін (сұр
бұлт, түсі суық, дымқыл тұман, бәйшешек ) пайдаланып,өз
өлкелерінің табиғаты туралы шағын мәтін құрап айтады.
/көпшілігі/
Дескриптор:
1.Өлеңді мұқият
оқы.
2.
Таныс емес сөздердің астын сызып, жұбыңмен
талқыла;
3.Берілген сұрақтар бойынша өлеңнің идеясын
күнделікті өмірмен байланыстыр.
4. Сөз
тіркестерін пайдаланып,өз өлкелерінің табиғаты туралы шағын мәтін
құрап айт.
ҚБ. «Көршіңізге айтыңыз» жұптар бірін-бірі
бағалайды
2-тапсырма
Т.Ж.
«Дара диаграмма»
арқылы
Күз
өлеңінен оқуышылар мәлімет жинақтай отырып дара дигарамманы
толтырып жазады.
Дескриптор:
1.Күз өлеңі бойынша мәліметтер
жина
2.Сол мәліметтерді пайдалана отырып, дара
диаграмманы толтыр.
ҚБ. Оқушылардың бағалау сызбасы
(Оқушылар жекелеп баға қою сызбасына
сәйкес жұбының жұмысын бағалайды)
3-тапсырма.
Т.Ж.
«6х6х6»
әдісі
Әр
топ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, «Күз»
тақырыбына бірнеше жай сөйлемдер
құрайды.
Өлеңнен алған әсерлерін еркін әңгіме түрінде
жазады./кейбірі/
Дескриптор:
1.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін
сақта
2.
Өлеңдегі жаңа сөздерді қолдана отырып, «Күз» тақырыбына жай
сөйлемдер құрастыр.
3.
Өлеңнен алған әсерлерін еркін әңгіме түрінде
жазады.
ҚБ. «Сызғыш» арқылы жұптар бірін-бірі
бағалайды
|