Материалдар / Ашық сабақ "Абайдың қара сөзі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Абайдың қара сөзі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жас мамандарға әдәстемелік көмек ретінде ұсынылады.Жаңартылған білім мазмұны бойынша өткізілген. Пайдаланушы өзіне қажетті деп санаса пайдалана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
466
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Әдебиеттік оқу

Мектеп: «№18 ЖОББМ»КММ

Күні : 16.10.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні:Тютенова Б.М.

Сынып 3 «ә»

Қатысқандар саны : 19 / Қатыспағандар саны :

Бөлім

Жақсыдан үйрен ,жаманнан жирен

Сабақтың тақырыбы

Абайдың қарасөзі

Оқу бағдарла- масына сілтеме

1.4 Тыңдарманның назарын аударту.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

3.1.4.1 – сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді, вербальды емес тілдік құралдарды қолдану.

Күтілетін нәтиже

Барлық оқушылар: шығармадағы мақал-мәтелдерді, нақыл сөздерді табады.

Көптеген оқушылар: негізгі ойды анықтайды.

Кейбір оқушылар: шығарма бойынша вербальды емес тілдік құрал- дарды қолдана алады

Құндылық

Сөз құдіретін түсіну, сезіну

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану. Өзін-өзі тану

АКТ-ны қолдану

дағдылары

Интербелсенді тақта

Алдыңғы білім

Ш. Құдайбердіұлы. «Адамдық – борышың»


Жоспар





Уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар




Сабақтың басы


8 мин

Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек:

Бір, екі, үш

Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз.

«Даналық ағашы» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау.


Сабақтың ортасы





24- мин




























































































Сабақтың соңы




8 мин





























Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен таныстыру.

1-тапсырма. Берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы тіркестер тауып жаз. Әр бағанға ат қой.

Білімсіз – Өнерсіз – Жалқау – Сараң – Өтірікші – Әдепсіз –

Білу (оқушы әдістер мен жұмыстың орындалу ретін біледі).

Мағынаны ажырату. Тақырыпты болжау.

Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін шығарту.

Түсіну.

«Галереяны шарлау» әдісі.

Оқылым. 2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Мәтіндегі түсініксіз сөздерді галереядан іздейді (надандық, еріншектік, залымдық).

Абайдың отыз сегізінші қарасөзінен

Хисабына – б ұ л ж е р д е: қатарына, есебіне деген мағынада.

Автор туралы мәліметті тереңдету.

Жеке жұмыс. 3-тапсырма. Абай ата атаған жат қылықтарды санамалап айт. Оларға қандай ортақ ат берер едің? Оларды көрсете аласың ба (ым-ишара арқылы көрсету)?

Қолдану.

Сергіту сәті. «Қыдырып қайтайық». Би билету.

Топтық жұмыс.

4-тапсырма. Абай атаның сөзі неліктен осы бөлімде берілген деп ойлайсың? Түсіндіріп көріңдер.

Жұптық жұмыс.

5-тапсырма. Абай ата сөзін кесте түрінде қысқаша дәптеріңе түсір.

Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп, ұсыныс, ескертулерін айтады.



Ойтолғау.

ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Абайдың отыз сегізінші қарасөзін мұқият оқып, топ алдында сөйлеуге дайындал


1

Сөйлейтін

тақырыбың қандай?

Абайдың отыз сегізінші қара

сөзі

2

Мәтінді мұқият

оқып шықтың ба?

Иә


Тақырыбы, идеясы

қандай?


3

Қанша уақыт

сөйлейсің?

2-3 минут

4

Не туралы сөйлейсің? Қысқартып ретімен жазып шық

  1. қор қылатын 3 нәрсе;

  2. надандық;

  3. білімсіздік;

  4. еріншектік;

  5. талапсыздық;

  6. залымдық

5

Сөйлеу барысында абзацтар бойынша риторикалық сұрақтарды

қолдансаң болады*

Надандық деп нені айтамыз?

6

Тақырыпқа қатысты өмірден мысалдар, мақал-мәтелдер, дәйексөздер жаттап алдың ба? Қандай?

Мысалы:

  1. «Білімдіге дүние жарық, білімсіздің күні кәріп»;

  2. Еріншектің ертеңі бітпес;

  3. Талап қылмай мұратқа жетпес;

  4. Залымның дәулеті әулетіне дарымас.

7

Көпшілік алдына шыққанда өз мәдениетіңді қалай көрсетесің?

Тізбектеп жазып шық.

Сыпайы амандасу, жылы қабақ таныту, қобалжымау, әдепті болу, қойылған сұрақтарға және сөз соңында рақмет айту

8

Айна алдында қимыл-қозғалы- сыңды тексеріп көрдің бе? Не

байқадың?

Иә. Басымды көтеріп, денемді тік ұстап, тыңдаушыларға қарап сөйлеуді естен шығармау

9

Дауысыңды телефон диктофонына жазып, қайта тыңдап көрдің бе?

Не байқадың?

Иә. Ырғақты дұрыс қойып, дауысымды сәл қаттырақ шығару. Әр сөзді анық айтуға тырысу. Әр сөйлем аяқталғанда немесе бір ойдан екінші ойға

көшерде сәл кідіріс жасау керек

10

Қалай амандаса-

тыныңды ойластыр.


Үй тапсырмасы 6 тапсырма А.Құнанбаев туралы шығармашылығы туралы сөйлеудің жобасын жаса

Тақырыбы:

Жобасы :

Көрнекіліктер:

Кері байланыс: Ауызша

Рефлексия: Абай ата атаған жаман қылықтарды санаиалап айт.Оларға қандай ортақ атау берер едің?

Кері байланыс

«Алмаағашы» әдісі

Жасыл түсті алма – бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл күйім көтеріңкі.

Сары түсті алма – мен тапсырма- ны орындай алмадым, көңіл күйім жоқ.






Сөздер жазылған парақтар
































Интер белсенді тақта(слайд)







Кесте



Түрлі түсті қағаздар





























































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!