Ойқозғау. Сабақтың тақырыбын айту. Бағалау критерийімен
таныстыру.
1-тапсырма. Берілген сөздерге
қарама-қарсы мағыналы тіркестер тауып жаз. Әр бағанға ат
қой.
Білімсіз – Өнерсіз – Жалқау – Сараң – Өтірікші – Әдепсіз
–
Білу (оқушы әдістер мен
жұмыстың орындалу ретін біледі).
Мағынаны ажырату. Тақырыпты
болжау.
Мақсатқа сәйкес оқушыларға бағалау критерийін
шығарту.
Түсіну.
«Галереяны шарлау»
әдісі.
Оқылым. 2-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы.
Мәтіндегі түсініксіз сөздерді галереядан іздейді (надандық,
еріншектік, залымдық).
Абайдың отыз сегізінші
қарасөзінен
Хисабына – б ұ л ж е р д
е: қатарына, есебіне деген
мағынада.
Автор
туралы мәліметті тереңдету.
Жеке жұмыс. 3-тапсырма.
Абай ата атаған жат қылықтарды санамалап
айт. Оларға қандай ортақ ат берер едің? Оларды көрсете аласың ба
(ым-ишара арқылы көрсету)?
Қолдану.
Сергіту
сәті. «Қыдырып қайтайық». Би билету.
Топтық
жұмыс.
4-тапсырма. Абай атаның сөзі неліктен осы бөлімде
берілген деп ойлайсың? Түсіндіріп
көріңдер.
Жұптық
жұмыс.
5-тапсырма. Абай ата сөзін кесте түрінде қысқаша
дәптеріңе түсір.
Бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау. Қызыл
түс пен сары түсті көтергендер не үшін көтергендерін түсіндіріп,
ұсыныс, ескертулерін айтады.
Ойтолғау.
ҚБ ретінде: дәптердегі 1-тапсырма. Абайдың отыз сегізінші
қарасөзін мұқият оқып, топ алдында сөйлеуге
дайындал
1
|
Сөйлейтін
тақырыбың
қандай?
|
Абайдың
отыз сегізінші қара
сөзі
|
2
|
Мәтінді
мұқият
оқып
шықтың ба?
|
Иә
|
|
Тақырыбы,
идеясы
қандай?
|
|
3
|
Қанша
уақыт
сөйлейсің?
|
2-3
минут
|
4
|
Не туралы
сөйлейсің? Қысқартып ретімен жазып шық
|
-
қор
қылатын 3 нәрсе;
-
надандық;
-
білімсіздік;
-
еріншектік;
-
талапсыздық;
-
залымдық
|
5
|
Сөйлеу
барысында абзацтар бойынша риторикалық
сұрақтарды
қолдансаң
болады*
|
Надандық
деп нені айтамыз?
|
6
|
Тақырыпқа
қатысты өмірден мысалдар, мақал-мәтелдер, дәйексөздер жаттап алдың
ба? Қандай?
|
Мысалы:
-
«Білімдіге
дүние жарық,
білімсіздің күні кәріп»;
-
Еріншектің
ертеңі бітпес;
-
Талап
қылмай мұратқа
жетпес;
-
Залымның
дәулеті әулетіне
дарымас.
|
7
|
Көпшілік
алдына шыққанда өз мәдениетіңді қалай
көрсетесің?
Тізбектеп
жазып шық.
|
Сыпайы
амандасу, жылы қабақ таныту, қобалжымау, әдепті болу, қойылған
сұрақтарға және сөз соңында рақмет айту
|
8
|
Айна
алдында қимыл-қозғалы- сыңды тексеріп көрдің бе?
Не
байқадың?
|
Иә.
Басымды көтеріп, денемді тік ұстап, тыңдаушыларға қарап сөйлеуді
естен шығармау
|
9
|
Дауысыңды телефон диктофонына жазып, қайта тыңдап
көрдің бе?
Не
байқадың?
|
Иә.
Ырғақты дұрыс қойып, дауысымды сәл қаттырақ шығару. Әр сөзді анық
айтуға тырысу. Әр сөйлем аяқталғанда немесе бір ойдан екінші
ойға
көшерде
сәл кідіріс жасау керек
|
10
|
Қалай
амандаса-
тыныңды
ойластыр.
|
|
Үй тапсырмасы 6 тапсырма А.Құнанбаев туралы шығармашылығы
туралы сөйлеудің жобасын жаса
Тақырыбы:
Жобасы :
Көрнекіліктер:
Кері байланыс: Ауызша
Рефлексия: Абай ата атаған жаман
қылықтарды санаиалап айт.Оларға қандай ортақ атау берер
едің?
Кері
байланыс
«Алмаағашы» әдісі
Жасыл түсті
алма – бүгін бәрін жақсы орындадым
деп ойлаймын, менің көңіл
күйім көтеріңкі.
Сары түсті
алма – мен тапсырма- ны орындай
алмадым, көңіл күйім жоқ.
|