Сабақтың тақырыбы
:
Абылай хан
|
Мектеп:№55
|
Сынып : 4
|
Қатысқан:20
|
Қатыспағандар:0
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Абылай хан туралы мәлімет алады.Абылай
ханның ел бірлігін сақтау мақсатындағы жұмыстарымен
танысады.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар білуге
тиісті:
Мәтінді оқиды,мазмұнын
түсінеді.
|
Оқушылардың көпшілігі
білуге тиіс:
Тақырып желісіне сай талдаулар
жасайды.
|
Кейбір оқушылар білуге
тиіс:
Абылай ханның өмірін дәлелдермен жеткізе
алады
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Үш жүздің билерін
біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған уақыт
(жаттығулар)
|
Ресурстар
|
Басталуы
0-3 минут
4-6 минут
|
Психологялық
дайындық
-Көңіл күйіміз
қалай?
-Керемет!
-Сабаққа дайындығымыз
қалай?
-Тамаша!
-Ынтамыз ше?
-Ғажап!
Олай болса, балалар жақсы сөз жанды
жадыратар демекші, алақан жылуымыз арқылы бір-бірімізге жылы
лебіздерімізді білдірейік.
Бүгінгі күн
терезеден,
Бізге мңне, тұр
қарап
Сондай жақсы
көңіл-күймен,
Басталады бұл
сабақ!
Парақшаларды алып, оң қаратып, қандай сурет
бар екенін көреміз.Үш топқа сол сурет бойынша
бөлінеміз.
«Қазыбек би», «Әйтеке би», «Төле
би»
|
суреттер
|
Ортасы
7 – 11
минут
11- 26
минут
|
-Осы үш би туралы не
білеміз?
Бейнежазба: «Абылай
хан»
-Бейнежазбада кім туралы
айтылған?
-Олай болса, тақырыбымыз кім жайында
болмақ?
-Абылай хан
Енді әр топқа осы Абылай хан өмірінен
үзінді беремін. Мәтінді оқып, тапсырманы орындайсыңдар. Топ болып,
тұжырымдамалық карта жасаймыз.
1-топ. «Топтастыру» әдісі бойынша Абылай
хан туралы мәлімет беру
2-топ. «Оқиға картасы»
әдісі бойынша мәтінді түсіндіреді
3-топ. «Интервью» әдісі бойынша сахналық
көрініс көрсету
Тұжырымдамалық карта мен қорғауға 10
минут
Дайын топ қол шапалақтап белгі
береміз.
Бағалау. «Екі жұлдыз, бір
ұсыныс»
|
Бейнежазба.
плакаттар
|
27-28
минут
|
Сергіту сәті
Ел билеушілерін айтқанда екі рет қол
шапалақтаймыз.
Басқа қайраткерлерді айтқанда аяқпен екі
рет еденді ұрамыз
|
.
|
Аяқталуы
29-34
минут
Кері байланыс
35-40
минут
|
Жеке жұмыс
«Аяқталмаған тезис»
әдісі
1)......жылы Абылай хан дүниеге
келген.
2)Абылай ханның
күйлері.......................
3) Абылайды тәрбиелеуде ........ зор ықпал
жасады.
4)Абылай Әбілмансұрдің үлкен
........аруағы.
5) Үлкен әкесінің аруағын шақырып, жеңіске
жеткен Әбілмансұр............. атанды.
Тақтадан дұрыс жауабын
тексереміз.
5балл-5
3-4-балл-4
1-2-балл-3
«Қамшы салдыру»
әдісі
-Бүгінгі сабақтан не
түсіндіңдер?
-Не қиын болды?
|
парақшалар
|
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше
қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалайша
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы білімін
тексеруді қалайша
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс –
Денсаулық пен қауіпсіздікті
тексеру, АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық
па?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде
өтті?
|
Өз
сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта
берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
Дифференциялау
жоспарым жүзеге асты ма?
Тапсырмалары сәйкес болды ма?
Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай
өзгерістер
енгіздім?
|
«Аяқталған тезис» әдісі бойынша сабақты
меңгергенін байқадым.
|
Қорытынды баға
Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті
болды?
Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы
керек?
Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке
оқушы жайында қандай мәлімет алдым?
|