Сабақтың
тақырыбы: Адам
еңбегі
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Загиялова Зауреш
Жунисбековна
Күні:
|
СЫНЫП: 2 Ж
Пәні: Дүниетану
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
2.1.1.1 Отбасылық мұрағат
негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін
жасау
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын
өзіне аудара алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ынтымақтастық атмосферасын
құру
Сәлемдесу
Әр түрлі түсті таңдау арқылы
топқа бөлу, топ басшыларын сайлау.
І т – көк:
«Тапқырлар» Ерекшелігі: Сабырлылықты,
тыныштықты, көңілді жүруді, достарын сыйлайтын, басқаға үлгі
болатын, қуаныш сыйлайтын тапқырлар.
ІІ т –қызыл:
«Алғырлар» Сабаққа деген қызығушылықтары
өте жоғары, қызбалық ерік күштері керемет, жігерлі
алғырлар.
ІІІ т – сары:
«Ойшылдар» Белсенді, талпынысты, ашық
жүзді басқаларға жылы лебіздерін білдіретін қайырымды
ойшылдар.
ІV т – жасыл:
«Зеректер» Сенімді, қайсарлы, өз
орталарында жайлы, басқалардың алдында беделді
зеректер.
|
Бас
бармақ
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
-
Еңбек деген
не?
-
Адамдар не үшін еңбек
етеді?
-
Сенің дастарханың ас
қалай келеді?
-
Күнделікті тұрмысқа
қажетті заттарды қалай жасайды?
-
Еңбек түбі-зейнет
дегенді қалай түсінесің?
|
Мамандық әлеміне
шарлау
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
5
минут
|
Қолдану
14-15 беттер. Түсініп
оқу.
Талдау: Сурет тақырыбын
анықтайды.
Топ ішінде сұрақтарды
талқылау:
Адамдар қалай бірлесе еңбек
етіп өмірге қажетті заттарды жасайды?
Жаңа сөздер енгізу:
Мына сөздерге мән беру: еңбек, мамандық.
Топпен
жұмыс.
Оқулықтың суреттері бойынша
жұмыс.
- Қандай мамандықтың адамдары өмір сүруге қолайлы жағдайлар
жасайды?
Адамдардың жұмыс суреттерінің
байланысын анықтау.
Жарық, жылу, су,
азық-түліктегі қажетіліктер мына адамдардың еңбегімен
қанағаттандырылады: Жарық- электрші
Су- суқұбыры қызметінің
жұмысшылары
Жылу- газ кызметі, шахтерлар,
жылу энергетиктері
Азық-түлік- ауылшаруашылығы
және т.б жұмысшылар
|
Оқулық, еңбек туралы
суреттер
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
Сергіту
сәті
Адам болам десең –
кәсіпке үйрен де, еңбек ет.
Гүл өсірсең, терлеп,
Мұның аты – Еңбек.
Кесте тіксең, зерлеп,
Мұның аты – Еңбек.
Сабағыңа жөндеп,
Әзірленсең – Еңбек. Қиындықтың бәрін
Еңбек қана жеңбек. (Нұрхан Жанаев)
|
Оқушылар сергіп
қалады.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
-
Жұмыс
дәптеріне тапсырмаларды
орындату
-
Топпен жұмыс Кластер құру
1
топ: Еңбек түрлері ( мамандық)
2
топ: Еңбек туралы мақал-мәтелдер жалғасын
табу
3
топ: Нан
дастарханға қалай келеді? Суреттің ретін
көрсету
4
топ: Сөзжұмбақ шешу
|
|
Бағалау
3
минут
Кері
байланыс
2
минут
|
|
Кері
байланыс
|
Үйге тапсырма: Жұмыс
дәптеріндегі В тапсырмасын орындау
мазмұндау.
|
Рефлекция және
бағалау
|
Бағалауды және рефлекциялық
әңгімелесуді ұйымдастырады.
- Мен сабақта не туралы
ойландым?
- Сабақта қандай сезімде
болдым?
-Сабақта қандай
білім алдым?
|
Сұрақтарға жауап
беру
|
Қорытынды
шығару
2
минут
|
Сұрақтар
қойылады:
-Бүгінгі сабақтан не
білдіңдер?
-Қандай маман иелері сендердің
өмірлеріңді жайлы етеді?
|
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті
жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия және
бағалау
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма? Бүгін оқушылар
не
білді? Сыныптағы
ахуал
қандай болды? Мен
жоспарлаған
саралау шаралары тиімді болды ма? Мен
берілген
уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен
өз жоспарыма қандай
түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
Бұл сабақта тақырыптың
мақсатттары мен міндеттері орындалды. Сабақ өз нәтижесіне жетті.
Оқушылар алған білімдерін көрсете білді. Сабақ жоғары деңгейде
өтті. Жоспарланған жұмыстар ісек асты. Тақырыпқа байланысты
тапсырмалар сәйкес болды. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма
жаңа ресурстар пайдаландым, өзгерістер енгіздім. Адам еңбегінің
маңыздылығы туралы түсінік алды. Оқушылар шығармашылықпен жұмыс
жасады. Оқу белсенділігін арттыру мақсатында сарамандық жұмыстар
арқылы берілген тапсырмаларды орындады. Оқушылар өзін-өзі бағалау,
топпен бағалау критерийлері нақты жүйелі құрастырылды. Сабақ өз
нәтижесіне жетті.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: Оқушылардың сабақтан алған
әсерлері иновацииялық – технологияны пайдалану кезінде оқушылардың
қызығушылықтары дамыды;
2:Оқушылардың тапқырлық
жауапкершілік қабілеті артты, топпен жұмыс істеу кезінде өзін-өзі
бағалауы өз нәтижесін көрсетті.
Қандай екі нəрсе сабақты
жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1:Топпен жұмыс кезінде
оқуышлардың белсенділіктерә артты;
2:Берілген тапсырмаларды
орындауда дұрыс сөйлеуі, сұрақтарға толық жауап беруі, бағалау
критерийлері, нақты жүйелі түрде құоастырылуы. Оқушылардың топтық
жұмыс, жұптық жұмыс жасау барысында өз-өзіне деген сенімі
артты.
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
Қорытындылай келе,
оқушыларым сыни ойлай алатын, алған білімдерін талдап, жинақтап
іс-жүзінде нақты қолдана отырып нағыз көшбасшы шығармашыл тұлғаны
тәрбиелеу.
|