1.Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылардың психологиялық ахуалын
анықтау.
Сәлемдесу, түгелдеу
2.Үй тапсырмасын
тексеру.
3.Қызығушылықты
ояту.
Жаңа тақырып.
-
Мағынаны тану.
Джиксо әдісі.
-
Слайд , Адам қаңқасы.
-
Слайд , Омыртқаның
құрылысы.
-
Слайд , Құйымшақ
омыртқалары.
-
Слайд, Кеуде қуысының
қаңқасы.
-
Жаңа сабақты
бекіту.
Адам қаңқасы
слайд.
-
Бағалау.
«Бейнет түбі,зейнет» Оқушылар білімін
бағалау.
7.Үйге тапсырма беру.
«Бәрін орындап
келемін»
|
1.
Топтарға бөлініп топ мүшелерімен танысу
Оқушылар сабаққа қажетті құралдарын
алады
Үйде дайындалып келген Есту мүшесі. Құлақтың
құрылысы мен иіс сезу, дәм сезу мүшелерін
түсіндіру.
Оқушылар топта
орындайды.
Әр
топ оқушылары өздері білетін мәліметті қорғайды, дәлелдейді, жауап
береді.
Әр
оқушы жеке жауап жазады.
.
Әр топ бірін-бірі бағалайды
§
21. Адам қаңқасы және оның бөлімдері. Тұлға қаңқасын оқу. 37-38
сурет салу. «Сымбаттылық сұлулық» тақырыбына эссе
жазу.
|
Әр
партада түрлі-түсті стикерлер арқылы 4-топқа бөлінеді. Сол түстерді
алып, оқушылар өз орындарына отырады.
Үй
тапсырмасы: Тірек – сызба нұсқалар арқылы
сұралады.
1-топ. Сезім мүшелері.
2-топ. Көздің құрылысы.
3-топ. Құлақ.
4-топ. Иіс сезу
анализаторлары.
5-топ. Тілдің құрылысы.
-
жолды өлең әдісі.
-
Кім? Не? Зат есім 1 сөз
-
Қандай? Сын есім 2 сөз
-
Не істеді? Етістік 3 сөз
-
Сөйлем
-
Алғашқы сөздің синонимі
Жауап:
-
Сүйек
-
Қысқа,
жалпақ
-
Ұзарады,
сынады, өседі
-
Сүйек-
ағзаның негізгі тірегі
-
Қаңқа
Осы
өлең жолынан жаңа сабақтың тақырыбы
шығады.
Джиксо әдісі:
Әр топ тақырыпшаға жауап
береді қорғайды.
1-топ. Тірек-қимыл жүйесінің маңызы
?
2-топ. Адам қаңқасының
бөлімдері?
3-топ. Омыртқаның
құрылысы?
4-топ. Құйымшақ
омыртқалары?
5-топ. Кеуде қуысының
қаңқасы?
Сүйектерді адам қаңқасының бөлімдері бойынша
орналастырады.
Әр
топтағы оқушылар жеке орындайды.
Жиынтық және формативтік баға
қойылады.
Сабақ басталмас бұрын әр топбасшысына өз тобының
мүшелерінің жауабын бағалау үшін арнайы парақ беріледі. Топта қанша
сұраққа жауап бергенін саналып бағаланады.
Кері байланыс:
-
Сабақ қалай өтті: қызық болды
ма?
2.Топ ішінде қалай жұмыс
жасадыңыз?
3. Бұл білімді келешекте қалай
қолданасыз?
4.
Сұрағыңыз бар ма?
|