Тексерілді
Мерзімі-------------
Қолы ---------------
8 «а» сынып
Сабақтың тақырыбы: Адам қаңқасы және оның бөлімдері. Тұлға қаңқасы.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен адам қаңқасының бөлімдері және омыртқаның құрылысы туралы мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушыларды сыни ойлауға, өз пікірін еркін жеткізуге, ой-өрісін есте сақтау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды салауатты өмір салтын қалыптастыруға, адамның рухани жан-дүниесінің белсенділігін тазалығын сақтауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттері, кеспе қағаздар, буклеттер, слайдтар.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: СТО, сұрақ-жауап, Джиксо, 5 жолды өлең, тірек-сызба, топтастыру, биологиялық диктант.
Сабақтағы жұмыс түрі: топтық, жұптық, аралас сабақ.
Күтілетін нәтиже: оқушылар
-
Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен адам қаңқасының бөлімдері және омыртқаның құрылысы туралы біліп шығады.
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Түсіндірмелер |
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың психологиялық ахуалын анықтау. Сәлемдесу, түгелдеу 2.Үй тапсырмасын тексеру. 3.Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырып.
Джиксо әдісі.
Адам қаңқасы слайд.
«Бейнет түбі,зейнет» Оқушылар білімін бағалау.
7.Үйге тапсырма беру. «Бәрін орындап келемін» |
1. Топтарға бөлініп топ мүшелерімен танысу Оқушылар сабаққа қажетті құралдарын алады Үйде дайындалып келген Есту мүшесі. Құлақтың құрылысы мен иіс сезу, дәм сезу мүшелерін түсіндіру. Оқушылар топта орындайды. Әр топ оқушылары өздері білетін мәліметті қорғайды, дәлелдейді, жауап береді. Әр оқушы жеке жауап жазады. . Әр топ бірін-бірі бағалайды § 21. Адам қаңқасы және оның бөлімдері. Тұлға қаңқасын оқу. 37-38 сурет салу. «Сымбаттылық сұлулық» тақырыбына эссе жазу. |
Әр партада түрлі-түсті стикерлер арқылы 4-топқа бөлінеді. Сол түстерді алып, оқушылар өз орындарына отырады. Үй тапсырмасы: Тірек – сызба нұсқалар арқылы сұралады. 1-топ. Сезім мүшелері. 2-топ. Көздің құрылысы. 3-топ. Құлақ. 4-топ. Иіс сезу анализаторлары. 5-топ. Тілдің құрылысы.
Жауап:
Осы өлең жолынан жаңа сабақтың тақырыбы шығады. Джиксо әдісі: Әр топ тақырыпшаға жауап береді қорғайды.
1-топ. Тірек-қимыл жүйесінің маңызы ? 2-топ. Адам қаңқасының бөлімдері? 3-топ. Омыртқаның құрылысы? 4-топ. Құйымшақ омыртқалары? 5-топ. Кеуде қуысының қаңқасы?
Сүйектерді адам қаңқасының бөлімдері бойынша орналастырады. Әр топтағы оқушылар жеке орындайды.
Жиынтық және формативтік баға қойылады. Сабақ басталмас бұрын әр топбасшысына өз тобының мүшелерінің жауабын бағалау үшін арнайы парақ беріледі. Топта қанша сұраққа жауап бергенін саналып бағаланады. Кері байланыс:
2.Топ ішінде қалай жұмыс жасадыңыз? 3. Бұл білімді келешекте қалай қолданасыз? 4. Сұрағыңыз бар ма? |
1-топ
|
Оқушының аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
Бес жолды өлең |
Жаңа сабақ |
Топтастыру |
Биологиялық диктант |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Адам қаңқасы"
Ашық сабақ "Адам қаңқасы"
Тексерілді
Мерзімі-------------
Қолы ---------------
8 «а» сынып
Сабақтың тақырыбы: Адам қаңқасы және оның бөлімдері. Тұлға қаңқасы.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен адам қаңқасының бөлімдері және омыртқаның құрылысы туралы мәлімет беру.
Дамытушылық: Оқушыларды сыни ойлауға, өз пікірін еркін жеткізуге, ой-өрісін есте сақтау қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды салауатты өмір салтын қалыптастыруға, адамның рухани жан-дүниесінің белсенділігін тазалығын сақтауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, суреттері, кеспе қағаздар, буклеттер, слайдтар.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер: СТО, сұрақ-жауап, Джиксо, 5 жолды өлең, тірек-сызба, топтастыру, биологиялық диктант.
Сабақтағы жұмыс түрі: топтық, жұптық, аралас сабақ.
Күтілетін нәтиже: оқушылар
-
Тірек-қимыл жүйесінің маңызы мен адам қаңқасының бөлімдері және омыртқаның құрылысы туралы біліп шығады.
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Түсіндірмелер |
|
1.Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың психологиялық ахуалын анықтау. Сәлемдесу, түгелдеу 2.Үй тапсырмасын тексеру. 3.Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырып.
Джиксо әдісі.
Адам қаңқасы слайд.
«Бейнет түбі,зейнет» Оқушылар білімін бағалау.
7.Үйге тапсырма беру. «Бәрін орындап келемін» |
1. Топтарға бөлініп топ мүшелерімен танысу Оқушылар сабаққа қажетті құралдарын алады Үйде дайындалып келген Есту мүшесі. Құлақтың құрылысы мен иіс сезу, дәм сезу мүшелерін түсіндіру. Оқушылар топта орындайды. Әр топ оқушылары өздері білетін мәліметті қорғайды, дәлелдейді, жауап береді. Әр оқушы жеке жауап жазады. . Әр топ бірін-бірі бағалайды § 21. Адам қаңқасы және оның бөлімдері. Тұлға қаңқасын оқу. 37-38 сурет салу. «Сымбаттылық сұлулық» тақырыбына эссе жазу. |
Әр партада түрлі-түсті стикерлер арқылы 4-топқа бөлінеді. Сол түстерді алып, оқушылар өз орындарына отырады. Үй тапсырмасы: Тірек – сызба нұсқалар арқылы сұралады. 1-топ. Сезім мүшелері. 2-топ. Көздің құрылысы. 3-топ. Құлақ. 4-топ. Иіс сезу анализаторлары. 5-топ. Тілдің құрылысы.
Жауап:
Осы өлең жолынан жаңа сабақтың тақырыбы шығады. Джиксо әдісі: Әр топ тақырыпшаға жауап береді қорғайды.
1-топ. Тірек-қимыл жүйесінің маңызы ? 2-топ. Адам қаңқасының бөлімдері? 3-топ. Омыртқаның құрылысы? 4-топ. Құйымшақ омыртқалары? 5-топ. Кеуде қуысының қаңқасы?
Сүйектерді адам қаңқасының бөлімдері бойынша орналастырады. Әр топтағы оқушылар жеке орындайды.
Жиынтық және формативтік баға қойылады. Сабақ басталмас бұрын әр топбасшысына өз тобының мүшелерінің жауабын бағалау үшін арнайы парақ беріледі. Топта қанша сұраққа жауап бергенін саналып бағаланады. Кері байланыс:
2.Топ ішінде қалай жұмыс жасадыңыз? 3. Бұл білімді келешекте қалай қолданасыз? 4. Сұрағыңыз бар ма? |
1-топ
|
Оқушының аты-жөні |
Үй тапсырмасы |
Бес жолды өлең |
Жаңа сабақ |
Топтастыру |
Биологиялық диктант |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз















