Материалдар / Ашық сабақ "Адамдардытабиғи кешендерге әер етуі"

Ашық сабақ "Адамдардытабиғи кешендерге әер етуі"

Материал туралы қысқаша түсінік
7б сыныбы ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2021
593
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 12.02.2021 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Хасанова С.

Сынып: 7 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

§38. Адамның табиғи кешендерге әсер етуі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.5.3 – Оқушыларға табиғатты ластанудан сақтау үшін экологиялық мәдениет қалыптастыру.

7.3.5.4- Табиғатқа жағымсыз әсер ететін адам тіршілігінің салаларына мысалдар келтіру.

7.3.5.5 Оқушыларда экологиялық білім, тәрбие қалыптастыру.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Адам мен табиғат туралы мәліметті сипаттау.

Көпшілігі: Адам мен табиғаттың өзара әсері, жасанды экожүйе жасаудағы адамзаттың рөлін анықтай алу.

Кейбіреуі: Табиғатқа әсер ететін антропогендік факторларға мысал келтіру.

Бағалау критерийі

  • Табиғатқа адамның тигізетін әсері туралы сипаттайды.

  • Адамның әсерінен болған экологиялық апаттарды анықтай алады.

  • Табиғатқа әсер ететін антропогендік факторларға мысал келтіреді.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады:

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Адам іс-әрекетінің қоршаған ортаға әсері.......деп аталады.

Құндылықтарға баулу


Қошаған ортаны қорғауды өзімізден бастайық. Табиғатты қоғауға, оны аялауға баулу.

Пәнаралық байланыс

Математика, биология

Алдыңғы білім

36. Табиғи-аумақтық кешендердің түрлері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут


Сәлемдесу


Ұйымдастыру кезеңі:


Үй тапсырмасын сұрау


Сұрақтар қойылады.


Сабақтың ортасы

25 минут




Жаңа сабақты меңгеру.

Сұрақ қою.

1. Адам табиғатқа қалай әсер етеді?

2. Адам іс-әрекеті қоршаған ортаға зиян болуы мүмкін бе? Мысал келтіріп көрейікші


2. Терминмен жұмыс

Техносфера – адамның техникалық және техногенді нысандар арқылы (ғимараттар, жолдар салу, т.б.) түпкілікті өзгерткен биосфераның бір бөлігі.

Антропогенді фактор – адамның іс-әрекеті және тіршілік әрекеті нәтижесінде пайда болып, қоршаған ортаға және осы ортадағы ағзаларға әсер етеін факторлар

Мониторинг - қоршаған табиғи орта жағдайының антропогендік факторлардың әсер-ықпалынан өзгеруін болжау мен бағалау жүйесі


  1. Тапсырма

Венн диаграммасын толтыру

Табиғи ластану

Табиғи кешендер қатты өзгеріске шырауы мүмкін

Ұқсастығы

Қоршаған ортаға кері әсер етеді

Антропогендік ластану

Табиғи кешендердің күрделі өзгеріске ұшырауы сирек болып келеді.

Дескриптор:

  • Оқушылар табиғи және антропогендік ластанудың әсерін бағалайды

  • Екі ластаушы фактордың ұқсастығын сипаттайды;

Сабақты бекіту

Тапсырма. Мына суретті мұқият қарап экожүйеге сипаттама бер.

Адам әсерінен табиғат қалай өзгереді?

ауылшаруашылығының табиғатқа әсері

өндірістердің қоршаған ортаға әсері

қоршаған ортаны жақсарту шаралары


Дискриптор:

-Ауылшаруашылығының табиғатқа әсерін анықтайды:

- өндірістердің қоршаған ортағаәсерін анықтайды.

-қоршаған ортаны жақсарту шараларын жасай алады

































Дәптерге орындау

Сабақтың соңы

5мин





Кері байланы

Рефлексия

«Бас бармақ» әдісі арқылы сабақ қалай өткенін көрсетеді. Бармағын жоғары/төмен көрсетеді.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ