Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Адамның ішкі әлемі 7-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән: Өзін – өзі тану
Мектебі: №155 ЖББМ
Күні: _______________
№: 3
Мұғалімі: Дуйсенова Д.Ж.
Сыныбы: 7
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Адамның ішкі әлемі
Құндылығы: Ақиқат.
Қасиеттер: Ажырата білу, шыншылдық, ой, сөз, іс бірлігі.
Мақсаты: адамның ішкі әлемі туралы түсінік бере отырып, ақиқат жалпыадамзаттық құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: - ажырата білуге үйрету,
|
|
Сабақтың барысы:
5 Т – ережесі:
Жағымды көңіл – күйге
келу. «Нұрға
бөлену». |
https://sefon.pro/collections/beautiful/258-pianino/sort/clicks/ |
2. Үй тапсырмасы. 1. №2 - сабақ. «Парасатты адам» тақырыбына жазылған эссені сұрау. 2. №3 - сабақ 16-18бет Шәкәрімнің «Ұждан» мәтінін сұрау. Сұрақтар:
|
|
3.Сабақтың дәйексөзі.
Мәселе ар мен ұятқа таянғанда көпшілік дауысы арқылы шешім қабылдау дұрыс емес. Махатма Ганди Сұрақтар:
|
|
4.Оқиға айту (Мұғалім сыйы) Екі қасқыр (аңыз) Баяғының қарттары енді ғана ес біліп келе жатқан немерелерін алдына алып, өнегелі өсиеттерді ақылды аңыз, есті ертегі түрінде жастайынан келер ұрпақтың құлағына сіңіре береді екен. Сондай кемеңгер қариялардың бірі немересіне өмір сырын былай деп айшықтап айтып жатыр екен: -Әр адамның көкірегінде екі қасқырдың өзара тайталасына ұқсас тартыс жүріп жатады. Оның бірі күншілдік, қызғаныш, өзімшілдік, өтірік сияқты жаман қасиеттерді бейнелесе, екіншісі – сенім, шындық, мейірім, адалдық секілді жақсы қасиеттерді бейнелейді. Бұл екі қасқыр сәт сайын, қадам сайын айқасып, өмір бойы күресумен болады ... Сонда зерделі немересі атасының сөзін бөліп, былай деп сұрапты: -Ал ең соңында қай қасқыр жеңеді? Атасы сәл ойланып, немересінің пайымдылығына сүйсіне отырып, жауап беріпті: -Сен қайсысын көбірек қоректендірсең, сонысы жеңеді.
|
https://massaget.kz/layfstayl/debiet/tmsil/9892 |
5. Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс. Тапсырма: 1-топ. «Ар-ұят» тақырыбында мақал-мәтелдер жазу 2-топ. «Сөзі, ойы ісі бірлікте» болатын адамның портретін жасау. 3-топ. Шыншылдық қасиетін басшылыққа ала отырып, берілген жағдаятты шешу Сыныпқа кірген Ернұр өзінің сыныптағы жақын досы Айдардың сынып үстеліне сия төгіп,үстелді бүлдіріп қойғанын көріп қалды.Бұл кезде сыныпта ешкім болмаған еді.Айдар Ернұрға бұл туралы ешкімге айтпауды өтінді.Егер айтатын болса онымен енді дос болмайтынын ескертті. Қоңырау соғылып оқушылар мен мұғалім сыныпқа кіргенде үстел үстіне төгілген сияны байқады.Мұғалім бұны кім жасағанын сұрады.Ернұр не шындықты айтарын білмей не досын қорғап бұл әрекетін жасырып қаларын білмей орнында үнсіз ойда отырды..... 4- топ. Шыншылдық қасиетін басшылыққа ала отырып, берілген жағдаятты шешу . Сыныпқа кірген Ернұр өзінің сыныптағы жақын досы Айдардың сынып үстеліне сия төгіп,үстелді бүлдіріп қойғанын көріп қалды.Бұл кезде сыныпта ешкім болмаған еді.Айдар Ернұрға бұл туралы ешкімге айтпауды өтінді.Егер айтатын болса онымен енді дос болмайтынын ескертті. Қоңырау соғылып оқушылар мен мұғалім сыныпқа кіргенде үстел үстіне төгілген сияны байқады.Мұғалім бұны кім жасағанын сұрады.Ернұр не шындықты айтарын білмей не досын қорғап бұл әрекетін жасырып қаларын білмей орнында үнсіз ойда отырды..... |
|
6.Топпен ән айту МЕЙІРІМДІ БОЛАЙЫҚШЫ, АҒАЙЫН Сөзі:С.Қалидікі Әні:Қ.Мақандікі Көктем етіп көркейтсе де маңайын, Көріп жүрміз өкпешілдің талайын. Өшігуді қояйықшы өзгеге, Кешірімді болайықшы, ағайын!
Көк нөсерін көл етсе де жауындар, Көк пен жерді сел етсе де дауылдар. Пейілдерді пенделікпен тарылтпай, Мейірімді болайықшы, бауырлар!
Болашаққа қол ұстасып барайық, Ақиқаттың ауылын іздеп табайық. Кішірейіп кетпес ғазиз басымыз, Кішіпейіл болайықшы, халайық!
Ел болғанмен емеспіз ғой онша көп, Сонда дағы бөлінумен шаршап ек. Өзімізге қалайтұғын нәрсені, Тілейікші өзгеге де, болса деп! |
|
7.Үй тапсырмасы.
2. Келесі сабақ. №4, Шәкәрімнің «Мәнді сөздер» шығармасынан үзіндіні оқып келу. |
|
8.Сабақтың қорытынды сәті. «Бүгінгі сабағымызды есімізге түсірейікші. Ісіміз де сөзіміз бен ойымыздай, болатынына сенемін. Сабақта көрініс тапқан жақсы қасиеттер жүректерімізде сақталып, іс жүзіне асырылсын. Жақсы ой ойлайық, жақсы сөз сөйлейік, жақсы іс жасайық! Осындай тыныштықта сәл отыра тұрайық. Қандай жан тыныштығы! Енді жайлап көздеріңді ашуға болады» Рахмет.Сау болыңыздар!
|
|