Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    БІЛІМ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

    Талдықорған жоғары политехникалық колледжі



    Келісілді

    Колледж әдіскері

    Тойшибекова А.Б

    ____________

    «____»______2020 ж

    Келісілді

    Кафедра меңгерушісі

    Жунисова А.С

    ____________ «____»______2020 ж

    Бекітемін

    Директордың оқу жұмыстары жөніндегі орынбасары________М.Б Бижігітов«_____»____2020 ж.





    «Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі»



















    /Ашық сабақ /











    Тарих пән оқытушысы: Ж.А Байтогаева







    Талдықорған 2020

    ІҮ.Мәдениеттің дамуы.

    Алматы облысы Талдықорған жоғары политехникалық колледжі

    Күні:08.12.20

    Мұғалімнің аты-жөні: Байтогаева Ж.А

    Топ:ИС-011 б 1 курс

    Қатысқандар саны:39

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.4.1.2 – ЮНЕСКО-ның Әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің тарихи-мәдени маңыздылығын анықтау.


    Сабақтың мақсаты:

    Барлық студенттер:

    ЮНЕСКО туралы біледі.

    Басым бөлігі:

    ЮНЕСКО-ның мәдени мұраларын біледі.

    Кейбір студенттер:

    ЮНЕСКО ұйымының мұраларының маңыздылыңын талдайды.

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады.Ойын толық жеткізе білуге үйренеді.Тапсырмаларды тиянақты орындауға дағдыланады.

    Бағалау

    критерийлері

    • ЮНЕСКО-ның әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды.

    Тарихи

    концепт

    • маңыздылық

    Тілдік

    мақсаттар

    Айтылым:

    абстракцианизм», «модернизм», «постмодернизм», «авангардизм», «футуризм», «кубизм», «сюрреализм», «экспрессионизм», «гиперреализм», «хайтек» терминдерін сәйкестендіру.

    Тыңдалым:

    Тақырыпқа сәйкес бейнеролик тыңдап, тыңдалған ақпаратты талдайды немесе мұғалімнің айтуы түсіндіруі бойынша.

    Жазылым: «Сөйлемді аяқта» әдісі арқылы жұмыс жасайды./карточка ,кескін карта,жұмыс дәптері арқылы орындайды/жағдайды талдай отырып, нақты аргументтер келтіру, жүйелі жазу.

    Оқылым.Студенттер ЮНЕСКО –ның қорғауында болған Мәдени және табиғи ескерткіштері туралысұрақтарға жауап береді.Деректермен және ақпаратық кезінде мәтінмен танысу.

    Құндылықтар

    дарыту

    Ұлттық салт-дәстүрді құрметтеуге үйрету, толеранттылыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Дүниежүзілік тарихы, География, Қазақстан тарихы

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, планшеттер, ноутбуктерді пайдалану.

    Бастапқы білім

    Берілгентақырып «Дүниежүзітарихы» және «Қазақстан тарихы» пәндері бойынша көне заман дәуірінен бүгінгі күнге дейінгі алған білімге негізделген. Ол студентерге адам дамуының жолдары мен заманауи әлемнің түрлі модельдері арасында ұқсастықтар жасауға көмектеседі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал. /Сәлемдесу,түгендеу/

    Өткен сабақта Тарихи процестер контекстінедегі өнердің бағыттары мен стильдері тақырыбын өткен болатынбыз.

    ҚБ 1-тапсырма. «Есің түсір» әдісі /Сәйкестендіру/ Абстракционизм,Кубизм,Сюрреализм,Футуризм,Фовизм,Эксперессионизм т.б

    Дескриптор:

    - «абстракцианизм», «модернизм», «постмодернизм», «авангардизм», «футуризм», «кубизм», «сюрреализм», «экспрессионизм», «гиперреализм», «хайтек» терминдерін сәйкестендіреді..





    Слайд №1-5
































    Сабақтың ортасы


    Бейнесюжет көрсету/ Сабақтың тақырыбын ашу.

    Кіріспе сөз/ Мұғалімнің түсіндірмесі / Білімгерлер! ЮНЕСКО – Біріккен Ұлттар Ұйымының білім, ғылым және мәдениет мәселелері жөніндегі ұйымы. Оның мақсаты –ортақ құндылықтарды құрметтеуге негізделген жаңа өркениеттер, мәдениеттер мен ұлт арасындағы диалогке жағдай жасау.XX ғ. ЮНЕСКО-ның аса мәнді жобалары мыналар: II дүниежүзілік соғыс жылдарында әскери әрекеттерден зардап шеккен кітапхана және мұражай қорларын қалпына келтіру; Азияда, Африкада, Латын Америкасында бастауыш білім беру жүйелерін дамыту; құнды еңбектерді аудару, тікелей байланыстар орнату арқылы Батыс пен Шығыстың арасында мәдени алмасуды дамыту; дамушы елдердегі сауатсыздықты жойып, "негізгі білім беру" жүйесін қалыптастыру. 1959 ж. ЮНЕСКО-ның қамқорлығымен Мәдени құндылықтарды сақтау және қалпына келтіру бойынша Халықаралық комитет жұмыс істей бастады. Бүгінде ақпарат пен коммуникация дамуымен ЮНЕСКО ауқымды мәселелермен айналысады.Дүниежүзілік мұра бағдарламасының мақсаты – бірегей деп танылған нысандарды танымал ету және қорғау.

    Қазіргі кезде дүниежүзілік мұра тізімінде 1092 нысан бар.Олардың 845 мәдени 209-ы табиғи және 38-і аралас нысан болып табылады. Олар Дүниежүзілік мәдени және табиғи мұраны қорғау туралы конвенцияға мүше 165 елде орналасқан.Тізімде енгізілген әрбір нысанда сәйкестік номері бар және олар ЮНЕСКО-ның қорғауында.

    ЮНЕСКО тізімінде Қазақстан Республикасының 5 нысаны бар. Үш нысан тізімге мәдени талаптар бойынша енгізілген.Бұған қоса, 2017 жылғы жағдай бойынша, Қазақстан аумағындағы 13 нысан дүниезілік мұра тізіміне үміткерлер ретінде тіркелген.

    Слайд қорғау /студенттер сөйлейді./


    Слайд №6

    Қосымша



    Бейнсюжет

    https://www.youtube.com/watch?v=_qYROJoIszs























    Слайд №7



    https://www.youtube.com/watch?v=8cwZwPAXyaA






    Сабақтың соңы.

    ҚБ 1-тапсырма: «Сөйлемді аяқта» әдісі арқылы


    ЮНЕСКО қандай ұйым? --------------------------------------------------------------------------

    Қай жылы құрылды? -----------------------------------------------------------

    ЮНЕСКО-ның негізгі мақсаты-----------------------------------------------------------------

    Бүгінде ЮНЕСКО-ға неше мемлекет мүше? ----------------------------

    ЮНЕСКО ұйымына Қазақстан қай жылы қабылдынды? -----------------------------------------

    Дүниежүзілік мұраны қорғау қалай жүзеге асыралады?-----------------------------------------------------------------------------

    Дескриптор

    • ЮНЕСКО-ның қандай екенін атайды.

    • Құрылған жылын анықтайды.

    • -ЮНЕСКО-ның мақсаты анықтайды.

    • Қазақстан қай жылы қабылданғанын айтады.

    • 2-тапсырма. «Ойлан тап» әдісі /ҚБ/

    • ЮНЕСКО –ның қорғауында болған Мәдени және табиғи және аралас нысандарды ажыртыңыз.

    • Дескриптор

    • Мәдени табиғи және аралас нысандарды ажыратып, ретімен орналастырады

    3-тапсырма.«Қатені тап» әдісі/ҚБ/

    ЮНЕСКО — Екінші дү­ниежүзілік соғыстан кейін КСРО, АҚШ, Қытай және Ұлыбритания мемлекет­тері­нің белсенділік таны­туымен құрылған ұйым, штаб-пәтері Францияның Париж қаласында орналасқан. 
    Дүниежүзілік мұра бағдарламасының мақсаты – бірегей деп танылған нысандарды танымал ету және қорғау.
    ЮНЕСКО-ның нысандар тізімінің талаптарына Білім және Ғылыми талаптар жатады. ЮНЕСКО ұйымына 195 мемлекет мүше. Тамғалы петроглиф тас кешені ЮНЕСКО ұйымының қорғауында.

    Дескриптор

    -ЮНЕСКО ұйымына анықтама береді.

    -Нысандар тізімінің талаптарын анықтайды.

    Слайд №8

    Бекіту

    Рефлексия. «Білім пирамидасы»

    https://padlet.com/zarkynbajtogaeva/c845l2kauk6ds4h5



    Үйге тапсырма


    1. Әлемнің ең ірі мұражайлары туралы материал іздеп келу.

    2.Қазақстандағы жеті кереметі туралы сипаттамасын

    кестеге жазып келу.


    Оқулық «Дүниежүзі тарихы»

    10 сынып

    Саралау – студентерге қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – студенттердің материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    1/«Сөйлемді аяқта» әдісінде тапсырмалрды орындай алады.

    2/ ЮНЕСКО –ның қорғауында болған Мәдени және табиғи және аралас нысандарды мәдени мұраны ажырата біледі

    3/.«Қатені тап» әдісі тапсырмасында ЮНЕСКО ұйымына анықтама беріп,

    -Нысандар тізімінің талаптарын анықтай алады.

    3) студенттер көптеген сұрақтарына жауап ала алады;

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Байтогаева Жаркын Аширжановна
    01 Маусым 2021
    3293
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мұғалімдерге арналған әдістемелік көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    БІЛІМ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

    Талдықорған жоғары политехникалық колледжі



    Келісілді

    Колледж әдіскері

    Тойшибекова А.Б

    ____________

    «____»______2020 ж

    Келісілді

    Кафедра меңгерушісі

    Жунисова А.С

    ____________ «____»______2020 ж

    Бекітемін

    Директордың оқу жұмыстары жөніндегі орынбасары________М.Б Бижігітов«_____»____2020 ж.





    «Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі»



















    /Ашық сабақ /











    Тарих пән оқытушысы: Ж.А Байтогаева







    Талдықорған 2020

    ІҮ.Мәдениеттің дамуы.

    Алматы облысы Талдықорған жоғары политехникалық колледжі

    Күні:08.12.20

    Мұғалімнің аты-жөні: Байтогаева Ж.А

    Топ:ИС-011 б 1 курс

    Қатысқандар саны:39

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Адамзаттың тарихи-мәдени мұрасын сақтап қалудағы ЮНЕСКО-ның қызметі

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    10.4.1.2 – ЮНЕСКО-ның Әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің тарихи-мәдени маңыздылығын анықтау.


    Сабақтың мақсаты:

    Барлық студенттер:

    ЮНЕСКО туралы біледі.

    Басым бөлігі:

    ЮНЕСКО-ның мәдени мұраларын біледі.

    Кейбір студенттер:

    ЮНЕСКО ұйымының мұраларының маңыздылыңын талдайды.

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың маңыздылығымен танысады.Ойын толық жеткізе білуге үйренеді.Тапсырмаларды тиянақты орындауға дағдыланады.

    Бағалау

    критерийлері

    • ЮНЕСКО-ның әлемдік мұра нысандар тізімі ескерткіштерінің ерекшеліктерін сипаттайды.

    Тарихи

    концепт

    • маңыздылық

    Тілдік

    мақсаттар

    Айтылым:

    абстракцианизм», «модернизм», «постмодернизм», «авангардизм», «футуризм», «кубизм», «сюрреализм», «экспрессионизм», «гиперреализм», «хайтек» терминдерін сәйкестендіру.

    Тыңдалым:

    Тақырыпқа сәйкес бейнеролик тыңдап, тыңдалған ақпаратты талдайды немесе мұғалімнің айтуы түсіндіруі бойынша.

    Жазылым: «Сөйлемді аяқта» әдісі арқылы жұмыс жасайды./карточка ,кескін карта,жұмыс дәптері арқылы орындайды/жағдайды талдай отырып, нақты аргументтер келтіру, жүйелі жазу.

    Оқылым.Студенттер ЮНЕСКО –ның қорғауында болған Мәдени және табиғи ескерткіштері туралысұрақтарға жауап береді.Деректермен және ақпаратық кезінде мәтінмен танысу.

    Құндылықтар

    дарыту

    Ұлттық салт-дәстүрді құрметтеуге үйрету, толеранттылыққа тәрбиелеу.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Дүниежүзілік тарихы, География, Қазақстан тарихы

    АКТ қолдану дағдылары

    Интернет-ресурстар, планшеттер, ноутбуктерді пайдалану.

    Бастапқы білім

    Берілгентақырып «Дүниежүзітарихы» және «Қазақстан тарихы» пәндері бойынша көне заман дәуірінен бүгінгі күнге дейінгі алған білімге негізделген. Ол студентерге адам дамуының жолдары мен заманауи әлемнің түрлі модельдері арасында ұқсастықтар жасауға көмектеседі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Психологиялық ахуал. /Сәлемдесу,түгендеу/

    Өткен сабақта Тарихи процестер контекстінедегі өнердің бағыттары мен стильдері тақырыбын өткен болатынбыз.

    ҚБ 1-тапсырма. «Есің түсір» әдісі /Сәйкестендіру/ Абстракционизм,Кубизм,Сюрреализм,Футуризм,Фовизм,Эксперессионизм т.б

    Дескриптор:

    - «абстракцианизм», «модернизм», «постмодернизм», «авангардизм», «футуризм», «кубизм», «сюрреализм», «экспрессионизм», «гиперреализм», «хайтек» терминдерін сәйкестендіреді..





    Слайд №1-5
































    Сабақтың ортасы


    Бейнесюжет көрсету/ Сабақтың тақырыбын ашу.

    Кіріспе сөз/ Мұғалімнің түсіндірмесі / Білімгерлер! ЮНЕСКО – Біріккен Ұлттар Ұйымының білім, ғылым және мәдениет мәселелері жөніндегі ұйымы. Оның мақсаты –ортақ құндылықтарды құрметтеуге негізделген жаңа өркениеттер, мәдениеттер мен ұлт арасындағы диалогке жағдай жасау.XX ғ. ЮНЕСКО-ның аса мәнді жобалары мыналар: II дүниежүзілік соғыс жылдарында әскери әрекеттерден зардап шеккен кітапхана және мұражай қорларын қалпына келтіру; Азияда, Африкада, Латын Америкасында бастауыш білім беру жүйелерін дамыту; құнды еңбектерді аудару, тікелей байланыстар орнату арқылы Батыс пен Шығыстың арасында мәдени алмасуды дамыту; дамушы елдердегі сауатсыздықты жойып, "негізгі білім беру" жүйесін қалыптастыру. 1959 ж. ЮНЕСКО-ның қамқорлығымен Мәдени құндылықтарды сақтау және қалпына келтіру бойынша Халықаралық комитет жұмыс істей бастады. Бүгінде ақпарат пен коммуникация дамуымен ЮНЕСКО ауқымды мәселелермен айналысады.Дүниежүзілік мұра бағдарламасының мақсаты – бірегей деп танылған нысандарды танымал ету және қорғау.

    Қазіргі кезде дүниежүзілік мұра тізімінде 1092 нысан бар.Олардың 845 мәдени 209-ы табиғи және 38-і аралас нысан болып табылады. Олар Дүниежүзілік мәдени және табиғи мұраны қорғау туралы конвенцияға мүше 165 елде орналасқан.Тізімде енгізілген әрбір нысанда сәйкестік номері бар және олар ЮНЕСКО-ның қорғауында.

    ЮНЕСКО тізімінде Қазақстан Республикасының 5 нысаны бар. Үш нысан тізімге мәдени талаптар бойынша енгізілген.Бұған қоса, 2017 жылғы жағдай бойынша, Қазақстан аумағындағы 13 нысан дүниезілік мұра тізіміне үміткерлер ретінде тіркелген.

    Слайд қорғау /студенттер сөйлейді./


    Слайд №6

    Қосымша



    Бейнсюжет

    https://www.youtube.com/watch?v=_qYROJoIszs























    Слайд №7



    https://www.youtube.com/watch?v=8cwZwPAXyaA






    Сабақтың соңы.

    ҚБ 1-тапсырма: «Сөйлемді аяқта» әдісі арқылы


    ЮНЕСКО қандай ұйым? --------------------------------------------------------------------------

    Қай жылы құрылды? -----------------------------------------------------------

    ЮНЕСКО-ның негізгі мақсаты-----------------------------------------------------------------

    Бүгінде ЮНЕСКО-ға неше мемлекет мүше? ----------------------------

    ЮНЕСКО ұйымына Қазақстан қай жылы қабылдынды? -----------------------------------------

    Дүниежүзілік мұраны қорғау қалай жүзеге асыралады?-----------------------------------------------------------------------------

    Дескриптор

    • ЮНЕСКО-ның қандай екенін атайды.

    • Құрылған жылын анықтайды.

    • -ЮНЕСКО-ның мақсаты анықтайды.

    • Қазақстан қай жылы қабылданғанын айтады.

    • 2-тапсырма. «Ойлан тап» әдісі /ҚБ/

    • ЮНЕСКО –ның қорғауында болған Мәдени және табиғи және аралас нысандарды ажыртыңыз.

    • Дескриптор

    • Мәдени табиғи және аралас нысандарды ажыратып, ретімен орналастырады

    3-тапсырма.«Қатені тап» әдісі/ҚБ/

    ЮНЕСКО — Екінші дү­ниежүзілік соғыстан кейін КСРО, АҚШ, Қытай және Ұлыбритания мемлекет­тері­нің белсенділік таны­туымен құрылған ұйым, штаб-пәтері Францияның Париж қаласында орналасқан. 
    Дүниежүзілік мұра бағдарламасының мақсаты – бірегей деп танылған нысандарды танымал ету және қорғау.
    ЮНЕСКО-ның нысандар тізімінің талаптарына Білім және Ғылыми талаптар жатады. ЮНЕСКО ұйымына 195 мемлекет мүше. Тамғалы петроглиф тас кешені ЮНЕСКО ұйымының қорғауында.

    Дескриптор

    -ЮНЕСКО ұйымына анықтама береді.

    -Нысандар тізімінің талаптарын анықтайды.

    Слайд №8

    Бекіту

    Рефлексия. «Білім пирамидасы»

    https://padlet.com/zarkynbajtogaeva/c845l2kauk6ds4h5



    Үйге тапсырма


    1. Әлемнің ең ірі мұражайлары туралы материал іздеп келу.

    2.Қазақстандағы жеті кереметі туралы сипаттамасын

    кестеге жазып келу.


    Оқулық «Дүниежүзі тарихы»

    10 сынып

    Саралау – студентерге қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – студенттердің материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    1/«Сөйлемді аяқта» әдісінде тапсырмалрды орындай алады.

    2/ ЮНЕСКО –ның қорғауында болған Мәдени және табиғи және аралас нысандарды мәдени мұраны ажырата біледі

    3/.«Қатені тап» әдісі тапсырмасында ЮНЕСКО ұйымына анықтама беріп,

    -Нысандар тізімінің талаптарын анықтай алады.

    3) студенттер көптеген сұрақтарына жауап ала алады;

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ашық сабақ Басқа
    01.06.2021
    3293
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Байтогаева Жаркын Аширжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации