Ашық сабақ Айтыс өнері 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Айтыс өнері 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ айтыс өнері. Айтыс тақырыбын оқу және жазу арқылы сын тұрғысынан ойлап талқылауға үйрету. Айтыс өнерінің түрлерімен танысып, қалыс қалып келе жатқан айтыс өнерін қайта қолға алу
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

1 бөлім

«Атадан қалған асыл сөз» бөлімі

Педагогтің аты-жөні:

Елеусіз Ақбота Шәкірқызы

Күні:

19.10.2022

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Айтыс өнері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.1.3.1 көркем шығарманың идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыра алады.


Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


7 мин.

(Ұ).Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Топқа бөлу



3.Үй тапсырмасын сұрау





Кезекші баяндайды


Жеребе арқылы 4 топқа бөлінеді


Топтан 2 оқушыдан тапсырманы оқиды


Топ басшылары бағалау парағына белгілейді

Оқулық, жұмыс дәптерлері, қима қағаздар

Психологиялық ахуал

3мин

Тест “Өзіңді тексер”


1. Адамдарға көңіл-күй тудыра алатындай сәлемдесе аласыз ба?

2. Сіз әрдайым ұстамды, сыпайысыз ба? Қарсылықты тура білдіресіз бе?, әлде “бұл қиын” деп айтасыз ба?

3.Сіз берген сөзіңізде (мәні жағынан да, уақыты жағынан да) тұра аласыз ба?

4.Сіз адамдармен қатаңдық танытпастан, паңданбастан қатынасқа түсе аласыз ба?

5.Өз қызметтестеріңізге жиі бұйрық бересіз бе? немесе әріптестеріңізге ешбір таңу мақсатын көздеместен жиі нұсқаулар бересіз бе?

6.Сіз адамның көңіл-күйін көтеретіндей, оның келбеті туралы және басқа да заттар туралы жағымды сөз айта аласыз ба?

7. Сіз өз-өзіңізге соншалық сыни көзбен қарайсыз ба? Өзінді-өзің сынау бәрінен бұрын айналаңыздағыларға жағымды әсер етенінін түсінесіз бе?

Барлық қатысушыларға аяқталмаған сөйлемдері бар сөздер көрсетіледі. Сөйлемдерді әр қатысушы өз ойымен аяқтайды.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.




Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1.Алтау ауыздағы болса, ауыздағы кетеді,

Төртеу төбедегі түгел болса, төбедегі келеді. (Майқы би)

2. «Бұл шалдың өліміне кінәлі ел емес, тентек. Ал мұнда тентек –төртеу.Бай,байтал,бөрік, бала. (Мөңке би)

3. –Қызырға ие боламыз деген жоқ едік. Би аға өле-өлгенше баламыз сіздікі. «Рас па, өтірік пе?» деп келініңіз екеуміз екеуміз қуаныштан жарылғалы отырмсыз. (Төле би)

4.Жазылмаса дерт қиын,

Іске аспаған серт қиын. (Қазыбек би)

5. Біз енді көп жүрмеспіз, көмілерміз,

Сен жас едің, көңіліңдегіні аларсың. (Әйтеке би)

6. Сөз анасы- құлақ,

Су анасы-бұлақ,

Жол анасы-тұяқ. (Сырым)

7. «Сабалақ» атпен жүр едің.

Оны да көрген жерім бар,

Жаныс Қарабайдың қолында,

Түнде туған ұл едің... (Бұқар жырау)


Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




https://wordwall.net/ru/myactivities

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

18мин.

Бейне жазба

1-тапсырма




Тапсырманы береді, түсіндіреді



Айтыс өнері

Дескриптор:

Жалпы-3 балл

-Толықтырады

- топпен жұмыс жасайды




Плакат, түрлі-түсті қарандаштар


3 мин

2-тапсырма:


Тапсырманы береді, түсіндіреді

Айтыстың түрлеріне кесте толтырады.


Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

- кестемен жұмыс жасайды

9-сынып оқулығы, жұптық жұмыс


5 мин

3-тапсырма:

Тапсырманы береді, түсіндіреді

Синквейн жазу ережесі:
1)Зат есім - Айтыс
2) Сын есім- киелі, мәдениетті
3) Етістік- айтысады, бәсекелеседі
4) Айтыс- ұлттық өнердің падишасы.
5) Синоним – Сөз барымтасы.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Сараптайды.

9-сынып оқулығы, жеке жұмыс




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.


Үй тапсырмасы:


«Екі жұлдыз, бір тілек әдісі»


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


Айтыс және оның түрлері


Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі.

1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.11.2022
1398
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі