САБАҚ: Қазақ тілі мен
әдебиеті
|
Мектеп:
№2
|
Күні:
10.01.19-11.01.19ж
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Абдрахманова И.С.
|
Сынып: 8 а б
в
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Бөлім
атауы:
|
Тарихи тұлғалар
тағылымы..
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Алашорда
көсемдері
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
8.1.1.1 - мәтін
тақырыбы, тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені
болжау; 8.3.4.1 - мәтіндердің
түрлерін, тілдік ерекшеліктерін салыстырып, талдау жасау8.5.1.5 -
демеулік шылаулардың (сұраулық, күшейткіш) қызметін білу, ауызша
және жазба жұмыстарда орынды қолдан
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Ауызша жауаптарда ықпал
заңдылықтарын ескеру
қазақ халқының ғасырлар бойы өткен
қиыншылықтарын айта келіп, осы зұлмат жылдары елінің азаттығын
аңсаған ұлт зиялыларына тоқталу, өз елін, жерін қорғайтын ұрпақ
тәрбиелеу.
|
Бағалау
критерийлері
|
|
Дескрипторлар
|
|
Құндылықтар
|
Команда болып жұмыс жасай алу,
өзгенің пікіріне құрметпен қарау
|
Пәнаралық
байланыс
|
Тарих
|
АКТ
дағдылары
|
Онлайн
сөздіктер
|
Осыған дейін
меңгерілген білім
|
Ә.Нұрпейісовтың
«Қан мен тер» романынан үзінді
|
Тілдік
міндеттер
|
Менің ойымша,
өйткені, қорытындылай келе, біріншіден, хан, көсем, қолбасшы, үлес
қосу, халық қамын ойлау т.б.
|
Жоспар
|
Жоспарланатын
уақыт
|
Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер
|
Дереккөздер
|
Сабақтың
басы
3мин
|
Мұғалім сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен таныстырады. Оқушылармен бірігіп, бағалау критерийлерін
құрастырады.
Оқушылар карточка бойынша төрт
топқа (Әуес, Ықылас, Жаңаберген, Махамбет)
бөлінеді.
|
Слайд
№1-2
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
10
мин
5мин
|
-
Мұғалім ілгерінді, кейінді
және тоғыспалы ықпал заңдылықтары туралы түсінік беріп
өтеді.
-
Әңгіме үзіндісінен оқушылар
ережеге сәйкес сөздердің астын сызып белгілейді. Мұғаліммен бірігіп
жауап кілттері бойынша нәтижесін
тексереді.
-
Кесте бойынша әр топ
әңгімедегі тиісті кейіпкерге мінездеме
береді.
Кейіпкер
|
Сыртқы келбеті,
мінезі
|
Шығармадағы жолдардан мысал
келтіру
|
|
|
|
-
Алаш және Алашордашылар туралы
қысқаша мәлімет беру
-
Электронды оқулықпен жұмыс:
Бейнебаяннан «Алаш ұраны» өлеңін
тыңдау
-
Сөздікпен жұмыс:
-
«Поэзия»
стратегиясы:
1.3 топтан бір оқушыдан мәнерлеп
оқиды
2.Әр топ мәтіннен өздеріне
ұнаған үзіндіні жатқа айту. Оған қойылатын
талаптар
Топтық
жұмыс
1 топ
1-тапсырма
Өлеңнің негізгі тақырыбы
не, ақын қалың көпшілікті неге
шақырады?
Өлеңнен тірек сөздерді теріп жазып, ақынның айтпақ ойын
түсіндіріңдер.
Ақын өлеңіндегі ойды
бүгінгі күнмен қалай үндестіруге болады?
2 топ
2-тапсырма
«Алаш ұраны» өлеңінің жазылу
тарихы мен идеясы қалай ?
Өлең құрылысына талдау
жасау.
Өлең идеясы сендерге не берді?
3 топ
3-тапсырма
Өлеңдегі Алаш, Алаш балалары,
Алаш туы сөздерінің мәнін қалай
түсінесіңдер?
Өлеңде кездесетін
әдеби-теориялық ұғымдар:
Өз елінің
келешегіне деген ақын сенімі мен үмітінің өміршеңдігін
дәлелдеп көріңдер.
«ПОПС» формуласына сүйеніп,
кейіпкердің әрекетіне баға береді. Жауаптарында ілгерінді, кейінді
және тоғыспалы ықпалға түскен сөздерді қолдану
керек.
Менің ойымша,
....
Өйткені,
....
Мысалы,....
Қорытындылай келе,
....
Оқушылар ортаға шығып,
жауаптарын әңгімелейді.
Топтар сағат тілімен «Екі
жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша өзара
бағалайды.
Түйінді сөз
» стратегиясы бойынша
қорытындылау.
Елбасымыз Нұрсұлтан Назарбаевтың сөзімен орайластыра
қортындылау.
«Мен мәңгілік ел ұғымын ұлтымыздың ұлы
бағдары, Қазақстан 2050
стратегиясының түпқазығы етіп алдым. Тәуелсіздікке қол жеткізгеннен
гөрі оны ұстап тұру аса қиын екенін барлығымыз білеміз. Бұл әлем
кеңістігінде ғұмыр кешкен талай халықтың басынан кешкен тарихи
шындығы. Өзара алауыздықпен жан-жаққа тартқан берекесіздік талай
елдің тағдырын құрдымға жібергенін де білеміз. Тіршілік тезіне
төтеп бере алмай, жер бетінен ұлт ретінде жойылып кеткен елдер
қаншама? Біз өзгенің қателігінен, өткеннің тағылымынан сабақ ала
білуіміз керек. Ол сабақтың түйіні біреу ғана – «Мәңгілік ел»
біздің өзіміздің қолымызда. Ол үшін өзімізді үнемі қамшылап, ұдайы
алға ұмтылуымыз
керек. Байлығымыз
да, бақытымыз да болған мәңгілік
тәуелсіздігімізді көздің қарашығындай сақтай білуіміз керек. Әрбір
күніміз мерекелі, әрбір ісіміз берекелі болсын. Дамуымыз жедел,
келешегіміз кемел болсын. Жарқын іспен
күллі әлемді таң
қылып, Жасай берсін елдігіміз
мәңгілік!»
-
«Қайран халқым» сөзіне
синквейн құрастырады.
|
https://bilimland.kz/
Тәкен Әлімқұлов. «Қараой»
әңгімесі
|
Сабақтың
соңы
2мин
|
Кері
байланыс:«Плюс, минус,
сұрақ»
Үйге
тапсырма:Ережені
жаттау.
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Дифференциация – Сіз
оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Бағалау – Оқушылардың
ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік
элемент)
|
Берілетін тапсырма,
күтілетін нәтиже, қолдау, берілетін уақыт, қолданатын дерек
көздеріне байланысты бөліп оқыту.
Топта бірлесіп
оқыту.
|
Тапсырмалардың өзара
байланысты болуына баса назар
аударылады.
|
Пәнаралық байланыс –
тарих
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді?
Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге
асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен
жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және
неліктен?
|
Төменде берілген бөлімді
осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ
бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сәтті өткен екі нәрсені
атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
Қандай екі нәрсе сабақтың
одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға
қатысты)?
Осы сабақ барысында сынып
немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін
қажет болуы мүмкін қандай ақпарат
алдым?
|
САБАҚ: Қазақ тілі мен
әдебиеті
|
Мектеп:№2
|
Күні:
14-15.01.19жж
|
Мұғалімнің
аты-жөні:Абдрахманова И.С.
|
Сынып: 8 а б
в
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
8.1.3.1 -
оқу - еңбек тақырыптарына байланысты күрделі сөздер мен тұрақты
тіркестердің мағынасын түсіну8.2.4.1 -идеялық жағынан ұқсас
мәтіндердегі оқиғалар желісіне бақылау жасай отырып, мазмұнның
дамуын салыстыру және талдау8.4.3.1 - жазба жұмыстарында символ мен
кейіптеу түрлерін қолданып жазу
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ахмет
Байтұрсынұлы ұлт ұстазы
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: шығармадағы автор бейнесін
анықтап, өлең құрылымына талдайды
Көптеген
оқушылар: шығармадағы автор бейнесін
анықтап, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын
табады
Кейбір оқушылар:
: шығармадағы автор бейнесін
анықтап, тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын тауып өз ойын
дәлелдейді
|
Бағалау
критерийлері
|
Шығармадағы автордың бейнесін
анықтайды
Көркем шығармалардан шағын
көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа
айтады
Көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады
кейіпкерлер портреті мен
іс-әрекеті арқылы образын ашады;
дамдық диқаншы өлеңіндегі
сөздерді пайдаланып, проблемалық сұрақтар қою және оны өз жауабымен
салыстырады
Тапсырма орындау барысында
комментарий жазу, іріктеп оқу, зерттеп
оқиды
.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Тақырып бойынша өз ойларын
сауатты және дәлелді жеткізе білуге даярлау, зерттеу қабілеттерін
дамытады;
Пән лексикасы және
терминология: астарлы ой
Мәтін талдау барысында
қолданылатын тіркестер: таңдау, іріктеу, салыстыру,
анықтау, баяндау
|
Құндылықтар
|
Ашықтық.
Өзгелердің пікірін
құрметтейді. Пікір алмасуда өзара сыйластық танытады, құрмет
көрсетеді.
|
Пәнаралық
байланыс
|
тарих
|
АКТ
дағдылары
|
Онлайн
сөздік
|
Осыған дейін
меңгерілген білім
|
Алашорда
көсемдері
|
Жоспар
|
Жоспарланатын
уақыт
|
Жоспар бойынша орындалуы
тиіс іс-әрекеттер
|
Дереккөздер
|
Сабақтың
басы
8
минут
|
І. Тренинг «Менің досымның
асыл қасиеті....»
|
Жүрекше
видеоролик
|
Сабақтың
ортасы
22
минут
|
1-Тапсырма
Концептуалды
кесте
Өлең шумағы Менің
пікірім
Дискриптор: өлеңнің шумағын
ажыратады
Ақын ойын
түсінеді
Өз ойын
білдіреді
Автор
орындығы
2-тапсырма
Шығармадан бейнелеу, суреттеу
құралдарын тауып, белгілеңіз.
Дискриптор: шығармадағы тілдік
бейнелеу,суреттеу құралдарын табады
Мағыналарын
анықтайды
Сұрақтарға жауап
береді
Топтық
жұмыс.
Талдау
|
|
|
Осы тақырыпта не
таңқалдырды?
|
|
Неге?
|
1.топ Сызба арқылы
корсету Мсалға қандай өлеңдер
жатады?
2.топ Эссе
жазу
3.топ Кейіпкерлерге
талдау?
V.КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕ
Ақын шығармашылығы
туралы біледі,талдауды үйренеді,сыни тұрғыдан ойлана
алады.
Деңгейлік
тапсырмалар
І
ДЕҢГЕЙ
1.1А.Байтұрсынов
кім?---------------------------------------------------------------------------------------
1.2.Оның қандай шығармалары
саған
таныс?---------------------------------------------------------
2.1Мысал дегеніміз
не?--------------------------------------------------------------------------------------
2.2.А.Байтұрсыновтың орыс
ақындарынан аударған
шығармалары?------------------------
3.1.Шығармадан автордың
«МЕН» бейнесін көрсететін тармақты
табыңыз
Үлгі: МЕН қырға
шықтым,
Мен құрға
шықтым,
Мен тұқымын
шаштым....
Мен
----------------------------------------------
Тармақтардың мазмұны
бойынша автор бейнесін сын есімдер арқылы
ашыңдар
Автор
бейнесі
3.2.
3.3.Мысал кейіпкерлерін
ата.
.4.1Мысалда қандай
мінезді адамдар сыналады?
.4.2Мысалдан қандай ойды
аңғардың?
.4.3Әкесі бидай туралы
не дейді?
ІІ
ДЕҢГЕЙ
2-тапсырма.Көркем
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу
үшін төмендегі кестені
толтырады. Оқушы деңгейіне қарай
сұрақтарға жауап береді.
Мәтіндік
зерттеу
Мәтіннен негізгі ойды
табыңыз.
|
Диқаншылық,
еңбекқорлық
|
Тосын жағдай (Мәтінде қандай
тосын ойға кездестіңіз?)
|
|
Мәтіннен шығар
өмірлік қағида. Әңгімедегі өмірге деген құштарлықтың берілу
сипаты, ерлік пен жігер.
|
|
Белгісіз және
белгілі мәліметтер. Мәтіннен сізге бұрыннан таныс және таныс емес
ақпараттарды белгіле.
|
|
Ойыңды суретпен
бейнеле.
|
|
Тәрбиелік мәні бар
қорытынды. Оқыған мәтіннен өз өміріңе, іс-әрекетіңе септігін
тигізер қандай қорытынды жасадың?
|
|
Талдауды қажет
ететін тақырыптар. Мәтінге сүйене отырып, осында көтерілген тағы
қандай мәселені талдар едің?
|
|
2.
Ақын өлеңі кімнің атынан
баяндалады?
3.Лирикалық кейіпкер қандай
мінезімен танылады?
Өлең сізге қалай әсер
етті?
-------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
|
|
ІІІ
ДЕҢГЕЙ
1.Ақын өлеңінен Адамдық
диқаншы өлеңінен аллегорияны табу.М/ы:А.Құнанбаевтың «Қыс»өлеңінде
бар?Ақ киімді денелі ақ сақалды,
2. Мысалдың қандай тәрбиелік мәні
бар?
|
Кесте
автор
орындығы
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлекция: Бүгінгі іс
әрекетім....
|
|