Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді ашық сабақ жоспары

    Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Музыка.Қазақтың киелі домбырасы.

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7-сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Әлемге танымал «Ұлытау»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7. 1.4.1 - Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау.

    7.2.5.1 - Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру.

    7.5.1.5 - 5.Етістіктің шақтары (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) мен қалау райдың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер арқылы мәтіннің негізгі ойын анықтайды, берілген сұрақтар негізінде постер жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіннен негізгі ойды анықтайды, берілген сұраққа жауап береді және тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды және мәліметтерді жинақтап, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасайды, өз көзқарасын білдіреді.

    Бағалау критерийі

    -Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    - Мәліметтерді жинақтай отырып,тақырып бойынша кестені сәйкестендіріпжазады.

    - Сөз тіркестерінен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.

    -Тақырыпты негізге ала отырып диалог құрастырады.

    -Шағын әңгіме құрап айтады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды, мәліметтерді жинақтай отырып тақырып бойынша кестені сәйкестендіріпжазады, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады, тақырыпты негізге ала отырып диалог құрастырады, шағын әңгіме құрап айтады.

    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы











    Ұйымдастыру кезеңі:сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.


    Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    «Шаттық шеңбері» әдісі.Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл- күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Топқа бөлу. Мозайка» әдісі бойынша оқушыларды 3 топқа бөлу.

    Топтың санына байланысты қағаз кескінін оқушылар таңдап алады. Оқушылар сөз құрастырып топтасады. Сол сөз топтың атауы болады.(маусым, шілде, тамыз).


    Ой шақыру

    Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында интербелсенді тақтадан келесі суреттер көрсетіледі.

    -Сурет бойынша не айта аласыңдар?

    - Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?

    -Оны неден аңғардыңдар?
    Сонымен балалар бүгінгі сабақтың тақырып қандай деп ойлайсыңдар?

    • Сабақтың тақырыбы анықталады.

    • Мақсаты хабарланады.

    • Бағалау критерийімен таныстыру.



















    Сабақтың ортасы



















































    1-тапсырма. ТЖ«Үштік» әдісі(ойлан, жұптас, бөліс)арқылы бейнекөрініс, сөздердің көмегімен, сұрақтарға жауап бере отырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайды.

    Тірек сөздер.

    Сұрақтар:

    Конверт әдісі арқылы.

    Дескриптор

    • Тірек-сөздер мағынасын түсін.

    • Сұрақтарға жауап бер.

    • Тақырып бойынша ойды анықта.


    ҚБ. «Алма ағаштары»арқылы топ бір-бірін бағалайды. (қызыл алма – өте жақсы , жасыл –жақсы , сары алма-қанағаттанарлық).




    2-тапсырма.ЖЖ«Кесте» әдісі

    бойынша сұраққа жауап беретін мәліметтерді өлең желісімен сәйкестендіріп жазады.


    Сұрақтар

    Мәліметтер

    Ақ көйлекті, таяқты кім?


    Асау мініп теңселген кімдер?


    Ет әпер деп қыңқылдаған кім еді?


    Мылтық атқан, құс салған кім?


    Әзілдесіп сыңқылдаған кімдер?


    Мәліметтер: Жас бала, жас бозбала, қыз-келіншектер, ақсақал, жылқышылар.

    • Керекті сөздер арқылы диалог құрастырады.

    Керекті сөздер:ауылда, кілем, қымыз, үй, көңілі, төсеп, тігер(көпшілігі).

    Дескриптор

    • Мәліметтерді жинақта.

    • Сұраққа жауап беретіндей мәліметтерді сәйкестендір.

    • Қажетті сөздер арқылы диалог құрастыр.

    ҚБ.«Жапондық бағалауы» арқылы жұп бір-бірін бағалайды.


    3-тапсырма. Ж«Пирамида» әдісі арқылыберілген сөз тіркестеріненсөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастырады.

    Жасы үлкендер ....

    Білегін сыбанып ....

    Байғұс шал ...

    Су жағала .....

    Бір шеттен .....Ауылда тұрып ......

    • Өз аймағындағы жаз бейнесіне шағын әңгіме құрастырып, айтады.

    Мысалы: табиғат құбылысы, ауа райы, таңғажайып көрініс, жаңбыр(кейбіреуі).

    Дескриптор

    • Сөз тіркестерін қолданып, жай сөйлемдерді құрастыр.

    • Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақта.

    • Жаз бейнесіне шағын әңгіме құрастыр.

    • Өз пікіріңді дәлелді қолдана біл.

    ҚБ«Еңбекші ара»арасында бір-бірін бағалайды..


























































    Сабақтың соңы












    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    03 Қырқүйек 2021
    1627
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ «Әлемге танымал «Ұлытау» 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ «Әлемге танымал «Ұлытау» 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды, мәліметтерді жинақтай отырып тақырып бойынша кестені сәйкестендіріпжазады, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады, тақырыпты негізге ала отырып диалог құрастырады, шағын әңгіме құрап айтады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді ашық сабақ жоспары

    Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Музыка.Қазақтың киелі домбырасы.

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7-сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Әлемге танымал «Ұлытау»

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    7. 1.4.1 - Повестердің және лирикалық поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау.

    7.2.5.1 - Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін ауыстыру.

    7.5.1.5 - 5.Етістіктің шақтары (бұрынғы және ауыспалы өткен шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) мен қалау райдың қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда қолдану.

    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады: Тірек сөздер арқылы мәтіннің негізгі ойын анықтайды, берілген сұрақтар негізінде постер жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: мәтіннен негізгі ойды анықтайды, берілген сұраққа жауап береді және тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды және мәліметтерді жинақтап, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасайды, өз көзқарасын білдіреді.

    Бағалау критерийі

    -Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды.

    - Мәліметтерді жинақтай отырып,тақырып бойынша кестені сәйкестендіріпжазады.

    - Сөз тіркестерінен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.

    -Тақырыпты негізге ала отырып диалог құрастырады.

    -Шағын әңгіме құрап айтады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды, мәліметтерді жинақтай отырып тақырып бойынша кестені сәйкестендіріпжазады, сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады, тақырыпты негізге ала отырып диалог құрастырады, шағын әңгіме құрап айтады.

    Жоспар

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы











    Ұйымдастыру кезеңі:сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.


    Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

    «Шаттық шеңбері» әдісі.Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек айтады. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл- күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


    Топқа бөлу. Мозайка» әдісі бойынша оқушыларды 3 топқа бөлу.

    Топтың санына байланысты қағаз кескінін оқушылар таңдап алады. Оқушылар сөз құрастырып топтасады. Сол сөз топтың атауы болады.(маусым, шілде, тамыз).


    Ой шақыру

    Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында интербелсенді тақтадан келесі суреттер көрсетіледі.

    -Сурет бойынша не айта аласыңдар?

    - Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?

    -Оны неден аңғардыңдар?
    Сонымен балалар бүгінгі сабақтың тақырып қандай деп ойлайсыңдар?

    • Сабақтың тақырыбы анықталады.

    • Мақсаты хабарланады.

    • Бағалау критерийімен таныстыру.



















    Сабақтың ортасы



















































    1-тапсырма. ТЖ«Үштік» әдісі(ойлан, жұптас, бөліс)арқылы бейнекөрініс, сөздердің көмегімен, сұрақтарға жауап бере отырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайды.

    Тірек сөздер.

    Сұрақтар:

    Конверт әдісі арқылы.

    Дескриптор

    • Тірек-сөздер мағынасын түсін.

    • Сұрақтарға жауап бер.

    • Тақырып бойынша ойды анықта.


    ҚБ. «Алма ағаштары»арқылы топ бір-бірін бағалайды. (қызыл алма – өте жақсы , жасыл –жақсы , сары алма-қанағаттанарлық).




    2-тапсырма.ЖЖ«Кесте» әдісі

    бойынша сұраққа жауап беретін мәліметтерді өлең желісімен сәйкестендіріп жазады.


    Сұрақтар

    Мәліметтер

    Ақ көйлекті, таяқты кім?


    Асау мініп теңселген кімдер?


    Ет әпер деп қыңқылдаған кім еді?


    Мылтық атқан, құс салған кім?


    Әзілдесіп сыңқылдаған кімдер?


    Мәліметтер: Жас бала, жас бозбала, қыз-келіншектер, ақсақал, жылқышылар.

    • Керекті сөздер арқылы диалог құрастырады.

    Керекті сөздер:ауылда, кілем, қымыз, үй, көңілі, төсеп, тігер(көпшілігі).

    Дескриптор

    • Мәліметтерді жинақта.

    • Сұраққа жауап беретіндей мәліметтерді сәйкестендір.

    • Қажетті сөздер арқылы диалог құрастыр.

    ҚБ.«Жапондық бағалауы» арқылы жұп бір-бірін бағалайды.


    3-тапсырма. Ж«Пирамида» әдісі арқылыберілген сөз тіркестеріненсөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастырады.

    Жасы үлкендер ....

    Білегін сыбанып ....

    Байғұс шал ...

    Су жағала .....

    Бір шеттен .....Ауылда тұрып ......

    • Өз аймағындағы жаз бейнесіне шағын әңгіме құрастырып, айтады.

    Мысалы: табиғат құбылысы, ауа райы, таңғажайып көрініс, жаңбыр(кейбіреуі).

    Дескриптор

    • Сөз тіркестерін қолданып, жай сөйлемдерді құрастыр.

    • Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақта.

    • Жаз бейнесіне шағын әңгіме құрастыр.

    • Өз пікіріңді дәлелді қолдана біл.

    ҚБ«Еңбекші ара»арасында бір-бірін бағалайды..


























































    Сабақтың соңы












    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 7 сынып
    03.00.2021
    1627
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации