Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
7.
1.4.1 - Повестердің және лирикалық поэзиялық
шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын
талдау.
7.2.5.1 - Диалогке қатысушылар коммуникативтік жағдаяттың
талаптарына сай «сөйлеуші →тыңдаушы» позицияларын еркін
ауыстыру.
7.5.1.5 - 5.Етістіктің шақтары (бұрынғы және ауыспалы өткен
шақ, мақсатты және болжалды келер шақ) мен қалау райдың қызметін
білу, ауызша және жазба жұмыстарда
қолдану.
|
Бағалау
критерийі
|
-Тірек сөздер, жетекші
сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды
анықтайды.
-
Мәліметтерді жинақтай отырып,тақырып бойынша
кестені сәйкестендіріпжазады.
- Сөз
тіркестерінен сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтай отырып жай сөйлем
құрастырады.
-Тақырыпты негізге ала отырып
диалог құрастырады.
-Шағын әңгіме құрап
айтады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады:
Тірек сөздер, жетекші
сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды,
мәліметтерді жинақтай отырып
тақырып бойынша кестені сәйкестендіріпжазады, сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады, тақырыпты негізге
ала отырып диалог құрастырады, шағын әңгіме құрап
айтады.
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа
дайындығын тексеру.
Жағымды психологиялық ахуал
туғызу.
«Шаттық шеңбері»
әдісі.Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек
айтады. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-
күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
Топқа бөлу. Мозайка» әдісі бойынша оқушыларды 3 топқа
бөлу.
Топтың санына байланысты қағаз кескінін оқушылар
таңдап алады. Оқушылар сөз құрастырып топтасады. Сол сөз топтың
атауы болады.(маусым, шілде,
тамыз).
Ой шақыру
Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында
интербелсенді тақтадан келесі суреттер
көрсетіледі.
-Сурет бойынша не айта
аласыңдар?
- Суретте
жылдың қай мезгілі
бейнеленген?
-Оны неден
аңғардыңдар? Сонымен балалар бүгінгі сабақтың тақырып қандай
деп ойлайсыңдар?
|
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. ТЖ«Үштік» әдісі(ойлан, жұптас,
бөліс)арқылы бейнекөрініс, сөздердің көмегімен, сұрақтарға жауап бере
отырып, мәтіннен негізгі ойды
анықтайды.
Тірек
сөздер.
Сұрақтар:
Конверт әдісі
арқылы.
Дескриптор
ҚБ. «Алма
ағаштары»арқылы топ бір-бірін
бағалайды. (қызыл алма – өте жақсы , жасыл –жақсы , сары
алма-қанағаттанарлық).
2-тапсырма.ЖЖ«Кесте»
әдісі
бойынша сұраққа жауап беретін мәліметтерді өлең
желісімен сәйкестендіріп жазады.
Сұрақтар
|
Мәліметтер
|
Ақ көйлекті, таяқты
кім?
|
|
Асау мініп теңселген
кімдер?
|
|
Ет әпер деп қыңқылдаған кім
еді?
|
|
Мылтық атқан, құс салған
кім?
|
|
Әзілдесіп сыңқылдаған
кімдер?
|
|
Мәліметтер:
Жас
бала, жас бозбала, қыз-келіншектер, ақсақал,
жылқышылар.
Керекті
сөздер:ауылда, кілем, қымыз, үй, көңілі, төсеп,
тігер(көпшілігі).
Дескриптор
ҚБ.«Жапондық бағалауы»
арқылы жұп бір-бірін
бағалайды.
3-тапсырма.
Ж«Пирамида»
әдісі арқылыберілген сөз
тіркестеріненсөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай
отырып, жай
сөйлем құрастырады.
Жасы үлкендер
....
Білегін сыбанып
....
Байғұс шал
...
Су
жағала .....
Бір шеттен .....Ауылда тұрып
......
Мысалы: табиғат құбылысы, ауа райы,
таңғажайып көрініс, жаңбыр(кейбіреуі).
Дескриптор
-
Сөз тіркестерін қолданып, жай
сөйлемдерді құрастыр.
-
Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін
сақта.
-
Жаз бейнесіне шағын әңгіме
құрастыр.
ҚБ«Еңбекші
ара»арасында бір-бірін
бағалайды..
|
|