Материалдар / Ашық сабақ. Алюминий және оның қосылыстары. 9-сынып

Ашық сабақ. Алюминий және оның қосылыстары. 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Алюминий және оның қосылыстары" атты ашық сабқтың қысқа мерзімді жоспары химия пәні мұғалімдеріне, жас мамандарға тәжірибе алмасу үшін қажет ресурс деп есептеймін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2017
1164
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ашық сабақ

Тақырыбы: Алюминий және оның қосылыстары Дайындаған: Аширова Гульжанат Турсинбековна Мақтарал ауданы «М.Ғабдуллин атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі химия пәні мұғалімі












САБАҚ: 37

Алюминий және оның қосылыстары

Күні: 27.01.2017 ж

Мұғалімнің есімі: Аширова Гульжанат


СЫНЫП: 9 «А»

Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Алюминий және оның маңызды қосылыстарының екі дайлы қасиет көрсетуінің мәнін ашу; оқушылардың жұппен және топпен жұмыс жүргізіп, өз ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • алюминийдің периодтық жүйедегі орнын, табиғатта таралуын, тұрмыста және өнеркәсіпте қолданылуын біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

  • алюминий және оның қосылыстарының екідайлы екенін түсінеді

Кейбір оқушылар:

  • алюминийдің екі дайлы екенін дәлелдеп, реакция теңдеулерін жаза алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Алюминийдің құймаларын ажырата біледі, өндірістегі қолданылуын көрсете біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Алюминий, боксит, корунд, каолин, дюралюминий, анион,катион, тотығу, тотықсыздану, электролиз

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған тармақтар:

  • Электролиз

  • Екі дайлы қасиеттері

  • Құймалары мен қолданылуы

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Зымырандар, ұшақтар, тұрмыста машина тетіктері мен электр тогы сымдары алюминийден

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Алюминийдің генетикалық қатарын құрастырып, екі дайлылығын дәлелдейтін реакция теңдеулерін жазу

Алдыңғы білім

Алюминийдің тұрмыста қолданылуы, физикалық қасиеттері

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы


  • Металлдардың аттары бойынша топқа бірігу

  • Фонетикалық ширату

Анион-anions

Катион –cations

Алюминий –aluminium

Тотығу- oxidised

Тотықсыздану- reduced

Электролиз- electrolysis

  • «Миға шабуыл»

Қандай металда 3 санына байланысты деректер көп? Сұрақтың жауабын талдау арқылы сабақтың тақырыбы анықталады


Интерактивті тақта







Д. И. Менделеев кестесі

Ортасы

І. «Na» тобы. Алюминийдің табиғатта таралуы, алынуы.

« Fe» тобы. Физикалық қасиеттері мен қолданылуы

« Al» тобы. Химиялық қасиеттері

«Ca» тобы. Алюминий қосылыстары

Тақырыптары бойынша постер жасап, қорғайды

ІІ. «Алюминий және оның қосылыстары» таныстырылым

ІІІ. Оқулықпен жұмыс.

5-жаттығу. Генетикалық қатар бойынша реакция теңдеуін жазу

ІV. Тест тапсырмасы.

1

Which of these metal ores is the most stable?

Shape1  Aluminium oxide

Shape2  Lead oxide

Shape3  Copper oxide

2

How is calcium metal extracted from the Earth's crust?

Shape4  By electrolysis

Shape5  By heating with carbon

Shape6  It is found pure, so no need to extract it at all

3

How is zinc extracted from the Earth's crust?

Shape7  By electrolysis

Shape8  By heating with carbon

Shape9  It is found pure, so no need to extract it at all

4

What is the name of aluminium ore?

Shape10  Haematite

Shape11  Magnetite

Shape12  Bauxite

5

What solvent is used to dissolve aluminium oxide in the extraction of aluminium?

Shape13  Water

Shape14  Ethanol

Shape15  Cryolite

Ажырата біл» Массасы 15,2 г хром оксидімен алюминий әрекеттесіп , 9г хром алынды осы заттың шығымын есепте.

«Кім жылдам?»

8-жаттығу. Алюминий мен мыс қоспасының құрамын анықта.

Қорытындылау.

«Ұшақ» әдісі.

Үйге тапсырма беру.

9-жаттығу. 3 моль мыс (ІІ) хлориді бар ерітіндіден қанша грамм мыс алуға болады?

Плакат, маркер, магнит, стикер








Таныстырылым

Интерактивті тақта







































Оқулық

Аяқталуы

Кері байланыс (4 минут)

Бағалау парағы

Стикерлер

Қосымша ақпарат . Бұдан 300 жылдай бұрын алюминийден жасалған бұйым алтыннан да құнды болды. Неліктен?

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

  • Жетекші сұрақтар қою арқылы көмек көрсетуді жоспарлаймын.

  • Неліктен алюминий екі дайлы қасиет көрсетеді?

  • Алюминий гидроксиді сілті ерітіндісімен әрекеттескенде қышқыл ретінде формуласын қалай жазуға болады?

/AI(OH)3 н/е Н3АІО3/

Тапсырманы күрделендіру барысында қарапайым есептеуден күрделі есептерді шешу жоспарланады.

1-есеп. 4,5 г алюминий мен магний құймасын сілті ерітіндісімен әрекеттестіргенде 3,36 л сутек бөлінген. Алюминийдің массалық үлесі қандай?

  • Қасында отырған жұптарымен бірге тапсырманы тексеру

  • «Айналмалы бекет» әдісі арқылы өзара бағалау жүргізіледі.

  • Тест тапсырмасы мен теориялық білімді бекітетін оқулықтағы тапсырмалар

  • Физика, тарих, математика пәндерімен байланыс

  • Алюминийдің электр тогы өткізуіне байланысты қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

Рефлексия

Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Оқу мақсаттары шынайы жоспарланған. Оқушылардың жас ерекшеліктері мен пән бойынша оқушылардың қабілеті ескерілді. Соған байланысты тапсырмалар берілді. Сондықтан оқушылардың белсенділігі әдеттегі сабақтардан жоғары болды.

Сыныптың психологиялық ахуалы оқушылардың өзара сыйластық, достық қарым-қатынас арқылы өрбіді. Жоспарлаған шаралар тиімді болды. Оған дәлел, оқушылардың қызығушылықпен жұмыс істеуі. Сонымен бірге үштілділікке байланысты «Фонетикалық ширатуда» ауызша тілдік машықтары дамытылды. Сабақтың бастапқы, ортасы және соңғы бөлімдері сәтті жүзеге асырылды.

Мен берілген уақыт аясында жоспарымды толық жүзеге асырдым. Қиындық келтірген мәселе, ағылшын тілінде берілген тесттің мәтінін кейбір оқушылар түсінбей белгіледі.

Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушылардың топпен постерді қорғауы

2: Сын тұрғысынан ойлау әдістері

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Терминология мен академиялық тілді дамыту жаттығулары

2: Айналмалы бекет арқылы оқушылардың өзара бағалауы

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не екенін білдім?

Оқушыларды ойландыруға бағыттайтын әдіс-тәсілдер мен үштілділік бойынша тапсырмаларды түрлендіріп құрастыру








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!