Бөлім:
|
«Таза, мінсіз асыл
сөз»
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Жакипова Назира
Оразхановна
|
Күні:
|
19.10.2021ж.
|
Сыныбы: 5
«Б»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Асанқайғының жерге айтқан
сыны» аңызы
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен
іс-әрекеті арқылы образын
ашу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Оқушылар орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлер
портреті мен іс-әрекеті арқылы образын салыстыра отырып,
ашады
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл
арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы,
функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен
жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге,
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген
дағдысы қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Гүлмен тілек”
әдісі арқылы оқушылардың
бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Топта жұмыс жасау ережені еске
түсіру.
Топтастыру.
|
Оқушыларды топтарға біріктіруді
ұйымдастыру:
ҮШ қалыптасқан топ
бойынша жұмыс
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Оқулық, дәптер, қалам,
тақта.
Таратпа қағаздар, аудио және бейне
сабақтар
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
|
1. Асанқайғының жерұйық іздеу мақсаты
не?
2. Барған жеріне қонымды баға беруінің мәнін қалай
түсінесіңдер?
3. Кім Асанқайғы сияқты
тұрған жеріне баға бере алады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Дұрыс мағынада жауап
беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал
кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
.
|
Мәтінді тыңдауға тапсырма
береді.
1-мәтін бойынша жұмыс
жасатады.
|
Жеке жұмыс:
Бейнематериал көрсету.
Сұрақ: Асанқайғы шынайы өмірдегі осы ақпаратқа қандай пікір айтар
еді деп ойлайсыз? Өз сөзіңізбен болжап, салыстыра
бағалаңыз.
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
Кейіпкердің ақпаратқа қатысты пікіріне болжам
жасайды.
Жасалған болжам негізінде өзіндік баға
береді.
шынайы өмірмен
салыстырады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, құлаққап.
|
Жұптық жұмыс
|
№2-мәтін бойынша
тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі
сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып
қолдау көрсетеді.
|
«Сұрақ менен» әдісі
Асанқайғының жерге айтқан сындарынан және өмірінен мұқият
оқи отырып, екі сұрақ құрастырып, жұбына
қояды
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
- автор бейнесін анықтайды
- әр бейнеге аңыз
мазмұнынан дәлел келтіреді.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жеке жұмыс
|
Жекелеген сұрақтар арқылы кейіпкердің образын
ашады
Термин сөздер: Желмая,
жерұйық, қоныс, сулы жер, мал бағу, жеміс , жайлау,
өзен
|
1.«Асанқайғының жерге айтқан
сыны»
Термин сөздерді
дәптерге жазып алады. Мағынасын
ашады
|
Дескриптор:
Жалпы – 3 балл.
- Мәтіннен естіген «Асанқайғының жерге айтқан
сыны»
Термин сөздерін
дәптерлеріне жазады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары
|
ҚБ тапсырмасын таратып, жұмыс
жасатады
Баға берген
жерлері
|
Қалай
бейнелеген?
|
Қорқыт пен Асанқайғы екеуін
салыстырамыз, қандай ұқсастықтарын байқадыңдар
?
|
Ертіс өзенін
көргенде
|
|
|
Түндікті өзенін
көргенде
|
|
Шідерті деген өзенді
көргенде
|
|
Өлеңді өзенін
көргенде
|
|
Нұра өзенін
көргенде
|
|
|
ҚБ тапсырмасы бойынша жазады.
салыстырады
|
Таратпа қағазға тапсырма жауабын
жазады
|
1-10 балдық жүйемен
бағаланады
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Үйге тапсырма :
Асанқайғының кез келген шығармасынан үзінді жаттап
келу
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
- мен өзімді.....үшін мақтар
едім.
- маған ерекше ұнағаны.....
- сабақтан соң
маған........келді
- бүгін маған..........сәті
түсті.
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
- енді мен......аламын.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|