Материалдар / Ашық сабақ "Асанқайғыныңжерге айтқан сыны" тақырыбында
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Асанқайғыныңжерге айтқан сыны" тақырыбында

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 5-сынып Әдебиет пәні бойынша, үстаздар көмек ретінде, қажеттеріңізге жарасын. Асанқайғының жерге айтқан сыны бойынша мәліметтермен, маңызды сұрақтармен танысуға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2021
276
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: ................... З.М.Бержанова

13- сабақ.

Бөлім:

«Таза, мінсіз асыл сөз»

Педагогтің аты-жөні:

Жакипова Назира Оразхановна

Күні:

19.10.2021ж.

Сыныбы: 5 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар орындай алады: көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын салыстыра отырып, ашады

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі:

(Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.

Топтастыру.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

ҮШ қалыптасқан топ бойынша жұмыс

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.


Оқулық, дәптер, қалам, тақта.



Таратпа қағаздар, аудио және бейне сабақтар

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.



1. Асанқайғының жерұйық іздеу мақсаты не?

2. Барған жеріне қонымды баға беруінің мәнін қалай түсінесіңдер?

3. Кім Асанқайғы сияқты тұрған жеріне баға бере алады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

.


Мәтінді тыңдауға тапсырма береді.


1-мәтін бойынша жұмыс жасатады.

Жеке жұмыс:

Бейнематериал көрсету. Сұрақ: Асанқайғы шынайы өмірдегі осы ақпаратқа қандай пікір айтар еді деп ойлайсыз? Өз сөзіңізбен болжап, салыстыра бағалаңыз.

Дескриптор:

Жалпы – 3 балл.

Кейіпкердің ақпаратқа қатысты пікіріне болжам жасайды.

Жасалған болжам негізінде өзіндік баға береді.

шынайы өмірмен салыстырады

Оқулық, жұмыс дәптерлері, құлаққап.

Жұптық жұмыс


2-мәтін бойынша тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

«Сұрақ менен» әдісі

Асанқайғының жерге айтқан сындарынан және өмірінен мұқият оқи отырып, екі сұрақ құрастырып, жұбына қояды


Дескриптор:

Жалпы – 4 балл.

- автор бейнесін анықтайды

- әр бейнеге аңыз мазмұнынан дәлел келтіреді.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Жеке жұмыс


Жекелеген сұрақтар арқылы кейіпкердің образын ашады

Термин сөздер: Желмая, жерұйық, қоныс, сулы жер, мал бағу, жеміс , жайлау, өзен

1.«Асанқайғының жерге айтқан сыны»

Термин сөздерді дәптерге жазып алады. Мағынасын ашады

Дескриптор:

Жалпы – 3 балл.

- Мәтіннен естіген «Асанқайғының жерге айтқан сыны»

Термин сөздерін дәптерлеріне жазады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

ҚБ тапсырмасын таратып, жұмыс жасатады

Баға берген жерлері

Қалай бейнелеген?

Қорқыт пен Асанқайғы екеуін салыстырамыз, қандай ұқсастықтарын байқадыңдар ?

Ертіс өзенін көргенде




Түндікті өзенін көргенде



Шідерті деген өзенді көргенде



Өлеңді өзенін көргенде


Нұра өзенін көргенде




ҚБ тапсырмасы бойынша жазады. салыстырады

Таратпа қағазға тапсырма жауабын жазады

1-10 балдық жүйемен бағаланады

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия



«Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




























Үйге тапсырма : Асанқайғының кез келген шығармасынан үзінді жаттап келу

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....

- енді мен......аламын.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!