Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты:
|
2.1.2.1 баяу және анық
айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың
мағынасын түсіну;
2.4.2.1 оқыған/
аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен
сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем)
жазу
|
Сабақ
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар:
баяу және анық айтылған жиі
қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразаларды түсінеді,
сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап
жазады.
Оқушылардың басым
бөлігі:
баяу және анық айтылған жиі
қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың мағынасын
түсінеді, сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа қатесіз
жауап жазуға тырысады.
Кейбір
оқушылар:
баяу және анық
айтылған жиі қолданылатын сөздерден құралған қарапайым фразалардың
мағынасын түсінеді, оны қолданады, сөздер мен сөз тіркестерін
қатыстырып сұраққа қатесіз жауап
жазады
|
Сабақтың
басы
|
Топқа бөлу
(оқушылар топқа алдын ала
бөлінеді)
Тілдік ортаны
қалыптастыру.
Ұйымдастыру сұрақтарына, үй жұмысына берілген
сұрақтарға жауап
беру.
«Қаламдағы
сұрақтар»
Орындау
барысы: әр оқушы өткен тақырып бойынша қаламға
жазылған бір сұрақты таңдап алады.
7 секунд ойланып, таңдап алған сұраққа толық
жауап береді.
(3
мин.)
Оқушылармен бірлесіп тақырыпты анықтау,
мақсат қою, міндеттерін айқындау, психологиялық қолайлы орта
туғызу. Сабаққа тілек айту. (3
мин.)
-
Оқушыларға түрлі жұлдызшалар таратылады, әр
жұлдызшада жазылған әріптерден сөз құрау
керек.
-
Қандай сөздер
шықты?
-
Сонда біздің тақырыбымыз қандай
болмақ?
|
Қалам
Жұлдызшалар, желім, ақ
қағаз
(сөздерді сәйкестендіру,
тексеру, бағалау)
3
мин.
«Бас бармақ» әдісі (жеке
бағалау)
5-6 сөз -
4-3 сөз
-
2-0 сөз -
Топпен бағалау Стикерлермен
бағалау
Неше ақпарат дұрыс болса,
сонша стикер жабыстырылады
Барлығы: 6 сөйлем болуы
тиіс.
(2
мин.)
Жұптық
бағалау
(2
мин.)
3 сөз – жоғары
деңгей
2 сөз – орташа
деңгей
1-0 сөз – төменгі
деңгей
Мұғалім әр оқушыға тоқталып,
жалпы сабақ бойынша оқушылардың жұмыстарын бағалап, смайликтер
таратады.
|
Сабақтың
ортасы
|
Сөздікпен
жұмыс. Оқушыларға жаңа тақырыпқа
қатысты сөздер беріледі. Берілген сөздермен сөз тіркестерін, содан
соң сөйлем құрастырады. Осы сөздерді олар естерінде сақтап қалулары
тиіс. Кім қанша сөзді есте сақтап қалғаны тексеріледі. Ол «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағаланады. (5
мин)
Отан –
Родина
Бас –
главный
Ғимарат –
здание
Көп –
много
Аз –
мало
Қоқыс –
мусор
Сергіту сәті (1
мин.)
Шаршаса
қолымыз,
Оңымыз,
солымыз.
Былай-былай
ойнаймыз,
Күш жігерді
жинаймыз.
Мәтінмен
жұмыс
Астана – таза
қала
Менің Отаным –
Қазақстан. Астана – бас қала. Астанада әдемі ғимараттар
көп.
Астана – таза қала.
Мұнда қоқыс жоқ. Мен Астана қаласын жақсы
көремін.
-
Оқушылар берілген мәтінді
тыңдайды;
-
Мәтінге сәйкес ақпараттарды
анықтап, постер құрастырады. (ұсынылған суреттер мен сәйкес
сөйлемдерге қатысты қажетті ақпаратты анықтап, постер
құрастырады);
(10
мин.)
Сергіту сәті (1
мин.)
1 дегенде
тұрайық,
2, 3, 4 – алақанды соғайық,
Оң жаққа бұрылып,
Сол жаққа бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Біз жүгіріп алайық.
5 дегенде асықпай,
Орнымызды табайық.
Сұхбат құрастыру
(жеке орындау, жұппен оқу)
-
Астана қандай
қала?
-
Астана _____________ қала.
-
Астанада нелер
көп?
-
Астанада ______________________
көп.
-
Мұнда қоқыс бар
ма?
-
Мұнда
қоқыс _________________. (8
мин.)
|