Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Астың асқазанда қорытылуы 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материял биология пәнінің мұғалімдеріне сабақтарына әр түрлі тәсілдерді қызықты етіп қолдануы үшін керек деп ойлаймын. Мен бұл сабақты өзім 8 сынып оқушыларымен өткен оқу жылында өткізгенмін. Оқушылар сабаққа белсене қатысып, биология пәнінің күнделікті өмірдегі қажеттілігін, астың қорытылуының маңызын жақсы түсінді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
09 Желтоқсан 2018
428
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күні: 25.01.2017 | Мұғалімнің есімі: Атекенова Л | |
СЫНЫП: 8 «ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Астың асқазанда қорытылуы | |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Астың асқазанда қорытылуы туралы түсінеді | |
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: Астың асқазанда қорытылуы туралы түсінеді | |
Оқушылардың басым бөлігі: Асқазан сөлі және сілекейсіз тамақ қорытылмайтынын түсінеді. | ||
Кейбір оқушылар: Асқазан сөлінің асқортудағы маңызынтүсінеді | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Асқазан сөлі, пепсин, химозин, тұз қышқылы,тәбет ашатын сөл, гастрин. | ||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Асқазан сөлі, пепсин, химозин, тұз қышқылы,тәбет ашатын сөл, гастрин. | ||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||
Асқазан сөлі, пепсин, химозин, тұз қышқылы,тәбет ашатын сөл, гастрин. сөздерінің мағанасын түсінеді | ||
Оқушылар топта және жұпта өзара диалогқа түсе отырып, тақырыпқа байланысты өз ойларын айтады. Жаңа сөздердің мағынасын терең ұғыну, салыстыру қабілеті дамиды | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Ресурстары |
Сабақтың басы 2 минҮй тапсырмасыМиға шабуыл8 мин | Оқушыларды шаттық шеңберге тұрғызып,сәттілік тілеп, топқа бөлу.Оқушылар төрт түсті |қызыл, жасыл, көк, сары| пішіндер таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді -Алдыңғы сабақта біз қандай тақырып өттік?-иә, дұрыс. Үй тапсырмасын тексеру үшін әр топқа әр түрлі тапсырма беремін сендер тапсырманы орындап, дайын топ өз жауаптарыңды айтасыңдар . Әр топқа 2 мин беріледі және жауап берген оқушыға алтын теңге баріледі. Жинаған теңгесімен бағаланады.1-топ «Анатомия» “Суретпен жұмыс” талдау Суреттен асқорыту мүшелерін аттарын жазып шығыңдар Тақтамен жұмыс ІІ-топ «Морфология» “Сәйкесін тап ” IІІ-топ «Физиология» “Үлгімен жұмыс” дәлелдеу VI-топ «Гигиена» «Ортада қалам» әдісі бойынша топтағы әр оқушыға сұрақ қойылады соған жауап береді 1. Тіс 2.Тоқішек3 .Тіл4.Шайнау5.Сүт тіс «Жарайсың!» деп ынталандыру | Топқа бөлінеді І топ: «Анатомия» |ішкі құрылысын зер| ІІ топ: «Морфология» |сыртқы құр зер| ІІІ топ: «Физиология» |мүшелер мен жүйелер қызм| ІV топ: «Гигиена» |тазалық| «Астың ауыз қуысында қорытылуы» деген тақырып Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Тістің үлгісі бойынша тіс түрлері мен тіс құрылысын атап беру «Ортада қалам» әдіс бойынша сұрақ 1.Орналасқан жері ауыз қуысы, өзі тағамды ұнтақтауға көп көмек көрсетеді?2. Бұл ішектің бір бөлігі тұйықталып, бүйен деп аталады да, құрт тәрізді өсінді-соқыршек түзеді.3.Қозғалмалы бұлшық ет, асты қозғалтады, сөйлеу және дәм сезу мүшесі 4. Механикалық өңдеу барысында тағам ұнтақталып, сөйтіп дәмдік сапасы анықталады, сілекеймен шыланып, ас түйртегі қалыптасады 5. Адамда алдымен шығатын, 6-7 жастан бастап,15жасқа келгенде алмасуы аяқталатын тістер | Интернет желісі оқулық биологияүлгілер |
Сабақтың ортасы 20 мин Сергіту сәті 1мин | І. Қызығушылықты ояту «Ас қорытуға байланысты қызықтар » суретті слайд Астың асқазанда қорытылуы тақырыбы бойынша постер қорау І-топ «Асқазан мен ұлтабар құрылысы» тақырыбындаІІ-топ «Асқазан сөліндегі ферменттер» тақырыбындаIІІ-топ « И.П.Павловтың тәжірбиесі» тақырыбындаVI-топ «Нейрогуморальдық сөлдің бөліну» тақырыбындаБерілген тапсырма бойынша постер қорғайдды Интербелсенді тақтадан көрсетілген биді билеу сүйектер биі | Оқушылар суретті слайдтан көргендеріне түсінгенін айтады Оқушылар арасында таймер болады Берілген тапсырма бойынша әр топ постер қорғап уақытты тиімді пайдалану, сұрақтарға нақты жауап беру керек. Оқушылар бари билейді | Интернет желісіОқулық |
Сабақтың аяқталуы3 мин4 мин | Дәптермен жұмыс Асқазан сөлі иісі жоқ, түссіз сұйықтық . Асқазан тәулігіне 2-2,5 л сөл бөледі. Оның құрамында 97-98% су, 1% ферменттер, қалған бөлігін тұз қышқылы мен ферменттер құрайтынын білдік.Пепсин –асқазан сөлінің негізгі ферменті. Ол нәруыз молекулаларын аминқышқылдарына дейін ыдыратады. Химозин емшек еметін балалардың асқазан сөлінде кездесіп сүтті ірітеді.Тұз қышқылы тағаммен түскен микробтарды өлтіреді, әрі талшықты асты жұмсартады, асқазанда қышқыл орта түзеді. Тәбет ашатын сөл тамақ ішуден біраз уақыт бұрын бөлініп, асқазанды тамақ қорытуға алдын ала дайындайды.Гастрин тұз қышқылының немесе қорытылған өнімдерінің әсерінен асқазанның сілемейлі қабығында ерекше гармон ГАСТРИН қанға сіңіп, қарын бездерінің секрециясын күшейтеді. Тест жауабы 1. Д2.С3.В4.В, С5.А,С,Е | Асқазан сөлі, пепсин, химозин, тұз қышқылы , тәбет ашатын сөл, гастрин сөздерін дйптерге жазып алу 1.Асқорыту бездерінің қызметін зерттеген ғалымА. И.И.Мечников С. У.ГарвейВ. И.М.Сечников Д. И.П.Павлов | Интербелсенді тақта Тест жазылған парақшалар |
2. И.П. Павлов неге тәжірбие жасадыА. Қойға С. ИткеВ. Мысыққа Д. Тышқанға | |||
3. Асқазан тәулігіне ... литр сөл бөледіА. 1,5-2 С. 1-2 В. 2-2,5 Д. 2,5-3 | |||
4.Негізгі рефлекс түрлерін белгіле А. Тітіркену С.Шартты рефлекс В. Шартсыз рефекс Д.Асқазан Е. Күрделі рефлекс Ж. Жасанды рефлекс | |||
5.Асқазан сөліндегі ферменттерді атаА. Пепсин С.ХимозинВ. Муцин Д. Лизоцим Е. Липаза Ж. Қуық | |||
Кері байланыс 2 мин | Оқушыларға рефлексия толтыруды ұсыну | Оқушылар берілген тапсырманы орындайды | Интербелсенді тақта парақшалар |
Кейінгі тапсырма үй тап 1 мин | Астың асқазанда қорытылуы оқу сұрақтарға жауап беру | Күнделікке жазып алу | Күнделік |
Бағалау 2 мин | Оқушылардың сабаққа қатысуына байланысты оқушыларды бағалау | Күнделікке баға қойғызады | Күнделік |
Оқушының аты -жөні ________________________________
1.Асқорыту бездерінің қызметін зерттеген ғалымА. И.И.Мечников С. У.ГарвейВ. И.М.Сечников Д. И.П.Павлов | 1.Асқорыту бездерінің қызметін зерттеген ғалымА. И.И.Мечников С. У.ГарвейВ. И.М.Сечников Д. И.П.Павлов | |
2 .Адам ағзасындағы ең үлкен безА. Гипофиз С. СілекейВ. Бауыр Д. Ұйқы | 2 .Адам ағзасындағы ең үлкен безА. Гипофиз С. СілекейВ. Бауыр Д. Ұйқы | |
3 И.П. Павлов неге тәжірбие жасадыА. Қойға С. ИткеВ. Мысыққа Д. Тышқанға | 3 И.П. Павлов неге тәжірбие жасадыА. Қойға С. ИткеВ. Мысыққа Д. Тышқанға | |
4. Ауыз қуысына тамақ түскен кезде ... сөлі бөліне бастайды А. Асқазан С. СілекейВ. Өт Д. Ұйқы | 4. Ауыз қуысына тамақ түскен кезде ... сөлі бөліне бастайды А. Асқазан С. СілекейВ. Өт Д. Ұйқы | |
5. Тәулігіне ... литр асқазан сөлі бөлінедіА. 1,5-2 С. 2-2,5В. 1-2 Д. 2,5-3 | 5. Тәулігіне ... литр асқазан сөлі бөлінедіА. 1,5-2 С. 2-2,5В. 1-2 Д. 2,5-3 | |
6. Ас қорыту мүшелерін белгілеА. Көмей С.БүрекВ. Жүрек Д.АсқазанЕ. Өңеш Ж. Қуық | 6. Ас қорыту мүшелерін белгілеА. Көмей С.БүрекВ. Жүрек Д.АсқазанЕ. Өңеш Ж. Қуық | |
7.Тіс топтарының дұрыс жауабын тапА. 8 күрек тіс С. 8 кіші азу тісВ. 9 үлкен азу тіс Д.7 күрек тісЕ. 4 ит тіс Ж.12 үлкен азу тіс | 7.Тіс топтарының дұрыс жауабын тапА. 2 күрек тіс С. 2 кіші азу тісВ. 5 үлкен азу тіс Д.7 күрек тісЕ. 1 ит тіс Ж. 3 үлкен азу тіс |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)