Материалдар / Ашық сабақ At the Doctor's
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ At the Doctor's

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2018
320
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы:

At the Doctor's

Бағалау

Сабақтың түрі:

Сайыс сабақ

критерий

дескриптор

ұпай

Мақсаты :

Оқушыларды ағылшын тілінде дене мүшелері.денсаулық туралы сөздік қорларын молайту.

Міндеттері :

  • жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде қолдана білуге үйрету;

  • оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға баулу;

  • оқушы бойында өз бетімен білім алу, өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже :

  • Денсаулық тақырыбына байланысты жаңа сөздерді үйренді.

  • Оқушылар іс-әрекеттер барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы ізденімпаздыққа,жауапкершілікке қалыптасты.

  • Тақырыппен таныса отырып, сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу дағдылары дамиды сөздік қорлары молаяды. Тапсырмалар орындау барысында жаңа сөздерді байланыстыра отырып,сөйлем құрауға, сөйлеуге өз-ойларын еркін айта білуге және бірлесе жұмыс жасауға үйренеді

Оқыту әдістері:

Миға жабуыл.Суреттер мен жұмыс.Постермен жұмыс істеу арқылы.

Шағын топтарда жұмыс

Көрнеліктер:

Интерактивті тақта, флипчарт, маркер, түрлі түсті бояу, бағалау парақтары.

Кіріспе

Психологиялық дайындық

Топқа бөлу

Сәлемдесу

Сабақтың мақсат-міндеттерімен танысу H E A L T H (1топ)

Сөз құрастыру арқылы топтарға бөлу. (2топ)

« DOCTOR» сөзін құрастырған – 1 топ

«HEALTH» сөзін құрастырған – 2 топ


Білу

Ұй тапсырмасы:

Берілген сөздерден дене мүшелерінің атауларын табу және жазу.

Match the pictures to write as many words as possible connected the parts of body using pictures and hang it.
Nosearfingereyemouthedhandface.
I’ll give you three minutes to get ready. Please your answers.

Let’s check up: Key; Nose, ear, finger, eye, mouth, head, hand, face.





Білім көлемін зерделеу



Қалыптасқан білімдерін толық көрсетеді


3

Қалыптасқан білімдерін көрсете алады

2

Қалыптасқан білімдерін толық көрсете алмайды

1






Түсіну



Оқулық мәтіне сәйкес мағлұматтар беру,жаңа сөздермен таныстыру.


Secret word:DOCTOR
Fill the missing letters on each line to find out the most important word of the topic. The vertical box will tell you that word. Do it as quickly as you can. Explanation of the new material

Today we’ll speak our first main wealth which is health, because we can’t be happy unless we feel well. If I’m not mistaken I say work of doctor in our life, a doctor’s advice can always help people. That’s why we talk about doctor’s job.
At first we must introduce new words according to the new theme.

New words: Сөздікпен жұмыс. 3 мин
Patient - Науқас

Examine - Тексеру

Suggest - Ұсыну
Hurt - Ауырту

Strip - Шешіну

Tablespoonful - Ас үй қасығы
Surgery - Хирургия

Sick - Құсқысы келу.

Giddy - Басы айналу
Waist - Бел .

Swallow – Жұтыну

Tonsillitis - Тамақ ауру
To have eyes tested - Көзін тексеру






Жаңа сөздердін мағынасын түсіну,қатесіз айта білуі


Қалыптасқан




3


Толық емес




2


Қиын



1


Қолдану

Алған білімдерін тапсырма орындауда қолдану

Listening to the text. Текстті тыңдау.

Work with the text in a group. Топпен жұмыс. Ex: 4 Read the text
The 1st group
To remember and say 1 basic word

The 2nd group Ex: 7 Find the sentences how doctor examined Tom

Make dialogues

The 1st group -At the doctor

The 2nd group - At the dentist


Топтық жұмыстың ұйымдастырылуы



Топтық жұмыс толық ұйымдастырылды



3


Топтық жұмыс ұйымдастырылды


2

Топтық жұмыс толық ұйымдастырылмады


1

Сергіту сәті

I like fish, I like eggs

I like cheese and meat,

I like cakes, I like chips,

In fact, I like to eat




Талдау

Алынған мәліметтерді саралау

Ex 2 Complete the chart with an illness or a symptom

(which sentences are true or false ?) in written form

Ex: 7-8
Read the dialogue complete the letter



Берілген тапсырманы орындау дағдысы




Қалыптасқан


3



Толық емес


2


Қиын

1

Бағалау


Формативті бағалау; смайлик жинау, мадақтау, сенім білдіру.

3 мин





Смайлик арқылы бағалау. Dear pupils, today you are so active. Thank you for attention! I shall put your marks.

Smiles

Marks

«5» excellent

«4» good

«3» satisfactory


Рефлексия

Сиқырлы алманы алып бір-біріне жақсы тілек тілеу

Take this "magic” apple – a symbol of health. Pass it to your friend with good words to him.

P1: I wish you to be healthy.
P2: I wish you to be happy.

Үй жұмысы

(Giving home work)


Write a list of  2 common medical problems and the possible treatments for    them. The lesson is over. You were so active. Good bye! Thank you participants!



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!