Сабақтың тақырыбы:
|
At the Doctor's
|
Бағалау
|
Сабақтың түрі:
|
Сайыс
сабақ
|
критерий
|
дескриптор
|
ұпай
|
Мақсаты
:
|
Оқушыларды ағылшын тілінде дене
мүшелері.денсаулық туралы сөздік қорларын
молайту.
|
Міндеттері
:
|
-
жаңа сөздермен танысу және оларды сөйлем ішінде
қолдана білуге үйрету;
-
оқушыларды салауатты өмір салтын ұстануға
баулу;
-
оқушы бойында өз бетімен білім алу,
өзін-өзі реттеу дағдыларын қалыптастыру.
|
Күтілетін нәтиже
:
|
-
Денсаулық тақырыбына байланысты жаңа сөздерді
үйренді.
-
Оқушылар іс-әрекеттер
барысында бірін-бірі және өзін-өзі бағалау арқылы
ізденімпаздыққа,жауапкершілікке
қалыптасты.
-
Тақырыппен таныса отырып, сөйлеу, тыңдау,
оқу, жазу дағдылары дамиды сөздік қорлары молаяды. Тапсырмалар
орындау барысында жаңа сөздерді байланыстыра отырып,сөйлем құрауға,
сөйлеуге өз-ойларын еркін айта білуге және бірлесе жұмыс жасауға
үйренеді
|
Оқыту
әдістері:
|
Миға жабуыл.Суреттер мен жұмыс.Постермен жұмыс
істеу арқылы.
Шағын топтарда жұмыс
|
Көрнеліктер:
|
Интерактивті тақта, флипчарт, маркер, түрлі
түсті бояу, бағалау парақтары.
|
Кіріспе
Психологиялық дайындық
Топқа бөлу
|
Сәлемдесу
Сабақтың мақсат-міндеттерімен
танысу H E A L T
H (1топ)
Сөз құрастыру арқылы топтарға
бөлу. (2топ)
« DOCTOR» сөзін құрастырған – 1 топ
«HEALTH» сөзін құрастырған – 2
топ
|
Білу
Ұй тапсырмасы:
Берілген сөздерден дене
мүшелерінің атауларын табу және жазу.
|
Match the pictures to write as
many words as possible connected the parts of body using pictures
and hang it. Nosearfingereyemouthedhandface.
I’ll give you three minutes to get ready. Please your
answers.
Let’s check
up: Key; Nose, ear, finger,
eye, mouth, head, hand, face.
|
Білім көлемін зерделеу
|
Қалыптасқан білімдерін толық
көрсетеді
|
3
|
Қалыптасқан білімдерін көрсете
алады
|
2
|
Қалыптасқан білімдерін толық көрсете
алмайды
|
1
|
Түсіну
Оқулық мәтіне сәйкес мағлұматтар беру,жаңа
сөздермен таныстыру.
|
Secret
word:DOCTOR
Fill the missing letters on each line to find out the most
important word of the topic. The vertical box will tell you that
word. Do it as quickly as you can. Explanation of the new
material
Today we’ll speak our first main wealth which is
health, because we can’t be happy unless we feel well. If I’m not
mistaken I say work of doctor in our life, a doctor’s advice can
always help people. That’s why we talk about doctor’s job.
At first we must introduce new words according to the new
theme.
New
words: Сөздікпен
жұмыс.
3
мин
Patient - Науқас
Examine - Тексеру
Suggest - Ұсыну
Hurt - Ауырту
Strip - Шешіну
Tablespoonful - Ас үй қасығы
Surgery - Хирургия
Sick - Құсқысы келу.
Giddy - Басы айналу
Waist - Бел .
Swallow –
Жұтыну
Tonsillitis - Тамақ ауру
To have eyes tested - Көзін тексеру
|
Жаңа сөздердін мағынасын түсіну,қатесіз айта
білуі
|
Қалыптасқан
|
3
|
Толық емес
|
2
|
Қиын
|
1
|
Қолдану
Алған білімдерін тапсырма орындауда
қолдану
|
Listening to the
text. Текстті
тыңдау.
Work with the text in a
group. Топпен
жұмыс. Ex: 4 Read the text
The 1st group To remember and say 1 basic
word
The
2nd group Ex: 7 Find the sentences how doctor examined
Tom
Make dialogues
The
1st group -At the doctor
The 2nd group - At the
dentist
|
Топтық жұмыстың ұйымдастырылуы
|
Топтық жұмыс толық
ұйымдастырылды
|
3
|
Топтық жұмыс ұйымдастырылды
|
2
|
Топтық жұмыс толық
ұйымдастырылмады
|
1
|
Сергіту сәті
|
I like fish, I like
eggs
I like cheese and
meat,
I like cakes, I like
chips,
In fact, I like to
eat
|
|
|
|
Талдау
Алынған мәліметтерді саралау
|
Ex
2 Complete the chart with an illness or a symptom
(which sentences are true or false ?) in written
form
Ex: 7-8
Read the dialogue complete the letter
|
Берілген тапсырманы орындау
дағдысы
|
Қалыптасқан
|
3
|
Толық емес
|
2
|
Қиын
|
1
|
Бағалау
Формативті бағалау; смайлик жинау,
мадақтау, сенім білдіру.
3 мин
|
Смайлик арқылы бағалау. Dear pupils, today
you are so active. Thank you for attention! I shall put your
marks.
|
Рефлексия
Сиқырлы алманы алып бір-біріне жақсы тілек
тілеу
|
Take this "magic” apple – a
symbol of health. Pass it to your friend with good words to
him.
P1: I wish you to be healthy.
P2: I wish you to be happy.
|
Үй жұмысы
(Giving home work)
|
Write a list
of 2
common medical problems and
the possible treatments for them.
The lesson is over. You were
so active. Good bye! Thank you
participants!
|