Материалдар / Ашық сабақ "Авогадро заңы"

Ашық сабақ "Авогадро заңы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні мұғалімдеріне ашық сабақ өту барысында көмегі тиеді. Әдістер сабақта тиімді қолданылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1076
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тексерілді»Директордың оқу ісі-жөніндегі орынбасары міндетін уақытша атқарушы: ________Телходжаева М

Қысқа мерзімдік жоспарлау

Пәні: химия
Сабақтың тақырыбы: Сандық есептер. Авогадро заңына, газдардың салыстырмалы тығыздығына және химиялық реакциялардағы газдардың көлемдік қатынастары

Мектеп: « Болашақ»
Пәні: химия

Күні:27.01.17жМұғалімнің есімі: Тумабаева Ж
СЫНЫП: 8 «Ә»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Авогадро заңы; газдың тығыздығы мен ұшпа қосылыстардың салыстырмалы молекулалық массасын есептеу үшін идеал газ күйінің теңдеуін қолдану;молярлық масса; белгілі бір масса бойынша зат мөлшерін анықтау; нақты газдар қандай жағдайларда өздерін идеал газ түрінде көрсететінін және төменгі температура мен аса жоғары қысымның олардың қасиеттеріне қалай әсер ететінінтұжырым жасай білуге бағыттау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Авогадро заңын біледі, газдың тығыздығы мен ұшпа қосылыстардың салыстырмалы молекулалық массасын есептеу үшін идеал газ күйінің теңдеуін қолдануын ажырата алады.


Оқушылардың басым бөлігі: газ күйінің теңдеуін қолдану;молярлық масса; белгілі бір масса бойынша зат мөлшерін анықтау; нақты газдар қандай жағдайларда өздерін идеал газ түрінде көрсететінін мысалдар арқылы түсіндіре алады. Формулаларды дұрыс пайдалана отырып, есептерді шығару жолдарын тұжырымдайды


Кейбір оқушылар: өзіндік сыни пайымдаулар арқылы Авогадро заңы, газ күйінің теңдеуін қолдану;молярлық масса; белгілі бір масса бойынша зат мөлшерін анықтау; нақты газдар қандай жағдайларда өздерін идеал газ түрінде көрсететінін және төменгі температура мен аса жоғары қысымның олардың қасиеттеріне қалай әсер ететініне мысалдар келтіре алады. Есептер шығаруда формулаларды дұрыс пайдалана отырып өз жауаптарын дәлелдей алады.
Тілдік мақсатОқушылар ... (істей) алады: Өз ойын нақты жеткізе алады.
  • Элементтердің ұқсас және өзгеше қасиеттерін салыстыратын есептерді шығара алады.
  • Формулаларды дұрыс қолдану жолдарын біледі


  • Негізгі сөздер мен тіркестер: Период, топ, үлкен период, кіші период, периодтық заң, негізгі және қосымша топша, ауыспалы элементтер


    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


    Талқылауға арналған тармақтар: 1)Авогадро заңын қалай тұжырымдаймыз?2)Газдардың салыстырмалы тығыздығын қандай формуламен өрнектейтінін мысалдар келтіру арқылы түсіндіріңдер?3)Газдардың мольдік көлемі қалай өрнектеледі?Химиялық формула бойынша газдардың тығыздығын анықтау формуласын өрнектеңдер және мысалдар арқылы дәлелдеңдер


    Сіз неліктен ауызша тілдің жазба тілден оңай екнін айта аласыз ба?


    Жазылым бойынша ұсыныстар:берілген тапсырмаларға сай есептерді дұрыс рәсімдеу
    Алдыңғы оқуСандық есептер. Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
    Басталуы 1.Сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу2. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру3. Топқа біріктіруТүрлі-түсті таратпалар арқылы топқа бөлінеді. Таратпадағы формулаларға сипаттама береді
  • І топ CaO
  • ІІ топ SO2
  • ІІІ топ +Q
  • ІҮ топ -Q
  • 4. Үй тапсырмасын тексеру, сұрауҚызығушылықтыояту«Сұрақтарды ұстап ал» әдісі арқылы әр топқа сұрақтар қойылады.
  • Экзотермиялық реакцияны қалай тұжырымдаймыз?
  • Жылусіңірежүретінреакциянықандайформуламенөрнектейтінінмысалдаркелтіруарқылытүсіндіріңдер?
  • Термохимиялық реакция қалайөрнектеледі?
  • Жылуэффектісінқандайтаңбаменөрнектейдіжәнемысалдарарқылыдәлелдеңдер






  • Түрлі-түсті-таратпалар









    Бағалау «Бағдаршам» арқылы





    Ортасы Мағынаны тануАвогадро заңын тұжырымдауға арналған видеоролик арқылы жаңа сабақты тұжырымдау.І. «Сиқырлы алма» әдісі арқылы есептер шығаруЗаттың белгілі бір көлеміндегі моль саныБір моль газ әрдайым қалыпты жағдайда 22.4 л көлемді алатынын білеміз. Осылайша біз кез келген уақытта, қалыпты жағдайдағы қандай да бір зат көлемінің моль санын таба аламыз.І формулаVқ.ж=22.4 л/мольv – газдың моль саны V – газ көлемі [л]1-тапсырмаҚалыптыжағдайдағыатомдардың не молекулалардың моль санынкөрсетеңіз.22.4 л моль гелий атомы2.24 л моль хлор молекуласы44.8 л моль неон атомы5.6 л моль көмірқышқыл газы молекулаларыІІ формулаD=M1/M2Мұндағы D- тығыздықM1- бірінші газдың салыстырмалы тығыздығыM2- екінші газдың салыстырмалы тығыздығыЕсеп №1Көміртекдиоксидініңауабойыншасалыстырмалытығыздығынесептеңіз. Алынғанмәндіекімағыналысанғадейінжуықтаңыз. ІІІфомулаЖаттығуҚорғасынныңмолярлықкөлемінберілгенмәліметбойыншаанықтаңыз. Нәтиженіондықбөлшеккедейінжуықтаңыз.Қорғасынρ = 11.3 г/млM = 207.2 г/мольVқ.ж -?1-тапсырмаҚаттызаттардың, сұйықтар мен газ тектесзаттардыңмолярлықкөлемдерінсалыстыруүшінтемір, сынап пен оттектіңмолярлықкөлемдерінанықтаңыз. Нәтиженіондықбөлшеккедейінжуықтаңыз.ЭлементТығыздықМолярлықкөлемТемір 7.9 г/млмл/мольСынап 13.5 г/млмл/мольОттек 1.3 × 10−3 г/мл мл/моль   Топтар өзара бағдаршам арқылы бағалайды

    Бейнетаспа















































































    Бағалау«Бағдаршам»
    Аяқталуы 1-тапсырмаСөйлемдерді толықтырыңыз.шамаластөменжоғарытығыздығыатомдық массасыкөпазмолярлық массасыЗат массасының көлемге қатынасы зат тығыздығы деп аталады. Газдардың тығыздығы қатты заттармен және сұйықтармен салыстырғанда өте аз . Газ күйдегі элементтердің молярлық көлемдері қатты және сұйық элементтермен салыстырғанда әлдеқайда жоғары . Қатты және сұйық элементтердің молярлық көлемдері мәндері бойынша шамалас .

    Үйге тапсырма: §28 Сандық есептер. Авогадро заңына, газдардың салыстырмалы тығыздығына және химияялық реакциялардағы газдардың көлемдік қатынастары №8, 9Білімді бағалау: Әрбір топтағы топбасшының топ мүшелерін бағалауымен өз бағалауымды салыстыра отырып бағалау Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен «Плюс, минус, қызықты» рефлексиясы арқылы рефлексивті дәптерлерінде ой бөліседі
  • «Плюс, минус, қызықты» Эдвард де Боно (1968 ж)
  • «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.
  • «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.
  • «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны жазады


  • АКТ, тапсырма



















    Рефлексивті дәптер
    Қосымша ақпарат :
    Рефлекция. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтаға жауап беріңіз.




    Қорытынды бағамдауСаралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Барлық тапсырмаларды орындаса -5Үй тапсырмасындағы есеп болмаса, бірақ сабаққа белсене қатысса-4Үй тапсырмасындағы есеп болмаса, бірақ сабаққа орта деңгейде қатысса-3РефлексияРефлексия дәптерлеріне бүгінгі сабақ туралы әсерлерін « Плюс, минус, қызықты» рефлексиясы арқылы жазадыҚорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...
  • ...
  • Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
  • ...
  • ...
  • Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?









    «Болашақ» жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі







    Ашық сабақХимия8 «Ә» сыныпТақырыбы:«Сандық есептер. Авогадро заңына, газдардың салыстырмалы тығыздығына және химиялық реакциялардағы газдардың көлемдік қатынастары»Пән мұғалімі: Тумабаева Жанар



    2016-2017 оқу жылы
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ