Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ, әуе перпективасы. 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Көркем еңбек |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: . |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 сабақ 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
Дизайн және технология |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік) 5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру. «Еңбекқорлық және кәсіби
біліктілік» тақырыбында ой қозғау. Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру. Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу. Ұ = ұжымдық жұмыс Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады. Топқа бөлу «Сан таңдау» әдісі арқылы бөлінеді. Екі топ үстелдеріне қойылған бағалау шкаласында оқушы нөмірі белгіленеді.Таңдаған сан қай топқа түссе, оқушы сол топқа отырады. Бағалау әдісін түсіндіреді. «Рейтинг шкаласы» Сабақтың 3 кезеңі бойынша фигуралар жинайды. Әр кезең тапсырмасы оқушы белсенділігіне қарай өте жақсы орындаса не жауап берсе қызыл фигура, орташа жағдайда ашық қызыл фигура беріледі. 3 қызыл фигура – 10 ұпай «өте керемет»; 2 қызыл фигура – 9 ұпай «жарайсың»; 1 қызыл фигура – 8 ұпай «жақсы». Сабақ соңында жинаған фигураларды өсу ретімен жапсырып шығады.әр топтағы қызыл фигуралардың саны арқылы жеке оқушыны, топтағы барлық қызыл фигуралардың саны арқылы жеңімпаз топты анықтаймыз. |
Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушылар жабық перфокартаны таңдау арқылы алған мақал немесе өлеңдерін оқиды, солар арқылы екі топқа бөлінеді.
Бағалау шкаласымен танысады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау.
|
Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Миға шабуыл 3 минут Ортасы 1 кезең 10 минут 2 кезең 20 минут 3 кезең 5 минут Бағалау 3 минут |
Ұ = ұжымдық жұмыс: «Миға шабуыл» әдісі Әуе песпективасы немесе кеңістік перспективасы
Берілген мәтіннің мазмұны арқылы кестені ретімен орналастырып шығу. ТАБИҒИ - ормандардың, алқаптардың, өзендердің, жылдың әр мезгіліндегі табиғат құбылыстарының табиғи ландшафты бейнеленген пейзаж. Пейзажды жазу әрдайым суретші туралы табиғаттың жай-күйіне жеке эмоциялық көзқарасты талап етеді, автор табиғаттың жай-күйіне эмоциялық көзқарас жасайды, автор оны кенепте бейнелейді. Табиғи пейзаждардың өз кезегінде бейнеленген ландшафттар бойынша кіші түрлері - таулы, орманды, қабырғалы, теңіз пейзаждары бар. Соңғысы - біз жеке шығарған ерекше бағыт. ТЕҢІЗДІК мариналар, пейзаждағы дербес бағыт түріндегі теңіз картиналары Нидерландыда 17 ғасырда пайда болды. Тыныштық пен дауылда, кез келген ауа райында теңіз тамаша. Толқындар мен теңіз жағалауы, суретшілердің картиналарындағы теңіз стихиясы көбінесе сүйіспеншілік, құмарлық, тыныштық көріністерін бейнелейді. АУЫЛДЫҚ - ауылдар мен ауылдардың картиналары, шаруа өмірінің пейзаждары. Ауыл пейзаждарында суретшілер табиғатпен бірлікті, адам мен қоршаған ортаның үйлесімді өмір сүруін, қарапайым және түсінікті ауыл тұрмысын, туған өлкеге деген сүйіспеншілікті шырқайды. ИНДУСТРИЯЛЫҚ - үлкен өндіріс пен қала құрылысының дамуымен пайда болды. Мұндай пейзаждарды импрессионистердің шығармашылығынан және өнеркәсіптегі жетістіктерді суретшілер көркемөнер туындыларында жүзеге асырған социалистік реализм кезеңінен табуға болады. ЛИРИКАЛЫҚ пейзаж немесе көңіл - күй пейзажы. Мұндай пейзаждар көрермендерге сурет салу кезіндегі суретшінің көңіл-күйі мен табиғаттан алған әсерлерін жеткізеді. Бұл тыныш тыныштық пен таңертеңгілік тыныштық, немесе суық, жауын-шашынды күздің күйзелісі мен үмітсіздігі болуы мүмкін.
Дескрипторлар: - Оқушылар кестені ретімен орналастырып шығады; - Өз кестелерін қорғап шығады. Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады. 2 кезең Сарамандық жұмыс: (музыкалық сүйемелдеу) Біз бүгін күзгі пейзажды және ондағы перспективаны үйренеміз. Жұмысты бастамас бұрын қауіпсіздік ережесін еске түсірейік: -Жұмыс орнын ретке келтіру. -Қарындаштарды ауызға салмау. -Жұмыс құралдарын түгелдеу.
«Күзгі пейзаж» тақырыбына нұсқау карта
Жұмысты қорғау. -Суретте суық түстер қай жоспарда қолданылды? - Ауа перспективасын қай жоспарлар арқылы көрсеттің? Дескрипторлар: - Эскиздерін дұрыс орналастыра біледі; - Түстерді үйлесімді қолдана алады; - Перспектива заңдылығын біледі. Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады. 3 кезең Бекіту. Жұптық жұмыс: «Аламан бәйге» ойыны
Оқушыларға слайд арқылы сұрақтар беріп, дұрыс жауап бергендерге қызыл фигура беріледі. Сұрақты толықтырған оқушыларды да марапаттаймыз. Дескрипторлар: - Сұрақтарға дұрыс жауап береді. Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады. (Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.
«Рейтинг шкаласы» 3 қызыл фигура - 10ұпай «өте керемет»; 2 қызыл фигура – 9 ұпай «жарайсың»; 1 қызыл фигура – 8 ұпай «жақсы» Сабақ соңында жинаған фигураларды өсу ретімен жапсырып шығады. Әр топтағы қызыл фигуралардың саны арқылы жеке оқушыны, топтағы барлық қызыл фигуралардың саны арқылы жеңімпаз топты анықтаймыз. |
Оқушылар «миға шабуыл» әдісімен өткен сабақты еске түсіреді.
Оқушылар топтасып ақылдасып кестені рет – ретімен сәйкестендіріп қойып шығады.
Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады.
Оқушылар қауіпсіздік ережесімен танысады.
Нұсқау картасы бойынша суретті түрлі түсті қарындаштармен бояйды.
Өз жұмыстарын қорғайды. Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады.
Оқушылар ойын арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады.
Барлық ұпайларын есептеп, өздерін бағалап шығады.
Жеңімпаз топ марапатталады. |
Дискриптор Оқушылар кестені ретімен орналастырып шығады; Өз кестелерін қорғап шығады.
Дескриптор Эскиздерін дұрыс орналастыра біледі; Түстерді үйлесімді қолдана алады; Перспектива заңдылығын біледі.
Дескриптор Сұрақтарға дұрыс жауап береді.
|
Htpp://mypresentation.ru/presentotion/zanimateinye_voprosy_po_izobratelnomu_iskusstvu
htpp://old.season.ru/sovety/dekor_odegdu/ htpp://www.decormaster.kz/about.php Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)
https://infourok.ru/kopilka-priyomov-refleksii-bolee-priemov-3463151.html?ysclid=m1v3vlyry4383149
https://www.youtube.com/watch?v=xkR-OOafL6o |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы
5 минут |
Кері байланыс
- Қандай қиындықтармен сіз кездестіңіз? Өз пікірлеріңізді стикер- смайликке жазып, “Түстер” рефлексиясына жапсырыңдар Сабақтан алған әсерің қандай?
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы кері байланыс жасайды.
Түстер бойынша өз рефлексиясын көрсетеді. |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
|