Материалдар / Ашық сабақ, әуе перпективасы. 5 сынып

Ашық сабақ, әуе перпективасы. 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ, әуе перпективасы. 5 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2024
99
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Көркем еңбек

Мектеп:

Күні: .

Оқытушының аты-жөні:

Сынып: 5 сабақ 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім:

Дизайн және технология

Сабақтың тақырыбы:

Пейзаж. Табиғатпен үйлесім. Әуе перспективасы

Сабақта меңгерілетін оқу мақсаттары

5.1.1.1-Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

5.2.1.1-Өз идеялары мен сезімдерін беру үшін қоршаған ортаның визуалды элементтері мен өнердің көркем тәсілдерін қолдану

Сабақтың мақсаты:

  • Қоршаған ортаның ассоциативті мағынасы мен визуалды сипаттамасын зерделеу және анықтау (композиция, түс, пішін, фактура, тепе-теңдік)

  • Оқушылар суретшілердің жұмыстарына сүйене отырып өздерінің бейнелеген жұмыстарындағы түстік шешімдерді дұрыс табу арқылы орындау.

Құндылықтарды дарыту

ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК

  • нәтижелерге қол жеткізу және жақсарту үшін күш салуға дайын болу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы


5 минут


Оқушылармен сәлемдесу. Құндылықтарды еске түсіру.

«Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік» тақырыбында ой қозғау.
Оқушыларды мақал және өлеңдер арқылы топқа бөлу.

Сабақтың басында оқушылардың дайындығын тексеру.

Сабақ басында техника қауіпсіздігі мен санитарлы-гигиеналық нормалар туралы нұсқама жүргізу.

Ұ = ұжымдық жұмыс

Сабақ мақсаттары мен жетістік критерийлері айтылады.

 Топқа бөлу

«Сан таңдау» әдісі арқылы бөлінеді.

Екі топ үстелдеріне қойылған бағалау шкаласында оқушы нөмірі белгіленеді.Таңдаған сан қай топқа түссе, оқушы сол топқа отырады.

Бағалау әдісін түсіндіреді.

«Рейтинг шкаласы»


Сабақтың 3 кезеңі бойынша фигуралар жинайды. Әр кезең тапсырмасы оқушы белсенділігіне қарай өте жақсы орындаса не жауап берсе қызыл фигура, орташа жағдайда ашық қызыл фигура беріледі.

3 қызыл фигура – 10 ұпай «өте керемет»;

2 қызыл фигура – 9 ұпай «жарайсың»;

1 қызыл фигура – 8 ұпай «жақсы».

Сабақ соңында жинаған фигураларды өсу ретімен жапсырып шығады.әр топтағы қызыл фигуралардың саны арқылы жеке оқушыны, топтағы барлық қызыл фигуралардың саны арқылы жеңімпаз топты анықтаймыз.

Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

Оқушылар жабық перфокартаны таңдау арқылы алған мақал немесе өлеңдерін оқиды, солар арқылы екі топқа бөлінеді.





Бағалау шкаласымен танысады.

Қалыптастырушы бағалау: Өзін –өзі бағалау.









Оқулықтағы түсініктемелер мен берілген суреттер



Балаларға арналған тақпақтар - еңбек (zharar.info)

Миға шабуыл

3 минут


Ортасы


















1 кезең

10 минут











































































2 кезең

20 минут








































3 кезең

5 минут





















Бағалау

3 минут







Ұ = ұжымдық жұмыс: «Миға шабуыл» әдісі

Әуе песпективасы немесе кеңістік перспективасы

  • Ауа немесе жарық-ауа перспективасы - бұл суреттегі кеңістік пен ауа. Қараушыдан неғұрлым алыс болса, олардың арасындағы кеңістікте соғұрлым көп ауа болады.

  • Бұл ауаның белгілі бір тығыздығы мен ылғалдылығы бар.Онда судың ұсақ бөлшектері шашырайды, онда кішкентай айналардағыдай аспан мен жердің түсі көрінеді. Кеңістікте алыстауына қарай объектілердің кескіні айқындылығын жоғалтады, буалдыр тұманданып көрінеді.

  • Алдыңғы жоспарда қанық бояуларды пайдалана отырып, бәрін егжей-тегжейлі (үйлердің кірпіштері, өрнектер, ағаш текстурасы, гүлдер, ағаш діңдерінің тегіс еместігі, автомобильдердің конструкциялары...) суреттеуге болады.

  • Табиғаттағы «тереңдікті» түсініп көру үшін, бөліктерді соншалықты анық бейнелеңіз, жарқын бояуларды аз пайдаланыңыз, жеңіл түтін әсерін қосыңыз.

  • Біздің планетамыздың бәрі ауамен қапталған. Бұйым бізден неғұрлым алыс болса, оған соғұрлым көп ауа салынады.

  • Бақылаушы үшін алыста орналасқан зат өзі орналасқан әуе кеңістігінің түсіне тән түсте көрінеді.

  • Таулар алыстан бірыңғай көгілдір түсте көрінеді.

  1. кезең. «Адасқан төртбұрыштар» ойыны

Берілген мәтіннің мазмұны арқылы кестені ретімен орналастырып шығу.

ТАБИҒИ - ормандардың, алқаптардың, өзендердің, жылдың әр мезгіліндегі табиғат құбылыстарының табиғи ландшафты бейнеленген пейзаж. Пейзажды жазу әрдайым суретші туралы табиғаттың жай-күйіне жеке эмоциялық көзқарасты талап етеді, автор табиғаттың жай-күйіне эмоциялық көзқарас жасайды, автор оны кенепте бейнелейді. Табиғи пейзаждардың өз кезегінде бейнеленген ландшафттар бойынша кіші түрлері - таулы, орманды, қабырғалы, теңіз пейзаждары бар. Соңғысы - біз жеке шығарған ерекше бағыт.

ТЕҢІЗДІК мариналар, пейзаждағы дербес бағыт түріндегі теңіз картиналары Нидерландыда 17 ғасырда пайда болды. Тыныштық пен дауылда, кез келген ауа райында теңіз тамаша. Толқындар мен теңіз жағалауы, суретшілердің картиналарындағы теңіз стихиясы көбінесе сүйіспеншілік, құмарлық, тыныштық көріністерін бейнелейді.

АУЫЛДЫҚ - ауылдар мен ауылдардың картиналары, шаруа өмірінің пейзаждары. Ауыл пейзаждарында суретшілер табиғатпен бірлікті, адам мен қоршаған ортаның үйлесімді өмір сүруін, қарапайым және түсінікті ауыл тұрмысын, туған өлкеге деген сүйіспеншілікті шырқайды.

ИНДУСТРИЯЛЫҚ - үлкен өндіріс пен қала құрылысының дамуымен пайда болды. Мұндай пейзаждарды импрессионистердің шығармашылығынан және өнеркәсіптегі жетістіктерді суретшілер көркемөнер туындыларында жүзеге асырған социалистік реализм кезеңінен табуға болады.

ЛИРИКАЛЫҚ пейзаж немесе көңіл - күй пейзажы. Мұндай пейзаждар көрермендерге сурет салу кезіндегі суретшінің көңіл-күйі мен табиғаттан алған әсерлерін жеткізеді. Бұл тыныш тыныштық пен таңертеңгілік тыныштық, немесе суық, жауын-шашынды күздің күйзелісі мен үмітсіздігі болуы мүмкін.

р\с

Пейзаж атауы

Мазмұны

1

ЛИРИКАЛЫҚ

ИНДУСТРИЯЛЫҚ

ТАБИҒИ АУЫЛДЫҚ

ТЕҢІЗДІК

Ормандардың, алқаптардың, өзендердің, жылдың әр мезгіліндегі табиғат құбылыстарының табиғи ландшафты бейнеленген пейзаж. Пейзажды жазу әрдайым суретші туралы табиғаттың жай-күйіне жеке эмоциялық көзқарасты талап етеді, автор табиғаттың жай-күйіне эмоциялық көзқарас жасайды, автор оны кенепте бейнелейді. Табиғи пейзаждардың өз кезегінде бейнеленген ландшафттар бойынша кіші түрлері - таулы, орманды, қабырғалы, теңіз пейзаждары бар. Соңғысы - біз жеке шығарған ерекше бағыт.

2


Мариналар, пейзаждағы дербес бағыт түріндегі теңіз картиналары Нидерландыда 17 ғасырда пайда болды. Тыныштық пен дауылда, кез келген ауа райында теңіз тамаша. Толқындар мен теңіз жағалауы, суретшілердің картиналарындағы теңіз стихиясы көбінесе сүйіспеншілік, құмарлық, тыныштық көріністерін бейнелейді.

3


Ауылдар мен ауылдардың картиналары, шаруа өмірінің пейзаждары. Ауыл пейзаждарында суретшілер табиғатпен бірлікті, адам мен қоршаған ортаның үйлесімді өмір сүруін, қарапайым және түсінікті ауыл тұрмысын, туған өлкеге деген сүйіспеншілікті шырқайды.

4


Үлкен өндіріс пен қала құрылысының дамуымен пайда болды. Мұндай пейзаждарды импрессионистердің шығармашылығынан және өнеркәсіптегі жетістіктерді суретшілер көркемөнер туындыларында жүзеге асырған социалистік реализм кезеңінен табуға болады.

5


Пейзаж немесе көңіл - күй пейзажы. Мұндай пейзаждар көрермендерге сурет салу кезіндегі суретшінің көңіл-күйі мен табиғаттан алған әсерлерін жеткізеді. Бұл тыныш тыныштық пен таңертеңгілік тыныштық, немесе суық, жауын-шашынды күздің күйзелісі мен үмітсіздігі болуы мүмкін.

Дескрипторлар:

- Оқушылар кестені ретімен орналастырып шығады;

- Өз кестелерін қорғап шығады.

Shape1 Shape2 Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады.

2 кезең Сарамандық жұмыс: (музыкалық сүйемелдеу)

Біз бүгін күзгі пейзажды және ондағы перспективаны үйренеміз.

Жұмысты бастамас бұрын қауіпсіздік ережесін еске түсірейік:

-Жұмыс орнын ретке келтіру.

-Қарындаштарды ауызға салмау.

-Жұмыс құралдарын түгелдеу.


«Күзгі пейзаж» тақырыбына нұсқау карта

р/с

Жұмыстың орындалу реті

Бейнеленуі

Қажетті құралдар

1

Алдымен жұмыс орнын ретке келтіру.

Көкжиек сызығын есептеп, алдыңғы жоспардағы ағаштарды салып аламыз.

Жұмсақ қарындаш, пішім

2

Шарбақтарды саламыз. Одан соң артқы жоспардағы тауларды нобайлаймыз.


Жұмсақ қарындаш

3

Алдыңғы жоспардағы ағаш, шарбақтардың бөліктерін нақтылап салып келтіреміз. Қажетті түстерді таңдап аламыз.

Түрлі –түсті қарындаштар

4

Түрлі –түсті қарындаштарды түстер ретімен таңдап аламыз.

Алдыңғы жоспардағы соқпақ, шөптерден бастаймыз.

Түрлі –түсті қарындаштар

5

Төменгі бөлікті болған соң ағаштың жоғарғы бөліктерін бояймыз. Одан соң ортаңғы жоспардағы бұталарды бояуға кірісеміз.

Түрлі –түсті қарындаштар

6

Түрлі –түсті қарындаштарды түстер ретімен таңдап аламыз.


7

Түрлі –түсті қарындаштарды түстер ретімен таңдап аламыз.

Соңғы жағынан артқ ы жоспарды аяқтаймыз.


Жұмысты қорғау.

-Суретте суық түстер қай жоспарда қолданылды?

- Ауа перспективасын қай жоспарлар арқылы көрсеттің?

Дескрипторлар:

- Эскиздерін дұрыс орналастыра біледі;

- Түстерді үйлесімді қолдана алады;

- Перспектива заңдылығын біледі.

Shape3 Shape4 Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады.

3 кезең Бекіту. Жұптық жұмыс:

«Аламан бәйге» ойыны

  1. Пейзаж жанрындағы бейненің нысаны не?

  2. Барлығы ауа түтініне көміледі, бұл қандай жоспар?

  3. Пейзаж өнердің қай түрінде жиі ұсынылады?

  4. Теңізді бейнелейтін пейзаж?

  5. Барлық заттар көлемді қабылданады, жарық көлеңкесі мен бояуы неғұрлым қарама-қарсы, бұл қандай жоспар?

Оқушыларға слайд арқылы сұрақтар беріп, дұрыс жауап бергендерге қызыл фигура беріледі. Сұрақты толықтырған оқушыларды да марапаттаймыз.

Дескрипторлар:

- Сұрақтарға дұрыс жауап береді.

Shape5 Shape6 Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады.

(Ө) Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.


«Рейтинг шкаласы»

3 қызыл фигура - 10ұпай «өте керемет»;

2 қызыл фигура – 9 ұпай «жарайсың»;

1 қызыл фигура – 8 ұпай «жақсы»

Сабақ соңында жинаған фигураларды өсу ретімен жапсырып шығады.

Әр топтағы қызыл фигуралардың саны арқылы жеке оқушыны, топтағы барлық қызыл фигуралардың саны арқылы жеңімпаз топты анықтаймыз.

Оқушылар «миға шабуыл» әдісімен өткен сабақты еске түсіреді.




















Оқушылар топтасып ақылдасып кестені рет – ретімен сәйкестендіріп қойып шығады.





























































Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады.



Оқушылар қауіпсіздік ережесімен танысады.













Нұсқау картасы бойынша суретті түрлі түсті қарындаштармен бояйды.

















Өз жұмыстарын қорғайды.

Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады.









Оқушылар ойын арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді.





Оқушылар бағалау шкаласына фигураларды жапсырады.



Барлық ұпайларын есептеп, өздерін бағалап шығады.



Жеңімпаз топ марапатталады.



























































































Дискриптор

Оқушылар кестені ретімен орналастырып шығады;

Өз кестелерін қорғап шығады.

































Дескриптор

Эскиздерін дұрыс орналастыра біледі;

Түстерді үйлесімді қолдана алады;

Перспектива заңдылығын біледі.











Дескриптор

Сұрақтарға дұрыс жауап береді.







Htpp://mypresentation.ru/presentotion/zanimateinye_voprosy_po_izobratelnomu_iskusstvu



htpp://old.season.ru/sovety/dekor_odegdu/

htpp://www.decormaster.kz/about.php

Материалдар мен құралдар: қарындыш, сызғыш, өшіргіш, фломастеры, желім қайшы т.б)



























https://infourok.ru/kopilka-priyomov-refleksii-bolee-priemov-3463151.html?ysclid=m1v3vlyry4383149

























https://www.youtube.com/watch?v=xkR-OOafL6o


Аяқталуы


5 минут

Кері байланыс

- Қандай қиындықтармен сіз кездестіңіз?
- Сіз жұмысынызға ризасыз ба?
-Кімнің жұмысы сізге ұнайды?

Өз пікірлеріңізді стикер- смайликке жазып,

Түстер” рефлексиясына жапсырыңдар

Сабақтан алған әсерің қандай?

Shape7

Сұрақтарға жауап беру арқылы кері байланыс жасайды.



Түстер бойынша өз рефлексиясын көрсетеді.

Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ