Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Аумақтық жаһандану 10-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Қазақ тілі |
Мектеп: АҚББ «IT мектеп- лицейі» КММ
|
|||||||||||||||||||
Күні: 27.01.2020 ж. 6- сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: Коразова С.Б.
|
|||||||||||||||||||
Сынып: 10 А |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||
Бөлім атауы: |
3 – бөлім Адамзат дамуының жаhандану мәселелері. Тілдік жүйе және норма |
|||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Аумақтық жаһандану |
|||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары. |
10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу; 10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу 10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу; |
|||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге дағдыланады; сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда қолдана алады Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда тиімді қолдана алады Кейбір оқушылар орындай алады: көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда өте жақсы қолдана алады |
|||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
Жоғары деңгей |
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: аумақтық жаһандау, әскери саяси одақ, сөйлеу әдебі Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Демография, экономика, жаhандану түрлері, үдеріс, Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Қзақтандағы жаһандық өзгерістер. Өркениетті ел, экономика, мәдени жаңалықтар, адамзат қоғамы, үшінші мыңжылдық, аумақтық жаһандау. Меніңше, себебі, мысалы, қорыта айтқанда... |
|||||||||||||||||||
Құндылықтарды баулу: |
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы — мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні. |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Тарих, құқық, экономика |
|||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Экономикалық жаһандану. Сөзжасамның синтетикалық тәсілі |
|||||||||||||||||||
ЖОСПАР |
||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақ басы 5 мин
|
Топтарға бөліну: Жаһандану Мәдениет Экономика Саясат Үй жұмысын тексеру: Экономикалық жаһандану Сөзжасамның синтетикалық тәсілі Ширату жаттығуы: «Терминдер сөйлейді» әдісі
. |
Үлестірме материалдарСабақ жоспарлауға арналған әдіс-тәсілдер |
||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 мин |
Тыңдалым -беттегі Аумақтық жаҺандану (ғаламдану) мәтінін оқиды. Тілдік мақсат: Сөзжасамның аналитикалық тәсілі Күрделі сөздер төртке бөлінеді: Қос сөздер: ақын- жазушылар, биік -биік, ұлттық -аумақтық Біріккен сөздер: Маңғыстау, биыл, Екібастұз \Қысқарған сөздер: ЕҚЫҰ, ЮНЕСКО, А.Құнанбаев, Тіркескен сөздер: Европалық одақ, қазақ тілі,Ақтау қаласы 1-тапсырма: Жылдам дебат» әдісі. Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге дағдылану; Жаһанданудың тиімді және зиянды жақтарын мысалман дәлелдейді. 1-топ: Мәдени жаһандану және ұлттық құндылықтар 2-топ: Экономикалық жаһандану елімізге не берді? 3-топ: Аумақтық жаһанданудан не күтеміз? 4-топ: Топтарға қалыптастырушы бағалау жүргізіп, үздік спикерлерді анықтайды. Дескриптор:
Қалыптастырушы бағалау, ауызша: (4-топ)
2- тапсырма. «Қызықты грамматика» әдісі. Берілген күрделі сөздерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыздар. Туынды сөздерді табыңдар. Сөзжасам ЮНЕСКО Әскери -саяси одақ Самал ЕслямоваДескриптор:
Қалыптастырушы бағалау:Тақтада орындалған жұмысты басқа топ мүшелері тексереді. (Жазбаша) Дұрыс! Тамаша! Енді қате жіберме.Сөзжасамды қайтала.3-тапсырма. «Шығармашыл топ» әдісі. Әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) орындау. «Біздің жаhандануға үлесіміз» тақырыбы (Қосымша мәліметтер қолданады)
1-топ: Мәдениетіміздегі үлкен оқиғалар (Эссе не өлең шығару) 2-топ: Диалог «Кәсіпкермен әңгіме» 3-топ: Ел ағаларына хат 4-топ: ПОПС (Төрт жолды сөйлем) Аумақтық жаһандану
Төрт сөзді сөйлем Меніңше, ... Себебі ... Мысалы, ... Қорыта айтқанда, ... Дескриптор:
өзіндік пікірлерін жазады Қалыптастырушы бағалау: ауызша 1-топ: «Ортада қаламсап» әдісі 2-топ: Тақтаға шығады (Көрініс) 3-топ: Ортада қаламсап» әдісі 4-топ: А-3 қағазына жазып, оқиды Мәтін стилін анықтай алдыңыз, тақырыбын, құрылымын салыстыра алдыңыз, қызметін, тілдік ерекшелігін анықтауда нақытылық қажет, мысалдармен дәлелдеңіз, т.б. |
https://kk.wikipedia.org/wiki/ Талқылау тәсілдері.
|
||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Рефлексия «ҚҚҚ» әдісі Қиын - ............. Қызық - ........... Құнды - ............ Оқушылар өздеріне сабақтың қиын, қызықты, құнды болған тұстарын алдын –ала таратылған қима қағазға жазып мұғалімге тапсырады. Үй тапсырмасы: Берілген қысқарған сөздердің шешуін тауып, сөйлем құрастыр: НАТО, ЭКСПО – 2017, ҰҚШҰ (Қосымша мәліметтер іздену) |
«Оқыту мен оқудағы белсенді әдіс-тәсілдер» Сабақты қорытынды-лауға арналған идеялар. |
||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Оқу мақсатына сәйкес тапсырмалар сараланып алынады. «Жылдам дебат» тапсырмаласын орындау барысында қолдауды қажет ететін оқушылар коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуде әлі де жаттығулары керек. Оларды алға жетелеу үшін, мысалдар ұсынамын, сұрақтау қоямын. Құрылымын анықтауға бағыттаймын. Орта деңгейдегі оқушылар мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра алады, талдау жасауға бағыттайтын сұрақтар беремін, диалог арқылы алға жетелеймін. Қабілетті оқушылар мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін анықтап, салыстыра талдау жасай алады. Оларды ізденіс жұмыстарына, шығармашылыққа бағыттаймын. Саралау оқушылардың қажеттілігіне, қабілетіне, қарқынына қарай, қосымша дереккөздер ұсыну, кері байланыс жүргізу арқылы жүзеге асырылады. |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Білім алушының білімін әр тапсырмадан кейін тапсырманы орындау деңгейіне қарап кері байланыс жасай отырып, ауызша (Өз ойларыңды жақсы дәлелдедіңдер, өмірмен байланыстыра алдыңдар, жаhанданудың пайдасы мен зиянды тұстары туралы пікірлеріңді жақсы жеткізе алдыңдар, мысалдармен дәлелдеу керек, нақтыла, ойыңды толықтыр, дәлелдер келтір, т.б. және мәтін стилін анықтай алдыңыз, тақырыбын, құрылымын салыстыра алдыңыз, қызметін, тілдік ерекшелігін анықтауда нақытылық қажет, мысалдармен дәлелдеңіз, т.б.) бағаланады. Графикалық түрде смайликтер арқылы бағаланады.
|
Пәнаралық байланыс -
Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс. Құндылықтармен
байланыс (Тәрбие элементі) Интербелсенді тақтаны білім алушыларға сабақ материалдарын түсіндіру мақсатында қолданылады. Білім алушы сабақ барысында Аумақтық жаһандануды Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы — мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні екендігін оқушы бойына сіңіруге жұмыстанамын. |
||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ойлау мақсатына қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ жоспарын белсенді оқыту әрекеті негізінде жан-жақты білім беруге бағыттай отырып, SMART мақсатына сай құрдым. Сабақ барысында нақты оқу мақсатына сай, білім алушыларға қолжетімді уақытпен өлшенген тапсырмалар беруге машықтандым. Тиімді әдіс – тәсілдермен қамтылған сабақ жақсы деңгейде өтті. Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты орындалды. Оқушылар берілген тапсырмаларды топтасып орындады. Сабақта жоспарланған саралау тапсырмаларын қарапайымнан күрделіге қарай білім алушының қажеттілігін қанағаттандыратындай етіп құрдым. Нәтижесінде білім алушылар өзіндік жеке көзқарасын білдіріп, мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтай алады. Оқу және танымдық деңгейлеріне қарай саралау тапсырмаларын орындай алды. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды. Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болған жоқ. |
|||||||||||||||||||
Қорытынды бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: «Әріптестер» әдісі арқылы оқушылар өзіне дос таңдап алуы. 2: «Стильді анықтауға арналған тапсырмалар» әдіс арқылы оқушылар берілген тапсырма тиянақты, одан әрі ізденуге талпынады. Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сбақтың одан әрі жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Мысалы «Конверттегі сұрақ» әдісін беру арқылы да оқушыларды сабаққа деген қызығушылығын сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға болар еді 2: Әдіс – тәсілдерді оқу деңгейіне қарай түрлендіріп отыру.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |