Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Қазақ тілі

    Мектеп: АҚББ «IT мектеп- лицейі» КММ


    Күні: 27.01.2020 ж.

    6- сабақ

    Мұғалімнің аты-жөні: Коразова С.Б.


    Сынып: 10 А

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы:

    3 – бөлім Адамзат дамуының жаhандану мәселелері.

    Тілдік жүйе және норма


    Сабақ тақырыбы

    Аумақтық жаһандану

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары.

    10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

    10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу

    10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге дағдыланады; сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда қолдана алады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда тиімді қолдана алады

    Кейбір оқушылар орындай алады: көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда өте жақсы қолдана алады

    Ойлау дағдыларының деңгейлері


    Жоғары деңгей

    Бағалау критерийлері


    • коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге дағдыланады; - сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда қолдана алады


    Тілдік мақсат

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    аумақтық жаһандау, әскери саяси одақ, сөйлеу әдебі

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Демография, экономика, жаhандану түрлері, үдеріс,

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Қзақтандағы жаһандық өзгерістер. Өркениетті ел, экономика, мәдени жаңалықтар, адамзат қоғамы, үшінші мыңжылдық, аумақтық жаһандау.

    Меніңше, себебі, мысалы, қорыта айтқанда...

    Құндылықтарды баулу:


    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы — мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні.

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих, құқық, экономика

    Алдыңғы оқу

    Экономикалық жаһандану. Сөзжасамның синтетикалық тәсілі

    ЖОСПАР

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар






    Сабақ басы

    5 мин






    Топтарға бөліну:

    Жаһандану Мәдениет Экономика Саясат

    Үй жұмысын тексеру: Экономикалық жаһандану

    Сөзжасамның синтетикалық тәсілі

    Ширату жаттығуы: «Терминдер сөйлейді» әдісі


    1-топ

    Жаһандану сөзінің мағынасы

    2-топ


    Ұлттық мәдениет және мәдени жаһандану

    ұғымдары?

    3- топ


    Экономикалық жаһандану дегеніміз не?


    4-топ


    Сөзжасамдық норма, оның түрлері


    .

    Үлестірме материалдарСабақ жоспарлауға арналған әдіс-тәсілдер

    Сабақтың ортасы



    30 мин



    Тыңдалым -беттегі Аумақтық жаҺандану (ғаламдану) мәтінін оқиды.

    Тілдік мақсат: Сөзжасамның аналитикалық тәсілі

    Күрделі сөздер төртке бөлінеді:

    Қос сөздер: ақын- жазушылар, биік -биік, ұлттық -аумақтық

    Біріккен сөздер: Маңғыстау, биыл, Екібастұз

    \Қысқарған сөздер: ЕҚЫҰ, ЮНЕСКО, А.Құнанбаев,

    Тіркескен сөздер: Европалық одақ, қазақ тілі,Ақтау қаласы

    1-тапсырма: Жылдам дебат» әдісі. Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге дағдылану; Жаһанданудың тиімді және зиянды жақтарын мысалман дәлелдейді.

    1-топ: Мәдени жаһандану және ұлттық құндылықтар

    2-топ: Экономикалық жаһандану елімізге не берді?

    3-топ: Аумақтық жаһанданудан не күтеміз?

    4-топ: Топтарға қалыптастырушы бағалау жүргізіп, үздік спикерлерді анықтайды.

    Дескриптор:

    • Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтай алады;

    • Мәтінде көтерілген мәселені өмірмен салыстыра алады: жаһанданудың жетістігі мен зиянына тоқталады.

    Қалыптастырушы бағалау, ауызша: (4-топ)

    • Өз ойларыңды жақсы дәлелдедіңдер, өмірмен байланыстыра алдыңдар;

    • жаhанданудың пайдасы мен зиянды тұстары туралы пікірлеріңді жақсы жеткізе алдыңдар,

    • мысалдармен дәлелдеу керек, нақтыла, ойыңды толықтыр, дәлелдер келтір, т.б.графикалық түрде

    2- тапсырма. «Қызықты грамматика» әдісі. Берілген күрделі сөздерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыздар. Туынды сөздерді табыңдар.

    Сөзжасам ЮНЕСКО Әскери -саяси одақ Самал Еслямова

    Дескриптор:

    • Сөзжасамның аналитикалық тәсіліне арналған тірек сөздерді қатыстырып, сөйлем құрайды.

    • Cөзжасамдық талдауды қайталайды.

    Қалыптастырушы бағалау:

    Тақтада орындалған жұмысты басқа топ мүшелері тексереді. (Жазбаша) Дұрыс! Тамаша! Енді қате жіберме.Сөзжасамды қайтала.


    3-тапсырма. «Шығармашыл топ» әдісі. Әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) орындау.

    «Біздің жаhандануға үлесіміз» тақырыбы (Қосымша мәліметтер қолданады)


    1-топ: Мәдениетіміздегі үлкен оқиғалар (Эссе не өлең шығару)

    2-топ: Диалог «Кәсіпкермен әңгіме»

    3-топ: Ел ағаларына хат

    4-топ: ПОПС (Төрт жолды сөйлем)

    Аумақтық жаһандану


    Төрт сөзді сөйлем

    Меніңше, ...

    Себебі ...

    Мысалы, ...

    Қорыта айтқанда, ...

    Дескриптор:

    • көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар орындайды.

    • «Біздің жаhандануға үлесіміз» тақырыбы бойынша

    өзіндік пікірлерін жазады

    Қалыптастырушы бағалау: ауызша

    1-топ: «Ортада қаламсап» әдісі

    2-топ: Тақтаға шығады (Көрініс)

    3-топ: Ортада қаламсап» әдісі

    4-топ: А-3 қағазына жазып, оқиды

    Мәтін стилін анықтай алдыңыз, тақырыбын, құрылымын салыстыра алдыңыз, қызметін, тілдік ерекшелігін анықтауда нақытылық қажет, мысалдармен дәлелдеңіз, т.б.


    https://kk.wikipedia.org/wiki/






    Талқылау тәсілдері.






















    https://kaz.nur.kz/1733038-kann-festivalinde-kazaksa-sjlegen-samal-eslamova-eldi-tnti-etti-video.html









    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    «ҚҚҚ» әдісі

    Қиын - .............

    Қызық - ...........

    Құнды - ............

    Оқушылар өздеріне сабақтың қиын, қызықты, құнды болған тұстарын алдын –ала таратылған қима қағазға жазып мұғалімге тапсырады.

    Үй тапсырмасы:

    Берілген қысқарған сөздердің шешуін тауып, сөйлем құрастыр:

    НАТО, ЭКСПО – 2017, ҰҚШҰ (Қосымша мәліметтер іздену)


    «Оқыту мен оқудағы белсенді әдіс-тәсілдер»

    Сабақты қорытынды-лауға арналған идеялар.

    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Оқу мақсатына сәйкес тапсырмалар сараланып алынады.

    «Жылдам дебат» тапсырмаласын орындау барысында қолдауды қажет ететін оқушылар коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуде әлі де жаттығулары керек. Оларды алға жетелеу үшін, мысалдар ұсынамын, сұрақтау қоямын. Құрылымын анықтауға бағыттаймын.

    Орта деңгейдегі оқушылар мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра алады, талдау жасауға бағыттайтын сұрақтар беремін, диалог арқылы алға жетелеймін.

    Қабілетті оқушылар мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін анықтап, салыстыра талдау жасай алады. Оларды ізденіс жұмыстарына, шығармашылыққа бағыттаймын.

    Саралау оқушылардың қажеттілігіне, қабілетіне, қарқынына қарай, қосымша дереккөздер ұсыну, кері байланыс жүргізу арқылы жүзеге асырылады.

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Білім алушының білімін әр тапсырмадан кейін тапсырманы орындау деңгейіне қарап кері байланыс жасай отырып, ауызша

    (Өз ойларыңды жақсы дәлелдедіңдер, өмірмен байланыстыра алдыңдар, жаhанданудың пайдасы мен зиянды тұстары туралы пікірлеріңді жақсы жеткізе алдыңдар, мысалдармен дәлелдеу керек, нақтыла, ойыңды толықтыр, дәлелдер келтір, т.б. және мәтін стилін анықтай алдыңыз, тақырыбын, құрылымын салыстыра алдыңыз, қызметін, тілдік ерекшелігін анықтауда нақытылық қажет, мысалдармен дәлелдеңіз, т.б.)

    бағаланады.

    Графикалық түрде смайликтер арқылы бағаланады.




    Пәнаралық байланыс - Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (Тәрбие элементі)
    Сабақ тарих пәнімен байланыстырылады.

    Интербелсенді тақтаны білім алушыларға сабақ материалдарын түсіндіру мақсатында қолданылады.

    Білім алушы сабақ барысында Аумақтық жаһандануды Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы — мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні екендігін оқушы бойына сіңіруге жұмыстанамын.

    Рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ойлау мақсатына қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Сабақ жоспарын белсенді оқыту әрекеті негізінде жан-жақты білім беруге бағыттай отырып, SMART мақсатына сай құрдым. Сабақ барысында нақты оқу мақсатына сай, білім алушыларға қолжетімді уақытпен өлшенген тапсырмалар беруге машықтандым. Тиімді әдіс – тәсілдермен қамтылған сабақ жақсы деңгейде өтті. Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты орындалды.

    Оқушылар берілген тапсырмаларды топтасып орындады. Сабақта жоспарланған саралау тапсырмаларын қарапайымнан күрделіге қарай білім алушының қажеттілігін қанағаттандыратындай етіп құрдым. Нәтижесінде білім алушылар өзіндік жеке көзқарасын білдіріп, мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтай алады. Оқу және танымдық деңгейлеріне қарай саралау тапсырмаларын орындай алды.

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды. Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болған жоқ.


    Қорытынды бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1: «Әріптестер» әдісі арқылы оқушылар өзіне дос таңдап алуы.

    2: «Стильді анықтауға арналған тапсырмалар» әдіс арқылы оқушылар берілген тапсырма тиянақты, одан әрі ізденуге талпынады.

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сбақтың одан әрі жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1: Мысалы «Конверттегі сұрақ» әдісін беру арқылы да оқушыларды сабаққа деген қызығушылығын сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға болар еді

    2: Әдіс – тәсілдерді оқу деңгейіне қарай түрлендіріп отыру.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Коразова Санимхан Бектургановна
    17 Мамыр 2021
    3844
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Аумақтық жаһандану 10-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Аумақтық жаһандану 10-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңартылған білім мазмұны бойынша 10-сынып материалдары барлық жас әріптестерге пайдалы болады деп сенемін.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Қазақ тілі

    Мектеп: АҚББ «IT мектеп- лицейі» КММ


    Күні: 27.01.2020 ж.

    6- сабақ

    Мұғалімнің аты-жөні: Коразова С.Б.


    Сынып: 10 А

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Бөлім атауы:

    3 – бөлім Адамзат дамуының жаhандану мәселелері.

    Тілдік жүйе және норма


    Сабақ тақырыбы

    Аумақтық жаһандану

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары.

    10.1.5.1 коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеу;

    10.4.4.1 сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды сақтай білу

    10.3.5.1 әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар орындай алады: коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге дағдыланады; сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда қолдана алады

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда тиімді қолдана алады

    Кейбір оқушылар орындай алады: көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда өте жақсы қолдана алады

    Ойлау дағдыларының деңгейлері


    Жоғары деңгей

    Бағалау критерийлері


    • коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге дағдыланады; - сөзжасамдық және синтаксистік нормаларды шығармашылық жұмыстарда қолдана алады


    Тілдік мақсат

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    аумақтық жаһандау, әскери саяси одақ, сөйлеу әдебі

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Демография, экономика, жаhандану түрлері, үдеріс,

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Қзақтандағы жаһандық өзгерістер. Өркениетті ел, экономика, мәдени жаңалықтар, адамзат қоғамы, үшінші мыңжылдық, аумақтық жаһандау.

    Меніңше, себебі, мысалы, қорыта айтқанда...

    Құндылықтарды баулу:


    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы — мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні.

    Пәнаралық байланыстар

    Тарих, құқық, экономика

    Алдыңғы оқу

    Экономикалық жаһандану. Сөзжасамның синтетикалық тәсілі

    ЖОСПАР

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар






    Сабақ басы

    5 мин






    Топтарға бөліну:

    Жаһандану Мәдениет Экономика Саясат

    Үй жұмысын тексеру: Экономикалық жаһандану

    Сөзжасамның синтетикалық тәсілі

    Ширату жаттығуы: «Терминдер сөйлейді» әдісі


    1-топ

    Жаһандану сөзінің мағынасы

    2-топ


    Ұлттық мәдениет және мәдени жаһандану

    ұғымдары?

    3- топ


    Экономикалық жаһандану дегеніміз не?


    4-топ


    Сөзжасамдық норма, оның түрлері


    .

    Үлестірме материалдарСабақ жоспарлауға арналған әдіс-тәсілдер

    Сабақтың ортасы



    30 мин



    Тыңдалым -беттегі Аумақтық жаҺандану (ғаламдану) мәтінін оқиды.

    Тілдік мақсат: Сөзжасамның аналитикалық тәсілі

    Күрделі сөздер төртке бөлінеді:

    Қос сөздер: ақын- жазушылар, биік -биік, ұлттық -аумақтық

    Біріккен сөздер: Маңғыстау, биыл, Екібастұз

    \Қысқарған сөздер: ЕҚЫҰ, ЮНЕСКО, А.Құнанбаев,

    Тіркескен сөздер: Европалық одақ, қазақ тілі,Ақтау қаласы

    1-тапсырма: Жылдам дебат» әдісі. Коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуге дағдылану; Жаһанданудың тиімді және зиянды жақтарын мысалман дәлелдейді.

    1-топ: Мәдени жаһандану және ұлттық құндылықтар

    2-топ: Экономикалық жаһандану елімізге не берді?

    3-топ: Аумақтық жаһанданудан не күтеміз?

    4-топ: Топтарға қалыптастырушы бағалау жүргізіп, үздік спикерлерді анықтайды.

    Дескриптор:

    • Мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтай алады;

    • Мәтінде көтерілген мәселені өмірмен салыстыра алады: жаһанданудың жетістігі мен зиянына тоқталады.

    Қалыптастырушы бағалау, ауызша: (4-топ)

    • Өз ойларыңды жақсы дәлелдедіңдер, өмірмен байланыстыра алдыңдар;

    • жаhанданудың пайдасы мен зиянды тұстары туралы пікірлеріңді жақсы жеткізе алдыңдар,

    • мысалдармен дәлелдеу керек, нақтыла, ойыңды толықтыр, дәлелдер келтір, т.б.графикалық түрде

    2- тапсырма. «Қызықты грамматика» әдісі. Берілген күрделі сөздерді қатыстырып, сөйлем құрастырыңыздар. Туынды сөздерді табыңдар.

    Сөзжасам ЮНЕСКО Әскери -саяси одақ Самал Еслямова

    Дескриптор:

    • Сөзжасамның аналитикалық тәсіліне арналған тірек сөздерді қатыстырып, сөйлем құрайды.

    • Cөзжасамдық талдауды қайталайды.

    Қалыптастырушы бағалау:

    Тақтада орындалған жұмысты басқа топ мүшелері тексереді. (Жазбаша) Дұрыс! Тамаша! Енді қате жіберме.Сөзжасамды қайтала.


    3-тапсырма. «Шығармашыл топ» әдісі. Әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) орындау.

    «Біздің жаhандануға үлесіміз» тақырыбы (Қосымша мәліметтер қолданады)


    1-топ: Мәдениетіміздегі үлкен оқиғалар (Эссе не өлең шығару)

    2-топ: Диалог «Кәсіпкермен әңгіме»

    3-топ: Ел ағаларына хат

    4-топ: ПОПС (Төрт жолды сөйлем)

    Аумақтық жаһандану


    Төрт сөзді сөйлем

    Меніңше, ...

    Себебі ...

    Мысалы, ...

    Қорыта айтқанда, ...

    Дескриптор:

    • көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар орындайды.

    • «Біздің жаhандануға үлесіміз» тақырыбы бойынша

    өзіндік пікірлерін жазады

    Қалыптастырушы бағалау: ауызша

    1-топ: «Ортада қаламсап» әдісі

    2-топ: Тақтаға шығады (Көрініс)

    3-топ: Ортада қаламсап» әдісі

    4-топ: А-3 қағазына жазып, оқиды

    Мәтін стилін анықтай алдыңыз, тақырыбын, құрылымын салыстыра алдыңыз, қызметін, тілдік ерекшелігін анықтауда нақытылық қажет, мысалдармен дәлелдеңіз, т.б.


    https://kk.wikipedia.org/wiki/






    Талқылау тәсілдері.






















    https://kaz.nur.kz/1733038-kann-festivalinde-kazaksa-sjlegen-samal-eslamova-eldi-tnti-etti-video.html









    Сабақтың соңы

    Рефлексия

    «ҚҚҚ» әдісі

    Қиын - .............

    Қызық - ...........

    Құнды - ............

    Оқушылар өздеріне сабақтың қиын, қызықты, құнды болған тұстарын алдын –ала таратылған қима қағазға жазып мұғалімге тапсырады.

    Үй тапсырмасы:

    Берілген қысқарған сөздердің шешуін тауып, сөйлем құрастыр:

    НАТО, ЭКСПО – 2017, ҰҚШҰ (Қосымша мәліметтер іздену)


    «Оқыту мен оқудағы белсенді әдіс-тәсілдер»

    Сабақты қорытынды-лауға арналған идеялар.

    Қосымша ақпарат

    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

    Оқу мақсатына сәйкес тапсырмалар сараланып алынады.

    «Жылдам дебат» тапсырмаласын орындау барысында қолдауды қажет ететін оқушылар коммуникативтік жағдаятқа сай көпшілік алдында тиісті сөйлеу әдебін сақтай отырып, дұрыс сөйлеуде әлі де жаттығулары керек. Оларды алға жетелеу үшін, мысалдар ұсынамын, сұрақтау қоямын. Құрылымын анықтауға бағыттаймын.

    Орта деңгейдегі оқушылар мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра алады, талдау жасауға бағыттайтын сұрақтар беремін, диалог арқылы алға жетелеймін.

    Қабілетті оқушылар мәтіндердің стильдік ерекшеліктерін анықтап, салыстыра талдау жасай алады. Оларды ізденіс жұмыстарына, шығармашылыққа бағыттаймын.

    Саралау оқушылардың қажеттілігіне, қабілетіне, қарқынына қарай, қосымша дереккөздер ұсыну, кері байланыс жүргізу арқылы жүзеге асырылады.

    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

    Білім алушының білімін әр тапсырмадан кейін тапсырманы орындау деңгейіне қарап кері байланыс жасай отырып, ауызша

    (Өз ойларыңды жақсы дәлелдедіңдер, өмірмен байланыстыра алдыңдар, жаhанданудың пайдасы мен зиянды тұстары туралы пікірлеріңді жақсы жеткізе алдыңдар, мысалдармен дәлелдеу керек, нақтыла, ойыңды толықтыр, дәлелдер келтір, т.б. және мәтін стилін анықтай алдыңыз, тақырыбын, құрылымын салыстыра алдыңыз, қызметін, тілдік ерекшелігін анықтауда нақытылық қажет, мысалдармен дәлелдеңіз, т.б.)

    бағаланады.

    Графикалық түрде смайликтер арқылы бағаланады.




    Пәнаралық байланыс - Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (Тәрбие элементі)
    Сабақ тарих пәнімен байланыстырылады.

    Интербелсенді тақтаны білім алушыларға сабақ материалдарын түсіндіру мақсатында қолданылады.

    Білім алушы сабақ барысында Аумақтық жаһандануды Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы — мемлекетіміздің белсенді, теңдестірілген, сындарлы және жауапты ішкі саясатының басты мәні екендігін оқушы бойына сіңіруге жұмыстанамын.

    Рефлексия


    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ойлау мақсатына қол жеткізді ме?

    Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Сабақ жоспарын белсенді оқыту әрекеті негізінде жан-жақты білім беруге бағыттай отырып, SMART мақсатына сай құрдым. Сабақ барысында нақты оқу мақсатына сай, білім алушыларға қолжетімді уақытпен өлшенген тапсырмалар беруге машықтандым. Тиімді әдіс – тәсілдермен қамтылған сабақ жақсы деңгейде өтті. Сабақ мақсаты мен оқу мақсаты орындалды.

    Оқушылар берілген тапсырмаларды топтасып орындады. Сабақта жоспарланған саралау тапсырмаларын қарапайымнан күрделіге қарай білім алушының қажеттілігін қанағаттандыратындай етіп құрдым. Нәтижесінде білім алушылар өзіндік жеке көзқарасын білдіріп, мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтай алады. Оқу және танымдық деңгейлеріне қарай саралау тапсырмаларын орындай алды.

    Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды. Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болған жоқ.


    Қорытынды бағалау

    Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1: «Әріптестер» әдісі арқылы оқушылар өзіне дос таңдап алуы.

    2: «Стильді анықтауға арналған тапсырмалар» әдіс арқылы оқушылар берілген тапсырма тиянақты, одан әрі ізденуге талпынады.

    Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сбақтың одан әрі жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

    1: Мысалы «Конверттегі сұрақ» әдісін беру арқылы да оқушыларды сабаққа деген қызығушылығын сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға болар еді

    2: Әдіс – тәсілдерді оқу деңгейіне қарай түрлендіріп отыру.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Ашық сабақ 10 сынып
    17.05.2021
    3844
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Коразова Санимхан Бектургановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации