Материалдар / Ашық сабақ: Ауызсу қоры не себепті азаятынын білесің бе? 7-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Ауызсу қоры не себепті азаятынын білесің бе? 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
судың құдіреттілігін оқушыларға ұғындыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
1048
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімдіжоспар


Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: 3-бөлім.

Жердегі климаттық өзгерістер

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Габбасова Самал Саркеновна

Күні:20.10.20ж

Сынып: 7 «А,Б,В»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ауызсу қоры не себепті азаятынын білесің бе?

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары

ТБ1.2 Салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін білу,жазба, ауызша жұмыстарды қолдану.

О6.Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу.

Сабақтыңмақсаттары


-салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін біледі,жазба, ауызша жұмыстарды қолданады.

-тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізеді.

Бағалаукритерийлері



-салыстырмалы, күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін біледі,жазба, ауызша жұмыстарды қолданады.

-тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізеді.

Тілдікмақсаттар

Негізгісөздер мен тіркестер:

Ауызсу, жарамсыз,тасқын,жайылым

Құндылықтардыдарыту

Өз ішетін ауызсуыңды ластамауға баулу.

Пәнаралықбайланыс

Жаратылыстану, өзін-өзі тану

Тақырыпбойыншаалдыңғыбілім

Мәтіндердің жанрлық және стильдік ерекшелігін сақтайды,өтініш жазады.

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Мұғалімніңіс-әрекеті

   Оқушыныңіс-әрекеті

Сабақтың басы












Сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялықахуалтуғызу.

"Ыстықалақан"тренингінөткізу. Оқушыларбір-бірінежақсытілектерайтып, сәттіліктілейді.


Өткендіқайталау. "Ыстықорындық" әдісі.

Қызығушылықтыояту.

Ой шақыру. Суреттісөйлету


Бағалау критерийі:иллюстрация арқылы тақырыпты болжайды;

Дескриптор:

  • әр суретке 2 сөйлеменен айтады;

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

Жаңа сөздер

Ауызсу – питьевая вода

Жарамсыз – негодный, неприятный

Тасқын – наводнение

Жайылым – пастбище, луг

Көмірқышқыл – углекислый газ

Бу – пар



Орындық





































Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым.Дұрыс айтылумен ауызша жаттығу жүргізеді.




Сабақтың ортасы












Айтылым. 69-бет, 1-тапсырма. Сұрақтарға жауап бер.


Айтылым.

69-бет, 2-тапсырма. Жаңа сөздерді суреттермен сәйкестендір.

Ауызсу, жарамсыз, теңіздегі тасқындар, мал жайылымы, көмірқышқыл газы, бу.

Тыңдалым. Оқылым. 70-бет, 4-тапсырма.

Диалогті рөлге бөліп оқыңдар.

Оқылым. Айтылым.

72-бет, 7-тапсырма. Төмендегі ойлармен келісесің бе,келіспейсің бе?

Бағалау кретерийі

Дискриптор

Өз ойларын айтады

10 өз ойларын айтады

Қ.Б. «Жақсы! Керемет!»


Жазылым. Айтылым.

72-бет, 6-тапсырма.

Төмендегі жаңа сөздерді тағы қандай сөздермен тіркестіруге болады? (С какими еще словами можно сочетать следующие новые слова?)

Қ.Б. «Смайликтер»

Жазылым. Айтылым.

72-бет, 8-тапсырма. Көп нүктенің орнына сөздерді қойып жаз.(надо вставить нужные слово и напишите полностьюпредложений)


ХХІ ғасырда ауызсу түйткілді мәселе болып отыр.


Бағалау кретерийі

Дискриптор

Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жазады

Көп нүктенің орнына керекті 7 сөзді қойып жазады

Қ.Б. «Смайликтер»


Айтылым.

Сұрақтарға жауап береді




Айтылым.

Жаңа сөздерді суреттермен сәйкестендіріп.Сол сөздерді пайдаланып сөзтіркесін құрайды.


Диалогті рөлге бөліп оқиды.











«Бас бармақ»

Сабақтыңсоңы


(Ж) Рефлексия

Чемодан-салыпаламын, алдағыуақыттақолданамын.

Еттартқыш-алғанақпараттыөңдеймін .

Себет-керекемесақпарат, лақтырыпжіберемін.



Чемодан, еттартқыш, себетсуреті





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!