Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:
3-бөлім.
Жердегі климаттық
өзгерістер
|
Мектеп:
Мұғалімнің
аты-жөні: Габбасова Самал
Саркеновна
|
Күні:20.10.20ж
Сынып: 7
«А,Б,В»
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Ауызсу қоры не себепті
азаятынын білесің бе?
|
Осы
сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары
|
ТБ1.2 Салыстырмалы,
күшейтпелі, асырмалы шырайлардың қызметін білу,жазба, ауызша
жұмыстарды қолдану.
О6.Тақырып бойынша деректер
қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп
жеткізу.
|
Сабақтыңмақсаттары
|
-салыстырмалы, күшейтпелі,
асырмалы шырайлардың қызметін біледі,жазба, ауызша жұмыстарды
қолданады.
-тақырып бойынша деректер
қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп
жеткізеді.
|
Бағалаукритерийлері
|
-салыстырмалы, күшейтпелі,
асырмалы шырайлардың қызметін біледі,жазба, ауызша жұмыстарды
қолданады.
-тақырып бойынша деректер
қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп
жеткізеді.
|
Тілдікмақсаттар
|
Негізгісөздер мен
тіркестер:
Ауызсу,
жарамсыз,тасқын,жайылым
|
Құндылықтардыдарыту
|
Өз ішетін ауызсуыңды
ластамауға баулу.
|
Пәнаралықбайланыс
|
Жаратылыстану, өзін-өзі
тану
|
Тақырыпбойыншаалдыңғыбілім
|
Мәтіндердің жанрлық және
стильдік ерекшелігін сақтайды,өтініш
жазады.
|
Сабақбарысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
|
Мұғалімніңіс-әрекеті
|
Оқушыныңіс-әрекеті
|
Сабақтың басы
|
Сәлемдесу,
түгендеу.
Психологиялықахуалтуғызу.
"Ыстықалақан"тренингінөткізу.
Оқушыларбір-бірінежақсытілектерайтып,
сәттіліктілейді.
Өткендіқайталау. "Ыстықорындық"
әдісі.
Қызығушылықтыояту.
Ой
шақыру. Суреттісөйлету
Бағалау
критерийі:иллюстрация арқылы тақырыпты
болжайды;
Дескриптор:
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру
Жаңа
сөздер
Ауызсу – питьевая
вода
Жарамсыз – негодный,
неприятный
Тасқын –
наводнение
Жайылым – пастбище,
луг
Көмірқышқыл – углекислый
газ
Бу –
пар
|
Орындық
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа
сөздерді тыңдайды, қайталайды. Айтылым.Дұрыс айтылумен ауызша
жаттығу жүргізеді.
|
Сабақтың
ортасы
|
Айтылым. 69-бет,
1-тапсырма. Сұрақтарға жауап
бер.
Айтылым.
69-бет, 2-тапсырма. Жаңа
сөздерді суреттермен сәйкестендір.
Ауызсу, жарамсыз, теңіздегі
тасқындар, мал жайылымы, көмірқышқыл газы,
бу.
Тыңдалым. Оқылым. 70-бет,
4-тапсырма.
Диалогті рөлге бөліп
оқыңдар.
Оқылым.
Айтылым.
72-бет,
7-тапсырма. Төмендегі ойлармен
келісесің бе,келіспейсің бе?
Бағалау
кретерийі
|
Дискриптор
|
Өз ойларын
айтады
|
10 өз ойларын
айтады
|
Қ.Б. «Жақсы!
Керемет!»
Жазылым.
Айтылым.
72-бет,
6-тапсырма.
Төмендегі жаңа сөздерді
тағы қандай сөздермен тіркестіруге
болады? (С какими еще словами можно сочетать следующие
новые слова?)
Қ.Б.
«Смайликтер»
Жазылым.
Айтылым.
72-бет,
8-тапсырма. Көп нүктенің орнына
сөздерді қойып жаз.(надо вставить
нужные слово и
напишите
полностьюпредложений)
ХХІ ғасырда ауызсу
түйткілді мәселе болып отыр.
Бағалау
кретерийі
|
Дискриптор
|
Көп нүктенің орнына керекті
сөздерді қойып жазады
|
Көп нүктенің орнына керекті
7 сөзді қойып жазады
|
Қ.Б.
«Смайликтер»
|
Айтылым.
Сұрақтарға жауап
береді
Айтылым.
Жаңа сөздерді суреттермен
сәйкестендіріп.Сол сөздерді пайдаланып сөзтіркесін
құрайды.
Диалогті рөлге бөліп
оқиды.
«Бас
бармақ»
|
Сабақтыңсоңы
|
(Ж) Рефлексия
Чемодан-салыпаламын,
алдағыуақыттақолданамын.
Еттартқыш-алғанақпараттыөңдеймін
.
Себет-керекемесақпарат,
лақтырыпжіберемін.
|
Чемодан, еттартқыш, себетсуреті
|