Материалдар / Ашық сабақ. Б. Майлин "Түйебай "әңгімесі 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Б. Майлин "Түйебай "әңгімесі 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2018
489
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Мектеп: 17 мектеп

Күні: 15.11.17


Сынып: 6 «ә»

Қатысқандар:


Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі

Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына

сілтеме)


Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтау, тәрбиелік мәнін түсіну негізгі кейіпкерлерін анықтау,

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:Мәтін мазмұнын,идеясын, негізгі кейіпкерлерін біледі.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқиға орнын суреттейді, кейіпкерлер қасиеттерін іс-әрекеттері арқылы аша алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:Бүгінгі өмірмен байланыстырып,кейбір статистикалық деректерге сүйене отырып, өз ойларын дәлелдей алады.

Бағалау

критерийі



«Түйебай» әңгімесінің желісі бойынша жоспар құрады

Іс-әрекеті арқылы образдық талдау жасайды.

Кейіпкер образына қатысты өзіндік пікір айтады.

Өз ойларын мақал-мәтел, тұрақты тіркестермен тұжырымдайды.


Құндылықтарға баулу

отбасылық құндылық-адамгершілік асыл қасиеттерді жетілдіруге бағытталады

Пəнаралықбайланыс

Тарих, қазақ тілі, геогафия

Алдыңғыбілім


Жазушы туралы жалпы мәлімет,шығармалары

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

8 мин


Білу

1.Сәлемдесу

2.Психологиялық ахуал

3. Топқа бөлу (мозаика) ( туыстық қатынастар атауы)

4. «Миға шабуыл»

1-сөйлем. Менің ойымша, әңгіменің басты тақырыбы...

2-сөйлем.Оның себебін мен былай түсіндіремін...

3-сөйлем. Осыған байланысты әңгіменің идеясы... деген шешімге келдім.

Бағалау критерийлері:

-сыныпта ынтымақтастық қарым-қатынас орнатады

-шығарма тақырыбын анықтай алады

-идеясын түсінеді

5.Сабақ тақырыбы мен мақсаттарын анықтап, бағалау критерийлерімен танысады.




күн суреті

Сабақтың ортасы

29мин


Түсіну




Қолдану






Талдау




І. С

«Серпілген сауал»әдісі.

Бағалау критерийлері:

Түсіндірме сөздікпен жұмыс жасайды, түсінік қалыптастырады, қолданады.

ІІ. Т

1-топ...Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды

2-топ..

тәрбиелік мәнін ашады

3-топ..

Қаламгердің ескіше оқуды сынауына оқушы көзқарасы тақырып бойынша постер қорғайды

Бағалау критерийлері:

-кейіпкерді суреттей алады

-іс әрекеттерін талдап, дәлелдейді

ІІІ.Ж/Ж

Күрделі сөдерді тауып, мағынасын ажыратады.

ІҮ. Ж «Қазынаны ізде» мақал-мәтелдерді теріп жазады,түрін ажыратады.

Бағалау критерийлері:

-тұрақты тіркесті таба алады, мағынасын ажыратады

-мақал, мәтелді ажыратады


А3 қағаздар,

қима қағаздар,


карточкалар,

оқулық,

сөздіктер,


бағдаршам,


смайликтер







Сабақтың соңы

6мин

Жинақтау

Бағалау

Кері байланыс: «Авторға хат» әдісі бойынша өз ойын жазады, ортаға салады.

Бағалау критерийлері:

-хат құрылымы сақталады

-сауатты жазады


Қосымша мәлімет

Б.Майлин шығармалары


Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды


2. Тәрбиелік мәнін ашады


3.Қаламгердің ескіше оқуды сынауына оқушы көзқарасы тақырып бойынша постер қорғайды

«Бірге ойлаймыз»

Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Тексерілді:









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!