| Мектеп: 17 мектеп |
Күні: 15.11.17 |
|
Сынып: 6 «ә» | Қатысқандар:
| Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы | Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме) | Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтау, тәрбиелік мәнін түсіну негізгі кейіпкерлерін анықтау, |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар орындай алады:Мәтін мазмұнын,идеясын, негізгі кейіпкерлерін біледі.
|
| Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқиға орнын суреттейді, кейіпкерлер қасиеттерін іс-әрекеттері арқылы аша алады. |
| Кейбір оқушылар орындай алады:Бүгінгі өмірмен байланыстырып,кейбір статистикалық деректерге сүйене отырып, өз ойларын дәлелдей алады. |
Бағалаукритерийі
| «Түйебай» әңгімесінің желісі бойынша жоспар құрадыІс-әрекеті арқылы образдық талдау жасайды. Кейіпкер образына қатысты өзіндік пікір айтады. Өз ойларын мақал-мәтел, тұрақты тіркестермен тұжырымдайды.
|
Құндылықтарға баулу | отбасылық құндылық-адамгершілік асыл қасиеттерді жетілдіруге бағытталады |
Пəнаралықбайланыс | Тарих, қазақ тілі, геогафия |
Алдыңғыбілім
| Жазушы туралы жалпы мәлімет,шығармалары |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы8 мин
Білу | 1.Сәлемдесу2.Психологиялық ахуал 3. Топқа бөлу (мозаика) ( туыстық қатынастар атауы)4. «Миға шабуыл»1-сөйлем. Менің ойымша, әңгіменің басты тақырыбы...2-сөйлем.Оның себебін мен былай түсіндіремін...3-сөйлем. Осыған байланысты әңгіменің идеясы... деген шешімге келдім. Бағалау критерийлері:-сыныпта ынтымақтастық қарым-қатынас орнатады-шығарма тақырыбын анықтай алады-идеясын түсінеді5.Сабақ тақырыбы мен мақсаттарын анықтап, бағалау критерийлерімен танысады.
|
күн суреті |
Сабақтың ортасы29мин
Түсіну
Қолдану
Талдау
| І. С«Серпілген сауал»әдісі.Бағалау критерийлері:Түсіндірме сөздікпен жұмыс жасайды, түсінік қалыптастырады, қолданады.ІІ. Т1-топ...Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды 2-топ..тәрбиелік мәнін ашады3-топ..Қаламгердің ескіше оқуды сынауына оқушы көзқарасы тақырып бойынша постер қорғайдыБағалау критерийлері:-кейіпкерді суреттей алады-іс әрекеттерін талдап, дәлелдейді ІІІ.Ж/Ж Күрделі сөдерді тауып, мағынасын ажыратады.ІҮ. Ж «Қазынаны ізде» мақал-мәтелдерді теріп жазады,түрін ажыратады. Бағалау критерийлері:-тұрақты тіркесті таба алады, мағынасын ажыратады-мақал, мәтелді ажыратады |
А3 қағаздар, қима қағаздар,
карточкалар, оқулық, сөздіктер,
бағдаршам,
смайликтер
|
Сабақтың соңы6минЖинақтауБағалау | Кері байланыс: «Авторға хат» әдісі бойынша өз ойын жазады, ортаға салады.Бағалау критерийлері:-хат құрылымы сақталады-сауатты жазады |
|
Қосымша мәлімет | Б.Майлин шығармалары |
|
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | 1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды
2. Тәрбиелік мәнін ашады
3.Қаламгердің ескіше оқуды сынауына оқушы көзқарасы тақырып бойынша постер қорғайды«Бірге ойлаймыз» | Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |