Материалдар / Ашық сабақ. Б. Майлин "Түйебай "әңгімесі 6-сынып

Ашық сабақ. Б. Майлин "Түйебай "әңгімесі 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2018
476
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Мектеп: 17 мектеп
Күні: 15.11.17

Сынып: 6 «ә»Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбыБейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме)Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтау, тәрбиелік мәнін түсіну негізгі кейіпкерлерін анықтау,
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар орындай алады:Мәтін мазмұнын,идеясын, негізгі кейіпкерлерін біледі.



Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқиға орнын суреттейді, кейіпкерлер қасиеттерін іс-әрекеттері арқылы аша алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:Бүгінгі өмірмен байланыстырып,кейбір статистикалық деректерге сүйене отырып, өз ойларын дәлелдей алады.
Бағалаукритерийі



«Түйебай» әңгімесінің желісі бойынша жоспар құрадыІс-әрекеті арқылы образдық талдау жасайды. Кейіпкер образына қатысты өзіндік пікір айтады. Өз ойларын мақал-мәтел, тұрақты тіркестермен тұжырымдайды.

Құндылықтарға баулуотбасылық құндылық-адамгершілік асыл қасиеттерді жетілдіруге бағытталады
ПəнаралықбайланысТарих, қазақ тілі, геогафия
Алдыңғыбілім

Жазушы туралы жалпы мәлімет,шығармалары
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы8 мин

Білу
1.Сәлемдесу2.Психологиялық ахуал 3. Топқа бөлу (мозаика) ( туыстық қатынастар атауы)4. «Миға шабуыл»1-сөйлем. Менің ойымша, әңгіменің басты тақырыбы...2-сөйлем.Оның себебін мен былай түсіндіремін...3-сөйлем. Осыған байланысты әңгіменің идеясы... деген шешімге келдім. Бағалау критерийлері:-сыныпта ынтымақтастық қарым-қатынас орнатады-шығарма тақырыбын анықтай алады-идеясын түсінеді5.Сабақ тақырыбы мен мақсаттарын анықтап, бағалау критерийлерімен танысады.





күн суреті
Сабақтың ортасы29мин

Түсіну





Қолдану









Талдау





І. С«Серпілген сауал»әдісі.Бағалау критерийлері:Түсіндірме сөздікпен жұмыс жасайды, түсінік қалыптастырады, қолданады.ІІ. Т1-топ...Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды 2-топ..тәрбиелік мәнін ашады3-топ..Қаламгердің ескіше оқуды сынауына оқушы көзқарасы тақырып бойынша постер қорғайдыБағалау критерийлері:-кейіпкерді суреттей алады-іс әрекеттерін талдап, дәлелдейді ІІІ.Ж/Ж Күрделі сөдерді тауып, мағынасын ажыратады.ІҮ. Ж «Қазынаны ізде» мақал-мәтелдерді теріп жазады,түрін ажыратады. Бағалау критерийлері:-тұрақты тіркесті таба алады, мағынасын ажыратады-мақал, мәтелді ажыратады

А3 қағаздар, қима қағаздар,

карточкалар, оқулық, сөздіктер,

бағдаршам,

смайликтер











Сабақтың соңы6минЖинақтауБағалауКері байланыс: «Авторға хат» әдісі бойынша өз ойын жазады, ортаға салады.Бағалау критерийлері:-хат құрылымы сақталады-сауатты жазады

Қосымша мәліметБ.Майлин шығармалары

Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? 1.Әңгіменің тақырыбы мен идеясын анықтайды

2. Тәрбиелік мәнін ашады

3.Қаламгердің ескіше оқуды сынауына оқушы көзқарасы тақырып бойынша постер қорғайды«Бірге ойлаймыз»
Пәнаралық байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
Тексерілді:







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ