|
Мектеп: 17
мектеп
|
Күні:
15.11.17
|
|
Сынып: 6
«ә»
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Бейімбет Майлин «Түйебай» әңгімесі
|
Осы сабақта
қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары(оқу
бағдарламасына
сілтеме)
|
Әңгіменің тақырыбы мен идеясын
анықтау, тәрбиелік мәнін түсіну негізгі кейіпкерлерін
анықтау,
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар
орындай алады:Мәтін мазмұнын,идеясын,
негізгі кейіпкерлерін
біледі.
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады: Оқиға орнын суреттейді,
кейіпкерлер қасиеттерін іс-әрекеттері арқылы аша
алады.
|
Кейбір оқушылар
орындай алады:Бүгінгі өмірмен
байланыстырып,кейбір статистикалық деректерге сүйене отырып, өз
ойларын дәлелдей алады.
|
Бағалау
критерийі
|
«Түйебай» әңгімесінің
желісі бойынша жоспар құрады
Іс-әрекеті арқылы
образдық талдау жасайды.
Кейіпкер образына
қатысты өзіндік пікір
айтады.
Өз ойларын мақал-мәтел,
тұрақты тіркестермен
тұжырымдайды.
|
Құндылықтарға
баулу
|
отбасылық
құндылық-адамгершілік асыл қасиеттерді жетілдіруге
бағытталады
|
Пəнаралықбайланыс
|
Тарих, қазақ тілі,
геогафия
|
Алдыңғыбілім
|
Жазушы туралы жалпы
мәлімет,шығармалары
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
8
мин
Білу
|
1.Сәлемдесу
2.Психологиялық
ахуал
3. Топқа бөлу
(мозаика) ( туыстық қатынастар
атауы)
4.
«Миға
шабуыл»
1-сөйлем. Менің ойымша,
әңгіменің басты тақырыбы...
2-сөйлем.Оның себебін
мен былай түсіндіремін...
3-сөйлем. Осыған
байланысты әңгіменің идеясы... деген шешімге
келдім.
Бағалау
критерийлері:
-сыныпта ынтымақтастық
қарым-қатынас орнатады
-шығарма тақырыбын
анықтай алады
-идеясын
түсінеді
5.Сабақ тақырыбы мен
мақсаттарын анықтап, бағалау критерийлерімен
танысады.
|
күн
суреті
|
Сабақтың
ортасы
29мин
Түсіну
Қолдану
Талдау
|
І.
С
«Серпілген
сауал»әдісі.
Бағалау
критерийлері:
Түсіндірме сөздікпен жұмыс
жасайды, түсінік қалыптастырады,
қолданады.
ІІ.
Т
1-топ...Әңгіменің тақырыбы мен
идеясын анықтайды
2-топ..
тәрбиелік мәнін
ашады
3-топ..
Қаламгердің ескіше
оқуды сынауына оқушы көзқарасы тақырып бойынша
постер
қорғайды
Бағалау
критерийлері:
-кейіпкерді суреттей
алады
-іс әрекеттерін талдап,
дәлелдейді
ІІІ.Ж/Ж
Күрделі сөдерді тауып,
мағынасын ажыратады.
ІҮ.
Ж «Қазынаны ізде»
мақал-мәтелдерді теріп жазады,түрін
ажыратады.
Бағалау
критерийлері:
-тұрақты тіркесті таба алады,
мағынасын ажыратады
-мақал, мәтелді
ажыратады
|
А3
қағаздар,
қима
қағаздар,
карточкалар,
оқулық,
сөздіктер,
бағдаршам,
смайликтер
|
Сабақтың
соңы
6мин
Жинақтау
Бағалау
|
Кері байланыс:
«Авторға хат» әдісі бойынша өз ойын жазады, ортаға
салады.
Бағалау
критерийлері:
-хат құрылымы
сақталады
-сауатты
жазады
|
|
Қосымша
мәлімет
|
Б.Майлин
шығармалары
|
|
Саралау –оқушыға
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға
тапсырманы қалай
түрлендіресіз?
|
1.Әңгіменің тақырыбы
мен идеясын анықтайды
2. Тәрбиелік мәнін
ашады
3.Қаламгердің ескіше
оқуды сынауына оқушы көзқарасы тақырып бойынша постер
қорғайды
«Бірге
ойлаймыз»
|
Пәнаралық
байланыс-денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс.
Құндылықтармен байланыс (тәрбие
элементі)
|