Материалдар / Ашық сабақ "Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі" 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге қосымша материал ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
564
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Дүниетану Ашық сабақ

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Дәстүр және ауыз әдебиеті

Мектеп:№44 күні

Сынып 3


Сабақтың тақырыбы: Бабаларымыздың жылқы түлігін қолға үйретуі

Мұғалімнің аты-жөні:Данибекова Индира Ахметбековна


СЫНЫП:


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:


Сабаққа негізделген оқу мақсаттары

2.3.3.1 Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау. Жылқы малы туралы толық мағлұмат алу.




Сабақ нәтижесі:


Оқушылар:

Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін біледі;

адам үшін жылқыны қолға үйретудің маңызын түсінеді;

ғалым-археологтардың қазба жұмыстарының көмегімен ежелгі адамдардың өмірі және жетістіктері туралы жаңалықтар мен ашылулар болатынын біледі;

оқулықтың мәтіні және суреттерінен ақпарат алады, оны талқылайды, қорытындылар шығарады;

дәйекті жауап береді және өздерінің көзқарастарын дәлелдейді;

оқу тапсырмасын орындай отырып, топ ішінде және жұптасып орындауда оқушылармен тиімді түрде өзара әрекеттеседі;

ежелгі адамдардың қол жеткізген жетістіктеріне құрметпен қарайды.


Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.


Тілдік мақсат

Ботай мәдениеті, қыш ыдыстар.



Пәнаралық байланыс

тарих


АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, суреттер, видио


Бастапқы білім

Әбу-Насыр әл- Фараби


Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар


Сабақтың басы




























Жаңа білім
















  1. Ұйымдастыру. Психологиялық дайындық

Білмегенді үйретеді саралап,

Әр сабақтың берері көп қарасақ.

Білген сайын құпиясын білімнің,

Кеңейеді ой-санамыз күн санап.

Адамдыққа, адалдыққа бастаған

Әр сабақтан алдық біздер сан дерек.

  1. Үй тапсырмасын пысықтау.

Өткен сабақта біз Әбу Насыр әл-Фараби айналысқан ғылымдар жайлы білген болатынбыз. Ендеше сол жайында өтен тақырыпты қайталап өтелік. Сұраққа нақты жауап берген оқушыларға арнайы сыйлығым бар. (Бұл жерде ашық микрафон ) әдісін қолдану

1.Ұлы ғалым Фараби қай қалады дүниеге келген? (Отырар,Фараб)

2.Әкесі кім болағн? (қолбасшы)

3.Әкесі ұлының кім болғанын қалады? (өзінің жолын жалғастырып қолбасшы болса деді)

4. Әл-Фараби нені таңдады? (ғылымды)

5. Туған жерінен алыстап қайда барды? (Бағдат)

6.Әл-Фараби бүкіл өмірін неге арнады? (саналы бүкіл өмірін ғылымға)

7. Бүгінгі күні бізге оның қанша еңбегі жетті? (150ден астам)

8 Ол қандай ғылымдарды зерттеген? (философия, математика, музыка, екінші ұстаз аристотельден кейін)

9. Қандай тілдерді білген? (араб, парсы, грек және т.б)

Толық дұрыс жауап берген оқушыға қамшы берілді, қыздарға орамал беру.

Барлық оқушы орындарынан тұрып хормен айту.



Аттары жазылған таяқшаны таңдау арқылы сұраққа жауап алу.


Балалар өте жақсы жауап бердіңдер, жарайсыңдар? Қолдарын берілген не зат? (ҚАМШЫ) Ол не үшін қажет? Оны қайда пайдаланамыз,неге пайдаланамыз? (Оқушылардың жауаптарын тыңдау)

-Дұрыс айтасыңдар жылқы малын, яғни атқа мінгенде қамшыны қолымызда болады екен. Қамшымен ақырын ұру арқылы жүреді екен.бүгінгі біздің өткелі отырған тақырыбымыз осы жылқаы малы жайында. Жылқы малы ең сұлуда ,кербез мал. Тақтаға көңіл аударайық. Үш жылқы суретімен таныстыру.

Ендеше осы жылқы малын ең алғаш Қазақстан аумағында қолға үйреткенін сендер білесіңдер ме? Бұл бес мың жыл бұрын болған.


Ендеше сол туралы мына бір ақпараттқа назар аударайық.Видио көрсету.

Неолит дәуірінің таңғажайып жәдігері Ботай қонысында табылған. Оны 1980жылдан бастап жас археолог Виктор Зайберт тапқан. Ол тарих ғылымының докторы, профессор. 600 ден сатам заттар табылған. Ендеше осы зерттеу нәтижесінде ежелгі қоныс, аттың ауыздығы табылған. Қыш ыдыстар, сол заманда ата-бабаларымыз қымызды ашытып пайдаланғанан анықтады. Біздің арғы ата-бабаларымыз жылқыны қолға үйрете білген.

-Жылқы малы неге жатады? (Төрт түлік)

-Біз оны қайда асыраймыз? (үйде, қолда)

-Оның пайдасы бар ма? Әлде пайдасы жок па?

-Оны на үшін пайдаланамыз?

-Дұрыс айтасыңдар. Ертеде қазақ көшпенді халық болғандықтан оны көлік ретінде пайдаланған. Қазіргі таңда қала көшесінде атпен жүреміз бе? Оның орнын машиналар басты. Жыллқыны ауылды қолданады. (Слайд)

-Ендеше осы жайында Бегзат демалыс кезінде ауылға барыпты сол жайында өзінің алған әсері жайында бөліссін.

Қамшы суреті, ат суреттері


Сабақтың ортасы



Жылқы малы жайында көп айтуға болады. (Әр қатарға тапсырма беру.)

1-қатар тобы. Сәйкестендір. Нағыз тұлпар иелерін сәйкестендір. (Кендебайдың Керқұласы, Қобыландының Тайбурлы, Алпамыстың Байшұбары, Қамбардың Қарақасқасы, Ақанның Құлагері)

2-қатар тобы. Жылқы жүрістерін жаз. (Шабыс, жорға, қой жорға, жол жорға, шапқын жорға, жүрісті, аяң жүріс)

3-қатар тобы. -Атты шанаға жексек бізе не қажет? (Қамыт, доға, ершік, белкөтерме, делбе, шана, ақлобы қажет екен)Ассосация құру.

4-қатар тобы. Атты салт мінсек не қажет суреттегі заттарды атау.

Орындаған тапсырмаларын топ болып бағалау.


Сергіту сәті


Сергіту сәтін өткізу. «Қызыл гүлім ай»





Сабақтың соңы





Сабақты қорытындылау. Жылқы малы қандай екен?

ЕShape4 Shape3 Shape2 Shape1 р қанаты көлік суыққа төзімді сезімтал



тShape8 Shape7 Shape6 Shape5

жылқы

алғампаз жеті қазынаның бірі адамға пайдалы еті, сүті қыыз, тересі

Shape10 Shape9

өт жоқ күйіс қайырмайды



Жылқы малы туралы қандай мақал мәтелдер білесіңдер?

1.Жақсы аттанжал кетсе де

Әл кетпейді.

2.Ер қанаты –ат.

3.Жақсы жігіт пен жақсы ат көптікі.

4.Жақсыда мін жоқ,

Жүйрікте сын жоқ

Сабағымызды қорытындылай келе бүгінгі сабаққа өте белсенді қатысқан оқушыларымызды бағалаймын.

Кері байланыс.

Сабақ басында айтып өткен болатынмын сабақта кім алғыр болдым, бәрін түсінікті десендер бірінші жүйрігіміздің қоржынына , ал егер әлі де білгім келеді, үйренемін десендер екінші бәйгемізге, түсінерім көп, үйрену керекпін білімімді толықтырамын десендер үшінші аттымыздың қоржынана ұлдар қамшыларынды саласындар. Ал қыздар орамалдарынды аттың ер тоқымына қоямыз.




Үйге тапсырма: 71-73 бет оқу айту.


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз


Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?




Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім жəне неліктен?





Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Жылқы малы жайында көп ақапарат алды.

2: Ботай қонысы жайында білді.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:Жылқы малының шабысының түрлерін айта отырып сабақтағы бәйге жарысы ретінде өткізсе, ұтымды болар еді.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!