Материалдар / Ашық сабақ. "Балаға ат қою" әңгімесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. "Балаға ат қою" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамытады. Көбі: осы тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде хат жазу үрдісінде қолдана алады,білуге машықтанады. Хат жазу құрылымын сақтайды құрылымын. Кейбірі: Мәтіннің мәнін түсінеді, ажыратады, сұрақтарға жауап береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2022
357
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ :

Мектеп:

Күні: 15 қазан

Мұғалім:

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Балаға ат қою

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:


Сабақ мақсаты:

Барлығы:

Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, ой — өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамытады.

Көбі: осы тақырып бойынша сөздерді, сөз тіркестерін сөйлемдерде хат жазу үрдісінде қолдана алады,білуге машықтанады.

Хат жазу құрылымын сақтайды құрылымын.

Кейбірі: Мәтіннің мәнін түсінеді, ажыратады, сұрақтарға жауап береді

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Құндылықтарды игерту:

Мәдениет- адам қолымен жасалатын материалдық құндылық.Тіл мен мәдениетті бір-бірінен бөліп қарауға болмайды.Тіл мәдениеттің өмір сүру формасы болса, мәдеиет –оның ішкі мазмұны. Хат қарым-қатыныс құралы сондықтан мәдениетті сөйлеу , жазу арқылы басты құндылығымызды дамытамыз.

Пәнаралық байланыс:

Тарих пен әдебиет

АКТ-ны қолдану дағдылары:

PowerPoint таныстырылымы.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар:

Интонация компоненттерінің қолданылу ережесін дағдыға айналдырады.

Пән лексикасы және терминология:

Отбасы туралы нақыл сөздер мен мақал мәтелдерді қолданады.

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:

Мәселенің бір (екінші) жағын қарастыратын болсақ; Жоғарыда айтылған ойымызды қорытындылайтын болсақ; Менің пікірімше,

Осыған дейін меңгерілген білім

Ұлттық құндылықтар – ел болмысы

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақ басы

5 мин


Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл.

Амандасу.

«Сенің есімің» атты ширату . Оқушылар бір-біріне кезекпен мінезіне, түріне, ақылына сай сын есімдер қосып бүгінгі сабақта тілек айтамыз.

Бейнеролик арқылы үй жұмысын тексеру. Отбасылық дәстүр мен мерекелер атты отбасы мүшелерінен сұхбат жүргізу.

Сұрақ: Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы деп ойлайсыңдар ?

Жауап: Ықтимал жауаптарын қабылдаймын.


Бүгінгі сабағымыздың тақарыбы «Балаға ат қою». Күннің жадын дәптерімізге жазып қоямыз.

Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы бойынша қызқаша мәлімет тындайық.

Балалармен мәліметті талқылау .

Бейнеролик





Сабақ ортасы

30 мин



5 мин


Сабақтың мақсатымен таныстыру .

Бүгінгі грамматикалық тақырыбымыз хат жазу үлгісімен танысу .

Балалар, осы күні бір – біріңмен хат алысып тұрасыздар ма?

Қазір хат неге мүлде сирек жазылады?

Иә, қазіргі ғылым мен техниканың дамуы хатты күнделікті қажеттіліктен ысырып шығарды. Себебі адамдар қазір бір – бірімен телефон, интернет арқылы, ұялы телефон арқылы кез – келген уақытта байланысқа шыға алады. Бірақ хаттың олардан үлкен артықшылығы бар. Хатта сырыңды, ішкі сезіміңді сеніп жаза беруге болады. Бұл әр адамнаң шығармашылық өз еңбегі және хат үлкен сауаттылықты, жазу мәдениетін талап етеді.

Хат . Белгілі бір субьектінің екінші біреуге , қоғамға , мекемеге арнап жазған туындысы.

Хат жазудың нақты тұрақталған үлгісі болмаса да, белгілі бір жазу мәнері, жүйесі бар. Хат бірінші жақтан баяндалады. Хатта нақты адресант (хаттың авторы, хатты жолдаушы) және адресат (хатты иеленушы , қабылдаушы ) болуы керек.


Хат жазу үлгісі.

  1. Адресант сәлемдесу мәнерін анықтап алу қажет (Хат жолданған тұлғаның жасы, әлеуметтік жағдайы мен олардың арасындағы қарым-қатынастыескеруі қажет)

  2. Жазу барысында хат жолдаушы тұлға :

  • Өзі , қызметі тұрмыс -тіршілігі жайлы баяндайды.

  • Оқырманға хаттың жазылу себебін, мақсатын жеткізеді.

  • Қорытынды жасайды.

  • Хатты иеленетін тұлғаға тілек тілеп , қоштасады.


Балалар сіздерге арналған хатты оқығым келіп тұр . Сосын алған әсерлерімізбен бөлісеміз. «Шығыс ұлы хат» Б.Бұлқышев.

Дескриптор:

  • Мазмұндай алады.

  • Сұрақ құрастыра біледі.

1-тапсырма . Хат құрылымының бөлшектерін үш топқа бөліп беремін. Оқушы оны жалғастыру қажет.

Дескриптор

  • Хат құрылымын сақтайды.

  • Хат тақырыбының мазмұнына сай жаза алады.

2-тапсырма . Отбасыңыздағы бауырларыныздың есімін қою рәсімі қалай өткенін сыныптасыңызға хат жазып баяндап беріңіз.

Дескриптор

  • Хат құрылымын сақтайды.

  • Хат тақырыбының мазмұнына сай жаза алады.

Кері байланыс: «Смартфон » әдісі арқылы өтеді .



Сабақ соңы

5 мин


Рефлексия. Көлік билеттері.

Сабақта маған не пайдалы болды?
Сабақта маған не қызықты болды?
Сабақта маған не қиын болды?

Көлік билеттері

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)






Жалпы баға

Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады.

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2..

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!