Сабақтың мақсатымен таныстыру
.
Бүгінгі грамматикалық
тақырыбымыз хат жазу үлгісімен танысу .
Балалар, осы күні бір – біріңмен хат
алысып тұрасыздар ма?
— Қазір хат неге мүлде сирек
жазылады?
— Иә, қазіргі ғылым мен
техниканың дамуы хатты күнделікті қажеттіліктен ысырып шығарды.
Себебі адамдар қазір бір – бірімен телефон, интернет арқылы, ұялы
телефон арқылы кез – келген уақытта байланысқа шыға алады. Бірақ
хаттың олардан үлкен артықшылығы бар. Хатта сырыңды, ішкі сезіміңді
сеніп жаза беруге болады. Бұл әр адамнаң шығармашылық өз еңбегі
және хат үлкен сауаттылықты, жазу мәдениетін талап
етеді.
Хат . Белгілі бір субьектінің
екінші біреуге , қоғамға , мекемеге арнап жазған
туындысы.
Хат жазудың нақты тұрақталған
үлгісі болмаса да, белгілі бір жазу мәнері, жүйесі бар. Хат бірінші
жақтан баяндалады. Хатта нақты адресант (хаттың авторы, хатты
жолдаушы) және адресат (хатты иеленушы , қабылдаушы ) болуы
керек.
Хат жазу
үлгісі.
-
Адресант сәлемдесу мәнерін
анықтап алу қажет (Хат жолданған тұлғаның жасы, әлеуметтік жағдайы
мен олардың арасындағы қарым-қатынастыескеруі
қажет)
-
Жазу барысында хат жолдаушы
тұлға :
-
Өзі , қызметі тұрмыс
-тіршілігі жайлы баяндайды.
-
Оқырманға хаттың жазылу
себебін, мақсатын жеткізеді.
-
Қорытынды
жасайды.
-
Хатты иеленетін тұлғаға тілек
тілеп , қоштасады.
Балалар сіздерге арналған
хатты оқығым келіп тұр . Сосын алған әсерлерімізбен бөлісеміз.
«Шығыс ұлы хат» Б.Бұлқышев.
Дескриптор:
-
Мазмұндай
алады.
-
Сұрақ құрастыра
біледі.
1-тапсырма . Хат құрылымының бөлшектерін
үш топқа бөліп беремін. Оқушы оны жалғастыру
қажет.
Дескриптор
2-тапсырма . Отбасыңыздағы
бауырларыныздың есімін қою рәсімі қалай өткенін сыныптасыңызға хат
жазып баяндап беріңіз.
Дескриптор
Кері байланыс: «Смартфон »
әдісі арқылы өтеді .
|