Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ

    ЖОҒАРЫ

    МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ

    ВЫСШИЙ МЕДИКО-СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЙ

    КОЛЛЕДЖ

    ПРОФЕССОРА РУЗУДДИНОВА





    БЕКІТЕМІН

    «ЖББГӘЭ» пәндер

    бөлімінің меңгерушісі

    ____________Иманалиева А.А

    «____» _____________ 2022ж.

    .

    Ашық сабақтың әдістемелік нұсқауы


    Пәні:Денешынықтыру

    Тақырыбы: Баскетбол. Қозғалыста допты беру.

    Мамандық:09120100 «Емдеу ісі»

    Біліктілігі:4S09120101 «Фельдшер

    Курс: 1

    Топ: ФЛ -121 к

    Семестр: 1

    Сабақ өткізу күні:


    Құрастырған:

    Қызметі

    Қолы

    Алтынбеков Е.Б

    Денешынықтыру пәнінің оқытушысы


    Ашық сабақтың әдістемелік нұсқаулығы «Жалпы білім беру, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бөлімінің» ЦӘК отырысында қаралды және келісілді

    Хаттама № _____


    «_____»___________2022ж.

    ЦМК төрайымы

    Сатаева А.А


    _______________


    Пәні:Дене шынықтыру

    Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:  Қозғалыстағы ойын түрлерімен танысу.

    Оқу орны: ПРЖМСК

    Күні: .

    Топ: 

    Оқытушының аты-жөні: Алтынбеков Е.Б

    Барлық студенттер саны:29

    Қатыспағандар саны: 











    Сабақтың тақырыбы:




    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.2.7.7. Қозғалыстағы ойын түрлерінің не екенін біледі, бір бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.


    Сабақтың мақсаты



    Білімділік: Студенттерге   қозғалыстағы ойын түрлерімен арқылы түсінікберу, әріптесіне допты беру техникасын жетілдіру

    Дамытушылық:   Қозғалыстағы ойын түрлерімен жүргізу арқылы студенттердің ойлау қабілеттерін дамыту.Ойын арқылы сабаққа деген қызығушылықтарын ояту, әріптесіне допты дер кезінде беруге машықтау



    Тәрбиелік:   Қозғалыстағы ойын түрлерін  жүргізу арқылы студенттерді ұжымдылыққа және ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу

    Барлық студенттер орындай алады:


    Жаңа білімді түсінеді


    Студенттер көпшілігі орындай алады:


    Студенттер ойын кезінде өздерінің қызығушылық қаблеттерін арттырды .


    Кейбір студенттер орындай алады:


    Ойынға қатысу арқылы


    Бағалау критерийі

    Қозғалыстағы ойын түрлері не екенін біледі.Бір бірімен әрекет етеді.Адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді..


    Тілдік мақсаттар


    Студенттер орындай алады:


    Ойын барысында берілген тапсырмаларды орындай алады


    Пәнге қатысты сөздік мен терминдер:


    Өзара әрекеттестік, үйлестіру, секіру, жүгіру, жарысу, бастапқы қалып, бастапқы позиция


    Құндылықтарды дарыту


    Студенттердің бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Пән аралық байланыс

    А.ӘД , биология , пәндері


    АКТ қолдану дағдылары

    Аудио жазба , таныстырылым. Интернет ресурстарын қолдану



    Алдыңғы білім

    Баскетбол. Қозғалыста допты беру







    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:


    Бүкіл топ үшін қай тапсырманы орындау ең қиын болды?

    Көңіл-күй нашарлығын қандай белгілерден білеміз?

    Оймен келетін ойындар және қозғалыс ойындары қандай қабілеттерді дамытады?




    Талқылауға арналған сұрақтар:



    • Қауіпсіздік ережесі

    • Ойынның дұрыс өтуін қадағалау

    Дене тәрбиесінің денсаулыққа пайдасы



    Не себепті .....деп ойлайсыз?

    Баскетбол. Қозғалыста допты беру ойындары ақыл ойды арттыра ма ?

    Ойын барысында қандай кедергілер болды ?

    Дене тәрбесінің денсаулыққа пайдасы қандай?

    Қандай ұлттық ойындардың түрлерін білесіңдер ?


    Жоспарланған уақыт

    90 минут




    Алдыңғы оқу

    Тепе-теңдік дамыту


    Жоспар


    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар




    Сабақтың басы

    15 минут

    *Уақытты үнемді жоспарлау

    *Сәлемдесу

    *Спорттық киімдеріне назар аудару

    *Жаңа сабақты түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру

    *Баяу жігірістен қалыпты жүгіріске көшу

    *Арақашықтықты сақтау

    *Мұрынмен тыныс алу

    *Жүгірістегі жаттығулар

    *Дем басу, дем алу жаттығулары

    *Жалпы дамыту жаттығуларын орындау



    Спорт зал


    Сабақтың ортасы

    30-35 минут






























































































    Дескриптер

    (Саралаушы)


    40 минут


    Баскетбол ережесінде қолында добы бар ойыншының жүрісін шектейді. Допты қозғалыста ұстап және беру үшін баскетболшы тек екі адым ғана жасай алады. Қозғалыс кезінде допты беру секіріс кезінде де, орындалуы мүмкін. Бұл ретте секіру екінші адымда бір аяқпен итерілу арқылы орындалады.







    Ойынның мәні – ережеде көрсетілген уақыт ішінде қарсылас команданың корзинасына көбірек доп салуға деген ойыгшылар ұмтылысынан көрінеді. Допты тек қана қолмен ойнайды. Команда құрамы 10 адам болады. Алайда алаңда әр жақтан 5 адам ғана ойнай алады. Алаңның көлемі онша үлкен емес (26х14) м.. Осылардың барлығы допқа ие болып және оны корзинаға лақтыруға немесе қарсыластың шабуылына белсенді түрде қарсылық жасап, допқа ие болуға ұмтылуға мүмкіндік жасайтын, серіктестердің өзара, дәл іс-әрекеті қажет болатындай ойын жағдайын жасайды. Ойында жүгіріс, жүріс, секірулер мен лақтырулар секілді қозғалыстың табиғи түрлері пайдаланылады. Олар қолданылатын жағдайдың көп түрлілігі мен өзгермелілігі, адамда дене қабілеттерінің дамуының белгілі деңгейін, қозғалыс біліктілігі мен дағдыларының мол қорының болуын талап етеді. Баскетболмен шұғылдануды дұрыс ұйымдастыра білсе, оның адам ағзасына жан-жақты, жақсы әсері мол. Бұл ойын балаларды көбірек қызықтыруда. Төменгі жастағы балалар кіші баскетболмен көптен айналысады. Қозғалыста (жүгіруде) допты беру және ұстау. Баскетбол ережесінде қолында добы бар ойыншының жүрісін (екі адым) шектейді. Допты қозғалыста ұстап және беру үшін баскетболшы тек екі адым ғана жасай алады. Жүгірудің бөліктеріне (фазаларына) тірелетін және тірелмейтін жағдайларын алмастырып отыру тән. Бұлай үйлестірудің жалпы құрылымы мынадай: тірелмейтін жағдайда допты ұстайды (аяқ жерге тірелгенде бір адым жасалады деп есептеледі). Сосын басқа аяқпен екінші адым жасалады да, одан кейінгі тірексіз жағдайда, яғни үшінші адым жасалып болғанша допты қолдан жібереді. Сөйтіп, бірінші адымның алдындағы тірексіз жағдайда допты ұстау үшін қолды алға созып, сосын оны кеудеге қарай тартады да, келесі екі адымда допты беру үшін алға шығарады. Қозғалыс кезінде допты беру секіріс кезінде де, орындалуы мүмкін. Бұл ретте секіру екінші адымда бір аяқпен итерілу арқылы орындалады. Допты өте шапшаң беруді жүгірістің алғашқы адымында да жүзеге асыруға болады. Тек тірексіз фазаның кезінде де орындалуы мүмкін: допты тірексіз жағдайда қабылдап, осы жағдайдан беруді орындайды. Баскетболшы бір адым жасамай, қолға тиген бойда, келесі адамға береді. Шапшаңдықты және бағытты өзгертіп допты алып жүру. Шапшаңдық пен бағытты өзгертіп доп алып жүруді бастапқыда баяу жүгіріс кезінде орындау керек. Кейін шапшаңдықты бірте-бірте арттыра түседі. Бағытты өзгертіп алып жүру ептілігі ойын кезінде қорғаушының қарсы қимылын жеңу үшін қажет. Бағытты өзгерту үшін, мысалы, допты оң қолмен алып жүрсе, онда сол аяқпен адым жасалады, доп ілгері-төмен итеріледі және сол қолмен допты алып жүрсе, қозғалыстың бағытын өзгертеді. Қозғалыс кезінде допты лақтыру. Әдетте лақтырулар жүгірістен кейінгі секірулерде орындалады. Сөйтіп, қозғалыс кезіндегі лақтыруларға қозғалыс уақытындағы допты берулер секілді қимылдар кескіндемесі тән. Бұл жағдайда секірулер тіке, жоғары қарай орындалады. Қозғалыс кезінде 1800–қа және 3600-қа бұрылыстар жасалуы мүмкін. Допты қозғалыс кезінде беру. Доп бұл тәсілмен командалас екі ойыншы бір бағытқа жүріп, не жүгіріп бара жатқанда беріледі. Қабылдаушы ойыншы қарсыласы жоқ ашық жерге шығуға тырысады, ал беруші ойыншы ыңғайлы сәтті пайдаланып допты екі қолмен кеудеден, бір қолмен иықтан, бүйірден немесе төменнен, не допты еденнен шоршытып өз серігіне қарай лақтырады. Жаттығуды жұптасып не үш бұрышта тұрып үйренеді. Қозғалыс кезіндегі лақтырулар бір аяқпен итеріліп секіру кезінде орындалады. Орын ауыстыра жүріп, баскетболшы тірексіз жағдайда допты ұстап, жерге түскеннен кейін бірінші адымды, сосын екінші адымды жасайды. Секіру үшін ол осы аяқпен серпіледі. Қолдар бұл ретте жоғары қарай созылып және қолдың бір қалыпты қимылымен лақтыру жүзеге асырылады. Допты айып алаңынан баскетбол себетіне лақтыру.

    Студенттер төмендегі жағдайларда: айып добын лақтыратын алаңда тұрып, допты еденге бір-екі рет соғып-шоршытып, терең тыныс алып демді шығарғаннан кейін кеудеден екі қолмен немесе бір қолмен екіншісіне жәрдемдесе отырып, бір қолмен иықтан асыра лақтырады. Допты жұлып алу, қағып жіберу, қағып әкету. Допты жұлып алу – қарсылас ойыншы допты ұстап тұрғанда қолданылады және өзіне қарай жұлқын тартып, немесе ілгері, төмен қарай итеру арқылы жүзеге асырылады. Екі жағдайда да бәрінен бұрын қарсыласқа өте жақын келіп, қолайлы кезеңде допты қатты ұстау қажет.

     


    Ысқырық, баскетбол добы сағат, уақыт өлшеуіш











    Сабақтың соңы

    5 минут


    Аяқ иық көлемінде, қолды қайшылау

    Санақ 1-2 оң қол жоғарыда,

    Санақ 3-4 сол қол жоғарыда,

    Орнында тұрып:

    Санақ 1-5 оң аяқпен секіру,

    Санақ 1-5 сол аяқпен секіру,

    Санақ 1-10 қос аяқпен секріу.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алтынбеков Ерғалым Бөлегенұлы
    16 Наурыз 2023
    655
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Баскетбол. Қозғалыста допты беру.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Баскетбол. Қозғалыста допты беру.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Білімділік: Студенттерге қозғалыстағы ойын түрлерімен арқылы түсінікберу, әріптесіне допты беру техникасын жетілдіру Дамытушылық: Қозғалыстағы ойын түрлерімен жүргізу арқылы студенттердің ойлау қабілеттерін дамыту.Ойын арқылы сабаққа деген қызығушылықтарын ояту, әріптесіне допты дер кезінде беруге машықтау Тәрбиелік: Қозғалыстағы ойын түрлерін жүргізу арқылы студенттерді ұжымдылыққа және ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ

    ЖОҒАРЫ

    МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ

    ВЫСШИЙ МЕДИКО-СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЙ

    КОЛЛЕДЖ

    ПРОФЕССОРА РУЗУДДИНОВА





    БЕКІТЕМІН

    «ЖББГӘЭ» пәндер

    бөлімінің меңгерушісі

    ____________Иманалиева А.А

    «____» _____________ 2022ж.

    .

    Ашық сабақтың әдістемелік нұсқауы


    Пәні:Денешынықтыру

    Тақырыбы: Баскетбол. Қозғалыста допты беру.

    Мамандық:09120100 «Емдеу ісі»

    Біліктілігі:4S09120101 «Фельдшер

    Курс: 1

    Топ: ФЛ -121 к

    Семестр: 1

    Сабақ өткізу күні:


    Құрастырған:

    Қызметі

    Қолы

    Алтынбеков Е.Б

    Денешынықтыру пәнінің оқытушысы


    Ашық сабақтың әдістемелік нұсқаулығы «Жалпы білім беру, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бөлімінің» ЦӘК отырысында қаралды және келісілді

    Хаттама № _____


    «_____»___________2022ж.

    ЦМК төрайымы

    Сатаева А.А


    _______________


    Пәні:Дене шынықтыру

    Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:  Қозғалыстағы ойын түрлерімен танысу.

    Оқу орны: ПРЖМСК

    Күні: .

    Топ: 

    Оқытушының аты-жөні: Алтынбеков Е.Б

    Барлық студенттер саны:29

    Қатыспағандар саны: 











    Сабақтың тақырыбы:




    Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.2.7.7. Қозғалыстағы ойын түрлерінің не екенін біледі, бір бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.


    Сабақтың мақсаты



    Білімділік: Студенттерге   қозғалыстағы ойын түрлерімен арқылы түсінікберу, әріптесіне допты беру техникасын жетілдіру

    Дамытушылық:   Қозғалыстағы ойын түрлерімен жүргізу арқылы студенттердің ойлау қабілеттерін дамыту.Ойын арқылы сабаққа деген қызығушылықтарын ояту, әріптесіне допты дер кезінде беруге машықтау



    Тәрбиелік:   Қозғалыстағы ойын түрлерін  жүргізу арқылы студенттерді ұжымдылыққа және ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу

    Барлық студенттер орындай алады:


    Жаңа білімді түсінеді


    Студенттер көпшілігі орындай алады:


    Студенттер ойын кезінде өздерінің қызығушылық қаблеттерін арттырды .


    Кейбір студенттер орындай алады:


    Ойынға қатысу арқылы


    Бағалау критерийі

    Қозғалыстағы ойын түрлері не екенін біледі.Бір бірімен әрекет етеді.Адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді..


    Тілдік мақсаттар


    Студенттер орындай алады:


    Ойын барысында берілген тапсырмаларды орындай алады


    Пәнге қатысты сөздік мен терминдер:


    Өзара әрекеттестік, үйлестіру, секіру, жүгіру, жарысу, бастапқы қалып, бастапқы позиция


    Құндылықтарды дарыту


    Студенттердің бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


    Пән аралық байланыс

    А.ӘД , биология , пәндері


    АКТ қолдану дағдылары

    Аудио жазба , таныстырылым. Интернет ресурстарын қолдану



    Алдыңғы білім

    Баскетбол. Қозғалыста допты беру







    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:


    Бүкіл топ үшін қай тапсырманы орындау ең қиын болды?

    Көңіл-күй нашарлығын қандай белгілерден білеміз?

    Оймен келетін ойындар және қозғалыс ойындары қандай қабілеттерді дамытады?




    Талқылауға арналған сұрақтар:



    • Қауіпсіздік ережесі

    • Ойынның дұрыс өтуін қадағалау

    Дене тәрбиесінің денсаулыққа пайдасы



    Не себепті .....деп ойлайсыз?

    Баскетбол. Қозғалыста допты беру ойындары ақыл ойды арттыра ма ?

    Ойын барысында қандай кедергілер болды ?

    Дене тәрбесінің денсаулыққа пайдасы қандай?

    Қандай ұлттық ойындардың түрлерін білесіңдер ?


    Жоспарланған уақыт

    90 минут




    Алдыңғы оқу

    Тепе-теңдік дамыту


    Жоспар


    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар




    Сабақтың басы

    15 минут

    *Уақытты үнемді жоспарлау

    *Сәлемдесу

    *Спорттық киімдеріне назар аудару

    *Жаңа сабақты түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру

    *Баяу жігірістен қалыпты жүгіріске көшу

    *Арақашықтықты сақтау

    *Мұрынмен тыныс алу

    *Жүгірістегі жаттығулар

    *Дем басу, дем алу жаттығулары

    *Жалпы дамыту жаттығуларын орындау



    Спорт зал


    Сабақтың ортасы

    30-35 минут






























































































    Дескриптер

    (Саралаушы)


    40 минут


    Баскетбол ережесінде қолында добы бар ойыншының жүрісін шектейді. Допты қозғалыста ұстап және беру үшін баскетболшы тек екі адым ғана жасай алады. Қозғалыс кезінде допты беру секіріс кезінде де, орындалуы мүмкін. Бұл ретте секіру екінші адымда бір аяқпен итерілу арқылы орындалады.







    Ойынның мәні – ережеде көрсетілген уақыт ішінде қарсылас команданың корзинасына көбірек доп салуға деген ойыгшылар ұмтылысынан көрінеді. Допты тек қана қолмен ойнайды. Команда құрамы 10 адам болады. Алайда алаңда әр жақтан 5 адам ғана ойнай алады. Алаңның көлемі онша үлкен емес (26х14) м.. Осылардың барлығы допқа ие болып және оны корзинаға лақтыруға немесе қарсыластың шабуылына белсенді түрде қарсылық жасап, допқа ие болуға ұмтылуға мүмкіндік жасайтын, серіктестердің өзара, дәл іс-әрекеті қажет болатындай ойын жағдайын жасайды. Ойында жүгіріс, жүріс, секірулер мен лақтырулар секілді қозғалыстың табиғи түрлері пайдаланылады. Олар қолданылатын жағдайдың көп түрлілігі мен өзгермелілігі, адамда дене қабілеттерінің дамуының белгілі деңгейін, қозғалыс біліктілігі мен дағдыларының мол қорының болуын талап етеді. Баскетболмен шұғылдануды дұрыс ұйымдастыра білсе, оның адам ағзасына жан-жақты, жақсы әсері мол. Бұл ойын балаларды көбірек қызықтыруда. Төменгі жастағы балалар кіші баскетболмен көптен айналысады. Қозғалыста (жүгіруде) допты беру және ұстау. Баскетбол ережесінде қолында добы бар ойыншының жүрісін (екі адым) шектейді. Допты қозғалыста ұстап және беру үшін баскетболшы тек екі адым ғана жасай алады. Жүгірудің бөліктеріне (фазаларына) тірелетін және тірелмейтін жағдайларын алмастырып отыру тән. Бұлай үйлестірудің жалпы құрылымы мынадай: тірелмейтін жағдайда допты ұстайды (аяқ жерге тірелгенде бір адым жасалады деп есептеледі). Сосын басқа аяқпен екінші адым жасалады да, одан кейінгі тірексіз жағдайда, яғни үшінші адым жасалып болғанша допты қолдан жібереді. Сөйтіп, бірінші адымның алдындағы тірексіз жағдайда допты ұстау үшін қолды алға созып, сосын оны кеудеге қарай тартады да, келесі екі адымда допты беру үшін алға шығарады. Қозғалыс кезінде допты беру секіріс кезінде де, орындалуы мүмкін. Бұл ретте секіру екінші адымда бір аяқпен итерілу арқылы орындалады. Допты өте шапшаң беруді жүгірістің алғашқы адымында да жүзеге асыруға болады. Тек тірексіз фазаның кезінде де орындалуы мүмкін: допты тірексіз жағдайда қабылдап, осы жағдайдан беруді орындайды. Баскетболшы бір адым жасамай, қолға тиген бойда, келесі адамға береді. Шапшаңдықты және бағытты өзгертіп допты алып жүру. Шапшаңдық пен бағытты өзгертіп доп алып жүруді бастапқыда баяу жүгіріс кезінде орындау керек. Кейін шапшаңдықты бірте-бірте арттыра түседі. Бағытты өзгертіп алып жүру ептілігі ойын кезінде қорғаушының қарсы қимылын жеңу үшін қажет. Бағытты өзгерту үшін, мысалы, допты оң қолмен алып жүрсе, онда сол аяқпен адым жасалады, доп ілгері-төмен итеріледі және сол қолмен допты алып жүрсе, қозғалыстың бағытын өзгертеді. Қозғалыс кезінде допты лақтыру. Әдетте лақтырулар жүгірістен кейінгі секірулерде орындалады. Сөйтіп, қозғалыс кезіндегі лақтыруларға қозғалыс уақытындағы допты берулер секілді қимылдар кескіндемесі тән. Бұл жағдайда секірулер тіке, жоғары қарай орындалады. Қозғалыс кезінде 1800–қа және 3600-қа бұрылыстар жасалуы мүмкін. Допты қозғалыс кезінде беру. Доп бұл тәсілмен командалас екі ойыншы бір бағытқа жүріп, не жүгіріп бара жатқанда беріледі. Қабылдаушы ойыншы қарсыласы жоқ ашық жерге шығуға тырысады, ал беруші ойыншы ыңғайлы сәтті пайдаланып допты екі қолмен кеудеден, бір қолмен иықтан, бүйірден немесе төменнен, не допты еденнен шоршытып өз серігіне қарай лақтырады. Жаттығуды жұптасып не үш бұрышта тұрып үйренеді. Қозғалыс кезіндегі лақтырулар бір аяқпен итеріліп секіру кезінде орындалады. Орын ауыстыра жүріп, баскетболшы тірексіз жағдайда допты ұстап, жерге түскеннен кейін бірінші адымды, сосын екінші адымды жасайды. Секіру үшін ол осы аяқпен серпіледі. Қолдар бұл ретте жоғары қарай созылып және қолдың бір қалыпты қимылымен лақтыру жүзеге асырылады. Допты айып алаңынан баскетбол себетіне лақтыру.

    Студенттер төмендегі жағдайларда: айып добын лақтыратын алаңда тұрып, допты еденге бір-екі рет соғып-шоршытып, терең тыныс алып демді шығарғаннан кейін кеудеден екі қолмен немесе бір қолмен екіншісіне жәрдемдесе отырып, бір қолмен иықтан асыра лақтырады. Допты жұлып алу, қағып жіберу, қағып әкету. Допты жұлып алу – қарсылас ойыншы допты ұстап тұрғанда қолданылады және өзіне қарай жұлқын тартып, немесе ілгері, төмен қарай итеру арқылы жүзеге асырылады. Екі жағдайда да бәрінен бұрын қарсыласқа өте жақын келіп, қолайлы кезеңде допты қатты ұстау қажет.

     


    Ысқырық, баскетбол добы сағат, уақыт өлшеуіш











    Сабақтың соңы

    5 минут


    Аяқ иық көлемінде, қолды қайшылау

    Санақ 1-2 оң қол жоғарыда,

    Санақ 3-4 сол қол жоғарыда,

    Орнында тұрып:

    Санақ 1-5 оң аяқпен секіру,

    Санақ 1-5 сол аяқпен секіру,

    Санақ 1-10 қос аяқпен секріу.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дінтану Презентация 12 сынып
    16.03.2023
    655
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алтынбеков Ерғалым Бөлегенұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации