Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Баскетбол. Қозғалыста допты беру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ПРОФЕССОР РУЗУДДИНОВТЫҢ ЖОҒАРЫ МЕДИЦИНАЛЫҚ-СТОМАТОЛОГИЯЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ |
ВЫСШИЙ МЕДИКО-СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЙ КОЛЛЕДЖ ПРОФЕССОРА РУЗУДДИНОВА |
|
||
|
|
БЕКІТЕМІН
«ЖББГӘЭ» пәндер
бөлімінің меңгерушісі
____________Иманалиева А.А
«____» _____________ 2022ж.
.
Ашық сабақтың әдістемелік нұсқауы
Пәні:Денешынықтыру
Тақырыбы: Баскетбол. Қозғалыста допты беру.
Мамандық:09120100 «Емдеу ісі»
Біліктілігі:4S09120101 «Фельдшер
Курс: 1
Топ: ФЛ -121 к
Семестр: 1
Сабақ өткізу күні:
Құрастырған: |
Қызметі |
Қолы |
Алтынбеков Е.Б |
Денешынықтыру пәнінің оқытушысы |
|
Ашық сабақтың әдістемелік нұсқаулығы «Жалпы білім беру, жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер бөлімінің» ЦӘК отырысында қаралды және келісілді |
Хаттама № _____ «_____»___________2022ж. |
ЦМК төрайымы Сатаева А.А _______________ |
Пәні:Дене шынықтыру Қысқа мерзімді жоспардың тарауы: Қозғалыстағы ойын түрлерімен танысу. |
Оқу орны: ПРЖМСК Күні: . Топ: Оқытушының аты-жөні: Алтынбеков Е.Б Барлық студенттер саны:29 Қатыспағандар саны: |
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
||
Сабақтың тақырыбы: |
|
|
|||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 2.2.7.7. Қозғалыстағы ойын түрлерінің не екенін біледі, бір бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Білімділік: Студенттерге қозғалыстағы ойын түрлерімен арқылы түсінікберу, әріптесіне допты беру техникасын жетілдіру Дамытушылық: Қозғалыстағы ойын түрлерімен жүргізу арқылы студенттердің ойлау қабілеттерін дамыту.Ойын арқылы сабаққа деген қызығушылықтарын ояту, әріптесіне допты дер кезінде беруге машықтау
Тәрбиелік: Қозғалыстағы ойын түрлерін жүргізу арқылы студенттерді ұжымдылыққа және ептілікке, жылдамдыққа тәрбиелеу Барлық студенттер орындай алады: |
|
|||
Жаңа білімді түсінеді |
|
||||
Студенттер көпшілігі орындай алады: |
|
||||
Студенттер ойын кезінде өздерінің қызығушылық қаблеттерін арттырды . |
|
||||
Кейбір студенттер орындай алады: |
|
||||
Ойынға қатысу арқылы |
|
||||
Бағалау критерийі |
Қозғалыстағы ойын түрлері не екенін біледі.Бір бірімен әрекет етеді.Адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді.. |
|
|||
Тілдік мақсаттар |
Студенттер орындай алады: |
|
|||
Ойын барысында берілген тапсырмаларды орындай алады |
|
||||
Пәнге қатысты сөздік мен терминдер: |
|
||||
Өзара әрекеттестік, үйлестіру, секіру, жүгіру, жарысу, бастапқы қалып, бастапқы позиция |
|
||||
Құндылықтарды дарыту |
Студенттердің бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|
|||
Пән аралық байланыс |
А.ӘД , биология , пәндері |
|
|||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудио жазба , таныстырылым. Интернет ресурстарын қолдану |
|
|||
Алдыңғы білім |
Баскетбол. Қозғалыста допты беру |
|
|||
|
Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер: |
|
|||
Бүкіл топ үшін қай тапсырманы орындау ең қиын болды? Көңіл-күй нашарлығын қандай белгілерден білеміз? Оймен келетін ойындар және қозғалыс ойындары қандай қабілеттерді дамытады? |
|
||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|
|||
|
Дене тәрбиесінің денсаулыққа пайдасы |
|
|||
|
Не себепті .....деп ойлайсыз? Баскетбол. Қозғалыста допты беру ойындары ақыл ойды арттыра ма ? Ойын барысында қандай кедергілер болды ? Дене тәрбесінің денсаулыққа пайдасы қандай? Қандай ұлттық ойындардың түрлерін білесіңдер ? |
|
|||
Жоспарланған уақыт |
90 минут |
|
|||
|
|
||||
Алдыңғы оқу |
Тепе-теңдік дамыту |
|
|||
Жоспар |
|
||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 15 минут |
*Уақытты үнемді жоспарлау *Сәлемдесу *Спорттық киімдеріне назар аудару *Жаңа сабақты түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру *Баяу жігірістен қалыпты жүгіріске көшу *Арақашықтықты сақтау *Мұрынмен тыныс алу *Жүгірістегі жаттығулар *Дем басу, дем алу жаттығулары *Жалпы дамыту жаттығуларын орындау |
Спорт зал |
||
Сабақтың ортасы 30-35 минут Дескриптер (Саралаушы) 40 минут |
Баскетбол ережесінде қолында добы бар ойыншының жүрісін шектейді. Допты қозғалыста ұстап және беру үшін баскетболшы тек екі адым ғана жасай алады. Қозғалыс кезінде допты беру секіріс кезінде де, орындалуы мүмкін. Бұл ретте секіру екінші адымда бір аяқпен итерілу арқылы орындалады.
Ойынның мәні – ережеде көрсетілген уақыт ішінде қарсылас команданың корзинасына көбірек доп салуға деген ойыгшылар ұмтылысынан көрінеді. Допты тек қана қолмен ойнайды. Команда құрамы 10 адам болады. Алайда алаңда әр жақтан 5 адам ғана ойнай алады. Алаңның көлемі онша үлкен емес (26х14) м.. Осылардың барлығы допқа ие болып және оны корзинаға лақтыруға немесе қарсыластың шабуылына белсенді түрде қарсылық жасап, допқа ие болуға ұмтылуға мүмкіндік жасайтын, серіктестердің өзара, дәл іс-әрекеті қажет болатындай ойын жағдайын жасайды. Ойында жүгіріс, жүріс, секірулер мен лақтырулар секілді қозғалыстың табиғи түрлері пайдаланылады. Олар қолданылатын жағдайдың көп түрлілігі мен өзгермелілігі, адамда дене қабілеттерінің дамуының белгілі деңгейін, қозғалыс біліктілігі мен дағдыларының мол қорының болуын талап етеді. Баскетболмен шұғылдануды дұрыс ұйымдастыра білсе, оның адам ағзасына жан-жақты, жақсы әсері мол. Бұл ойын балаларды көбірек қызықтыруда. Төменгі жастағы балалар кіші баскетболмен көптен айналысады. Қозғалыста (жүгіруде) допты беру және ұстау. Баскетбол ережесінде қолында добы бар ойыншының жүрісін (екі адым) шектейді. Допты қозғалыста ұстап және беру үшін баскетболшы тек екі адым ғана жасай алады. Жүгірудің бөліктеріне (фазаларына) тірелетін және тірелмейтін жағдайларын алмастырып отыру тән. Бұлай үйлестірудің жалпы құрылымы мынадай: тірелмейтін жағдайда допты ұстайды (аяқ жерге тірелгенде бір адым жасалады деп есептеледі). Сосын басқа аяқпен екінші адым жасалады да, одан кейінгі тірексіз жағдайда, яғни үшінші адым жасалып болғанша допты қолдан жібереді. Сөйтіп, бірінші адымның алдындағы тірексіз жағдайда допты ұстау үшін қолды алға созып, сосын оны кеудеге қарай тартады да, келесі екі адымда допты беру үшін алға шығарады. Қозғалыс кезінде допты беру секіріс кезінде де, орындалуы мүмкін. Бұл ретте секіру екінші адымда бір аяқпен итерілу арқылы орындалады. Допты өте шапшаң беруді жүгірістің алғашқы адымында да жүзеге асыруға болады. Тек тірексіз фазаның кезінде де орындалуы мүмкін: допты тірексіз жағдайда қабылдап, осы жағдайдан беруді орындайды. Баскетболшы бір адым жасамай, қолға тиген бойда, келесі адамға береді. Шапшаңдықты және бағытты өзгертіп допты алып жүру. Шапшаңдық пен бағытты өзгертіп доп алып жүруді бастапқыда баяу жүгіріс кезінде орындау керек. Кейін шапшаңдықты бірте-бірте арттыра түседі. Бағытты өзгертіп алып жүру ептілігі ойын кезінде қорғаушының қарсы қимылын жеңу үшін қажет. Бағытты өзгерту үшін, мысалы, допты оң қолмен алып жүрсе, онда сол аяқпен адым жасалады, доп ілгері-төмен итеріледі және сол қолмен допты алып жүрсе, қозғалыстың бағытын өзгертеді. Қозғалыс кезінде допты лақтыру. Әдетте лақтырулар жүгірістен кейінгі секірулерде орындалады. Сөйтіп, қозғалыс кезіндегі лақтыруларға қозғалыс уақытындағы допты берулер секілді қимылдар кескіндемесі тән. Бұл жағдайда секірулер тіке, жоғары қарай орындалады. Қозғалыс кезінде 1800–қа және 3600-қа бұрылыстар жасалуы мүмкін. Допты қозғалыс кезінде беру. Доп бұл тәсілмен командалас екі ойыншы бір бағытқа жүріп, не жүгіріп бара жатқанда беріледі. Қабылдаушы ойыншы қарсыласы жоқ ашық жерге шығуға тырысады, ал беруші ойыншы ыңғайлы сәтті пайдаланып допты екі қолмен кеудеден, бір қолмен иықтан, бүйірден немесе төменнен, не допты еденнен шоршытып өз серігіне қарай лақтырады. Жаттығуды жұптасып не үш бұрышта тұрып үйренеді. Қозғалыс кезіндегі лақтырулар бір аяқпен итеріліп секіру кезінде орындалады. Орын ауыстыра жүріп, баскетболшы тірексіз жағдайда допты ұстап, жерге түскеннен кейін бірінші адымды, сосын екінші адымды жасайды. Секіру үшін ол осы аяқпен серпіледі. Қолдар бұл ретте жоғары қарай созылып және қолдың бір қалыпты қимылымен лақтыру жүзеге асырылады. Допты айып алаңынан баскетбол себетіне лақтыру. Студенттер төмендегі жағдайларда: айып добын лақтыратын алаңда тұрып, допты еденге бір-екі рет соғып-шоршытып, терең тыныс алып демді шығарғаннан кейін кеудеден екі қолмен немесе бір қолмен екіншісіне жәрдемдесе отырып, бір қолмен иықтан асыра лақтырады. Допты жұлып алу, қағып жіберу, қағып әкету. Допты жұлып алу – қарсылас ойыншы допты ұстап тұрғанда қолданылады және өзіне қарай жұлқын тартып, немесе ілгері, төмен қарай итеру арқылы жүзеге асырылады. Екі жағдайда да бәрінен бұрын қарсыласқа өте жақын келіп, қолайлы кезеңде допты қатты ұстау қажет.
|
Ысқырық, баскетбол добы сағат, уақыт өлшеуіш |
||
|
|
|
||
Сабақтың соңы 5 минут |
Аяқ иық көлемінде, қолды қайшылау Санақ 1-2 оң қол жоғарыда, Санақ 3-4 сол қол жоғарыда, Орнында тұрып: Санақ 1-5 оң аяқпен секіру, Санақ 1-5 сол аяқпен секіру, Санақ 1-10 қос аяқпен секріу.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |