Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Бастаулардың бастауы." 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектебі:
Күні: _______________
№: 11
Мұғалімі:
Сыныбы: 3
Оқушылардың саны:
Тақырыбы: Бастаулардың бастауы...
Құндылығы: Сүйіспеншілік
Қасиеттері: Бәрін жақсы көру, отбасындағы сүйіспеншілік, достық
Мақсаты: Оқушыларға отбасындағы қарым – қатынас мәдениеті туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілікке құндылығының мәнін ашу Міндеттері:
|
Ресурстар: (материалдар, дереккөздер) 1.bilim-all.kz 2.https://infourok.ru
|
Сабақтың барысы:
Тыныштық
сәті. «Нұрға
бөлену».
1. №10 – сабақ. 5 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №11, «Үйің» өлеңін оқып келу. Сұрақтар: 1. Туған үй несімен қымбат? 2. Туған үйі адамға не үйретеді? 3. Туған үйге оралғанда адам қандай әсерге бөленеді? 4. Туған үйіңді қалай қадірлейсің? |
|
Өз үйім – кең сарайдай боз үйім Мақал Сұрақтар: 1. Туған үйдің жылылығын қалай сезесіңдер? 2. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз? |
|
Өзіңіздікін өзіңізге алыңыз Бір күні Ұстаз өзінің шәкірттерімен бірге өзінің елінің саясатына қарсыауылдың тұсынан өтіп бара жатады. Сол ауылдың тұрғындары үйлерінен тез жүгіріп шығып, Ұстазды және оның шәкірттерін айнала қоршап алады да, намысына тиетін сөздер айта бастайды.Ұстаздың шәкірттері де ашуланып, оларға қарсы шығуға дайын тұрған. Бірақ Ұстазы жандарында болғандығы әсер етті ме, өздерінде қандай да бір сенімділік туды. Бірақ ұстаз өз сөздерімен ауыл тұрғындары мен шәкірттерінің арасындағы осы жағымсыз жағдайға араласты.Ол өзінің шәкірттеріне бұрылып, былай деді: -Сендер мені таңқалдырдыңдар. Бұл адамдар өзінің істерін орындап жатыр. Олар өте ашулы. Мені бұл адамдардың дінінің, адамгершілікқұндылықтарының жауы көреді.Бұл адамдар мені қорлап жатыр, бұл табиғи нәрсе. - Бірақ сендер неге ашулысыңдар? Неге сендер өздеріңді мына адамдардың басынуына жол бересіңдер. Дәл қазір сендероларға тәуелдісіңдер. Сендер еркін емессіңдерме? Ауыл тұрғындары мұндайды күтпеген еді. Олар не істерін білмей, тынышталып қалады. Осы кезде Ұстаз оларға бұрылып: -Сіздер барлығын айтып болдыңыздар ма? Егер деайтып болмаған болсаңыздар, қайтадан ауылға қайтып бара жатқанда ойларыңыздағының барлығын айтуға мүмкіндіктеріңіз бар,- дейді. Ауылдың адамдары аң- таң болып, сұрақ қояды: -Сенің намысыңа тиетін ауыр сөздер айттық сен неге бізге ашуланбайсың? –дейді. Сонда Ұстаз: -Сендер еркін адамсыңдар және не істесеңдер де, өз еркілеріңде. Мен бұған мән бермеймін. Мен де еркін адаммын. Мені еш нәрсе мәжбүрлей алмайды және ешкім маған әсер етіп, мені басына алмайды. Мен өзімнің іс –әрекеттерімнің қожайынымын. Менің іс әрекеттерім менің ішкі жағдайымнан туындайды.Ал енді Сіздерге қатысты бір сұраққойсам деген едім: -Сіздермен көрші ауылдың тұрғындары мені шын пейілмен қарсы алды, өздерімен гүлдер, жеміс –жидектер, тәттілер алып келіпті. Мен оларға: -Рахмет. Біз таң ертеңгі асымызды ішкенбіз. Мына жеміс –жидектеріңізді менің батаммен қайтадан алыңыздар. Біз оны көтеріп жүре алмаймыз, бізөзімізбен бірге тамақ көтеріп жүре алмаймыз, -дедім. - Енді Сіздер айтыңыздаршы, мен қабылдамаған және қайтарып бергендерді олар не істеуі керек? Топтың ішінде тұрған бір адам: -Оларды үйлеріне алып барып, отбасы мүшелеріне және балаларына бөліп берген шығар,-дейді. Ұстаз күлімсіреп: -Ал Сіздер ше өздеріңіздің айтқан ауыр жағымсыз сөздеріңізді қайтесіздер. Мен оларды қабылдамаймын. Мен жеміс –жидектерден, тәттілерден бас тарттым, олар оны қайтадан алу керек. Ал сіздер не істей аласыздар? Мен де Сіздердің жаңағы айтқан сөздеріңіздің барлығын қайтарамын. Сондықтан, үйлеріңізге алып кетіңіздер де қалауларыңыз білсін, -депті.
|
|
Оқушылар төрт топқа бөлінедіі. Тапсырма: Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып, мақал – мәтелдерді оқыңдар. Өз ...... – өлең төсегін. Туған үйдің ..... де жылы ..... үй – базар Туған ..... – тірегің |
|
6. Топпен ән айту. Еркін Нұржанов. «Анашым» Елжіреп жататын ертегімде, Есімде балапан күндерім. Сол айтқан ертегі жетелеген, Керемет түсінген түндерім. Қайырмасы: Шуақты нұрыңмен Нұрбақыт ержеткен Анашым аяулы сағындым Кейелі бесіктен Әлдилеп тербеткен Келеді сәби боп танылғым |
|
7. Үй тапсырмасы. 1. №11 – сабақ. 5 – тапсырманы орындау. 2. Келесі сабақ. №12, «Үйді сағындым» мәтінін оқып келу. |
|
8. Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [3]. Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. |
|