САБАҚ: Қазақ тілі ТАҚЫРЫБЫ: Бастауыш 29-34жаттығулар | МЕКТЕП: №129 |
КҮНІ: 14.11.17 | МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ:Сауирбаева М |
Сынып: 3 |
|
|
ОҚУ МАҚСАТЫ: | а) Оқушыларға бастауыш туралы ұғым қалыптастыру, сөйлем ішінен таба білуге үйрету.ә)дамытушылығы:сөйлеу мәнерін,оқушылардың байланыстырып сөйлеу дағдыларын,сөздік қорларын,топпен жұмыс жасау қабілеттерін дамытуб)тәрбиелілігі:Отанын,елін,жерін сүюге тәрбиелеу. Ұқыптылыққа,сауатты жазуға,оқуға дағдыландыру Шыншылдыққа, көркем жазуға тәрбиелеу. |
Сабақтың мақсаты:
|
|
Бағалау критерийлері | Бастауыштың ережесін айтып беруБастауышты сөйлем арасынан табуБастауыштың сұрақтарын дұрыс қоя білу |
Тілдік мақсат: |
|
Құндылықтар | адамгершілік,әдет-ғұрып |
Пәнаралық байланыс | Дүниетану |
Алдыңғы білімдер | Сөйлем.Сөйлем мүшелері |
ЖОСПАР |
Жоспарланған кезең | Жоспарланған іс-әрекет | Дерек көздер |
Сабақтың басы8минут 2 минут
3 минут | I.Үй тапсырмасын тексеру. А)Ой сергіту. «Сөз ойла,тез ойла» ойыны Төрт топқа бөлініп жарысу. Ә)Сөйлем мүшелерінің ережесі Б)Бастауыш дегеніміз не? |
|
Сабақтың ортасы22 минут
2минут |
III.Жаңа сабақ. Қызығушылығын ояту Балалар, біз жаңа сабағымызды бастамас бұрын «Сиқырлы сандар» ойынын ойнап, өткенді қайталайық. Сол арқылы тақырыбымызды ашамыз.Қимыл, іс - әрекет иесін білдіретін сөзді бастауыш дейді. Бастауыштар кім?кімдер? не? нелер? кімі? несі? деген сұрақтарға жауап береді. Мысалы: Жәния дайындалды. Боран соқты. Ауылдан әкесі келді.Ендеше, балалар дәптерімізді ашып, күн ретін жазайық.- Көркем жазу минуты- Тақтамен жұмыс29-жаттығу Көп нүктенің орнына бастауыш мүшені қойып көшіріп жаз Тоғжан үйді тазалады.Есік ашылды.Үйдің ауасы тазарды.Сабақ оқыдық.Содан соң екеуміз далаға шықтық.30-жаттығуЕрулік- Біздің халқымызда «ЕРУЛІК»-деген тамаша дәстүр бар. Бір ауылға басқа жақтан көшіп келіп қоныстанған жанұяны көршілері шақырып, үй-жайын көрсетіп, елге келдің жатырқамай аралас-құралас болайық деген ниетпенен дастархан жайып ас беретін болған. Бір айта кетердігі бұндай шақыруға бала-шағасымен сол жанұяны түгел шақыратын болған.Осы қарым-қатынасты «ЕРУЛІК БЕРУ»-деп атаған. Халық арасындағы "Ерулікке қарулық"- деген сөз осыдан қалса керек.
31-жаттығуМақалды жатқа жазКүз дәнімен көріктіҚыс қарымен көрікті32-жаттығу Мәтінді оқы.Әр сөйлемдегі бастауышты тап. Бүгін Сәкен ерлеп тұр.Шиырып жіберген сақасы мүлт кетпейді.Қалтасы асыққа толды.Айтбек ойыннан әлдеқашан шығып қалған.Ол тек қызыға қарап тұр.33-жаттығуРебусты дұрыс шешсең сөйлем шығадыАра гүлге қондыСөйлемді жазып,бастауыштың астын сызу |
|
Қорытындыбөлім10 минут | «Кім біледі?»1. Сөйлем мүшелері дегеніміз не? Сөйлем құрамындағы нақты жауап беріп тұрған толық мағыналы сөздерді сөйлем мүшелері дейміз. Айдын бормен жазды.2. Сөйлем дегеніміз не?Сөйлем - аяқталған ойды білдіредіСөздер бір - бірімен мағыналық байланыста боладыБірнеше сөз бас әріппен бастап жазылады3. Мәтін дегеніміз не? Оның түрлеріМәтіннің құрамындағы сөйлемдер мазмұны жағынан өзара байланысқан. Мәтінге ат қоюға болады. Мәтін түрлері: әңгімелеу, сипаттау, пайымдауӘңгімелеу мәтіні қандай да бір оқиғаны баяндап, не істеді сұрағына жауап береді.Сипаттау мәтіні бір нәрсені, затты сипаттайды қандай сұрағына жауап береді.Пайымдау мәтіні белгілі бір пікірді түсіндіреді, дәлелдейді не үшін сұрағына жауап береді. |
|
Бағалау | Қалыптастырушы бағалау«Өзін-өзі бағалау» ДискрипторСөйлем арасынан бастауышты тауып бередіБастауыштың ережесін айтып бере аладыСұрақтарын айтып бере алады |
|
Үйге тапсырма |
34-жаттығу |
|
| Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет |
|