Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту.
7 мин.
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.
«Шаттық
шеңбері» әдісі бойынша сағат тілімен оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
«Кинометафора» әдісі «Фиксики мультфильмі» арқылы тақырыпты
ашу.
https://www.youtube.com/watch?v=R7GaLeds8JI
Осы
мультфильм арқылы біз сіздермен видеофильмдерді түсірудің тарихы
мен және жасалу жолын көрдік. Қалай ойлайсыздар, бүгінгі сабағамыз
не жайлы болады?
Сабақтың тақырыбы: «Бейнені өңдеу»
«Wordwall» платформасы арқылы өткен тақырып бойынша
сұрақ-жауап
https://wordwall.net/ru/resource/28480026/%D0%B0%D1%88%D1%8B%D2%9B-%D1%81%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D2%9B-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE-%D0%B6%D0%B0%D1%81%D0%B0%D1%83-videopad-%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%8B
-
Нысандарды кірістіру батырмасы
не қызмет атқарады?
-
Видеожазба дегеніміз
не?
-
Аудио әсерлер дегеніміз
не?
-
Видео жасау үшін компьютерде
қандай редакторда жұмыс
жасаймыз?
-
WordPad
редакторының қызметі
қандай?
-
Керек емес сурет пен
видеоларды қандай батырманың көмегімен
аламыз?
-
Видеожазбаға мәтін кірістіру
қандай қызмет атқарады?
-
Видео жасағанда қандай сандық
құрылғылар қажет?
-
Табиғат туралы суреттерді
кірістіру үшін қайдан
аламыз?
-
Нысандарды кірістіру батырмасы
не қызмет атқарады?
-
Жазу батырмасы қандай қызмет
атқарады?
|
оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады.
Сұраққа жауап
береді
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау
дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру
арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы
жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
|
Слайд, бейнетаспа
көрсету,
көрнекілік
пайдалану.
|
Өткен тақырыпты бекіту.
30мин.
|
Өткен тақырып
бойынша алған білімдерін пысықтау
Миға шабуыл.
1 тапсырма : «Сәйкестендіру»
әдісі. VideoPad бағдарламасының құралдары қызметін
анықтайды
https://learningapps.org/display?v=pawxafqm220
Кері байланыс: Ынталандыру мақсатында белсенділік танытқан оқушыларға
смайлик беріледі.
2 тапсырма: Сәйкестендіру» әдісі. «Жалған немесе
Ақиқат»
https://wordwall.net/ru/resource/37094979/%D1%81%D3%99%D0%B9%D0%BA%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D1%96%D1%80%D1%83-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE
№3 тапсырма. «Қолданып
көр» әдісі.
Практикалық жұмыс. «Бауырсақ (орыс халық
ертегісі)
Видеоға
мәтін, дыбыс, суреттер кіріктіреді, видеоны экспорттайды;
Бағалау критерийі:
|
Дискриптор
|
1.Видеоға мәтін, дыбыс, сурет кіріктіру
|
Видеоға мәтін, дыбыс,
сурет кіріктіреді
|
№4 Тапсырма: Жеке
жұмыс «Кім тапқыр» әдісі
1.Суреттегі анимация
эффектілерін баптайды, дыбыстық әсерлерді реттейді;
Бағалау критерийі:
|
Дискриптор
|
1.Суретте анимация
эфектілерін баптау
|
1.Суретте анимация
эфектілерін баптайды
|
2.Дыбыстық әсерлерді
реттеу
|
2.Дыбыстық әсерлерді
реттейді
|
|
learningapps.
платформасында жұмыс жасайды
Wordwall платфорасында жұмыс
жасайды
VideoPad бағдарламаында видео
жасайды
|
|
https://learningapps.org/display?v=pawxafqm220
https://wordwall.net/ru/resource/37094979/%D1%81%D3%99%D0%B9%D0%BA%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D1%96%D1%80%D1%83-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE
|
Қорытынды
кезең
Ой толғаныс.
Рефлексия
8
мин.
|
Рефлексия:
"Серпілген сауал"
әдісі арқылы төмендегі берілген сұрақтар
-
Бейнені өңдеудің
қандай маңызы бар деп ой
түйдің?
-
Қай кәсіп иелері өз
кәсіби қызметтерінде бейнежазбаларды басқаларға қарағанда жиі
қолданады?.
«Баспалдақ» әдісімен оқушылар өз-өздерін
бағалайды
Сәйкес келетін баспалдаққа стикер
жапсырады
Үй тапсырмасы:
Цифрлық құрылғылар ойлап табылмай тұрған кезде бейнежазбаларды
қалай өңдеген? Ақпараттық зерттеу жасаңдар (интернет,
энциклопедия).
|
-
Жеке жұмыс: -
бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді
жеткіздім.
-
- бүгін сабақта
қуантқаны.....
-
- мен өзімді.....үшін
мақтар едім.
-
- маған ерекше
ұнағаны.....
-
- сабақтан соң
маған........келді
-
- бүгін маған..........сәті
түсті.
-
- қызықты болғаны.....
-
- ......қиындық
тудырды.
-
- менің түсінгенім.....
-
- енді мен......аламын.
|
Жеке жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын
түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі
сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім,
қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
Оқушылардың сабаққа
қатысу белсенжділігіне қарай қалыптастырушы бағалау жүйесі бойынша
бағаланады.
|
|