Материалдар / Ашық сабақ Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс 8-сынып Қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2022
603
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Бөлім:

8.4А Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары. Генетикалық байланыс

Педагогтің аты-жөні:

Сайтова Шолпан

Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.4.12-бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты зерттеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын біледі

Көпшілік оқушылар үшін: Бейорганкалық қосылыстардың әртүрлі класына жататын заттардың құрамын, қасиеттерін салыстыра сипаттайды.

Кейбір оқушылар үшін:

Химиялық реакция теңдеулерін жаза отырып, реакция типтерін анықтайды. Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты қолдана отырып есептер шығарады.

Бағалау критерийі

Оксидтердің, қышқылдардың және негіздердің жіктелуін, қасиеттерін анықтайды, реакция теңдеулерін жазады

Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты анықтайды

Химиялық формула, химиялық теңдеу құру дағдыларын дамыта отырып, рекция типтерінің бір- брінен айырмашылығын көре біледі

Пәнге деген қызығушылығы оянады, оқушы бойына білім, білік, дағды қалыптасады.

Тілдік мақсаттар

Бейорганикалық қосылыстарға анықтама. 

Бейорганикалық қосылыстардың негiзгi кластары

арасындағы генетикалық байланыс

Металдар,бейметалдар,оксидтер, негіздер, қышқылдар, тұздар. Оксидтер .... Негіздер.... Қышқылдар... Тұздар...

Құндылықтарға баулу:

Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Алдыңғы білім

7.2.1.2 -периодтық кестенің құрылымын білу және сипаттау: топтар мен периодтар

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топ ережесін еске түсіру.

б). Топтастыру.





Сап түзеп тұру арқылы 1, 2 санын реттілікпен саналу арқылы екі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.

Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.



Тоқыма жіп


Жаңа сабаққа кіріспе


5 мин

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

«Генетикалық байланыс дегеніміз - жай және күрделі заттардың өзара байланысы  және бірін-біріне айналуы.»

K- K2O – KOH – KCl

2К+O2=2К2O

2К2О+2HOH=2КOH + H2

2КОН+2HСІ=2КСІ + H2O

Р -P2O5- H3PO4 - Na3PO4.

P2O5 +O2= P2O5

Р2O5+ЗН2O=2Н3РO4

H3PO4 +ЗNaОН = Na3PO4 +ЗН2O

Алдыңғы білім мен жаңа сабақты байланыстыру үшін «Аre you ready?» ойыны ойнатылады. Оқушылар тұздардың жіктелуі бойынша көрсетілген формула түсіне сәйкес карточканы көтереді.


1.Бейорганикалық қосылыстар дегеніміз?


2.Олардың жіктелуі







«Бейорганикалық қосылыстар арасындағы генетикалық байланыс»

Тақырыпты дәптерге жазады

Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Интербел-сенді тақта





















8-сынып оқулығы.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


«Телерадио эфир» әдісі. Тақырып ашылады

Жаңа сабақтың мазмұнын ашу үшін АКТ-ны кеңінен қолдана отырып «Телерадио эфир» әдісі арқылы фосфордың, темірдің, күкірттің оттекте қарқынды жану үрдісін көрсетеміз.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады

Топтық жұмыс

Топқа қосылыстар формулалары жазылған үлестірмелер таратылады. Оқушылар берілген қосылыстарды бейорганикалық қосылыстардың негізгі класстарына жіктейді.

  1. генетикалық қатардағы өзгерістерді жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жазады.

Na, P, AlCl3, CaCO3 H3 PO4 CO2, H2O, HCl, Al2O3 Ca(OH)2 KOH, Al(OH)3 , P2O5 Al , Li3 PO4

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластары арасындағы генетикалық байланысты анықтайды

Тақырып бойынша интернет желісін пайдалану



Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Жұптық жұмыс

Генетикалық қатарды сипаттайтын белгілерді ата.

Мынадай айналу қатары берілген:

1.a) Br→ HBr → NaBr → NaNO3

б) Fe →  FeCl2 →  Fe(OH)2 →  FeO →  Fe

2. в) Ca→  CaO →  CaCО3  

г) Si→ SiO2 → Na2SiO3 →  H2SiO3

3. P P2O5 H3 PO4 Li3 PO4

Cl→ HCL → NaCL → NaNO3

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Генетикалық қатарды сипаттайтын белгілерді атайды.




ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Жеке жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар

1. Оксидтерге сәйкес келетін қышқылдарды жаз:

күкірт (IV)оксиді, азот (V) оксиді, көміртек (IV) оксиді,

2. Al2O3 – Құрамындағы оттектің массалық үлесін есептеу

3. 16 магний оксиді түзілу үшін оттектің қандай массасы реакцияға түседі?

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1.Тапсырманы орындайды

ДК экраны

8-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Сабақты бекіту:
Семантикалық карта

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!