Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика және терминология
Империялық мемлекеттер , Антанта ,Үштік одақ. Айтылым дағдысы:
Барлық сыныппен ұжымдық талқылауда Бірінші дүниежүзілік соғыстың
алғышарттары мен себептерін талдайды. Тыңдалым дағдысы: Ірі
капиталистік елдердің саяси шиеленісуін картамен жұмыс барысында
сипаттайды. Оқылым дағдысы: мәтіннен Бірінші дүниежүзілік соғыстың
алғышарттары мен себептерін, мақсатын анықтайды. Жазылым дағдысы:
кластер әдісі арқылы бірінші дүниежүзілік соғыстың себебін және
салдарын анықтай отырып, қорытынды жасайды. Диалогқа арналған және
жазу үшін пайдалы сөз орамдары: Бірінші дүниежүзілік соғыстың шығу
себептері қандай? Неліктен ірі капиталистік елдердің арасында
қайшылықтар күшейді?
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
қозғау
1.Суреттерде не көріп
отырсыздар? 2.Не ерекше
болды?
3.Осы жәдігерлер туралы не
білесіздер?
4. Тақырыпты болжап
көріңіз....
Болжамдарын
негіздейді
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушылар өз
болжамдарын айтып, талқылау
жүргізеді
|
ҚБ
«Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
Мәтінмен
жұмыс
Жаңа сабақ Оқушыларға
«Мәтінмен жұмыс» тапсырмасы
беріледі.
Мақсаты: мәтінмен танысу
арқылы жаңа тақырып бойынша мәлімет алынады. «Мәтінмен жұмыс»
оқушыларға тақырып бойынша беріледі. ««File» әдісі
арқылы
«F» - негізгі фактіні
анықтаңыз
|
|
«І»- негізгі ндсясын
айқындаңыз
|
|
«L» - көтерілген негізгі
анықтаныз
|
|
«Е» - Көтерілген мәселелерді
өзіндік көзқарасыңызбен талданыз
|
|
Бірінші дүниежүзілік
соғыстың алғышарттары мен себептерін талдайды. басы: -неліктен ХХ
ғасырдың басында ірі капиталистік елдердіңарасында саяси
қайшылықтар туындады?
Сүйектері -Бірінші
дүниежүзілік соғыстың алғышарттары мен себептерін, мақсатын анықта.
Құйрығы - қорытынды жаса.
«Картамен жұмыс»
арқылы соғысқа қатысушы елдерді анықтап, картадан көрсетіп қатысушы
елдер туралы мәліметтерді
сипаттайды.
Кестемен
жұмыс.
Үштік одақ пен
Антантаның құрамындағы елдерді атап
көрсетіңдер.
|
Оқушылар ақпараттық
мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушылар өз
жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар
бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін
толықтырады.
Дескрипторы
Дескриптор:
1. ХХ ғасырдың
басындағы ірі капиталистік елдердің арасында саяси қайшылықтардың
шиеленісуін анықтайды.
Дескриптор:
1. Соғысқа қатысушы
елдерді картадан көрсетеді. 2. Соғыс қимылдарының барысын картадан
көрсетеді. 3.
Соғысқа қатысушы елдер туралы деректерді
талдайды.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
ҚБ «Екі жұлдық,бір
ұсыныс»
ҚБ «Ең ұтымды
жауап»
ҚБ «Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық
мәтін
Үлестірмелі
қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
Карта
ҚБ
парағы
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
Мен оны қолданып
көремін......
Қызықты
болды.....
Мені
таңғалдырды....
Қиын
болғаны....
Сабақтан өмірге
алғаным......
Мен мына тапсырманы
орындадым.....
Менің
қосарым.....
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|