Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Бірмүше. Бірмүшенің стандарт түрі" 7-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімдеріне арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
410
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Келісемін»: «Бекітемін»: Оқу ісінің меңгерушісі:_____ «__»__ж Директор: _________ «____»_________ж Оқу мен оқытудағы жаңа әдіс- сәсілдер. «ЖАДА» бағдарламасы тaқырыбы бoйынша кoучинг жoспарыКоучинг сессияның тақырыбы: « Жақын арадағы даму аймағы»Коучинг мақсаты: Ұстаздарға диалогтік оқыту туралы , маңызы жайлы түсінік қалыптастыру.Коучинг сессиядан күтілетін нәтижелер:1.Оқу үрдісінде диалогтік оқытудың маңызын түсінеді;Мұғалім мен оқушы арасындағы және оқушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынас арқылы ЖАДА-ның қалыптасуы.2. Диалогтік оқыту жайлы әдіс-тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.Түйінді идеялар: Диалогтік оқыту білім сапасын арттырудың негізі.Мұғалімдердің сөйлеу мәдениетін қалыптастыру талаптарын еске түсіруРесурстар: Мұғалімге арналған нұсқаулық,үлестірме материалдар, бейнежазба, слайд... маркер,стикер, ақ парақ, күлегештер, интерактивті тақта,проектор.Коуч: Бияров Р. Н.Коучинг барысы:
Рефлексия:Бүгінгі өткізілген коучинг тақырыбы: « Жақын «Жақын арадағы даму аймағы» коучинг сабақ туралы рефлексивтік есеп.1-бөлім: Тақырыпты негіздеу.
Уақыты: | Іс-шараның түрі: | Мазмұны | Коучтің іс-әрекеті | Ұстаздар іс-әрекеті | Ресурстар |
2 мин | Видеосюжет(психологиялық ахуал) Тренинг | Шағын топқа бөліну(түрлі-түсті парақша арқылы) | Тренинг туралы қысқаша нұсқау береді. | Түрлі-түсті парақшалар арқылы топтарға бөлінеді,топқа бөлу мүшелері өз міндеттерімен бөліседі.. | Түрлі-түсті парақшалар |
10 мин | Ұжымдық жұмыс. | Диалогтық оқыту арқылы оқушылардың және ұстаздардың сөйлеу мәдениетін дамыту | Ортақ проблемалық сұрақ қою: «Мұғалімнің іс-әрекеті туралы не айтар едіңіз?» | Видеосюжетті көреді, ой түйіндейді | видеосюжет |
15 мин | Жұптасып ойлану- түйінді ой айту. | видеоролик | Коуч бақылау жүргізеді | Видеороликті талдап Видеосюжеттегі мұғалімнің іс-әрекеті пікірге постер сызады | флипчарт |
5 мин | Сергіту сәті «Қара жорға» | «Қара жорға» би | Мазмұнын түсіндіреді | Мұғалімдер сергіту сәтін қайталайды | Интерактивті тақта |
5 мин | Диалог | Жұптарға: «оқушы мен мұғалім»,«оқушы мен оқушы» | Бағыт беріп,мағынасын қысқаша түсіндіреді. | Тақырыптар бойынша диалог құрады,көрсетеді | парақшалар |
Рефлексия | «Сөйлеу мәдениеті туралы оқушылардың пікірі» | Оқушылардың сұхбатын тыңдап, ойбөлісу | Видеосұхбатты тыңдау | Өзара пікір алмасады | Интерактивті тақта |
3 мин | Кері байланыс | Тақырып туралы өз ойларын жазып, «Идеялар ағашына» жапсырады | Парақшалар таратады | Толтырады | Стикерлер |
- Менің осы мектептегі коучинг сабағымның тақырыбы «Жақын арадағы даму аймағы» деп аталады. Бұл тақырыпты ашу үшін әртүрлі жұмыстар атқаруым керек, атап айтқанда: қатысушы мұғалімдерден психологиялық тест алу, бірлескен топ жұмысын жасату, сыни ойлау ұйымдастыру, «диалог арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту», «сыни тұрғыдан ойлау арқылы неге қол жеткізуге болады?» деген сұраққа ой бөлісу,тақырып бойынша қатысушыларға арнайы ақпарлама беру. Осындай жұмыстар жасау арқылы қатысушылардың сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамытып, білім игерудің жаңаша деңгейіне бағыт-бағдар алуына ықпал ету.
- Коучинг сабағының мәнмәтіні.
- Коучинг сабағына арналған оқыту мақсаттары:
- Коучинг сабағында жасалған жұмыс түрлері:
- Не нәрсе жақсы өтті және неліктен:
- Коучинг сабақ кезінде мұғалімдердің өздері жазған пікірлеріне қарап 4 мұғалім постер жасауды немесе постерді дұрыс жасауды үйренді, 1 мұғалім шапшаңдық пен тапқырлыққа үйренсе 1 мұғалім сыни тұрғыдан ойлау,1 мұғалім тақырыппен жұмыс жасауды үйреніпті.
- Оқыту мақсатына қатысты мен болашақта жеті модуль элементтерін мұғалімдерге бірден кең ауқымда бере салмай, біртіндеп әр кезеңді немесе әр элементті бір- бір сабақ етіп өткізер едім.
- Коучинг жүргізу мектеп мұғалімдерімен үздіксіз және белгіленген жүйе (кесте) бойынша жүргізіліп тұрса деймін. Оған қатысатын мұғалімдер әр түрлі жастағы және әр түрлі жастағы оқушыларға сабақ беретін болса.
- Балаларды оқыту кезінде оларға әрбір сабақ сайын бір селт еткізетін жаңа нәрсе ұсынып отырса олардың білім алуға деген ынтасы арта түседі.
- Ересектер коучингісі кезінде ұққаным оларда балалар сияқты білмейтін нәрсесіне қызыға кіріседі, сондықтан оларға да әр сабақ сайын жаңа дүниелер ұсыну керек.
- Мен мұғалім ретінде өз пәнімді өте жақсы білемін және ол білімді өте жақсы жолмен бере аламын. Сонымен қоса басқа пәндердің де біразын жақсы білемін, ол пәндер бойынша да жақсы пікірталасқа түсе аламын.
- Мен жақсы коучпын.Мұғалімдерді оқытуға қажетті жаңа әдіс- тәсілдермен қоса жақсы білім қорым бар, юмор, тапқырлық, әртістік сияқты қасиеттерім жетіп жатыр.
- Болашақта өз коучингімді жақсарту үшін әлі де оқып, білімімді жетілдіру керектігін зерделедім.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)