(МК) Қозғалысқа келу тапсырмасы.
Жұмбақ
Білімнің мол
сый-асы,
Балғындардың ұясы.
(мектеп)
(ИГ) Миға шабуыл. «Мектеп» сөзіне
ассоциация құру.
Мақсатты
тұжырымдау.
-Берілген бөлімді оқып-білуде
жаңадан не білеміз, не жайлы
айтамыз.
(МК) Жаңа тақырыпты меңгеру.
«Коллаж-әңгіме» стратегиясы.
-Суреттерді
қарастырыңдар.
-Берілген суреттердің
қайсысында мектеп көрсетілген? Өз таңдауларыңды
түсіндіріңдер.
-Қандай суреттер сәйкес
келмейді? Неліктен?
Оқулықтағы мәтінмен
жұмыс.
«Мектеп» сөзі араб тілінен
алынған, «жазу жазатын орын» деген ұғымды
білдіреді.
Мектеп – бұл жарық кең
бөлмелері бар, оқытатын ұстаздары мен білім алатын оқушылары бар
білім ордасы. Біз сондай мектептерге шолу жасап
көрейік.
Мектептегі негізгі тұлға –
мұғалім. Ол білім беріп қана қоймайды, сонымен бірге ізденуге
үйретеді, тәлім-тәрбие де
береді.
-Қандай мектептер болады?
Бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? Қандай ортақ белгісі
бар?
-Өз мектептеріңнің тарихы
туралы не білесіңдер?
-Мектебіміздің іргетасы қай
жылы қаланды?
-Директордың аты-жөні
кім?
-Медициналық кабинет қай жерде
орналасқан?
-Кітапхана мен асханананың
орналасуын білесіңдер ме?
(Ұ) Үштілділік: оқушылар – ученики
- schoolboy, кітапханашы – библиотекарь
- librarian, дәрігер – врач
- doctor, аспазшы – повар
- cook
(Ө) Дәптермен
жұмыс
1-тапсырма: «Ішінде не бар?»
ойыны
2-тапсырма: Мектепте не
ұнайтынын, не ұнаймайтынын кестеге
түсіріңдер.
(Ұ) Талдау
-Екінші сынып оқушыларының
жауабын талдап көріңдер. Дұрыс деп санаған жауаптарыңды
белгілеңдер. Себебін
түсіндіріңдер.
Дәурен: «Мен мектепке анамның
мәжбүрлеуімен ғана барамын. Ержан: «Менің мектепке бару себебім,
маған білім алған ұнайды.
Серік: «Менің мектепке бару
себебім, онда көп балалар бар. Сондықтан онда көңілді, олармен ойын ойнауға да
болады», – деді. Айжан: «Менің мектепке баратын себебім, үлкен
болғым келеді. Мектепте барғанға дейін мен
кішкентай болғанмын.
Сәуле: «Менің мектепке бару себебім, білім алуым
керек. Білімсіз еш нәрсеге қол жеткізе
алмайсың.
Риза: «Менің мектепке барғым келетіні, мен онда
үнемі «бестік» баға аламын», –
деді.
(Ұ)
«Шапалақта – тапырлата»
ойыны
Дәптер, альбом, қалам,
доп.
Қарындаш, өшіргіш, автокөлік
ойыншығы, оқулық.
Қалам, сызғыш, секірмек,
күнделік.
-Бір сөзбен бұл заттарды қалай
атауға болады? (Мектеп
жабдықтары)
-Олар не үшін
қажет?
-Әрбір оқушының басты міндеті
– оқу. Мектеп жабдықтары бұл істе көмекке
келеді.
|