Ашық сабақ "Біздің мектеп" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Біздің мектеп" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепте оқу және оқудан тыс әрекеттердің түрлерін, міндеттерін түсіндіру. Мектеп қауымдастығы мүшелерінің құрылымын және міндеттерін зерттеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Солтүстік Қазақстан облысы

Ақжар ауданы

Талшық орта мектебі

бастауыш сынып мұғалімі

Кажмуратова Айжан Бахытжановна


Қысқа мерзімді жоспар:

Пән: дүниетану

Сабақтың тақырыбы: Біздің мектеп

Мектеп: Талшық ОМ

Бөлім: Менің мектебім

Күні: 7.11.17ж Сабақ №: 9

Мұғалімнің аты-жөні: А.Б.Кажмуратова

Сынып: 2 «В»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.2.1 Мектепте оқу және оқудан тыс әрекеттердің түрлерін, міндеттерін білу және түсіндіру

2.1.2.2 Мектеп қауымдастығы мүшелерінің құрылымын және міндеттерін зерттеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: оқулықтағы мәтіні және суреттерінен қажетті ақпаратты алады;

Оқушылардың басым бөлігі: мектептегі оқу және оқудан тыс әрекеттің түрлерін және міндеттерін біледі;

Кейбір оқушылар: сабақта жеткен жетістіктеріне ой қорытады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Құндылықтар

Өзара сыйластық, ынтымақтастық

Тілдік мақсаттар

оқушылар – ученики - schoolboy, кітапханашы – библиотекарь - librarian, дәрігер – врач - doctor, аспазшы – повар - cook

Ресурстар

Компьютер, оқулық, жұмыс дәптері, тақырыптық суреттер, шүйке жіп

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану

Алдыңғы білім

Өз құқығын және міндетін біледі

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут



(Т) Байланыстырушы тізбек» жаттығуы

-Мен қолымда жіпті ұстап тұрып, амандасып келесі тұрған оқушыға беремін.

Жіпті ақырындап тартып көріңдер, сонда біздер – бұл әлемде біртұтас екінімізді сезінеміз.

Сабақтың ортасы

Жиынтық бағалау

15 минут













































Сабақтың аяқталуы

5 минут

(МК) Қозғалысқа келу тапсырмасы. Жұмбақ

Білімнің мол сый-асы,

Балғындардың ұясы. (мектеп)

(ИГ) Миға шабуыл. «Мектеп» сөзіне ассоциация құру.

Мақсатты тұжырымдау.

-Берілген бөлімді оқып-білуде жаңадан не білеміз, не жайлы айтамыз.

(МК) Жаңа тақырыпты меңгеру. «Коллаж-әңгіме» стратегиясы.

-Суреттерді қарастырыңдар.

-Берілген суреттердің қайсысында мектеп көрсетілген? Өз таңдауларыңды түсіндіріңдер.

-Қандай суреттер сәйкес келмейді? Неліктен?

Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.

«Мектеп» сөзі араб тілінен алынған, «жазу жазатын орын» деген ұғымды білдіреді.

Мектеп – бұл жарық кең бөлмелері бар, оқытатын ұстаздары мен білім алатын оқушылары бар білім ордасы. Біз сондай мектептерге шолу жасап көрейік.

Мектептегі негізгі тұлға – мұғалім. Ол білім беріп қана қоймайды, сонымен бірге ізденуге үйретеді, тәлім-тәрбие де береді.

-Қандай мектептер болады? Бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? Қандай ортақ белгісі бар?

-Өз мектептеріңнің тарихы туралы не білесіңдер?

-Мектебіміздің іргетасы қай жылы қаланды?

-Директордың аты-жөні кім?

-Медициналық кабинет қай жерде орналасқан?

-Кітапхана мен асханананың орналасуын білесіңдер ме?

(Ұ) Үштілділік: оқушылар – ученики - schoolboy, кітапханашы – библиотекарь - librarian, дәрігер – врач - doctor, аспазшы – повар - cook

(Ө) Дәптермен жұмыс

1-тапсырма: «Ішінде не бар?» ойыны

2-тапсырма: Мектепте не ұнайтынын, не ұнаймайтынын кестеге түсіріңдер.

(Ұ) Талдау

-Екінші сынып оқушыларының жауабын талдап көріңдер. Дұрыс деп санаған жауаптарыңды белгілеңдер. Себебін түсіндіріңдер.

Дәурен: «Мен мектепке анамның мәжбүрлеуімен ғана барамын. Ержан: «Менің мектепке бару себебім, маған білім алған ұнайды.

Серік: «Менің мектепке бару себебім, онда көп балалар бар. Сондықтан онда көңілді, олармен ойын ойнауға да болады», – деді. Айжан: «Менің мектепке баратын себебім, үлкен болғым келеді. Мектепте барғанға дейін мен кішкентай болғанмын.

Сәуле: «Менің мектепке бару себебім, білім алуым керек. Білімсіз еш нәрсеге қол жеткізе алмайсың.

Риза: «Менің мектепке барғым келетіні, мен онда үнемі «бестік» баға аламын», – деді.

(Ұ) «Шапалақта – тапырлата» ойыны

Дәптер, альбом, қалам, доп.

Қарындаш, өшіргіш, автокөлік ойыншығы, оқулық.

Қалам, сызғыш, секірмек, күнделік.

-Бір сөзбен бұл заттарды қалай атауға болады? (Мектеп жабдықтары)

-Олар не үшін қажет?

-Әрбір оқушының басты міндеті – оқу. Мектеп жабдықтары бұл істе көмекке келеді.

Оқулық 26-27 беттер




Суреттер

Газет журналдар















Сөздер тақтасы



Жұмыс дәптері 21-22 бет

Сабақтың соңы

2 минут

Үй жұмысы (26-27 бет оқу, 22 бет 3,4-тапсырма)

«Өзіңді тексер»

-Мектеп сендерге не береді?

-Сендер қандай мектептерді білесіңдер? Мектепте неге оқытады?

-Қандай жаңа сөздерді білдіңдер.

«Бағдаршам әдісі»

бағдаршам белгілері

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

Мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Пікір алмасу» әдісі

Өзін-өзі тану

Құндылықтарды дарыту: Өзара сыйластық, ынтымақтастық

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
1164
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі