Пән: дүниетануСабақтың тақырыбы: Біздің мектеп | Мектеп: Талшық ОМБөлім: Менің мектебім |
Күні: 7.11.17ж Сабақ №: 9 | Мұғалімнің аты-жөні: А.Б.Кажмуратова |
Сынып: 2 «В» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | 2.1.2.1 Мектепте оқу және оқудан тыс әрекеттердің түрлерін, міндеттерін білу және түсіндіру2.1.2.2 Мектеп қауымдастығы мүшелерінің құрылымын және міндеттерін зерттеу |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: оқулықтағы мәтіні және суреттерінен қажетті ақпаратты алады; Оқушылардың басым бөлігі: мектептегі оқу және оқудан тыс әрекеттің түрлерін және міндеттерін біледі;Кейбір оқушылар: сабақта жеткен жетістіктеріне ой қорытады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Құндылықтар | Өзара сыйластық, ынтымақтастық |
Тілдік мақсаттар | оқушылар – ученики - schoolboy, кітапханашы – библиотекарь - librarian, дәрігер – врач - doctor, аспазшы – повар - cook |
Ресурстар | Компьютер, оқулық, жұмыс дәптері, тақырыптық суреттер, шүйке жіп |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Өзін-өзі тану |
Алдыңғы білім | Өз құқығын және міндетін біледі |
Сабақтың барысы: |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут
| (Т) Байланыстырушы тізбек» жаттығуы-Мен қолымда жіпті ұстап тұрып, амандасып келесі тұрған оқушыға беремін. –Жіпті ақырындап тартып көріңдер, сонда біздер – бұл әлемде біртұтас екінімізді сезінеміз. | |
Сабақтың ортасы Жиынтық бағалау15 минут
Сабақтың аяқталуы5 минут | (МК) Қозғалысқа келу тапсырмасы. ЖұмбақБілімнің мол сый-асы,Балғындардың ұясы. (мектеп)(ИГ) Миға шабуыл. «Мектеп» сөзіне ассоциация құру. Мақсатты тұжырымдау.-Берілген бөлімді оқып-білуде жаңадан не білеміз, не жайлы айтамыз. (МК) Жаңа тақырыпты меңгеру. «Коллаж-әңгіме» стратегиясы.-Суреттерді қарастырыңдар.-Берілген суреттердің қайсысында мектеп көрсетілген? Өз таңдауларыңды түсіндіріңдер. -Қандай суреттер сәйкес келмейді? Неліктен? Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.«Мектеп» сөзі араб тілінен алынған, «жазу жазатын орын» деген ұғымды білдіреді. Мектеп – бұл жарық кең бөлмелері бар, оқытатын ұстаздары мен білім алатын оқушылары бар білім ордасы. Біз сондай мектептерге шолу жасап көрейік.Мектептегі негізгі тұлға – мұғалім. Ол білім беріп қана қоймайды, сонымен бірге ізденуге үйретеді, тәлім-тәрбие де береді.-Қандай мектептер болады? Бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? Қандай ортақ белгісі бар?-Өз мектептеріңнің тарихы туралы не білесіңдер? -Мектебіміздің іргетасы қай жылы қаланды?-Директордың аты-жөні кім?-Медициналық кабинет қай жерде орналасқан?-Кітапхана мен асханананың орналасуын білесіңдер ме? (Ұ) Үштілділік: оқушылар – ученики - schoolboy, кітапханашы – библиотекарь - librarian, дәрігер – врач - doctor, аспазшы – повар - cook (Ө) Дәптермен жұмыс1-тапсырма: «Ішінде не бар?» ойыны2-тапсырма: Мектепте не ұнайтынын, не ұнаймайтынын кестеге түсіріңдер.(Ұ) Талдау-Екінші сынып оқушыларының жауабын талдап көріңдер. Дұрыс деп санаған жауаптарыңды белгілеңдер. Себебін түсіндіріңдер. Дәурен: «Мен мектепке анамның мәжбүрлеуімен ғана барамын. Ержан: «Менің мектепке бару себебім, маған білім алған ұнайды.Серік: «Менің мектепке бару себебім, онда көп балалар бар. Сондықтан онда көңілді, олармен ойын ойнауға да болады», – деді. Айжан: «Менің мектепке баратын себебім, үлкен болғым келеді. Мектепте барғанға дейін мен кішкентай болғанмын. Сәуле: «Менің мектепке бару себебім, білім алуым керек. Білімсіз еш нәрсеге қол жеткізе алмайсың. Риза: «Менің мектепке барғым келетіні, мен онда үнемі «бестік» баға аламын», – деді.(Ұ) «Шапалақта – тапырлата» ойыныДәптер, альбом, қалам, доп.Қарындаш, өшіргіш, автокөлік ойыншығы, оқулық.Қалам, сызғыш, секірмек, күнделік.-Бір сөзбен бұл заттарды қалай атауға болады? (Мектеп жабдықтары)-Олар не үшін қажет?-Әрбір оқушының басты міндеті – оқу. Мектеп жабдықтары бұл істе көмекке келеді. | Оқулық 26-27 беттер
СуреттерГазет журналдар
Сөздер тақтасы
Жұмыс дәптері 21-22 бет |
Сабақтың соңы2 минут | Үй жұмысы (26-27 бет оқу, 22 бет 3,4-тапсырма)«Өзіңді тексер»-Мектеп сендерге не береді?-Сендер қандай мектептерді білесіңдер? Мектепте неге оқытады?-Қандай жаңа сөздерді білдіңдер. «Бағдаршам әдісі» | бағдаршам белгілері |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқуМақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | «Пікір алмасу» әдісі | Өзін-өзі тануҚұндылықтарды дарыту: Өзара сыйластық, ынтымақтастық |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?
|