Материалдар / Ашық сабақ "Біздің мектеп" 2 сынып

Ашық сабақ "Біздің мектеп" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепте оқу және оқудан тыс әрекеттердің түрлерін, міндеттерін түсіндіру. Мектеп қауымдастығы мүшелерінің құрылымын және міндеттерін зерттеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
979
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Солтүстік Қазақстан облысыАқжар ауданыТалшық орта мектебібастауыш сынып мұғаліміКажмуратова Айжан Бахытжановна

Қысқа мерзімді жоспар:
Пән: дүниетануСабақтың тақырыбы: Біздің мектепМектеп: Талшық ОМБөлім: Менің мектебім
Күні: 7.11.17ж Сабақ №: 9Мұғалімнің аты-жөні: А.Б.Кажмуратова
Сынып: 2 «В»Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)2.1.2.1 Мектепте оқу және оқудан тыс әрекеттердің түрлерін, міндеттерін білу және түсіндіру2.1.2.2 Мектеп қауымдастығы мүшелерінің құрылымын және міндеттерін зерттеу
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: оқулықтағы мәтіні және суреттерінен қажетті ақпаратты алады; Оқушылардың басым бөлігі: мектептегі оқу және оқудан тыс әрекеттің түрлерін және міндеттерін біледі;Кейбір оқушылар: сабақта жеткен жетістіктеріне ой қорытады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Құндылықтар Өзара сыйластық, ынтымақтастық
Тілдік мақсаттароқушылар – ученики - schoolboy, кітапханашы – библиотекарь - librarian, дәрігер – врач - doctor, аспазшы – повар - cook
РесурстарКомпьютер, оқулық, жұмыс дәптері, тақырыптық суреттер, шүйке жіп
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысӨзін-өзі тану
Алдыңғы білім Өз құқығын және міндетін біледі
Сабақтың барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
Сабақтың басы5 минут



(Т) Байланыстырушы тізбек» жаттығуы-Мен қолымда жіпті ұстап тұрып, амандасып келесі тұрған оқушыға беремін. –Жіпті ақырындап тартып көріңдер, сонда біздер – бұл әлемде біртұтас екінімізді сезінеміз.
Сабақтың ортасы Жиынтық бағалау15 минут























































































Сабақтың аяқталуы5 минут
(МК) Қозғалысқа келу тапсырмасы. ЖұмбақБілімнің мол сый-асы,Балғындардың ұясы. (мектеп)(ИГ) Миға шабуыл. «Мектеп» сөзіне ассоциация құру. Мақсатты тұжырымдау.-Берілген бөлімді оқып-білуде жаңадан не білеміз, не жайлы айтамыз. (МК) Жаңа тақырыпты меңгеру. «Коллаж-әңгіме» стратегиясы.-Суреттерді қарастырыңдар.-Берілген суреттердің қайсысында мектеп көрсетілген? Өз таңдауларыңды түсіндіріңдер. -Қандай суреттер сәйкес келмейді? Неліктен? Оқулықтағы мәтінмен жұмыс.«Мектеп» сөзі араб тілінен алынған, «жазу жазатын орын» деген ұғымды білдіреді. Мектеп – бұл жарық кең бөлмелері бар, оқытатын ұстаздары мен білім алатын оқушылары бар білім ордасы. Біз сондай мектептерге шолу жасап көрейік.Мектептегі негізгі тұлға – мұғалім. Ол білім беріп қана қоймайды, сонымен бірге ізденуге үйретеді, тәлім-тәрбие де береді.-Қандай мектептер болады? Бір-бірінен қандай айырмашылықтары бар? Қандай ортақ белгісі бар?-Өз мектептеріңнің тарихы туралы не білесіңдер? -Мектебіміздің іргетасы қай жылы қаланды?-Директордың аты-жөні кім?-Медициналық кабинет қай жерде орналасқан?-Кітапхана мен асханананың орналасуын білесіңдер ме? (Ұ) Үштілділік: оқушылар – ученики - schoolboy, кітапханашы – библиотекарь - librarian, дәрігер – врач - doctor, аспазшы – повар - cook (Ө) Дәптермен жұмыс1-тапсырма: «Ішінде не бар?» ойыны2-тапсырма: Мектепте не ұнайтынын, не ұнаймайтынын кестеге түсіріңдер.(Ұ) Талдау-Екінші сынып оқушыларының жауабын талдап көріңдер. Дұрыс деп санаған жауаптарыңды белгілеңдер. Себебін түсіндіріңдер. Дәурен: «Мен мектепке анамның мәжбүрлеуімен ғана барамын. Ержан: «Менің мектепке бару себебім, маған білім алған ұнайды.Серік: «Менің мектепке бару себебім, онда көп балалар бар. Сондықтан онда көңілді, олармен ойын ойнауға да болады», – деді. Айжан: «Менің мектепке баратын себебім, үлкен болғым келеді. Мектепте барғанға дейін мен кішкентай болғанмын. Сәуле: «Менің мектепке бару себебім, білім алуым керек. Білімсіз еш нәрсеге қол жеткізе алмайсың. Риза: «Менің мектепке барғым келетіні, мен онда үнемі «бестік» баға аламын», – деді.(Ұ) «Шапалақта – тапырлата» ойыныДәптер, альбом, қалам, доп.Қарындаш, өшіргіш, автокөлік ойыншығы, оқулық.Қалам, сызғыш, секірмек, күнделік.-Бір сөзбен бұл заттарды қалай атауға болады? (Мектеп жабдықтары)-Олар не үшін қажет?-Әрбір оқушының басты міндеті – оқу. Мектеп жабдықтары бұл істе көмекке келеді. Оқулық 26-27 беттер





СуреттерГазет журналдар



























Сөздер тақтасы



Жұмыс дәптері 21-22 бет
Сабақтың соңы2 минутҮй жұмысы (26-27 бет оқу, 22 бет 3,4-тапсырма)«Өзіңді тексер»-Мектеп сендерге не береді?-Сендер қандай мектептерді білесіңдер? Мектепте неге оқытады?-Қандай жаңа сөздерді білдіңдер. «Бағдаршам әдісі»бағдаршам белгілері
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?БағалауОқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқуМақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?«Пікір алмасу» әдісіӨзін-өзі тануҚұндылықтарды дарыту: Өзара сыйластық, ынтымақтастық
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ