Материалдар / Ашық сабақ Б.Момышұлы атындағы №12 ЖОМ мектепалды даярлық топта "Жаратылыстану" пәнінен өтті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Б.Момышұлы атындағы №12 ЖОМ мектепалды даярлық топта "Жаратылыстану" пәнінен өтті

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімдерге көмекгі бар деп ойлаймын.Сабақтарға пайдаланса деген оймен салып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
402
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Жануарлар қайда мекендейді?

Сабақтың оқытылуы мақсаты

0.1.3.2.Үй жануарлары мен жабайы жануарларды атап,сипаттау.


Күтілетін нәтиже

Барлық балалар:

*үй және жабайы жануарларды

*жайлауда жайылатын жануарларды

*жануарлардың сыртқы түрін суреттеуді

Көпшілік балалар:

*Қазақстанда өсірілетін үй жануарларын атауды

*Қазақстан аумағында мекендейтін жабайы жануарларды атауды

*жабайы және үй жануарларының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын

Кейбір балалар:

*жабайы өсетін өсімдіктері,бөлме өсімдіктері ұғымдарына анықтама береді;

*жануарлардың мекендейтін жерін неге ауыстыратынын дәлелдейді;

*жабайы жануарлар мен үй жануарларын қандай белгілері арқылы ажырататынын әңгімелейді;

Тілдік мақсат

Дағдыларды дамыту: жабайы жануарлар мен үй жануарларын қандай айырмашылығы барын талқылау.


Көптілділік:мекен-обиталище-habitation


Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:

Сабақта диалог-хатта пайдаланатын тіл: үй жануарлары, жабайы жануарлар,зоология,тұратын жері,мекендейтін ортасы,қора,орман,тағам,жем

талқылауға арналған сұрақтар.

Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмашылықтары неде?

Не себепті үй жануарлары деп аталады?

Өткен сабақтардан алған білім.

Үй жануарлары мен жабайы жануарлардың айырмашылықтары неде?

Не себепті үй жануарлары деп аталады? жабайы жануарлар мен үй жануарларын қандай белгілері арқылы ажырататынын әңгімелейді;

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

1.Дұрыс әсерлі көңіл-күй орнату.

0-2мин.


2.Өмірлік тәжірбиені маңыздандыру.


Мақсатты болжам.

3-5мин.


Психологиялық дайындық. Аюды ұйқыдан турғызу.


Педагог балаларға бүкіл топ ішінде жайылып қойылған суреттерді жинауды және онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін сұрайды.(жануарлар)

Балалар ұсынылған сурет бойынша жанды табиғатқа нелер жататынын болжамдап айтады.Сабақ соңында қандай мақсатқа жететіндіктерін анытайды.Балаларға жануарлардың жанды табиғат бөлігі екендігін ұғындыру.

жануарлар неліктен жанды табиғатқа жатады?

олардың айырмашылықтарын анықтайды.мекен ететін ортасын айтады


музыка ойнап тұрады




жануарлардың суреттері

Сабақтың ортасы

3.Тақырып бойынша жұмыс

6-20мин

(Ұ)Педагог жабайы және үй жауарларына анықтама береді.

Видеотаспа көру


Сынып жумысы . Сәйкестіндіру әдісі «Қай жануар қайда мекендейді ?» (оқушылардың бәрі қатысады )

Орманда Үйде, қорада

Аю ешкі

Арыстан сиыр

Барыс ит

Қасқыр туйе


Педагог үй жануарлары мен жабайы жануарлар арасындағы айырмашылықтарды анықтауға көмектеседі

Артығын тап ойыны.

Балаларға карточка таратылады.


.

Әліппе-дәптер бойынша 2-3 тапсырмалар.

Жануарлардың өз үйлерін табуға көмектесулерін сұрайды

видеороликтер

жануарлардың суреттері


ойын














Сабақтың соңы

4.Сабақтың қортындысы.

Рефлексия.

21-25мин

(Ө) Рефлексивтік бағалау-өз жұмысыңды бағалап қорыту.

Балалардың сабақта өзінің жұмысына баға беруі:


Чемодан – бәрін түсініп алдым;

Ет тартқыш - жақсы түсіндім бірақ әліде уйренетінім көп

Қоқыс жәшігі – ештен тусінбедім уйренбеді.

Әліппе-дәптер,түрлі-түсті карандаштар.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!