Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Оқулықпен
жұмыс
3.1.1.1 (Ө; Ұ; Қ) Жасырынған
сөзді тауып оқу. Сөйлеу барысында тілдік нормаларды дұрыс
қолдану.
36-жаттығу
Ребусты шеш. Шешуіндегі адам
туралы не білетініңді айт. Шешуі: Төле
би.
Төле би туралы білетін
ақпараттарымен ой бөлісулеріне басшылық
жасалады.
37-жаттығу
3.1.1.1 (МК; Ө; Ж; Ұ; Қ)
Мәтінді түсініп оқу. Сұрақтарға жауап беруде тілдік нормаларды
сақтап сөйлеу.
Мәтіннен тірек сөздерді
табу.
Мәтінді түсініп оқиды.
Оқулықта берілген сұрақтарға жауап
береді.
Мәтіннен тірек сөздерді
табады.
38-жаттығу
-Кім бата
біледі?
3.3.5.1 (МК; Ө) Батаны жаттап,
жатқа жазу. 38-жаттығу. Оқушыларға батаны жаттатып, жатқа
жазғызылады.
Батаны жатқа жазу
реті:
1. Тақтаға/флипчартқа батаны
жазып қою.
2. Батаны оқу үлгісін
көрсету.
3. Батаның тыныс белгілеріне
назар аудару.
4. Батаны жаттау (3-4
минут).
5. Жазған батаны
тексеру.
(Ж; Қ) Қатені табу және
түзету.
1
топ
Көп нүктенің орнына тиісті
етістіктерді қойып, сөйлемдерді көшіріп
жаз.
Домбырашы домбыра ... . Әнші
ән ... . Малшы мал ... . Оқушылар сынып ... . Қоңырау ... . Сабақ
... .
2
топ
Тыйым сөздерді
аяқта.
Нанды
...
Босағаны ..... Малды
... Бос бесікті
.... Пышақпен
.... Құстың ұясын
...
3
топ
Берілген зат есімдерден
туынды етістік
жаса.
Ара, тұз, арқан,
үтік,тырма.
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Әр топ сұрақтарға жауап
береді
Жұппен жұмыс жүргізіледі.
Орындалған жұмысты өзара бағалау іске асырылады. Бір-бірінің
қатесін тауып, түзету жұмыстарын жүргізе алу білігі
бағаланады
|