Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Бұқар жырау «Тілек»
Бөлім: |
Атадан қалған асыл сөз» бөлімі |
Педагогтің аты-жөні: |
Мухаева Г.А. |
Күні: |
23.10.2023 |
Сыныбы: 9 «а» |
Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Бұқар жырау «Тілек» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау |
Сабақтың мақсаты: |
Бұқар жыраудың өмір жолымен «Тілек» толғауының мазмұнымен танысады, толғауды мағынасына қарай талдайды, өз ойларын жүйелі сөзбен жеткізуге бейімделеді, ауызекі сөйлеу тілін дамытады, сөздік қорларын молайтады |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Кубик рубик» әдісі (оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір-бірлеріне кубик лақтыру) |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны Кубик |
|||||
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин
|
Оқушыларды аспаптар бойынша топқа бөлу (Домбыра, қобыз, жетіген)
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында оқушылар сұрақтар таңдап алады. (Пошта жәшігінен топтарға конверт беріледі)
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. «Болжау» стратегиясы арқылы жаңа тақырыпты анықтау.
Видео, аудио материал көрсетіледі. Мұғалім «Тілек» толғауын оқиды. Мұғалім тақырыпты түсіндіріп өтеді. Әдеби теориялық ұғым «Стиль» түрін айтып өтеді. |
6. Мөңке кім? 7. Әнет баба неден сақ болуға шақырады? 8. Төле би қай облыста, қай жылы дүниеге келген? 9. Қазыбек би есіміне қатысты не білесің? 10. Өтірік пен шындыққа қатысты қандай нақыл сөз білесің? 11. Бұл дүниеде не тәтті?-дейді Бала би, Сырымның жауабы? 12. Үгітті қандай адамға, ақылды қандай адамға айту керек? - дейді Бала би, Сырымның жауабы? 13. Әнет бабаның айтқан үш даусызы бар, оларды ата?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Ресурс: қима қағаз, мадақтама смайликтері Видео, аудио материал, слайдтық-презентация |
|||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 7 мин. |
№1-тапсырма. «Тірек-сызба» толтыру Домбыра тобы: Қобыз тобы:
Жетіген тобы: |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - сызбаны толықтырады -Бұқар жырау өмірбаянын айтады, толғауларын атап өтеді -Жырау деген кім және оған тән қасиеттерді анықтайды |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, А3 плакат |
||||||
5 мин |
№2-тапсырма. Сөз сыры Домбыра тобы: «Үшкіліксіз көйлек» Қобыз тобы: «Шартарап» Жетіген тобы: «Қыналы» |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - сөздердің мән-мағынасын ашады -топтар берілген сөздерді дәптерлеріне жазып, түсіндіреді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б. |
||||||
10 мин |
№3-тапсырма: «Тілек» толғауын талдау
•Бірінші тілек
тілеңіз,
•Алтыншы тілек
тілеңіз, •Тоғызыншы тілек
тілеңіз, |
Дескриптор: Жалпы – 4 балл. -толғауды түсініп оқиды; -өз сөздерімен айтып береді -туындаған сұраққа жауап береді |
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б. |
||||||
Сабақтың бекіту 2 мин |
Бекіту тапсырмасы. Тест.
А. 1781 Б. 1668* С. 1802 Д. 1753 2. Бұқар қай ханның тұсында өмір сүрген? А. Керей хан Б. Абылай хан* С. Қасым хан Д. Тәуке хан 3. «Тілек» толғауының екінші тілегі: А. Ер шұғыл пасық залымның, тіліне еріп азбасқа* Б. Үшкілсіз көйлек кимеске С. Бір Аллаға жазбасқа Д. Бес уақытты бес намаз, біреуі қаза қалмасқа 4. «Шартарап» сөзінің мағынасы А. Әлем, дүние Б. Дүниенің төрт бұрышы, жан-жақ, төңірек, айнала* С. Боялған, әрленген, көмкерілген
Д. Қиықша, қы Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |