Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Бұқар жырау «Тілек»


    Бөлім:

    Атадан қалған асыл сөз» бөлімі

    Педагогтің аты-жөні:

    Мухаева Г.А.

    Күні:

    23.10.2023

    Сыныбы: 9 «а»

    Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бұқар жырау «Тілек»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Бұқар жыраудың өмір жолымен «Тілек» толғауының мазмұнымен танысады, толғауды мағынасына қарай талдайды, өз ойларын жүйелі сөзбен жеткізуге бейімделеді, ауызекі сөйлеу тілін дамытады, сөздік қорларын молайтады

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    5 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    «Кубик рубик» әдісі (оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір-бірлеріне кубик лақтыру)

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Кубик

    Жаңа сабаққа кіріспе

    10 мин



    Оқушыларды аспаптар бойынша топқа бөлу (Домбыра, қобыз, жетіген)

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында оқушылар сұрақтар таңдап алады. (Пошта жәшігінен топтарға конверт беріледі)



























    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    «Болжау» стратегиясы арқылы жаңа тақырыпты анықтау.

    Видео, аудио материал көрсетіледі. Мұғалім «Тілек» толғауын оқиды.

    Мұғалім тақырыпты түсіндіріп өтеді. Әдеби теориялық ұғым «Стиль» түрін айтып өтеді.

    1. Шешендік өнер дегеніміз не?

    2. Шешендік өнер нешеге бөлінеді?

    3. Әнет бабаның айтқан үш күштісін ата?

    4. Қазақтың билерін ата және олар қай жүзге тағайындалған?

    5. Сөз анасы, су анасы, жол анасы не? -деген тіректердің мағынасын аш

    6. Мөңке кім?

    7. Әнет баба неден сақ болуға шақырады?

    8. Төле би қай облыста, қай жылы дүниеге келген?

    9. Қазыбек би есіміне қатысты не білесің?

    10. Өтірік пен шындыққа қатысты қандай нақыл сөз білесің?

    11. Бұл дүниеде не тәтті?-дейді Бала би, Сырымның жауабы?

    12. Үгітті қандай адамға, ақылды қандай адамға айту керек? - дейді Бала би, Сырымның жауабы?

    13. Әнет бабаның айтқан үш даусызы бар, оларды ата?




























    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


    ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Ресурс: қима қағаз, мадақтама смайликтері


















































    Видео, аудио материал, слайдтық-презентация

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    7 мин.

    №1-тапсырма. «Тірек-сызба» толтыру


    Домбыра тобы:

    Қобыз тобы:

    Жетіген тобы:

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - сызбаны толықтырады

    -Бұқар жырау өмірбаянын айтады, толғауларын атап өтеді

    -Жырау деген кім және оған тән қасиеттерді анықтайды



    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, А3 плакат

    5 мин

    №2-тапсырма. Сөз сыры

    Домбыра тобы: «Үшкіліксіз көйлек»

    Қобыз тобы: «Шартарап»

    Жетіген тобы: «Қыналы»


    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - сөздердің мән-мағынасын ашады

    -топтар берілген сөздерді дәптерлеріне жазып, түсіндіреді

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.


    10 мин

    №3-тапсырма: «Тілек» толғауын талдау

    •Бірінші тілек тілеңіз,
    Бір Аллаға жазбасқа.
    •Екінші тілек тілеңіз,
    Ер шұғыл пасық залымның
    Тіліне еріп азбасқа.
    •Үшінші тілек тілеңіз,
    Үшкілсіз көйлек кимеске.
    •Төртінші тілек тілеңіз,
    Төрде төсек тартып жатпасқа.
    •Бесінші тілек тілеңіз,
    Бес уақытты бес намаз
    Біреуі қаза қалмасқа.

    •Алтыншы тілек тілеңіз,
    Алпыс басты Ақ Орда,
    Ардақталған аяулың
    Күнінде ертең біреуге
    Тегіннен тегін олжа болмасқа.
    •Жетінші тілек тілеңіз,
    Желкілдеген ту келіп,
    Жер қайысқан қол келіп,
    Сонан сасып тұрмасқа.
    •Сегізінші тілек тілеңіз,
    Сегіз қиыр шартарап
    Жер тұлданып тұрмасқа.

    •Тоғызыншы тілек тілеңіз,
    Төреңіз тақтан таймасқа.
    Тоқсандағы қарт бабаң
    Топқа жаяу бармасқа.
    •Оныншы тілек тілеңіз,
    Он ай сені көтерген,
    Омыртқасы үзілген,
    Аязды күнде айналған,
    Бұлтты күнде толғанған.....
    Анаң бір аңырап қалмасқа.
    •Он бірінші тілек тілеңіз,
    Он бармағы қыналы....
    Иісі жұпар аңқыған,
    Даусы Құдай саңқыған,
    Ардақтап жүрген бикешің
    Жылай да жесір қалмасқа.

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    -толғауды түсініп оқиды;

    -өз сөздерімен айтып береді

    -туындаған сұраққа жауап береді




    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.

    Сабақтың бекіту

    2 мин

    Бекіту тапсырмасы. Тест.

    1. Бұқар жырау қай жылы дүниеге келген?

    А. 1781

    Б. 1668*

    С. 1802

    Д. 1753

    2. Бұқар қай ханның тұсында өмір сүрген?

    А. Керей хан

    Б. Абылай хан*

    С. Қасым хан

    Д. Тәуке хан

    3. «Тілек» толғауының екінші тілегі:

    А. Ер шұғыл пасық залымның, тіліне еріп азбасқа*

    Б. Үшкілсіз көйлек кимеске

    С. Бір Аллаға жазбасқа

    Д. Бес уақытты бес намаз, біреуі қаза қалмасқа

    4. «Шартарап» сөзінің мағынасы

    А. Әлем, дүние

    Б. Дүниенің төрт бұрышы, жан-жақ, төңірек, айнала*

    С. Боялған, әрленген, көмкерілген

    Д. Қиықша, қы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мухаева Гульнара Акылбековна
    05 Мамыр 2024
    268
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ Бұқар жырау" Тілек"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ Бұқар жырау" Тілек"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылар тілектің мән-мағынасын түсінеді,тілек пен бата түрін ажыратады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Бұқар жырау «Тілек»


    Бөлім:

    Атадан қалған асыл сөз» бөлімі

    Педагогтің аты-жөні:

    Мухаева Г.А.

    Күні:

    23.10.2023

    Сыныбы: 9 «а»

    Қатысушылар саны: 13 Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Бұқар жырау «Тілек»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау

    Сабақтың мақсаты:

    Бұқар жыраудың өмір жолымен «Тілек» толғауының мазмұнымен танысады, толғауды мағынасына қарай талдайды, өз ойларын жүйелі сөзбен жеткізуге бейімделеді, ауызекі сөйлеу тілін дамытады, сөздік қорларын молайтады

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    5 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

    «Кубик рубик» әдісі (оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір-бірлеріне кубик лақтыру)

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    ДК экраны

    Кубик

    Жаңа сабаққа кіріспе

    10 мин



    Оқушыларды аспаптар бойынша топқа бөлу (Домбыра, қобыз, жетіген)

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында оқушылар сұрақтар таңдап алады. (Пошта жәшігінен топтарға конверт беріледі)



























    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    «Болжау» стратегиясы арқылы жаңа тақырыпты анықтау.

    Видео, аудио материал көрсетіледі. Мұғалім «Тілек» толғауын оқиды.

    Мұғалім тақырыпты түсіндіріп өтеді. Әдеби теориялық ұғым «Стиль» түрін айтып өтеді.

    1. Шешендік өнер дегеніміз не?

    2. Шешендік өнер нешеге бөлінеді?

    3. Әнет бабаның айтқан үш күштісін ата?

    4. Қазақтың билерін ата және олар қай жүзге тағайындалған?

    5. Сөз анасы, су анасы, жол анасы не? -деген тіректердің мағынасын аш

    6. Мөңке кім?

    7. Әнет баба неден сақ болуға шақырады?

    8. Төле би қай облыста, қай жылы дүниеге келген?

    9. Қазыбек би есіміне қатысты не білесің?

    10. Өтірік пен шындыққа қатысты қандай нақыл сөз білесің?

    11. Бұл дүниеде не тәтті?-дейді Бала би, Сырымның жауабы?

    12. Үгітті қандай адамға, ақылды қандай адамға айту керек? - дейді Бала би, Сырымның жауабы?

    13. Әнет бабаның айтқан үш даусызы бар, оларды ата?




























    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


    ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


    Ресурс: қима қағаз, мадақтама смайликтері


















































    Видео, аудио материал, слайдтық-презентация

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    7 мин.

    №1-тапсырма. «Тірек-сызба» толтыру


    Домбыра тобы:

    Қобыз тобы:

    Жетіген тобы:

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - сызбаны толықтырады

    -Бұқар жырау өмірбаянын айтады, толғауларын атап өтеді

    -Жырау деген кім және оған тән қасиеттерді анықтайды



    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, А3 плакат

    5 мин

    №2-тапсырма. Сөз сыры

    Домбыра тобы: «Үшкіліксіз көйлек»

    Қобыз тобы: «Шартарап»

    Жетіген тобы: «Қыналы»


    Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

    - сөздердің мән-мағынасын ашады

    -топтар берілген сөздерді дәптерлеріне жазып, түсіндіреді

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.


    10 мин

    №3-тапсырма: «Тілек» толғауын талдау

    •Бірінші тілек тілеңіз,
    Бір Аллаға жазбасқа.
    •Екінші тілек тілеңіз,
    Ер шұғыл пасық залымның
    Тіліне еріп азбасқа.
    •Үшінші тілек тілеңіз,
    Үшкілсіз көйлек кимеске.
    •Төртінші тілек тілеңіз,
    Төрде төсек тартып жатпасқа.
    •Бесінші тілек тілеңіз,
    Бес уақытты бес намаз
    Біреуі қаза қалмасқа.

    •Алтыншы тілек тілеңіз,
    Алпыс басты Ақ Орда,
    Ардақталған аяулың
    Күнінде ертең біреуге
    Тегіннен тегін олжа болмасқа.
    •Жетінші тілек тілеңіз,
    Желкілдеген ту келіп,
    Жер қайысқан қол келіп,
    Сонан сасып тұрмасқа.
    •Сегізінші тілек тілеңіз,
    Сегіз қиыр шартарап
    Жер тұлданып тұрмасқа.

    •Тоғызыншы тілек тілеңіз,
    Төреңіз тақтан таймасқа.
    Тоқсандағы қарт бабаң
    Топқа жаяу бармасқа.
    •Оныншы тілек тілеңіз,
    Он ай сені көтерген,
    Омыртқасы үзілген,
    Аязды күнде айналған,
    Бұлтты күнде толғанған.....
    Анаң бір аңырап қалмасқа.
    •Он бірінші тілек тілеңіз,
    Он бармағы қыналы....
    Иісі жұпар аңқыған,
    Даусы Құдай саңқыған,
    Ардақтап жүрген бикешің
    Жылай да жесір қалмасқа.

    Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

    -толғауды түсініп оқиды;

    -өз сөздерімен айтып береді

    -туындаған сұраққа жауап береді




    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК, т.б.

    Сабақтың бекіту

    2 мин

    Бекіту тапсырмасы. Тест.

    1. Бұқар жырау қай жылы дүниеге келген?

    А. 1781

    Б. 1668*

    С. 1802

    Д. 1753

    2. Бұқар қай ханның тұсында өмір сүрген?

    А. Керей хан

    Б. Абылай хан*

    С. Қасым хан

    Д. Тәуке хан

    3. «Тілек» толғауының екінші тілегі:

    А. Ер шұғыл пасық залымның, тіліне еріп азбасқа*

    Б. Үшкілсіз көйлек кимеске

    С. Бір Аллаға жазбасқа

    Д. Бес уақытты бес намаз, біреуі қаза қалмасқа

    4. «Шартарап» сөзінің мағынасы

    А. Әлем, дүние

    Б. Дүниенің төрт бұрышы, жан-жақ, төңірек, айнала*

    С. Боялған, әрленген, көмкерілген

    Д. Қиықша, қы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 9 сынып
    05.05.2024
    268
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мухаева Гульнара Акылбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации