Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1.Жыр, жыршы,
жырау сөздерінің мағынасын
ашыңыз.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
|
Бұқар жырау
Қалқаманұлының тілек өлеңін
тыңдайды.
https://www.youtube.com/watch?v=GXBtDlDwUBI
1.Тілекті қай кезде,
қай жерде айтамыз?
2.Тілек, тілек
тілеу, тілекші болу, тілегіне жету деген ұғымдарды қалай
түсінесіздер?
1-тапсырма. Өлеңді талдау. Әр топқа
Бұқар жыраудың «Тілек» өлеңіне қатысты тапсырмалар
ұсынылады.
Тапсырмаға көшпес
бұрын топтарға бағалау парағын ұсынып,
түсіндіру.
(Әр оқушыға домбыра
бағалау құралын ұсыну, әр тапсырма бойынша өз-өзін
бағалау)
1-топ. Төмендегі кестені
пайдаланып, автордың психологиялық көңіл-күйін
анықтаңыз.
Неден
сақтандырады?
|
БҰҚАР
ЖЫРАУ
|
Нені
уайымдайды?
|
Нені бірінші кезекке
қояды?
|
Неден
қауіптенеді?
|
2-топ. Өлең жолдарынан
көріктеу құралдарын тауып, автор стиліне баға беріңіз, төмендегі
кестеге орналастырыңыз.
Тұрақты
тіркестер
|
Теңеу
|
Эпитет
|
Қайталау
|
|
|
|
|
3-топ.Толғаудағы кейіпкерлер
бейнесін талдаңыз.
«Тілек» толғауынан
үзінділер
|
Кейіпкерлер
бейнесі
|
Оныншы тілек
тілеңіз:
Он ай сені
көтерген,
Омыртқасы
үзілген,
Омыртқасы
үзілген,
Аязды күнде
айналған,
Бұлтты күнде
толғанған...
Анаң бір аңырап
қалмасқа.
|
|
Он бірінші тілек
тілеңіз:
Он бармағы
қыналы,
Иісі жұпар
аңқыған,
Даусы қудай
саңқыған,
Назыменен
күлдірген,
Құлқыменен
сүйдірген,
Ардақтап жүрген
бикешің
Жылай да жесір
қалмасқа.
|
|
|
Дескриптор: Жалпы - 4
балл.
-Әр топ өзіне берілген тапсырманы
орындайды.
-Автордың психологиялық көңіл-күйін
анықтайды;
-Автор стиліне баға береді;
Кейіпкерлер бейнесіне талдау
жасайды.
Домбыра бағалау
құралдары
«Кері байланыс бутерброды» арқылы баға
береді.
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, таоатпа
материал
https://infourok.ru/saba-kouching-keri-baylanis-1645920.html
|
|
2-тапсырма. Төмендегі сызбаны
пайдалана отырып, Бұқар жырау ойының өзектілігіне баға
берейік.
3-тапсырма.
«Авторға хат»
әдістемесі
«Егер Бұқар жырау бүгінгі ХХІ ғасырда өмір
сүрсе, қандай тілек айтар еді деп ойлайсыздар? Өз болжамдарыңызды
ұсыныңыз!
|
4-тапсырма. Қосымша тапсырма.
Бұқар жырау
ізімен «Тілек» деген тақырыпта өз өлең-тілегімізді
жазайық!
|
Дескриптор: Жалпы – 6
балл.
-Берілген сызбаны пайдаланып, Бұқар жырау тілектерінің
өзектілігіне баға береді;
-Авторға хат әдістемесі арқылы, болжам
ұсынады.
Мұғалім «+», «-» әдісі арқылы
бағалайды.
+ оң көзқарастар мен креативті
ойлар
-жаттанды сарын мен құрғақ
жауап
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, таратпа
материал
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
5 мин.
|
«Бір
ауыз сөз» әдісі.
Мұғалім
сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген
көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың
«Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
САБАҚ МАЗМҰНЫ
БОЙЫНША ОЙЫҢДЫ
БІЛДІР
|
Қандай жаңа білім
алдың?
|
Алған біліміңді қолдана
аласың ба?
|
Саған қиындық тудырған
түсініктер
|
|
|
|
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр
оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар,
оқушыларды ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы бағалайды.
|
|