Материалдар / Ашық сабақ Бұқар жырау тілек
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Бұқар жырау тілек

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұқар жырау "Тілек" толғауы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
72
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп Қазақ тілі мен әдебиеті Педагог


Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Бұқар жырау "Тілек"


Бөлім:

Атадан қалған асыл сөз» бөлімі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бұқар жырау "Тілек"

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау.

Сабақтың мақсаты:

Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығының көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына өзіндік баға береді;

Әдеби шығармадағы психологизмге, автор стиліне баға береді.

Көрнекіліктер:

Таратпа материал, түрлі түсті фламастерлер, тақырыпқа қатысты презентация.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Superkids қосымшасы арқылы өткен тақырыптарды қайталау.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.





Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

1.Жыр, жыршы, жырау сөздерінің мағынасын ашыңыз.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.


ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

Бұқар жырау Қалқаманұлының тілек өлеңін тыңдайды.

https://www.youtube.com/watch?v=GXBtDlDwUBI

1.Тілекті қай кезде, қай жерде айтамыз?

2.Тілек, тілек тілеу, тілекші болу, тілегіне жету деген ұғымдарды қалай түсінесіздер?

1-тапсырма. Өлеңді талдау. Әр топқа Бұқар жыраудың «Тілек» өлеңіне қатысты тапсырмалар ұсынылады.

Тапсырмаға көшпес бұрын топтарға бағалау парағын ұсынып, түсіндіру.

(Әр оқушыға домбыра бағалау құралын ұсыну, әр тапсырма бойынша өз-өзін бағалау)



1-топ. Төмендегі кестені пайдаланып, автордың психологиялық көңіл-күйін анықтаңыз.

Неден сақтандырады?








БҰҚАР ЖЫРАУ

Нені уайымдайды?




Нені бірінші кезекке қояды?




Неден қауіптенеді?




2-топ. Өлең жолдарынан көріктеу құралдарын тауып, автор стиліне баға беріңіз, төмендегі кестеге орналастырыңыз.

Тұрақты тіркестер

Теңеу

Эпитет

Қайталау













3-топ.Толғаудағы кейіпкерлер бейнесін талдаңыз.

«Тілек» толғауынан үзінділер

Кейіпкерлер бейнесі

Оныншы тілек тілеңіз:

Он ай сені көтерген,

Омыртқасы үзілген,

Омыртқасы үзілген,

Аязды күнде айналған,

Бұлтты күнде толғанған...

Анаң бір аңырап қалмасқа.


Он бірінші тілек тілеңіз:

Он бармағы қыналы,

Иісі жұпар аңқыған,

Даусы қудай саңқыған,

Назыменен күлдірген,

Құлқыменен сүйдірген,

Ардақтап жүрген бикешің

Жылай да жесір қалмасқа.




Дескриптор: Жалпы - 4 балл.

-Әр топ өзіне берілген тапсырманы орындайды.

-Автордың психологиялық көңіл-күйін анықтайды;

-Автор стиліне баға береді;

Кейіпкерлер бейнесіне талдау жасайды.



Домбыра бағалау құралдары







«Кері байланыс бутерброды» арқылы баға береді.





Оқулық, жұмыс дәптерлері, таоатпа материал





























https://infourok.ru/saba-kouching-keri-baylanis-1645920.html





2-тапсырма. Төмендегі сызбаны пайдалана отырып, Бұқар жырау ойының өзектілігіне баға берейік.

Shape1

3-тапсырма.

«Авторға хат» әдістемесі

«Егер Бұқар жырау бүгінгі ХХІ ғасырда өмір сүрсе, қандай тілек айтар еді деп ойлайсыздар? Өз болжамдарыңызды ұсыныңыз!





4-тапсырма. Қосымша тапсырма. Бұқар жырау ізімен «Тілек» деген тақырыпта өз өлең-тілегімізді жазайық!

Дескриптор: Жалпы – 6 балл.

-Берілген сызбаны пайдаланып, Бұқар жырау тілектерінің өзектілігіне баға береді;

-Авторға хат әдістемесі арқылы, болжам ұсынады.





Мұғалім «+», «-» әдісі арқылы бағалайды.

+ оң көзқарастар мен креативті ойлар

-жаттанды сарын мен құрғақ жауап









Оқулық, жұмыс дәптерлері, таратпа материал

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

САБАҚ МАЗМҰНЫ БОЙЫНША ОЙЫҢДЫ БІЛДІР

Қандай жаңа білім алдың?

Алған біліміңді қолдана аласың ба?

Саған қиындық тудырған түсініктер






Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



Үй жұмысы: «Тілек» өлеңін жаттау!







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!