Тақырыбы:
Бұрыш жəне
фигуралар салу.
|
Мектеп: «18
ЖОББМ»КММ
|
Күні: 21.12.2017
ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:Тютенова
Б.М
|
2 «ә»сыныбы
|
Қатысқандар саны: 20
|
Қатыспағандар саны: 0
|
Оқыту
мақсаттары
|
2.3.2.2.Тік бұрыш сызу.
|
Сабақтың
|
Барлық
оқушылар:
|
ақсаттары
|
•торкөз
дəптерге берілген мəндер бойынша жазық фигуралар салуды
біледі.
|
Көптеген оқушылар:
|
|
Кейбір
оқушылар:
|
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар:
•периметр дегеніміз не екенін
түсіндіре алады;
•бұрыштардың түрлерін ажырата
алады. Пəндік лексика жəне
терминология. Фигуралар, бұрыштар, тік
бұрыштар.
|
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы
фразалар топтамасы
Талқылау:
|
Кесіндіні,
тік бұрышты қалай салуға болады? Қандай фигуралартікбұрышты деп
аталады?
|
Жазу:
|
Фигуралардың құрылысы, фигуралардың атауларын
латын əріптерімен жазу.
|
Тірек
білім, білік, дағдылар
|
Фигуралар,
бұрыштар, тік бұрыштар , көпбұрыштар, қабырғалар,
периметр.
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт (минут)
|
Жоспарланған іс-əрекет
|
Ресурстар
|
0–2
|
Ынталандыру.
Бұл
сабақта біз орманға серуенге шығамыз. Серуен кезінде жəне туристік
саяхат кезінде көбінесе картаға ғана қарап қоймай, сонымен бірге
жоспар мен маршрут бағытын құруға да тура келеді.
|
|
3–5
|
Өзектендіру.
Жұптық жұмысқа арналған тапсырма
ұсыну.
Оқушылар құралдардың көмегімен керекті
ұзындықтағы кесіндіні қалай салатынын түсіндіріп,
көрсетеді.
|
.
Сызғыш,
қарандаш, тор- көз дəптер.
|
6–9
|
Мақсат
қою.
Жергілікті жердің картасын
көрсету.
–Қандай
фигураларды көріп тұрсыңдар? (Бұрыштар, тік бұрыштар,
шаршылар.)
–Біз оларды сала аламыз ба?
(Сала алмаймыз.)
–Бүгінгі сабақтың мақсаты
не? (Бұрыштар салуды үйрену.)
|
Құрастырмалы жинақ, үлестірмелі
материал.
Оқулық.
Дəптер.
|
10–25
|
Жаңаны
ашу.
Оқулықтағы
суретке қарауларын ұсыну.
–Тік бұрыш
салу үшін бізге қандай құралдар керек болады?
Бұрыш салудың алгоритмі.
-
Торкөз
дəптердің бетіне нүкте саламыз.
-
Осы нүктеден басталатын сəулені үшбұрышты
сызғыштың көмегімен сызамыз.
-
Үшбұрышты сызғышты сəуленің бойына тік бұрышты
сызғыштың қабырғаларының біріне сəйкес келетіндей етіп
қоямыз.
-
Нүктеден
екінші сəуле жүргіземіз.
Тік бұрыш салудың
алгоритмі.
-
Тік
бұрыш салу.
-
Бұрыштың жақтарының бірінде тік бұрыштың
ұзындығын өлшеу.
-
Түзу бұрыштың екінші жағында тік бұрыштың енін
өлшеу.
-
Қарама-қарсы жақтар салу.
-
Фигураны атау.
Түсіндіре отырып алғашқы
бекіту
Оқулықтағы
2-тапсырма. Өздік
жұмыс Дəптердегі
1-тапсырма. Жетістік критерийі.
Тік бұрыш
салудың алгоритімін білемін.
Берілген
өлшем бойынша тік бұрыш сала аламын.
|
Оқулық.
Дəптер. Сызу құралдары.
|
30–38
|
Жаңаны
қолдану.
Дəптердегі
2-тапсырма орындалады. Карточкалармен
орындалатын жеке жұмыс жүргізу
Өткенді
қолдану. Өздік жұмыс Дəптердегі
3-тапсырма ұсынылады.
|
Үлестірмелі материал.
Дəптер.
|
38-40
|
Рефлексия.
-
Сабақта
қандай жаңалық аштыңдар?
-
Нені үйрендіңдер?
-
Бұл білімдеріңді өмірде қалай қолдануға болады?
-
Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен
бағалау
|
|