Материалдар / Ашық сабақ "Бұрыш жəне фигуралар салу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Бұрыш жəне фигуралар салу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға әдістемелік көмек ретінде ұсынылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2018
1576
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Бұрыш жəне фигуралар салу.

Мектеп: «18 ЖОББМ»КММ

Күні: 21.12.2017 ж

Мұғалімнің аты-жөні:Тютенова Б.М

2 «ә»сыныбы

Қатысқандар саны: 20

Қатыспағандар саны: 0

Оқыту мақсаттары

2.3.2.2.Тік бұрыш сызу.

Сабақтың

Барлық оқушылар:

ақсаттары

торкөз дəптерге берілген мəндер бойынша жазық фигуралар салуды біледі.

Көптеген оқушылар:

  • торкөз бойынша жəне үшбұрышты сызғыштың көмегімен тік бұрыш сызуды, периметрдің берілген мəндері бойынша торкөз дəптерге жазық фигуралар салуды біледі.

Кейбір оқушылар:

  • берілген өлшемдер бойынша фигуралар салуды жəне жақтардың ұзындықтары өзгергенде периметр қалай өзгеретінін түсіндіруді біледі.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

периметр дегеніміз не екенін түсіндіре алады;

бұрыштардың түрлерін ажырата алады. Пəндік лексика жəне терминология. Фигуралар, бұрыштар, тік бұрыштар.

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

Кесіндіні, тік бұрышты қалай салуға болады? Қандай фигуралартікбұрышты деп аталады?

Жазу:

Фигуралардың құрылысы, фигуралардың атауларын латын əріптерімен жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар

Фигуралар, бұрыштар, тік бұрыштар , көпбұрыштар, қабырғалар, периметр.

Жоспар

Жоспарланған уақыт (минут)

Жоспарланған іс-əрекет


Ресурстар


0–2

Ынталандыру.

Бұл сабақта біз орманға серуенге шығамыз. Серуен кезінде жəне туристік саяхат кезінде көбінесе картаға ғана қарап қоймай, сонымен бірге жоспар мен маршрут бағытын құруға да тура келеді.




35

Өзектендіру.

Жұптық жұмысқа арналған тапсырма ұсыну.

Оқушылар құралдардың көмегімен керекті ұзындықтағы кесіндіні қалай салатынын түсіндіріп, көрсетеді.

.

Сызғыш, қарандаш, тор- көз дəптер.




69

Мақсат қою.

Жергілікті жердің картасын көрсету.

Қандай фигураларды көріп тұрсыңдар? (Бұрыштар, тік бұрыштар, шаршылар.)

Біз оларды сала аламыз ба? (Сала алмаймыз.)

Бүгінгі сабақтың мақсаты не? (Бұрыштар салуды үйрену.)



Құрастырмалы жинақ, үлестірмелі материал.

Оқулық. Дəптер.



10–25

Жаңаны ашу.

Оқулықтағы суретке қарауларын ұсыну.

Тік бұрыш салу үшін бізге қандай құралдар керек болады?

Бұрыш салудың алгоритмі.

  1. Торкөз дəптердің бетіне нүкте саламыз.

  2. Осы нүктеден басталатын сəулені үшбұрышты сызғыштың көмегімен сызамыз.

  3. Үшбұрышты сызғышты сəуленің бойына тік бұрышты сызғыштың қабырғаларының біріне сəйкес келетіндей етіп қоямыз.

  4. Нүктеден екінші сəуле жүргіземіз.

Тік бұрыш салудың алгоритмі.

  1. Тік бұрыш салу.

  2. Бұрыштың жақтарының бірінде тік бұрыштың ұзындығын өлшеу.

  3. Түзу бұрыштың екінші жағында тік бұрыштың енін өлшеу.

  4. Қарама-қарсы жақтар салу.

  5. Фигураны атау.

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту

Оқулықтағы 2-тапсырма. Өздік жұмыс Дəптердегі 1-тапсырма. Жетістік критерийі.

Тік бұрыш салудың алгоритімін білемін.

Берілген өлшем бойынша тік бұрыш сала аламын.

Оқулық. Дəптер. Сызу құралдары.




30–38

Жаңаны қолдану.

Дəптердегі 2-тапсырма орындалады. Карточкалармен орындалатын жеке жұмыс жүргізу

Өткенді қолдану. Өздік жұмыс Дəптердегі 3-тапсырма ұсынылады.

Үлестірмелі материал.

Дəптер.

38-40

Рефлексия.

  • Сабақта қандай жаңалық аштыңдар?

  • Нені үйрендіңдер?

  • Бұл білімдеріңді өмірде қалай қолдануға болады?

  • Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!