Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Булану және конденсация.Қаныққан және қанықпаған булар
Білім беру ұйымының атауы |
Ә.Молдағұлова атындағы №38 мектеп-лицейі |
Бөлімі: |
8.1В Агрегаттық күйлер. |
Педагогтің аты-жөні: |
Максутова Н.М. |
Күні: |
19.10.2022 ж |
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.5 – молекула-кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау; 8.3.2.14 – су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау |
Сабақтың мақсаты: |
Заттың булану және конденсация құбылыстарын сипаттап, қаныққан және қанықпаған буларды түсіндіру. |
Бағалау критерилері: |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин. 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Қызығушылықтарын ояту және мақсатыда «Қолшатыр» әдісін пайдалану. 1. Заттың қатты күйден сұйық күйге айналу құбылысы балқу 2. Балқу температурасы дегеніміз не? Заттың балқу кезіндегі температура 3. Кристалдану температура дегеніміз не? Заттың қатаятын температурасы 4. Кристалдану дегеніміз не? Заттың сұйық күйден қатты күйге айналуы 5. Аморфты денелерде кристалдық құрылыс бола ма? болмайды 6. Меншікті балқу жылуының формуласы Q=λm 7. Меншікті балқу жылуының өлшем бірлігі Дж/кг 8. Меншікті жану жылуының формуласы? Q=qm 9. Меншікті жылу сыйымдылығының формуласы Q=сm∆t 10. Жылу мөлшері дегеніміз не? Жылу берілу кезінде ішкі энергияның өзгеруі 11. Жылу мөлшері бір денеден екінші денеге өткенде сақтала ма? сақталады 12. Заттың қатты, сұйық қасиеттеріне ие болатын қандай денелер? Аморфты 13. Жылу мөлшері қалай белгіленеді? 14. Массаның өлшем бірлігі 15.Жылу алмасудың неше түрі бар 16. Судың меншікті жылусыйымдылығы нешеге тең? 17.Зат неше күйде болады? 18. Қатаю деген не? |
Амандасады, сабақта жоқ оқушыларды айтады. Ортаға жиналады, сұрақтарды ала отырып, оларға жауап береді. |
Балқу және қатаю , меншікті балқу жылуы туралы айта алады. Балл: 2 Ф Б
|
Қолшатыр Түрлі түсті карточкалар, бағалау парағы
|
Сабақтың ортасы «Миға шабуыл» әдісі 5 мин |
Білім дағдысы: Білу 1-тапсырма (W) «Миға шабуыл» әдісі бойынша Қолшатырды қандай жағдайда қолданады? Жаңбыр қалай пайда болады? Оқушылардың жауаптары тыңдала отырып, жаңа тақырып ашылады. Булану және кебу процесін толықтырып видео көрсетіледі. |
Оқушылар қолшатырдың бүгінгі тақырыпқа байланысын ойланып айтады. |
Сұйықтың булану процесін сипаттайды.
Жалпы балл -1 ФБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Презентация |
«Ой қозғау» әдісі 15 мин |
Білім дағдысы: Қолдану 2-тапсырма (G) Оқулықты пайлана отырып, жаңа сабақты талқылау үшін эсперименттік тапсырмалар беріледі. Топтық жұмыс. 1 топ: Булану қарқындылығы қоршаған атмосфераға, яғни желге, тегіне тәуелді екендігін зерттеу. Құрал-жабдықтар: екі шыны ыдыс, пипетка, су, спирт, қағаз желпуіш. Дескриптор:
2 топ: Булану жылдамдығының температураға тәуелділігін зерттеу. Құрал-жабдықтар: 2 мензурка, бетін жабатын шыны, ыстық су, салқын су. Дескриптор:
3 топ: Буланудың сұйықтың еркін бетінің ауданына тәуелділігін зерттеу. Құрал-жабдықтар: шыны стакан, жалпақ шыны тостағанша, ыстық су. Дескриптор: Буланатын сұйық беті ауданының булану жылдамдығы арасындағы байланысты табады. |
Әр топ өз тапсырмалары бойынша зерттеушілік – әңгіме жүргізіп, талқылайды. |
Булану заттың тегіне, беттік ауданына, температураға байланыстылығын біледі. Жалпы балл -3 Құрал-жабдықтармен жұмыс жасай білу – 1 балл; Тәжірибені орындау – 1 балл; Қорытынды жасау – 1 балл. ФБ «От шашу» |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. |
Жұптық жұмыс. «Ойнайық та, ойлайық» әдісі 5 мин |
«Шапалақ» ойыны Әр топтан оқушылар шығара отырып сұрақтардың жауаптарын табу.
|
Оқушы талқылауға арналған сұрақ бойынша өз ойын айтады |
Жылу мөлшерінің , өлшем бірліктерін біледі, үлкен және кіші бірліктерді ажыратады, физикалық шамалардың белгіленулерін біледі. Жалпы балл-2 ФБ «Тамаша» «Әлі де дайындықты қажет етеді» |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Презентация |
Жеке жұмыс 10 мин |
Білім дағдысы: Түсіну А деңгей:
В деңгей:
С деңгей:
|
Оқушылар деңгейлік есептерді шығарады. |
Формулаларды пайдалана алады – 1 б Өлшем бірліктерді ХБЖ-ға келтіреді - 1 Есептеуді дұрыс жүргізеді – 1 Шешуін табады: - 1б Жалпы балл-4 Ф Б
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |