Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Булану және конденсация.Қаныққан және қанықпаған булар
|
Білім беру ұйымының атауы |
Ә.Молдағұлова атындағы №38 мектеп-лицейі |
|
Бөлімі: |
8.1В Агрегаттық күйлер. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Максутова Н.М. |
|
Күні: |
19.10.2022 ж |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.5 – молекула-кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және кері айналуын сипаттау; 8.3.2.14 – су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау |
|
Сабақтың мақсаты: |
Заттың булану және конденсация құбылыстарын сипаттап, қаныққан және қанықпаған буларды түсіндіру. |
|
Бағалау критерилері: |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. 3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау. Қызығушылықтарын ояту және мақсатыда «Қолшатыр» әдісін пайдалану. 1. Заттың қатты күйден сұйық күйге айналу құбылысы балқу 2. Балқу температурасы дегеніміз не? Заттың балқу кезіндегі температура 3. Кристалдану температура дегеніміз не? Заттың қатаятын температурасы 4. Кристалдану дегеніміз не? Заттың сұйық күйден қатты күйге айналуы 5. Аморфты денелерде кристалдық құрылыс бола ма? болмайды 6. Меншікті балқу жылуының формуласы Q=λm 7. Меншікті балқу жылуының өлшем бірлігі Дж/кг 8. Меншікті жану жылуының формуласы? Q=qm 9. Меншікті жылу сыйымдылығының формуласы Q=сm∆t 10. Жылу мөлшері дегеніміз не? Жылу берілу кезінде ішкі энергияның өзгеруі 11. Жылу мөлшері бір денеден екінші денеге өткенде сақтала ма? сақталады 12. Заттың қатты, сұйық қасиеттеріне ие болатын қандай денелер? Аморфты 13. Жылу мөлшері қалай белгіленеді? 14. Массаның өлшем бірлігі 15.Жылу алмасудың неше түрі бар 16. Судың меншікті жылусыйымдылығы нешеге тең? 17.Зат неше күйде болады? 18. Қатаю деген не? |
Амандасады, сабақта жоқ оқушыларды айтады. Ортаға жиналады, сұрақтарды ала отырып, оларға жауап береді. |
Балқу және қатаю , меншікті балқу жылуы туралы айта алады. Балл: 2
Ф
|
Қолшатыр Түрлі түсті карточкалар, бағалау парағы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы «Миға шабуыл» әдісі 5 мин |
Білім дағдысы: Білу 1-тапсырма (W) «Миға шабуыл» әдісі бойынша Қолшатырды қандай жағдайда қолданады? Жаңбыр қалай пайда болады? Оқушылардың жауаптары тыңдала отырып, жаңа тақырып ашылады. Булану және кебу процесін толықтырып видео көрсетіледі. |
Оқушылар қолшатырдың бүгінгі тақырыпқа байланысын ойланып айтады. |
Сұйықтың булану процесін сипаттайды.
Жалпы балл -1 ФБ «Жарайсың!» «Өте жақсы!» |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
«Ой қозғау» әдісі 15 мин |
Білім дағдысы: Қолдану 2-тапсырма (G) Оқулықты пайлана отырып, жаңа сабақты талқылау үшін эсперименттік тапсырмалар беріледі. Топтық жұмыс. 1 топ: Булану қарқындылығы қоршаған атмосфераға, яғни желге, тегіне тәуелді екендігін зерттеу. Құрал-жабдықтар: екі шыны ыдыс, пипетка, су, спирт, қағаз желпуіш. Дескриптор:
2 топ: Булану жылдамдығының температураға тәуелділігін зерттеу. Құрал-жабдықтар: 2 мензурка, бетін жабатын шыны, ыстық су, салқын су. Дескриптор:
3 топ: Буланудың сұйықтың еркін бетінің ауданына тәуелділігін зерттеу. Құрал-жабдықтар: шыны стакан, жалпақ шыны тостағанша, ыстық су. Дескриптор: Буланатын сұйық беті ауданының булану жылдамдығы арасындағы байланысты табады. |
Әр топ өз тапсырмалары бойынша зерттеушілік – әңгіме жүргізіп, талқылайды. |
Булану заттың тегіне, беттік ауданына, температураға байланыстылығын біледі. Жалпы балл -3 Құрал-жабдықтармен жұмыс жасай білу – 1 балл; Тәжірибені орындау – 1 балл; Қорытынды жасау – 1 балл. ФБ «От шашу» |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұптық жұмыс. «Ойнайық та, ойлайық» әдісі 5 мин |
«Шапалақ» ойыны Әр топтан оқушылар шығара отырып сұрақтардың жауаптарын табу.
|
Оқушы талқылауға арналған сұрақ бойынша өз ойын айтады |
Жылу мөлшерінің , өлшем бірліктерін біледі, үлкен және кіші бірліктерді ажыратады, физикалық шамалардың белгіленулерін біледі. Жалпы балл-2 ФБ «Тамаша» «Әлі де дайындықты қажет етеді» |
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 10 мин |
Білім дағдысы: Түсіну А деңгей:
В деңгей:
С деңгей:
|
Оқушылар деңгейлік есептерді шығарады. |
Формулаларды пайдалана алады – 1 б Өлшем бірліктерді ХБЖ-ға келтіреді - 1 Есептеуді дұрыс жүргізеді – 1 Шешуін табады: - 1б Жалпы балл-4
Ф
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Максутова Нургул МирмановнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ "Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар"
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ "Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар"Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабақ жоспары жаңа әдістермен жасақталған. Жас мамандарға көмегі тиер деген ниетпен.
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді жоспар Сабақтың тақырыбы: Булану және конденсация.Қаныққан және қанықпаған булар
Сабақтың барысы:
|













