Материалдар / Ашық сабақ "Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар" 8 сынып

Ашық сабақ "Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
кмж, ашық сабаққа қолданылса жақсы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2019
3090
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



САБАҚ: §12 Булану және конденсация. Қаныққан және қанықпаған булар

Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп МДШО» КММ

Күні: 14.10.2019ж

Мұғалімнің есімі: Абитова Н

СЫНЫП: 8 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Заттың агрегаттық күйлерін, булану және конденсация құбылыстарын біледі, мысалдар келтіре алады

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Кебу құбылысының қандай факторларға тәуелді екенін біледі, булану және конденсация құбылыстарын ажырата алады.

Кейбір оқушылар:

  • Қаныққан және қанықпаған булар құбылысын заттың молекулалық құрылымы тұрғысынан түсінеді, өз қортындыларын жасай алады

Бағалау критерийлері:

- булану/конденсация процесін ажырата алады

-қайнау және кебу просецтерінің қандай факторларға байланысты екенін анықтай алады

- қаныққан және қанықпаған булар просецінің бір-бірінен айырмашылығын біледі, түсіндіре алады


Тілдік мақсат

Тілдік мақсаттар Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру. Мысалы, бу, булану, су

бу – пар – vapor

булану – испарение – vaporization

су – вода – water

су буы – водяной пар – steam

газ – газ - gas

көлем – объем - volum

булану жылуы – теплота парообразование - heat of vaporization

меншікті – удельная - spesific

конденсация – конденсация- condensation

қайнау – кипеть – boil

қайнау – кипение – boiling

қайнау нүктесі – точка кипения – boiling point

булану, бу түзілу – испарение, парообразование – evaporation

Құндылық

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Тарихтың, мәдениет тілдің біртұтастығы.

Алдыңғы оқу

§11 Меншікті балқу жылуы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы


Амандасу, түгендеу.

Топқа бөлу: стикер түстері арқылы

  1. Булану

  2. Кебу

  3. Қайнау

  4. Конденсация


Атмофералық ахуал: «Біз қандаймыз?» әдісі мұғалім «Балалар біз қандаймыз?»-дегенде, оқушылар қандай екенін айтып өтеді (ұйымшылмыз, мықтымыз, білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с

Өткенді қайталау: тест сұрақтары

1. Жылу мөлшерінің өлшем бірлігі?

А) Дж

Ә) кг/Дж

Б ) м

В) Дж/кг

2. Отын жанғанда жылу мөлшерін есептеу формуласы?

А) q=Q/m

Ә) Q=qm

Б ) Q=m/q

В) m=Q/q

3. Отынның жану жылуының өлшем бірлігі?

А) Дж

Ә) кг/Дж

Б ) Дж/кг

В) Дж/кг С

4 . Қандай процесс балқу деп аталады?

А)Сұйық күйге ауысу

Ә)Еріп кету

Б )Қатты күйге ауысу

В) Кристалдану

5.Қандай процесс кристалдану деп аталады?

А)Сұйык күйден қатты күйге ауысуы

Ә) Қатты күйден сұйык күйге ауысуы

Б )Заттың сууы

В)Жылу өткізгіштік

ҚБ: Өзін-өзі бағалау. Мұғалімнің мадақтауы.


стикерлер













Ортасы

«Миға шабуыл» суреттерге жауап сұрақтар арқылы



Мағынаны тану. «Ой қозғау» демонстратциялар көрсетіледі

Топтық бірлескен жұмыс арқылы түсіндіреді. «Кіші жоба қорғау»


І топ. Булану жылдамдығының тәуелділігін анықтау.

ІІ топ. Кебу жылдамдығының шарттары қандай?

ІІІ топ. Қайнау- Қаныққан және қанықпаған булар деп қандай процтерді айтамыз?

ІV топ. Конденсация қандай құбылыс?


ҚБ: Топтар өзара бірін-бірі бағалау критериялары :

1.Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;

2. Мазмұнның толық ашылуы;

3. Өмірден мысалдар келтіруі


Дескриптор:


-Тақырыпқа сай сурет таңдай білді.

-булан , кебу, қайнау, конденсация процестері қандай факторларға байланысты екенін айтады

-тақырыптың физикалық мағынасын түсіндіре алды.

«Сиқырлы сандықша» қызықты сұрақтарға толы

суреттер















тефаль, әртүрлі ыдыспен сулар




постер, түрлі-түсті қарындаштар

















сандықша

Аяқталуы

Жұптық жұмыс. Жалғасын тап

  1. Конденсация процесі кезінде жылу энергиясы бөлінеді

  2. Кебу процесі энергияны жұтумен қатар жүреді

  3. Қаныққан будың қысымы оның көлеміне тәуелді емес, бірақ температураға тәуелді

  4. Су буы-судың мөлдір газ тәрізді күйі, ол көрінбейді

ҚБ: оқушылар бір-бірін мадақтау сөздер арқылы бағалау


Кері байланыс:


Үйге тапсырма: Булану және конденсация

Қаныққан және қанықпаған бу

Арал теңізі” туралы эссе жазу









АКТ

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс







Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1:


2:


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?














Қызықты сұрақтар. Деңгейлік тапсырмалар

І деңгей


  1. Жинап қойған жуылған кірдің жай , ал жіпке жайылған кірдің тез кебетіні неліктен ?


  1. Бірдей температурада бөлмедегі жайылған кір баяу, ал ашық ауадағы кірдің тез кебетіні неліктен?




  1. Неліктен ыстық шай үрлегенде тез суиды ?


  1. Жайылған кір мен шабылған шөп неге жел болғанда тез кебеді ?




5. Ылғал ағаш құрғақ ағашқа қарағанда отта баяу жанады. Себебін түсіндіріңдер.



ІІ деңгей


1.Өзенге шомылып шыққан адамның , өте ыстық күннің өзінде денесінің суитыны неліктен ?


2.Жаңбыр жауғанда ауаның суып кететіні неліктен ?


3. Резеңке киім кигенде , ыстыққа шыдаудың қиындығын қалай түсіндіресіңдер?



ІІІ деңгей


1.Қол бұлғаңдар. Енді оған иіс су жағып , қайта бұлғаңдар. Осы кезде не сезінгендеріңді түсіндіріңдер.



2.Ашық тоғандарда жиналған судың температурасы қоршаған орта температурасынан үнемі төмен болады. Оның себебі неде ?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ