САБАҚ: §12 Булану және конденсация. Қаныққан
және қанықпаған булар
|
Мектеп: «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп
МДШО» КММ
|
Күні: 14.10.2019ж
|
Мұғалімнің есімі: Абитова
Н
|
СЫНЫП: 8 «А»
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
|
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар:
|
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
|
Кейбір оқушылар:
|
|
Бағалау критерийлері:
|
- булану/конденсация процесін ажырата
алады
-қайнау және кебу просецтерінің қандай
факторларға байланысты екенін анықтай алады
- қаныққан және қанықпаған булар просецінің
бір-бірінен айырмашылығын біледі, түсіндіре алады
|
Тілдік мақсат
|
Тілдік мақсаттар Физикалық терминдердің дұрыс
қолданылуына мән беру. Мысалы, бу, булану, су
бу – пар – vapor
булану – испарение –
vaporization
су – вода – water
су буы – водяной пар – steam
газ – газ - gas
көлем – объем - volum
булану жылуы – теплота парообразование - heat of
vaporization
меншікті – удельная - spesific
конденсация – конденсация-
condensation
қайнау – кипеть – boil
қайнау – кипение – boiling
қайнау нүктесі – точка кипения – boiling
point
булану, бу түзілу – испарение, парообразование –
evaporation
|
Құндылық
|
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Тарихтың, мәдениет
тілдің біртұтастығы.
|
Алдыңғы оқу
|
§11 Меншікті балқу жылуы
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Амандасу, түгендеу.
Топқа бөлу: стикер түстері арқылы
-
Булану
-
Кебу
-
Қайнау
-
Конденсация
Атмофералық ахуал: «Біз
қандаймыз?» әдісі мұғалім «Балалар біз қандаймыз?»-дегенде,
оқушылар қандай екенін айтып өтеді (ұйымшылмыз, мықтымыз,
білімдіміз, кішіпейілміз, т.с.с
Өткенді қайталау:
тест сұрақтары
1. Жылу мөлшерінің өлшем
бірлігі?
А) Дж
Ә) кг/Дж
Б ) м
В) Дж/кг
2. Отын жанғанда жылу мөлшерін есептеу
формуласы?
А) q=Q/m
Ә) Q=qm
Б ) Q=m/q
В) m=Q/q
3. Отынның жану жылуының өлшем
бірлігі?
А) Дж
Ә) кг/Дж
Б ) Дж/кг
В) Дж/кг С
4 . Қандай процесс балқу деп
аталады?
А)Сұйық күйге
ауысу
Ә)Еріп кету
Б )Қатты күйге ауысу
В) Кристалдану
5.Қандай процесс кристалдану деп
аталады?
А)Сұйык күйден қатты күйге
ауысуы
Ә) Қатты күйден сұйык күйге
ауысуы
Б )Заттың сууы
В)Жылу өткізгіштік
ҚБ: Өзін-өзі бағалау. Мұғалімнің
мадақтауы.
|
стикерлер
|
Ортасы
|
«Миға шабуыл» суреттерге жауап сұрақтар
арқылы
Мағынаны тану. «Ой қозғау» демонстратциялар көрсетіледі
Топтық бірлескен жұмыс арқылы түсіндіреді.
«Кіші жоба қорғау»
І топ. Булану жылдамдығының тәуелділігін
анықтау.
ІІ топ.
Кебу жылдамдығының шарттары қандай?
ІІІ топ. Қайнау- Қаныққан және қанықпаған булар деп қандай
процтерді айтамыз?
ІV топ. Конденсация қандай құбылыс?
ҚБ: Топтар өзара бірін-бірі бағалау критериялары
:
1.Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және
әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі
Дескриптор:
-Тақырыпқа сай сурет таңдай
білді.
-булан , кебу, қайнау, конденсация процестері
қандай факторларға байланысты екенін айтады
-тақырыптың физикалық
мағынасын түсіндіре алды.
«Сиқырлы
сандықша» қызықты сұрақтарға
толы
|
суреттер
тефаль, әртүрлі ыдыспен сулар
постер, түрлі-түсті қарындаштар
сандықша
|
Аяқталуы
|
Жұптық жұмыс. Жалғасын тап
-
Конденсация процесі кезінде
жылу энергиясы
бөлінеді
-
Кебу процесі энергияны жұтумен қатар
жүреді
-
Қаныққан будың қысымы оның көлеміне тәуелді емес,
бірақ температураға
тәуелді
-
Су
буы-судың мөлдір газ
тәрізді күйі, ол көрінбейді
ҚБ: оқушылар бір-бірін мадақтау сөздер арқылы
бағалау
Кері байланыс:
Үйге тапсырма: Булану және конденсация
Қаныққан және қанықпаған бу
”Арал теңізі” туралы эссе
жазу
|
АКТ
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды
ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз
жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз
пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|