Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Электростатика негіздері

    Педагогтің аты-жөні

    Мұқаш М.Т

    Күні:


    Сынып: 8 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Денелердің электрленуі. Электр заряды. Өткізгіштер мен диэлектриктер

    Сабақтың номері:

    № 25

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.4.1.1. электр зарядын сипаттау

    8.4.1.2. үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсіндіру

    8.4.1.3. электрленудің оң және теріс әсерлеріне мысал келтіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысымен танысу

    Басым бөлігі: Денелердің электрленуі және электр зарядын сипаттау

    Кейбір оқушылар: Электр зарядын және денелердің электрлену тәсілін түсіндіру

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал: «Заряд алу»


    Топқа бөлу: «Атомдар мен молекулалар»

    1 топ «Оң заряд»

    2 топ «Теріс заряд»

    3 топ «Бейтарап»


    Молекулалар сияқты жалғыз қимылдайды.Молекулалар бірігіп екеу болады, сосын үшеу болады. Атомдар түзіледі. Оқушылар молекулалардан атомдар түзілу арқылы топтасады.


    Атомдар және молекулалар суреті.

    Презентация















































    Сабақтың ортасы






























    (W) Ширату жаттығуы: «Socrative» программасында тест тапсырмасын орындау.

    1) Термодинамиканың бірінші заңының формуласы

    А)Q = ∆U + A

    Б) Q = ∆U - A

    B) Q = ∆А- Q

    С) Q = ∆U / A

    2)Газдың жұмысын анықтайтын формула

    А) А = ∆U + Q

    Б) A = P∆ V

    B) A = ∆P- Q

    С) A = ∆V / P

    3) Табиғаттағы процесстердің қайтымсыздығын,процесстердің бағытын көрсететін заң?

    А) изопроцесс

    Б) термодинамиканың бірінші заңы

    B) термодинамиканың екінші заңы

    С) пайдалы әрекет коэффициент заңы

    4) Машинаның пайдалы әсер коэффициенті анықталады:

    А) η · 100%

    Б) η · 100%

    В) η · 100%

    С) η ·

    5) суреттен қандай құбылыс байқадыңыз?

    А) мүндай құбылыспен таныс емеспін

    Б) денелердің электрленуі

    B) дене көлемінің артуы

    С) пайдалы әрекет жұмысы

    (f) : «Ынталандыру»


    БД: білу, түсіну

    БО : «Мәселе неде?»

    (Е,G) Тапсырма 1.

    1топ Ежелгі грек ойшылы фалес бұл құбылысты қалай түсіндірген?

    2топ Денелер қалай электрленеді?Денелерлі электрлендіру тәсілдері?

    3 топ Электр заряды ұғымы?

    (f) : «Тұжырым таңдау»

    БД: түсіну


    БО : «Дыбыстау»

    Оқушылар бейнебаянан электр заряды, электрленудің қолданылуы туралы видео түсіндіру.

    БД: білу, түсіну

    БО : «Құрастыру,сосын жауап беру»

    (G) Тапсырма 2

    Электроскоп және электрофор машинасымен жұмыс жасау жәнеденелердің электрленуін тексеру




    Денелер қалай электрленеді?


    БД: түсіну,қолдану

    БО : «Ойлан, жұптас,пікірлес»

    (i,j) Тапсырма 3

    1. Бейтарап атомның 4 электроны бар. Осы атомның ядросында қанша протон бар?

    2. Үйкеліс арқылы шыны таяқшадан 6 электрон алынды. Таяқшаның зарядын анықтаңыз?

    3. Үйкеліс арқылы шыны таяқшадан қанша электрон алынды? Таяқшаның заряды 12,8 нКл.




    Ұялы телефондары арқылы Socrative программасында тест тапсырмасын орындайды.























































    Берілген дескриптор бойынша т жасайды.

    Тәжірибе жасайды. Өзара пікірлеседі, келген қорытындымен бөліседі.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Электр зарядының екі тегін ажыратады

    -Үйкеліс, индукция арқылы дененің электрлену құбылысын анықтайды;

    Электрленуге екі дене қатысатынын көрсетеді;

    Қорытынды жасайды












    Оқушылар берілген құралдар арқылы электроскоп құрады. Денелердің электрленуін тексереді.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    денелердің электрлену тәсілін түсіндіру

    Электроскоп құрылысын анықтайды

    Моделін құрады


    Жұмыс істеу принципін түсіндіреді










    Оқушылар бірінші өздік жұмыс орындайды яғни есепті жеке орындайды, және жұптаса отырып тексереді.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор


    Денелердің электрленуі және электр зарядын сипаттайды

    Берілгенін жазады,электр зарядының формуласын қолданады

    Есептеу жүргізеді

    Жауабын табады



    Тест барысында жинаған ұпайлары арқылы



















































    Ұялы телефон, проектор

    https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/63580121








    Оқулық, жұмыс дәптері










































    Оқулық, жұмыс дәптері, Кесте



    Тірек-сызба















    Электр заряды. Кулон заңы - физика, электродинамика, электростатика бойынша онлайн-сабақ bilimland.kz



    Банка, фальга қағазы, сым темір,

    электрофор машинасы, электрленген дене




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мұқаш Мәдина Тұрғанқызы
    04 Қаңтар 2022
    1847
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ: Денелердің электрленуі. Электр заряды. Өткізгіштер мен диэлектриктер 8-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ: Денелердің электрленуі. Электр заряды. Өткізгіштер мен диэлектриктер 8-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ: Денелердің электрленуі. Электр заряды. Өткізгіштер мен диэлектриктер 8-сынып. Мақалада 8 сыныпқа физика пәні сабақ жоспары жарияланған.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Бөлім:

    Электростатика негіздері

    Педагогтің аты-жөні

    Мұқаш М.Т

    Күні:


    Сынып: 8 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Денелердің электрленуі. Электр заряды. Өткізгіштер мен диэлектриктер

    Сабақтың номері:

    № 25

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.4.1.1. электр зарядын сипаттау

    8.4.1.2. үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысын түсіндіру

    8.4.1.3. электрленудің оң және теріс әсерлеріне мысал келтіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Үйкеліс және индукция арқылы электрлену құбылысымен танысу

    Басым бөлігі: Денелердің электрленуі және электр зарядын сипаттау

    Кейбір оқушылар: Электр зарядын және денелердің электрлену тәсілін түсіндіру

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    Ұйымдастыру кезеңі.

    Психологиялық ахуал: «Заряд алу»


    Топқа бөлу: «Атомдар мен молекулалар»

    1 топ «Оң заряд»

    2 топ «Теріс заряд»

    3 топ «Бейтарап»


    Молекулалар сияқты жалғыз қимылдайды.Молекулалар бірігіп екеу болады, сосын үшеу болады. Атомдар түзіледі. Оқушылар молекулалардан атомдар түзілу арқылы топтасады.


    Атомдар және молекулалар суреті.

    Презентация















































    Сабақтың ортасы






























    (W) Ширату жаттығуы: «Socrative» программасында тест тапсырмасын орындау.

    1) Термодинамиканың бірінші заңының формуласы

    А)Q = ∆U + A

    Б) Q = ∆U - A

    B) Q = ∆А- Q

    С) Q = ∆U / A

    2)Газдың жұмысын анықтайтын формула

    А) А = ∆U + Q

    Б) A = P∆ V

    B) A = ∆P- Q

    С) A = ∆V / P

    3) Табиғаттағы процесстердің қайтымсыздығын,процесстердің бағытын көрсететін заң?

    А) изопроцесс

    Б) термодинамиканың бірінші заңы

    B) термодинамиканың екінші заңы

    С) пайдалы әрекет коэффициент заңы

    4) Машинаның пайдалы әсер коэффициенті анықталады:

    А) η · 100%

    Б) η · 100%

    В) η · 100%

    С) η ·

    5) суреттен қандай құбылыс байқадыңыз?

    А) мүндай құбылыспен таныс емеспін

    Б) денелердің электрленуі

    B) дене көлемінің артуы

    С) пайдалы әрекет жұмысы

    (f) : «Ынталандыру»


    БД: білу, түсіну

    БО : «Мәселе неде?»

    (Е,G) Тапсырма 1.

    1топ Ежелгі грек ойшылы фалес бұл құбылысты қалай түсіндірген?

    2топ Денелер қалай электрленеді?Денелерлі электрлендіру тәсілдері?

    3 топ Электр заряды ұғымы?

    (f) : «Тұжырым таңдау»

    БД: түсіну


    БО : «Дыбыстау»

    Оқушылар бейнебаянан электр заряды, электрленудің қолданылуы туралы видео түсіндіру.

    БД: білу, түсіну

    БО : «Құрастыру,сосын жауап беру»

    (G) Тапсырма 2

    Электроскоп және электрофор машинасымен жұмыс жасау жәнеденелердің электрленуін тексеру




    Денелер қалай электрленеді?


    БД: түсіну,қолдану

    БО : «Ойлан, жұптас,пікірлес»

    (i,j) Тапсырма 3

    1. Бейтарап атомның 4 электроны бар. Осы атомның ядросында қанша протон бар?

    2. Үйкеліс арқылы шыны таяқшадан 6 электрон алынды. Таяқшаның зарядын анықтаңыз?

    3. Үйкеліс арқылы шыны таяқшадан қанша электрон алынды? Таяқшаның заряды 12,8 нКл.




    Ұялы телефондары арқылы Socrative программасында тест тапсырмасын орындайды.























































    Берілген дескриптор бойынша т жасайды.

    Тәжірибе жасайды. Өзара пікірлеседі, келген қорытындымен бөліседі.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Электр зарядының екі тегін ажыратады

    -Үйкеліс, индукция арқылы дененің электрлену құбылысын анықтайды;

    Электрленуге екі дене қатысатынын көрсетеді;

    Қорытынды жасайды












    Оқушылар берілген құралдар арқылы электроскоп құрады. Денелердің электрленуін тексереді.



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    денелердің электрлену тәсілін түсіндіру

    Электроскоп құрылысын анықтайды

    Моделін құрады


    Жұмыс істеу принципін түсіндіреді










    Оқушылар бірінші өздік жұмыс орындайды яғни есепті жеке орындайды, және жұптаса отырып тексереді.


    Бағалау критерийі

    Дескриптор


    Денелердің электрленуі және электр зарядын сипаттайды

    Берілгенін жазады,электр зарядының формуласын қолданады

    Есептеу жүргізеді

    Жауабын табады



    Тест барысында жинаған ұпайлары арқылы



















































    Ұялы телефон, проектор

    https://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/63580121








    Оқулық, жұмыс дәптері










































    Оқулық, жұмыс дәптері, Кесте



    Тірек-сызба















    Электр заряды. Кулон заңы - физика, электродинамика, электростатика бойынша онлайн-сабақ bilimland.kz



    Банка, фальга қағазы, сым темір,

    электрофор машинасы, электрленген дене




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Сабақ жоспары 8 сынып
    04.01.2022
    1847
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мұқаш Мәдина Тұрғанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации