БҚО Тасқала ауданы, Тасқала
ауылы
«Ақбөпе» аудандық бөбекжайы
МКҚК
Жанакова Алтын
Мусаевна
Тақырыбы:
«Денсаулық еліне
саяхат»
Мақсаты:
Балалардың денесін
шынықтыруға, денсаулығын нығайтуға, дұрыс өсіп қалыптасуға үйрету.
Қызықты көңілді ойындарды пайдалану арқылы балалардың сабаққа деген
қызығушылығын арттыру. Ептілік, икемділік дағдыларын
қалыптастыру.Саяхат жасап,көңіл-күйлерін көтеру. Балаларды
ұжымдыққа достық қарым-қатынасқа
тәрбиелеу.
Қажетті
құралдар: Арналған суреттер(сабын, сүлгі, су), герлер,
көкөністер мен
жеміс-жидектер.
Балалар қуанышты көңіл күймен,
музыка ырғағына сәйкес жай жүреді.
Шаттық
шеңбер:
Аспанымыз ашық
болсын,
Күніміз жарық
болсын,
Ауамыз таза
болсын,
Суымыз мөлдір
болсын,
Деніміз сау
болсын.
Тосын
сәт:
Есік қағылып,қонаққа Олжас
деген бала келеді.
-Салематсыздар
ма,балалар!
Мында не болып
жатыр?
Бізде денсаулық күні болып
жатыр.Денсаулық еліне саяхатқа бара
жатырмыз.
Саяхатқа мені де ала
кетіңізші, менің тамағым ауырып тұр.
Тәрбиеші: - Балалар біздің
деніміз сау болу үшін біз не істеу
керекпіз?
Балалар: - Спортпен айналасу,
дәрімен жеу керекпіз, таза жүру керекпіз.
Тәрбиеші: - Олай болса балалар
біз бүгін денсаулық еліне саяхатқа барамыз! Барамыз ба
балалар?
Балалар: -
Иә.
Ендеше балалар, Олжасты бірге
ала кетейік.
І.
Кіріспе:
Балалар қуанышты көңіл-күймен,
музыка ырғағына сәйкес жай жүреді.
Музыка ырғағына сәйкес түрліше
жүгіреді. Балаларды алға қарай жылжи отырғызып, қос аяқпен жеңіл
секіртіп, белгі бойынша тоқтайды. Жан – жақты дамыту жаттығуларына
дайындаламыз. (лентамен орындайды) Негізгі қимыл- қозғалыс
жаттығуларын орындайды. Қос аяқпен секіріп, жаттығуларын
аяқтайды.
Т: - Балалар қараңызшы біз
қандай аялдамаға келдік?
Б: - « Жаттығу»
аялдамасына
Т: -Ендеше балалар қолымызды
екі жаққа созып, шеңбер болып тұрайық.
- Қолымыз белде, басымызды
«оңға-солға» бұрамыз;
- Қолымыз иықта екі рет алға,
екі рет артқа айналдырамыз;
- Екі қолымыз белде оңға,
солға айналамыз;
- Қолымызды алға созып
отырамыз;
Олжас: - Жарайсыздар балалар!
Жаттығуды күшті жасайды екенсіз, менің денем қызып жақсы болып
қалдым.
Т: - Ал, балалар ендеше екінші
аялдамаға жол тартайық.
- Аю болып
жүрейік;
- Қоян болып
секірейік;
- Қасқыр болып ырылдап
жүрейік.
II. Негізгі
бөлім.
Т: - Балалар қараңызшы біз
қандай аялдамаға келіп қалдық?
Б: - «Тазалақ»
аялдамасы
Т: - Дұрыс айтасыз, балалар
біз тазалық туралы қандай тақпақтар
білеміз?
Сылдырлайды мөлдір
су,
Мөлдір суға қолың
жу.
Жуынсаң сен
әрдайым.
Аппақ бетің
маңдайың.
Су дегенің осы
!
Тазалықтың
досы!
Сабындасаң
қолыңды.
Ашытады
көзіңді,
Бола білсең
төзімді,
Тап-таза етер
өзіңді.
Сабын деген
осы!
Тазалықтың
досы!
Т: - Балалар сонымен таза жүру
үшін біз қалай жүру керекпіз?
Б: - Деніміз сау болу үшін
сабынмен ,сумен жуынып, таза киініп жүру
керекпіз.
Т: - Жақсы балалар үшінші
аялдамамызға сарбаздар болып барайықшы. Келдік балалар бұл қандай
аялдама?
Б: - «Дәрумендер»
аялдамасы
Т: - Иә, балалар бұл
дәрумендер аялдамасында не көріп тұрмыз?
Б: - Көкөністер мен
жеміс-жидектер.
Т: - Балалар бұл
не?
Б: - Мынау
қияр.
Т: - Қиярдың түсі мен пішіні
қандай?
Б: - Жасыл,
сопақша.
Қорытынды:
Сұрақ-жауап арқылы балалардың
бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметінде алған білімдерін бекіту. Сол
алған білімдерінің пайдасы туралы
әңгімелеу.
Балаларға денсаулыққа пайдалы
«С» дәрумені сыйлыққа беріледі.