Сынып:
3
«Б»сынып
|
Күні: Қазақ
тілі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Денсаулық-зор
байлық
|
Жалпы
мақсаты
|
Өткен тақырыптармен
байланыстыра отырып,оқушылардың денсаулық туралы білімдерін
толықтыру.
Білімділік: Балалардың алдыңғы алған
білімдердін қайта жаңғырту. Тақырып бойынша сұраққа жауап
беруге,тілдесуге жетелеу және өз бетімен жұмыс жасауға мүмкіндіктер
беру және бақылау.
Дамытушылық:
окушылардың ойын тиянақты, дәл жеткізуге үйрету, сөздік қорын
салыстыра білім, қабілеттерін дамыту. Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын
қалыптастыру.
Тәрбиелік: Дені сау, шыныққан білім
азамат тәрбиелеу. Өз бетімен ізденуге және
топпен жұмыс жасауға
үйрену.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Тақырыптың мазмұнын жетік
түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде
жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға
дағдыланады
Сыни тұрғыдан ойлау дағдысы
қалыптасады.
Өзін- өзі реттеуді
үйренеді.
Өз бетімен ізденуге және
топпен жұмыс жасауға
үйренеді.
|
Сілтеме
|
Қазақ тілі 3-сынып
«Атамұра»2014ж. А. Қайырбекова . Қазақ тілі әдістемесі. «Атамұра»
2014ж.Қосымша
материалдар.
|
Көрнекілігі
|
Интерактивті тақта, маркер,
қағаздар, суреттер
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің іс -
әрекеті
|
Әдістер
мен
тәсілдер
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
1.Ұйымдас
тыру
2
мин
|
Ұйымдастыру кезеңінде
оқушыларға психологиялық ахуал
туғызу.
|
Жайлы
атмосфе
ра
қалыптастыру
|
Амандасу
рәсімі.
|
2. 2
мин
|
Сабақтың ұраны
:
«Бір сөз болса да, дауыстап
қазақша айт»
Бағалау дискрипторымен
таыстыру.
|
Оқыту
мен
оқудағы
жаңа
тәсілдер
|
Оқушыларды сабаққа
дайындау
|
3.Білімдерін
тексеру
(Білу)
5мин
|
ЖЖ .ЖЖ Өткен тақырып мазмұны
бойынша «Волейбол»
ойыны. Ойнай отырып, «Спортзалда»
тақырыбы бойынша берілген сөздерді аудармасын
табу.
(үлестірме
карточкалар беру)
|
Ой
қозғау
|
Үй
тапсырмасын
« Волейбол » ойыны
арқылы тексеру .
|
Қызығушы лық
ояту
6
мин
|
ТЖ.Оқушыларға қиынды сөздер
үлестіру.Мақал –мәтел
құрастыру.
Денсаулық-зор
байлық.
Бірінші
байлық-денсаулық.
Дені саудың-жаны
сау.
Тазалық –
денсаулық кепілі.
Дені саудың-тәні
сау. Аурудың
жақсысы жоқ, Дәрінің
тәттісі жоқ.
Топтарды
бағалау: жасыл –жауабы
дұрыс,сары-толық емес,қатесі болды,қызыл-жауабы дұрыс
емес
|
Миға
шабуыл
|
Оқушылар мақал-мәтел
құрастырады,
оқиды,аударады.
|
4.Жаңа
сабақ
(Түсіну)
7
мин
|
Балалар,сендер
қараңғы үйге кіріп, келіп
шам жақсаңыз шам
үйді жарық қылады. Көп қызыл гүлдің ішінен ақ гүлді көрсең,көзің
соған түседі.Біздің де
өмірімізді
жарық қылатын ,
жан-жағымызға тамаша сәулесін шашатын өмірдегі басты байлық
не
деп
ойлайсыңдар?
Әрине,
ол-денсаулық деп жауап береді
оқушылар.
Кластермен
жұмыс.
Денеміз сау
болу үшін не керек?
спорт,тазалық,дұрыс
тамақтану, зиянды заттардан аулақ болу,туризм,дене шынықтыру,күн
тәртібі,салауатты өмір салты
|
Денсаулық тақырыбы екенін
түсіну
|
Жаңа тақырыппен
таныстыру
Кластер бойынша ауызша атап
шығады.
Денсаулық
|
Сергіту
сәті
2
мин
|
«Денім сау болсын
десең»
Бейнеролик бойынша жаттығу
жасау
|
|
|
6.
Пысықтау
(Талдау)
3мин
7мин
5мин
|
«Біз үшін
жаңа»әдісі Сөздікпен жұмыс
.Сөздерді дауыстап оқу, оқушылар қайталайды.Дәптерге жазып
алады.
Денсаулық-здоровье
Байлық-богатство
Ауру-болезнь
Зиянды
заттар-вредные
вещества
«Суреттер
сөйлейді» стратегиясы.Постерге берілген
суреттерден коллаж жасап ,топта талқылап,
әңгімелейді.
І-топ
–спорт
ІІ-топ
–тазалық
ІІІ –топ-дұрыс
тамақтану
(ҚБ қол
шапалақтау)
Топты
бағалау
Қалыптастырушы
бағалау(жетондар)
І-топ Рөлдік ойын
әдісі-
топ таңертен тұрғанда не
істейтіңдерін көрсетеді.
ІІ-топ
«Пирамида»Денсаулық
ІІІ-топ
Денсаулық-тәуелдеу
|
Ватман,
мар
кер,
түрлі -түсті
қарындаш
тар,
фломас
тер,суреттер
|
Оқушылар коллаж
жасайды,талқылап
әңгімелейді.
Денсаулық.
Менің
денсаулығым.
Менің денсаулығым
жақсы.
Менің денсаулығым жақсы
болады.
|
7.
Рефлексия
(Кері
байланыс)
3мин
|
«Паровозик»әдісі
Мен бастаймын,сен аяқта
:
Денсаулық-...
Мен қолымды
....
Дұрыс тамақтану
....
Таңертен жаттығу
...
Шашымды
.....
|
|
Денсаулық-зор
байлық
Мен қолымды
жуамын.
|
Үйге
тапсырма
2
мин
|
«Денсаулық туралы»мақал-мәтел
жаттау.
|
|
|
8.Бағалау.
1
мин
|
1.Өзін-өзі
бағалады.
2.Бағдаршам
арқылы.
Қызыл- мүлдем
сенімсіз
Сары -
сенімсіздеу
Жасыл -
түсінікті
Ширату
«Сезімдер
галереясына» сапар шегіп, сабақта өздеріне
қатты ұнаған, ерекше әсер еткен оқушының жұмысына ( «Керемет!»,
«Сүйсіндім», «Ризамын», «Ерледің!», «Мықтысың!», «Сенімді ақтадың»
т.с.с. ) немесе орта деңгейде оқып жүріп, бүгінгі сабақта көрінген
оқушыға ( «Жа-райсың!», «Таңдандырдың!», «Осы бетіңнен тайма!»,
«Сенің қолыңнан келеді!») деп үш тілекпен кластасына баға
береді.
|
Оқы
ту үшін
баға
лау және оқуды баға
лау.
|
|