Сынып:3 «Б»сынып | Күні: Қазақ тілі |
Сабақтың тақырыбы: | Денсаулық-зор байлық
|
Жалпы мақсаты
| Өткен тақырыптармен байланыстыра отырып,оқушылардың денсаулық туралы білімдерін толықтыру.Білімділік: Балалардың алдыңғы алған білімдердін қайта жаңғырту. Тақырып бойынша сұраққа жауап беруге,тілдесуге жетелеу және өз бетімен жұмыс жасауға мүмкіндіктер беру және бақылау.
Дамытушылық: окушылардың ойын тиянақты, дәл жеткізуге үйрету, сөздік қорын салыстыра білім, қабілеттерін дамыту. Сыни тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Дені сау, шыныққан білім азамат тәрбиелеу. Өз бетімен ізденуге және топпен жұмыс жасауға үйрену.
|
Күтілетін нәтиже
| Тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді. Сабаққа қызығушылығы артып, өз ойын жүйелі түрде жеткізеді. Оқушылар сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады Сыни тұрғыдан ойлау дағдысы қалыптасады.Өзін- өзі реттеуді үйренеді.Өз бетімен ізденуге және топпен жұмыс жасауға үйренеді.
|
Сілтеме | Қазақ тілі 3-сынып «Атамұра»2014ж. А. Қайырбекова . Қазақ тілі әдістемесі. «Атамұра» 2014ж.Қосымша материалдар. |
Көрнекілігі | Интерактивті тақта, маркер, қағаздар, суреттер |
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс - әрекеті
| Әдістер ментәсілдер | Оқушының іс - әрекеті |
1.Ұйымдастыру 2 мин | Ұйымдастыру кезеңінде оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. | Жайлы атмосфера қалыптастыру | Амандасу рәсімі.
|
2. 2 мин | Сабақтың ұраны :«Бір сөз болса да, дауыстап қазақша айт»Бағалау дискрипторымен таыстыру. | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер | Оқушыларды сабаққа дайындау |
3.Білімдерінтексеру(Білу) 5мин | ЖЖ .ЖЖ Өткен тақырып мазмұны бойынша «Волейбол» ойыны. Ойнай отырып, «Спортзалда» тақырыбы бойынша берілген сөздерді аудармасын табу.(үлестірме карточкалар беру) | Ой қозғау | Үй тапсырмасын « Волейбол » ойыны арқылы тексеру . |
Қызығушы лық ояту6 мин | ТЖ.Оқушыларға қиынды сөздер үлестіру.Мақал –мәтел құрастыру. Денсаулық-зор байлық.Бірінші байлық-денсаулық. Дені саудың-жаны сау.Тазалық – денсаулық кепілі.Дені саудың-тәні сау. Аурудың жақсысы жоқ,Дәрінің тәттісі жоқ.
Топтарды бағалау: жасыл –жауабы дұрыс,сары-толық емес,қатесі болды,қызыл-жауабы дұрыс емес | Миға шабуыл | Оқушылар мақал-мәтел құрастырады,оқиды,аударады.
|
4.Жаңа сабақ(Түсіну)7 мин | Балалар,сендер қараңғы үйге кіріп, келіпшам жақсаңыз шам үйді жарық қылады. Көп қызыл гүлдің ішінен ақ гүлді көрсең,көзің соған түседі.Біздің де өміріміздіжарық қылатын , жан-жағымызға тамаша сәулесін шашатын өмірдегі басты байлық недеп ойлайсыңдар?Әрине, ол-денсаулық деп жауап береді оқушылар.Кластермен жұмыс. Денеміз сау болу үшін не керек? спорт,тазалық,дұрыс тамақтану, зиянды заттардан аулақ болу,туризм,дене шынықтыру,күн тәртібі,салауатты өмір салты | Денсаулық тақырыбы екенін түсіну | Жаңа тақырыппен таныстыру
Кластер бойынша ауызша атап шығады.
Денсаулық |
Сергіту сәті2 мин
| «Денім сау болсын десең»Бейнеролик бойынша жаттығу жасау |
|
|
6. Пысықтау(Талдау) 3мин
7мин
5мин | «Біз үшін жаңа»әдісі Сөздікпен жұмыс .Сөздерді дауыстап оқу, оқушылар қайталайды.Дәптерге жазып алады.Денсаулық-здоровьеБайлық-богатствоАуру-болезньЗиянды заттар-вредные вещества
«Суреттер сөйлейді» стратегиясы.Постерге берілген суреттерден коллаж жасап ,топта талқылап, әңгімелейді. І-топ –спортІІ-топ –тазалықІІІ –топ-дұрыс тамақтану(ҚБ қол шапалақтау)Топты бағалауҚалыптастырушы бағалау(жетондар)
І-топ Рөлдік ойын әдісі- топ таңертен тұрғанда не істейтіңдерін көрсетеді.ІІ-топ «Пирамида»ДенсаулықІІІ-топ Денсаулық-тәуелдеу
| Ватман, маркер,түрлі -түсті қарындаштар, фломастер,суреттер
|
Оқушылар коллаж жасайды,талқылап әңгімелейді.
Денсаулық.Менің денсаулығым.Менің денсаулығым жақсы.Менің денсаулығым жақсы болады. |
7. Рефлексия(Кері байланыс)3мин | «Паровозик»әдісіМен бастаймын,сен аяқта :Денсаулық-...Мен қолымды ....Дұрыс тамақтану ....Таңертен жаттығу ...Шашымды ..... |
| Денсаулық-зор байлықМен қолымды жуамын. |
Үйге тапсырма 2 мин | «Денсаулық туралы»мақал-мәтел жаттау. |
|
|
8.Бағалау. 1 мин | 1.Өзін-өзі бағалады.2.Бағдаршам арқылы. Қызыл- мүлдем сенімсізСары - сенімсіздеуЖасыл - түсініктіШирату «Сезімдер галереясына» сапар шегіп, сабақта өздеріне қатты ұнаған, ерекше әсер еткен оқушының жұмысына ( «Керемет!», «Сүйсіндім», «Ризамын», «Ерледің!», «Мықтысың!», «Сенімді ақтадың» т.с.с. ) немесе орта деңгейде оқып жүріп, бүгінгі сабақта көрінген оқушыға ( «Жа-райсың!», «Таңдандырдың!», «Осы бетіңнен тайма!», «Сенің қолыңнан келеді!») деп үш тілекпен кластасына баға береді. | Оқыту үшін бағалау және оқуды баға лау. | |