Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер. 9 -сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Сабақ: Электролиттік диссоциация |
Мектеп: №148 қазақ орта мектебі КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Ақбалаева Салтанат Дарханбекқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
9.4.1.7 – күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату, диссоциациялану дәрежесін анықтай білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар істей алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күшті және әлсіз электролиттерді біледі. Оларға мысал келтіреді және ажыратады Диссоциациялану дәрежесін табудың жолын біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диссоциациялану дәрежесінің мәнін табуда сандық есептер шығарады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар істей алады: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тұрмыстық заттарға тәжірибе жасау арқылы күшті және әлсіз электролиттерді анықтайды және талдау жасайды |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика. Денелердің электрленуі. Электроскоп. Өткізгіш және өткізбейтіндер. 8 - сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтармен байланыс |
Топтық жұмыс арқылы диссоциациялану дәрежесінің мәнін табуда айналасындағыларға қамқорлық таныта білуге, жауапкершілікке баулу Жұптық жұмыс арқылы күшті және әлсіз электролиттерді ажыратуда сын тұрғысынан ойлауға, қарым – қатынас жасауға баулу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Күшті және әлсіз электролиттерді айқындайды, диссоциациялану дәрежесін таба алады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күшті электролит, әлсіз электролит, диссоциациялану дәрежесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Электролиттерді күшті және әлсіз деп жіктеудегі диссоциациялану дәрежесінің шартты мәндері қандай? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Неліктен электролиттер күшті және әлсіз болып бөлінеді? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Диссоциациялану дәрежесі қандай формуламен өрнектеледі? Әлсіз электролиттердің күшті электролиттерден айырмашылығы неде? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
9.4.1.1 Электролиттер мен бейэлектролиттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы 8 минут |
1 мин 2 мин
1 мин 3 мин
1мин |
Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу, сабаққа назарларын аударту.
Тұжырымдамалық кестеде берілген тұжырымдардың дұрыс немесе бұрыс екендігін анықтайды Қ.Б: өзін – өзі бағалау (тақтадан көрсетілетін дайын жауап арқылы)
(Қоржын ішінде күшті, әлсіз, орташа электролиттер деп жазылған үлестірме қағаздар беріледі. Оқушы қолына іліккен үлестірмеге сәйкес, шағын топтарға бірігеді.) 4. Сынып оқушыларын оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру
|
Слайд Үлестірмелер Қобдиша |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 28 минут |
1 мин 2 мин 1 мин 12 мин 1 мин 4 мин
1 мин
6 мин |
5. Тыңдалым алды тапсырма
6. «Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер» бейне жазба көрсету 1. Диссоциациялану дәрежесі деген не және қандай формуламен өрнектеледі? 2. Күшті электролиттерге қандай қосылыстарды жатқызуға болады? 3.Әлсіз электролиттердің күшті электролиттерден айырмашылығы неде? Қ.Б: кері байланыс
7. Топтық жұмыс «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі (Оқушылар берілген тапсырмаға сәйкес есептің шартын құрады (Ойлан). Одан кейін өздерінің құрастырған есеп шарттары мен шешім тәсілдерін топтағы әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында топ мүшелері талқылап, есептің шешімін таба бастайды (Бөліс) ) 1 – топ. Егер ерітіндідегі 200 молекуланың 20-сы ыдыраса, ЭДД неге тең болады? Бұл электролит күшті ме әлде әлсіз бе? 2 – топ. Ерітіндідегі ыдыраған молекула саны 60-қа тең және ДД 80 % болса, иондарға ыдырамаған молекула саны қанша болатынын анықтаңдар 3 – топ. Натрий сульфаты ерітіндісінің мольдік концентрациясы 0,01 моль/л , ДД 90% болса, ерітіндідегі иондардың концентрациясын есепте Қ.Б: критерий арқылы бағалау (критерийлерді оқушылар құрастырады) 8. Жұптық жұмыс «Атаулар кестесі» әдісі (Оқушылар тапсырманы алдымен жекелей (2-3 минут) орындап, одан кейін кестелерін жұбымен оқып, талқылап, толықтырады ) Төменде қосылыс атаулары берілген. Күшті, орташа және әлсіз электролиттерге жіктеңіз: азот қышқылы, күкірт қышқылы, фосфор қышқылы, натрий гидроксиді, су, аммоний гидроксиді, күкіртті сутек, азотты қышқыл, сірке қышқылы
Қ.Б: «Көршіңді тексер» (дайын жауап тақтадан көрсетіледі) 9. Жеке жұмыс. «Ойлан, тап» Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы (қосымша -1) Сараланған тапсырма (қосымша - 2) |
https://youtu.be/7u1xQ6e7Rj0
Оспанова М.Қ, Аухадиева Қ.С, Белоусова Т.Г. «Химия» оқулығы «Мектеп» 2019ж А3 парағы, түрлі – түсті қаламсаптар
үлестірмелер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 4 минут |
3 мин
|
Рефлексия «Электролиттер сатысы» (оқушының өзін – өзі бағалауы) Әлсіз электролит – электролиттерді жіктеуде қиналамын Орташа электролит – электролит түрлерін білемін, диссоциациялану дәрежесін табу қиындық туғызды Күшті электролит – электролит түрлерін ажырата аламын, диссоциациялану дәрежесін табуды білемін Үйге тапсырма 16 – бет 3 – тапсырманы орындау, әлсіз және күшті электролиттерге 4 мысалдан келтіру |
Электролиттер сатысы
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Барынша қолдауды қажет ететін оқушыға күшті және әлсіз электролиттерді жіктеуде «Электролиттердің жіктелуі» үлгі кестесін ұсыну арқылы қолдау көрсетіледі Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға күшті және әлсіз электролиттерді жіктеуде жетелеуші сұрақтар беріледі. Мысалы: Күшті және әлсіз электролиттерге қандай қосылыстар жатады? Қолдауды аз қажет ететін немесе аса қабілетті оқушыларға тұрмыстық заттарға тәжірибе жасау арқылы күшті және әлсіз электролиттерді анықтау және талдау жасау тапсырмасы беріледі. |
|
http://him.1september.ru/article.php?ID=200303504 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |