Материалдар / Ашық сабақ. Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер. 9 -сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер. 9 -сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал химия пәнінің мұғалімдеріне қажет. Осы тақырыпты оқушыға меңгертуде тиімді әдіс - тәсілдер енгізілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
1201
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары

Сабақ: Электролиттік диссоциация

Мектеп: №148 қазақ орта мектебі КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ақбалаева Салтанат Дарханбекқызы

Сынып: 9

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың

тақырыбы:

Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер

Сабақ негізделген оқу мақсаты

9.4.1.7 – күшті және әлсіз электролиттерге мысал келтіру және оларды ажырату, диссоциациялану дәрежесін анықтай білу

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:

Күшті және әлсіз электролиттерді біледі.

Оларға мысал келтіреді және ажыратады

Диссоциациялану дәрежесін табудың жолын біледі

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Диссоциациялану дәрежесінің мәнін табуда сандық есептер шығарады

Кейбір оқушылар істей алады:

Тұрмыстық заттарға тәжірибе жасау арқылы күшті және әлсіз электролиттерді анықтайды және талдау жасайды

Бағалау критерийлері

  1. Күшті және әлсіз электролиттерді анықтайды

  2. Диссоциациялану дәрежесінің мәнін табады

Пәнаралық байланыс

Физика. Денелердің электрленуі. Электроскоп. Өткізгіш және өткізбейтіндер. 8 - сынып

Құндылықтармен байланыс

Топтық жұмыс арқылы диссоциациялану дәрежесінің мәнін табуда айналасындағыларға қамқорлық таныта білуге, жауапкершілікке баулу

Жұптық жұмыс арқылы күшті және әлсіз электролиттерді ажыратуда сын тұрғысынан ойлауға, қарым – қатынас жасауға баулу


Тілдік мақсат

Оқушылар:

Күшті және әлсіз электролиттерді айқындайды, диссоциациялану дәрежесін таба алады

Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология):

Күшті электролит, әлсіз электролит, диссоциациялану дәрежесі

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:

Электролиттерді күшті және әлсіз деп жіктеудегі диссоциациялану дәрежесінің шартты мәндері қандай?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Неліктен электролиттер күшті және әлсіз болып бөлінеді?

Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:

Диссоциациялану дәрежесі қандай формуламен өрнектеледі?

Әлсіз электролиттердің күшті электролиттерден айырмашылығы неде?

Алдыңғы оқу

9.4.1.1 Электролиттер мен бейэлектролиттер

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар

Басы

8 минут



1 мин



2 мин
















1 мин

3 мин





1мин

  1. Ұйымдастыру

Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу, сабаққа назарларын аударту.

  1. Үй тапсырмасын пысықтау. «Дұрыс, бұрыс» әдісі.

Тұжырымдамалық кестеде берілген тұжырымдардың дұрыс немесе бұрыс екендігін анықтайды


Қ.Б: өзін – өзі бағалау

(тақтадан көрсетілетін дайын жауап арқылы)

  1. Сынып оқушыларын 3 топқа топтастыру. «Электролиттер қоржыны» әдісі.

(Қоржын ішінде күшті, әлсіз, орташа электролиттер деп жазылған үлестірме қағаздар беріледі. Оқушы қолына іліккен үлестірмеге сәйкес, шағын топтарға бірігеді.)

4. Сынып оқушыларын оқу мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру


Тұжырым

Дұрыс

Бұрыс

1

Қышқылдар диссоциацияланғанда сутек катионын түзеді



2

Күкірт қышқылы 3 сатыда диссоциацияланады



3

Сілтілердің ортақ қасиеттері –гидроксид иондардың болуымен байланысты



4

NH4+ + OH- натрий гидроксидінің диссоциациясына сәйкес келеді



5

Тұздар сатылап диссоциацияланбайды



6

CaCO3 диссоциациясында 3 ион түзіледі







Слайд







Үлестірмелер











Қобдиша

Ортасы

28 минут


1 мин





2 мин








1 мин


12 мин














1 мин


4 мин





















1 мин



6 мин

5. Тыңдалым алды тапсырма

  • Электролиттердің күшті және әлсіз болып жіктелуінің себебі неде?

  • Электролиттердің көп немесе аз мөлшерде диссоциацияланғанын қандай шама бойынша анықтайды деп ойлайсыңдар?

6. «Диссоциациялану дәрежесі. Күшті және әлсіз электролиттер» бейне жазба көрсету

1. Диссоциациялану дәрежесі деген не және қандай формуламен өрнектеледі?

2. Күшті электролиттерге қандай қосылыстарды жатқызуға болады?

3.Әлсіз электролиттердің күшті электролиттерден айырмашылығы неде?

Қ.Б: кері байланыс


7. Топтық жұмыс «Ойлан, бірік, бөліс!» әдісі

(Оқушылар берілген тапсырмаға сәйкес есептің шартын құрады (Ойлан). Одан кейін өздерінің құрастырған есеп шарттары мен шешім тәсілдерін топтағы әріптестерімен біріктіреді (Бірік) және соңында топ мүшелері талқылап, есептің шешімін таба бастайды (Бөліс) )

1 – топ. Егер ерітіндідегі 200 молекуланың 20-сы ыдыраса, ЭДД неге тең болады? Бұл электролит күшті ме әлде әлсіз бе?

2 – топ. Ерітіндідегі ыдыраған молекула саны 60-қа тең және ДД 80 % болса, иондарға ыдырамаған молекула саны қанша болатынын анықтаңдар

3 – топ. Натрий сульфаты ерітіндісінің мольдік концентрациясы 0,01 моль/л , ДД 90% болса, ерітіндідегі иондардың концентрациясын есепте

Қ.Б: критерий арқылы бағалау (критерийлерді оқушылар құрастырады)

8. Жұптық жұмыс «Атаулар кестесі» әдісі

(Оқушылар тапсырманы алдымен жекелей (2-3 минут) орындап, одан кейін кестелерін жұбымен оқып, талқылап, толықтырады ) Төменде қосылыс атаулары берілген. Күшті, орташа және әлсіз электролиттерге жіктеңіз: азот қышқылы, күкірт қышқылы, фосфор қышқылы, натрий гидроксиді, су, аммоний гидроксиді, күкіртті сутек, азотты қышқыл, сірке қышқылы


1 атау

Атау туралы мағлұматтары (химиялық формуласы, электролиттің қай түріне жатады)

2 атау


3 атау


4 атау



Қ.Б: «Көршіңді тексер» (дайын жауап тақтадан көрсетіледі)


9. Жеке жұмыс. «Ойлан, тап» Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы (қосымша -1)

Сараланған тапсырма (қосымша - 2)







https://youtu.be/7u1xQ6e7Rj0











Оспанова М.Қ, Аухадиева Қ.С, Белоусова Т.Г. «Химия» оқулығы

«Мектеп» 2019ж

А3 парағы, түрлі – түсті қаламсаптар











үлестірмелер

Соңы

4 минут


3 мин









Рефлексия «Электролиттер сатысы»

(оқушының өзін – өзі бағалауы)

Әлсіз электролит – электролиттерді жіктеуде қиналамын

Орташа электролит – электролит түрлерін білемін, диссоциациялану дәрежесін табу қиындық туғызды

Күшті электролит – электролит түрлерін ажырата аламын, диссоциациялану дәрежесін табуды білемін

Үйге тапсырма

16 – бет 3 – тапсырманы орындау, әлсіз және күшті электролиттерге 4 мысалдан келтіру


Электролиттер сатысы




Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс.

Барынша қолдауды қажет ететін оқушыға күшті және әлсіз электролиттерді жіктеуде «Электролиттердің жіктелуі» үлгі кестесін ұсыну арқылы қолдау көрсетіледі

Орташа қолдауды қажет ететін оқушыларға күшті және әлсіз электролиттерді жіктеуде жетелеуші сұрақтар беріледі. Мысалы: Күшті және әлсіз электролиттерге қандай қосылыстар жатады?

Қолдауды аз қажет ететін немесе аса қабілетті оқушыларға тұрмыстық заттарға тәжірибе жасау арқылы күшті және әлсіз электролиттерді анықтау және талдау жасау тапсырмасы беріледі.

  1. «Дұрыс, бұрыс» - дайын жауап арқылы өзін – өзі бағалау

  2. ТЖ «Ойлан, бірік, бөліс» - критерий арқылы бағалау

  3. Жж «Атаулар кестесі» - көршіңді тексер

  4. Ж «Ойлан, тап» - жазбаша кері байланыс

  5. Рефлексия «Электролиттер сатысы»

  1. Жұмыс бастамас бұрын құрал – жабдықтарды қолдану ережелерімен танысыңыз

  2. Электрөткізгішті ластамаңыз

  3. Жұмыс біткен соң мультиметрді ток көзінен ажыратыңыз

http://him.1september.ru/article.php?ID=200303504

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

- Бүгін оқушылар не білді?

- Сыныптағы ахуал қандай болды?

- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

- Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!