Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: «ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.

    Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»



    Бөлім:

    9.3B Молекулалық биология

    Педагогтің аты-жөні:

    Ахметова И.М.

    Күні:


    Сыныбы: 9

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.

    Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.4.1.2 - ДНҚ молекуласының қос шиыршықты құрылымын сипаттау

    9.4.1.3 - ДНҚ-ны құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    ДНҚ молекулалық құрылысының принцптерін біледі.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    2 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Рапорт

    Сіз озіңіздің мінез-құлқыңыз және түр сипатыңызды суреттеңіз


    Жаңа сабаққа кіріспе

    3 минут

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Жаттығу жасайды.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1.ДНҚ дегеніміз не?

    2. Оның құрылымын кім ашты?

    3. Ол молекула не үшін керек?

    4. ДНҚ құрылысы қандай?




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    7 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді











    Сабақ түсіндіру, Чаргафф ережесі және азоттық негіз туралы айту.

    3 минут

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    Нуклеин қышқылдарын сипаттайды.

    Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.

    5 минут

    Білу, түсіну және қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады
























































    1.Нуклеин қышқылдарының мономері не? Мономердің қандай бөлігі ДНҚ-ның бір нуклеотидін екіншісінен ажыратады?

    2. ДНҚ молекуласына сипаттама береді. Оның пішіні қандай?

    3. Нуклеотид типтері, олардың азотты негіздері мен комплементарлық ережесі арасындағы байланысты анықтайды.

    4. Сурет бойынша ДНҚ молекуласындағы химиялық байланыс типі, олардың құрамбөліктері мен өлшемдері туралы айтып береді.



    Дискриптор:

    Жалпы - 3 балл

    1. мономерлер жайлы айтады, нуклеотидтерді ажыратады.

    2. ДНҚ молекуласын сипаттайды, пішінін біледі.

    3. нуклеотид, азоттық негіз және комплементарлық ережесін айта алады.

    4. Суретпен жұмыс жасайды.




    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері


    Талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады



    Топпен жұмыс

    ДНҚ макетін ұстап тұрып сұрақтарға жауап беріп талдау.





























    Мақсатты еске түсіру айту

    1. ДНҚ молекуласын сызба түрінде бейнелеп, оның құрамбөліктерін көрсетіп, орналасқан орнын көрсет.

    І топ

    1)Дезоксибироза

    2)Фосфор қышқылының қалдығы

    3) аденин

    ІІ топ

    4)тимин

    5)гуанин

    6)Цитозин

    7)Фосфодиэфирлі байланыс

    ІІІ топ

    8) ковалентті полюсті байланыс

    9)Қос сутектік байланыс

    10)үш сутектік байланыс

    Дискриптор:

    Жалпы - 3 балл

    Тапсырманы сызба түрінде көрсетеді.

    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері


    Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады





    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады



    Топпен жұмыс

    Модельдеу жұмысы

    5 минут

    1. Моделдеу.

    ДНҚ-ның комплементарлы тізбегін аяқтап, сызбасын сызады.

    А) АТТГЦГГЦТ;

    Ә) ЦГТТАГАЦТ;

    Б) ГЦАТГГЦЦА;

    В) ТТГАЦГЦТА;
    Г) ТЦАГАТАЦГ.

    Дискриптор:

    Жалпы балл-3

    1. Тапсырмаларды орындайды.

    1. Берілген тапсырммаға модель құрастырады

    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    10 мин.

































    2 минут

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.







    Үй тапсырма

    Бағалау

    Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    - бүгін сабақта қуантқаны.....

    - мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    - маған ерекше ұнағаны.....

    - сабақтан соң маған........келді

    - бүгін маған..........сәті түсті.

    - қызықты болғаны.....

    - ......қиындық тудырды.

    - менің түсінгенім.....

    - енді мен......аламын.

    Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!



    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.







    Қысқамерзімді жоспар

    №4-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: «ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.

    Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»

    Бөлім:

    9.3B Молекулалық биология

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.

    Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.4.1.2 - ДНҚ молекуласының қос шиыршықты құрылымын сипаттау

    9.4.1.3 - ДНҚ-ны құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    ДНҚ-ны құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеуді біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқу

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахметова Инкар Мынбаевна
    19 Қаңтар 2022
    795
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы ашық сабақ 9-сынып оқушыларымен
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: «ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.

    Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»



    Бөлім:

    9.3B Молекулалық биология

    Педагогтің аты-жөні:

    Ахметова И.М.

    Күні:


    Сыныбы: 9

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.

    Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.4.1.2 - ДНҚ молекуласының қос шиыршықты құрылымын сипаттау

    9.4.1.3 - ДНҚ-ны құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    ДНҚ молекулалық құрылысының принцптерін біледі.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    2 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі:

    Рапорт

    Сіз озіңіздің мінез-құлқыңыз және түр сипатыңызды суреттеңіз


    Жаңа сабаққа кіріспе

    3 минут

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Жаттығу жасайды.



    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    1.ДНҚ дегеніміз не?

    2. Оның құрылымын кім ашты?

    3. Ол молекула не үшін керек?

    4. ДНҚ құрылысы қандай?




    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау

    Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    7 мин.

    Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді











    Сабақ түсіндіру, Чаргафф ережесі және азоттық негіз туралы айту.

    3 минут

    Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    Нуклеин қышқылдарын сипаттайды.

    Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді.

    5 минут

    Білу, түсіну және қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады
























































    1.Нуклеин қышқылдарының мономері не? Мономердің қандай бөлігі ДНҚ-ның бір нуклеотидін екіншісінен ажыратады?

    2. ДНҚ молекуласына сипаттама береді. Оның пішіні қандай?

    3. Нуклеотид типтері, олардың азотты негіздері мен комплементарлық ережесі арасындағы байланысты анықтайды.

    4. Сурет бойынша ДНҚ молекуласындағы химиялық байланыс типі, олардың құрамбөліктері мен өлшемдері туралы айтып береді.



    Дискриптор:

    Жалпы - 3 балл

    1. мономерлер жайлы айтады, нуклеотидтерді ажыратады.

    2. ДНҚ молекуласын сипаттайды, пішінін біледі.

    3. нуклеотид, азоттық негіз және комплементарлық ережесін айта алады.

    4. Суретпен жұмыс жасайды.




    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері


    Талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады



    Топпен жұмыс

    ДНҚ макетін ұстап тұрып сұрақтарға жауап беріп талдау.





























    Мақсатты еске түсіру айту

    1. ДНҚ молекуласын сызба түрінде бейнелеп, оның құрамбөліктерін көрсетіп, орналасқан орнын көрсет.

    І топ

    1)Дезоксибироза

    2)Фосфор қышқылының қалдығы

    3) аденин

    ІІ топ

    4)тимин

    5)гуанин

    6)Цитозин

    7)Фосфодиэфирлі байланыс

    ІІІ топ

    8) ковалентті полюсті байланыс

    9)Қос сутектік байланыс

    10)үш сутектік байланыс

    Дискриптор:

    Жалпы - 3 балл

    Тапсырманы сызба түрінде көрсетеді.

    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері


    Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады





    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады



    Топпен жұмыс

    Модельдеу жұмысы

    5 минут

    1. Моделдеу.

    ДНҚ-ның комплементарлы тізбегін аяқтап, сызбасын сызады.

    А) АТТГЦГГЦТ;

    Ә) ЦГТТАГАЦТ;

    Б) ГЦАТГГЦЦА;

    В) ТТГАЦГЦТА;
    Г) ТЦАГАТАЦГ.

    Дискриптор:

    Жалпы балл-3

    1. Тапсырмаларды орындайды.

    1. Берілген тапсырммаға модель құрастырады

    ДК экраны

    9-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    10 мин.

































    2 минут

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.







    Үй тапсырма

    Бағалау

    Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    - бүгін сабақта қуантқаны.....

    - мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    - маған ерекше ұнағаны.....

    - сабақтан соң маған........келді

    - бүгін маған..........сәті түсті.

    - қызықты болғаны.....

    - ......қиындық тудырды.

    - менің түсінгенім.....

    - енді мен......аламын.

    Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

    Жақсы!

    Талпын!



    Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.







    Қысқамерзімді жоспар

    №4-сабақ

    Сабақтың тақырыбы: «ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.

    Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»

    Бөлім:

    9.3B Молекулалық биология

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.

    Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.4.1.2 - ДНҚ молекуласының қос шиыршықты құрылымын сипаттау

    9.4.1.3 - ДНҚ-ны құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    ДНҚ-ны құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеуді біледі.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    7 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқу

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 9 сынып
    19.01.2022
    795
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахметова Инкар Мынбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации