Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: «ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.
Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»
Бөлім: |
9.3B Молекулалық биология |
Педагогтің аты-жөні: |
Ахметова И.М. |
Күні: |
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы. Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.4.1.2 - ДНҚ молекуласының қос шиыршықты құрылымын сипаттау 9.4.1.3 - ДНҚ-ны құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеу. |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: ДНҚ молекулалық құрылысының принцптерін біледі. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 2 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Рапорт Сіз озіңіздің мінез-құлқыңыз және түр сипатыңызды суреттеңіз
|
|||
Жаңа сабаққа кіріспе 3 минут |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1.ДНҚ дегеніміз не? 2. Оның құрылымын кім ашты? 3. Ол молекула не үшін керек? 4. ДНҚ құрылысы қандай?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 7 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді
Сабақ түсіндіру, Чаргафф ережесі және азоттық негіз туралы айту. 3 минут |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл Нуклеин қышқылдарын сипаттайды. |
Тақырып бойынша интернет көздерін пайдаланып видеоролик көреді. |
5 минут |
Білу, түсіну және қолдану айдарындағы тапсырмаларды орындатады
|
1.Нуклеин қышқылдарының мономері не? Мономердің қандай бөлігі ДНҚ-ның бір нуклеотидін екіншісінен ажыратады? 2. ДНҚ молекуласына сипаттама береді. Оның пішіні қандай? 3. Нуклеотид типтері, олардың азотты негіздері мен комплементарлық ережесі арасындағы байланысты анықтайды. 4. Сурет бойынша ДНҚ молекуласындағы химиялық байланыс типі, олардың құрамбөліктері мен өлшемдері туралы айтып береді.
Дискриптор: Жалпы - 3 балл 1. мономерлер жайлы айтады, нуклеотидтерді ажыратады. 2. ДНҚ молекуласын сипаттайды, пішінін біледі. 3. нуклеотид, азоттық негіз және комплементарлық ережесін айта алады. 4. Суретпен жұмыс жасайды.
|
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|
|
Талдау айдарындағы тапсырмаларды орындатады
Топпен жұмыс ДНҚ макетін ұстап тұрып сұрақтарға жауап беріп талдау.
Мақсатты еске түсіру айту |
1. ДНҚ молекуласын сызба түрінде бейнелеп, оның құрамбөліктерін көрсетіп, орналасқан орнын көрсет. І топ 1)Дезоксибироза 2)Фосфор қышқылының қалдығы 3) аденин ІІ топ 4)тимин 5)гуанин 6)Цитозин 7)Фосфодиэфирлі байланыс ІІІ топ 8) ковалентті полюсті байланыс 9)Қос сутектік байланыс 10)үш сутектік байланыс |
Дискриптор: Жалпы - 3 балл Тапсырманы сызба түрінде көрсетеді. |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
|
Талдау айдарындағы тапсырманы орындатады
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады
Топпен жұмыс Модельдеу жұмысы 5 минут |
1. Моделдеу. ДНҚ-ның комплементарлы тізбегін аяқтап, сызбасын сызады. А) АТТГЦГГЦТ; Ә) ЦГТТАГАЦТ; Б) ГЦАТГГЦЦА; В) ТТГАЦГЦТА; |
Дискриптор: Жалпы балл-3 1. Тапсырмаларды орындайды. 1. Берілген тапсырммаға модель құрастырады |
ДК экраны 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 10 мин.
2 минут |
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Үй тапсырма Бағалау |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім..... - енді мен......аламын. |
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
Қысқамерзімді жоспар
№4-сабақ
Сабақтың тақырыбы: «ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы.
Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»
Бөлім: |
9.3B Молекулалық биология |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы. Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру» |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.4.1.2 - ДНҚ молекуласының қос шиыршықты құрылымын сипаттау 9.4.1.3 - ДНҚ-ны құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеу |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: ДНҚ-ны құрылымдық қағидалары негізінде үлгілеуді біледі. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады. Оқу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |