Материалдар / Ашық сабақ Допты қақпаға тебу 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Допты қақпаға тебу 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
дене шынықтыру пәні мұғалімдеріне дене шынықтыру пәнінен көмекші құрал ретінде жарияланды
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Бегенов Р.Т.

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Допты қақпаға тебу


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.3.5.1 - мектептен тыс және мектептегі қозғалыс әрекеттерінің қажеттілігін түсіндіру

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар орындай алады:

Футбол тарихын біледі.

Ойын ережесін түсінеді.

Допты ойынға қоса алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Допты алып жүре алады.

Допты тебу біледі.

Допты бір-біріне бере алады.

Оқушылардың кейбірі орындай алады:

Футбол ойынын игерген.

Айып соққысын орындай алады.

Ойын тактикасын жақсы меңгерген.

Бағалау критерииі

Футбол ойынында техникалық әдісті меңгерген

Қимыл, қозғалыс кезінде допты қабылдау және беру дағдыларын меңгереді.

Табанның ішкі және сыртқы жағымен допты беру әдістерін жетілдіреді

Топта жұмыс істей біледі

Футбол ойынында негізгі ережелерді сақтайды

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Шеңбер құрып бір-бірімізбен жүрекпен амандасамыз.


Үш топқа бөлеміз:



Жүгіру жаттығулары:

- Арнайы жүгіріс жаттығулар жасау.

-Тізені көтеріп жүгіру

-Аяқты артқа лақтырып жүгіру

-Түзу аяқты алға созып жүгіру

-Түзу аяқты артқа созып жүгіру

-Оң жағымен жүгіру

-Сол жағымен жүгіру

-Бұғы жүгіріс

-Сол, оң аяқпен биікке секіріп алға қозғалу

-Теріс қарап жүгіру

-Жылдам жүгіру

Жалпы дамыту жаттығулары:

1. Б.қ. н.т. қолымыз белімізде, аяқ иық деңгейінде, басымызды 1 дегенде алға 2 артқа 3 оңға 4 солға еңкейтеміз.

2. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінде басымызды оңға 4 рет солға 4 рет айналдырамыз.

3. Б.қ. н.т. қолымыз иығымызда, аяқ иық деңгейінде, йығымызды алға 4 рет артқа 4 рет айналдырамыз.

4. Б.қ. н.т. қолымыз кеуде тұсында аяқ иық деңгейінде 1 – 2 қолымызды артқа сермейміз. З – 4 оң жаққа сермейміз. Келесі З – 4 сол жаққа сермейміз.

5. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде 1 –артқа шалқаямыз, 2–алға иілеміз (қолымызды аяғымызға тигіземіз), 3–қолымызды жазып отырамыз, 4–б.қ.

6. Б.қ. н.т. оң қол жоғарыда сол қол төменде 1 –2 қолымызды артқа серменйміз. 3–4 қолымызды ауыстырамыз.

7. Б.қ. н.т. қол белде аяқ иық деңгейінде. 1 –2–3–4 белімізді оңға айналдырамыз, келесі 1 –2–3–4 солға айналдырамыз.

8. Б.қ. н.т. қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ. 1 –оң аяққа қолымызды тигіземіз. 2 –сол аяққа қолымызды тигіземіз. 3 – ортаға еңкейеміз 4 – Б.қ.

Баланы уәждеймін: АКТ-ға сүйене отырып, атақты футболшыларды атап, көрсетіп өтемін.


Футбол — (ағылшынша  foot— аяқ, baal— доп) спорттың командалық ойын түрі. Футбол — әлемге аса танымал ойындардың бірі. Ойынның негізгі мақсаты қарсылас команданың қақпасына аяқпен немесе басқа да дене мүшелерімен (қолдан басқа) қарсылас команда салған саннан көбірек доп салу болып табылады.

Футбол тарихы XII ғасырданбасталады. Алғашрет Англияда дамыды. Саяхатшы Гастон де Фуаөззаманындафутболды бар ынтасыменбақылап, «Ағылшындарфутболдыойындепесептесе, ондатөбелесті не дейді?» депжазыпкеткенекен. Футболғақарсылықкөрсеткендерболды.

  • 1313 жылыбелгілі феодал Эдуард II қалаішінде футбол ойнауғашектеуқойған. Тіпті, 1314 жылдың 13 ақпанында король Лондон қаласындафутболғақарсышараларқолданғандеседі.

  • 1389 жылы Ричард II патшасарайымаңындадоптепкендердіөлімжазасынакескен. Патшағабірнешемәртерұқсатсұрапбарған футбол жанкүйерлеріәрқашанжағымсызжауапалыпотырған.

  • Тек 1908 жылы футбол олимпиадалықойындартізіміненорыналды.

  • Ал, 1863 жылы Лондонда футболдыңжаңашарттарыбелгіленді. Жобағаенгізілгенережелердіарнайы комиссия жітіқараған.

  • 1872 жылданбастапфутболданхалықаралықкездесулерөткізілді. Доданы Англия мен Шотландия футболшыларыашты.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ














Смайликтер «тамаша», «жарайсың», «қолыңнан келеді»

Суретті кеспе қағаздар Түрлі заттардың құрамын, құрылымын бейнелейтін моделдер

Ортасы

- Ойын-игра-game.

- Доп-мяч-ball.

- Аут-out.

- Шабуылшы-нападающий-attack.

- Қақпашы-вратарь-goalkeeper.

-Аяқ, доп, ойыншы, алаң, қорғаушы.


Үш топқа бөлінеміз:

Доппен орындалатын эстафеталық ойын.

Адидас тобы Найк тобы Пума тобы

Допты табанның ішкі жағымен тебер кезде доп әдетте ойыншының дәл алдында болады.Оны аяқты сәл артқа сілтеп барып тебу керек.Бұл кезде доп тебетін аяқтың басы сәл сыртқа бұрылады.Допты аяқтың ішкі жағымен тебуді жүгіріп келіп немесе бір орнында түрып орындауға болады. Аяқ допқа неғұрлым төменіректен тисе, доп соғұрлым жоғары ұшады, ал жоғарырақтан тисе, доп төмен ұшады.

Техника элементтері: Допты бір-біріне беру техникалары.

Оқушыларды екі қатарға бөліп қарама-қарсы тұрғызып жұппен жаттығу жасау. Екі оқушыға бір доп, аралары 3-4 метр.

- Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне, аяқтың іш жағымен беріп, өз тізбегінің ең соңына барып тұрады:

- Ойыншы допты қарсы тізбектегі әріптесіне, аяқтың іш жағымен беріп, жылдам қарсы тізбектің соңына барып тұрады:

- Бір –біріне қарама-қарсы екі тізбек, орта-сында бір ойыншы, сол ойыншы өзіне келген допты аяқтың

ішіменен, оған доп берген ойыншымен ширетпенен доп алмастырады:

- Тізбектегі ойыншылар алма кезек допты жіргізу, кедергілерді айналып өту, басқа ойыншыларға допты беру жаттығуларын орындап, тізбектің соңына барып тұрады.


- Қақпаға жіп тартылып 4 бөлікке бөлінеді де, тік соққылар тебу жаттығулары.

А). Белгіленген жерден допты қақпаға дәл бағыттай

алады.

Қимыл қозғалыс комбинацияларын жақсы

орындайды.

Берген тапсырмаларды толығымен орындайды.


В). Жаттығулардың реттілігін біледі және орындайды.

Допты әріптесіне дәл бере біледі.

Допты қақпаға тік бағыттаған кезде қателіктер

жібереді.

С). Іс-қимыл қозғалыстары баяу.

Ойын ережесін білгенімен, қателіктер жібереді.

Әріптесіне допты беру кезінде дәлдік жетіспейді.

1). Толық меңгерген.

Физикалық дайындығы жоғары.

Техникасы жоғары дәрежеде.

2). Қимыл қозғалысы жақсы.

Техникалық дәлдігі игерілген.

Жұппен жақсы жұмыс жасайды.

3). Тапсырманы орындау кезінде қателіктер жібереді.

Физикалық дайындығы төмен.

Сабаққа ынтасы жақсы.

Бағалау түрлері

Адидас тобы

Допты табанның ішкі қырымен тебуді толық менгерді.

Берілген тапсырмаларды толық игерді.

Сабақ барысында тактикалық білімдерін жетілдірді.




Найк тобы

Допты алып жүруді меңгерді.

Әріптесіне доп беру және қабылдау әдісін орындай алды.

Допты табанның ішкі қырымен тебуді білді.




Пума тобы

Ойын ережесін білді.

Допты бір-біріне беру әдісін түсінді.

Ойынның шығу тарихын түсініп білді.



Білемін:

Футбол тарихын;

Допты табанның ішкі қырымен тебуді;

Бір-біріне пас беруді.


Білуім керек:

Шабуылдау тәсілін;

Қорғану тактикасын;

Алдау тәсілдерін.

Білгімкеледі:

Стратегиялықжоспаржасау;

Төрешілердің ишараларын;

Айып соққыларын орындау әдістері


Аяқтың ұшына допты дұрыс жүргізуді көрсетеді



Допты аяқпен теуіп алып жүру аяқтың үстімен және ұшымен тебу арқылы орындалайды.Допты аяқтың ұшымен теуіп алып жүруді көрсетеді

оқущы қарсыласын оңай-ақ алдап кете беру ережесін көрсетеді

Ережелердің дұрыс орындалуына

көңіл бөледі

у


Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау














ҚБ «Бағдаршам»









ҚБ «От шашу»




























Сабақтыңсоңы



Білім қоржыны» кері байланыс

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді


  • айтылым барысында тірек сөздерді орынды қолданады.

Топтық тапсырмада жауаптарын бақылау арқылы оқушылардың диалогқа қандай дәрежеде қатысқанын бағалау. Осы деректер келесі талқылауларды жоспарлауда қолданылады.


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!