Сабақтың
мақсаты: оқушыларға “Достық” ұғымын
дұрыс әрекет құндылық ретінде мәнін ашу.
Міндеттері:
- адал достықтың мәнін
түсіндіру;
-өзара көмек,
жолдастық,сыйластық, қамқорлық қарым – қатынастарын
дамыту;
-достықты бағалауға, қадірлей
білуге тәрбиелеу;
|
Ресурстар: Оқулық жұмыс
дәптері. Түрлі түсті қалам, плакат,маркер,
стикерлер.
|
Сабақтың
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Балалар ережені есімізге
түсіріп, сыныптың тәртібін сақтап, оқып - білуге талаптанып,
тыныштықты орнатып, тазалықты сақтап, бүгінгі күнімізді татулықпен
өткізейік
2.Жағымды күйге
ену: Теңіз түбіне саяхат. Баяу әуен
арқылы.
|
5 Т –
ережесі:
Тәртіп.
Талап.
Тыныштық.
Тазалық.
Татулық.
|
3.
Дәйексөз: Достықты достық
шақырады.
Абай
Құнанбаев
Дана халқымыз «Досыңды көрсет,
кім екеніңді айтайын», – дейді. Сондықтан дос дегеніміз – сенің
айнаң, екінші бейнең тәрізді. Адам мен адам өз ниетіне,
арман-тілегі, талғамы, мақсатының ұқсастығы арқылы достасып кетеді
де, ол қарым-қатынас тілеулестік, ниеттестік, адал, қалтқысыз
сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық болған жерде рухани
жақындыққа айналып, достық мәңгілік болады. Адамға адамның достық
пейілде болуы біздің
борышымыз.
|
Дәйексөзді барлығымыз бірге
оқимыз қайталап 3 рет айтады .
|
4. Оқиға айту. Жаман
жолдас
-
Аю неліктен әлсiз, ауру адамға
тимеді?
-
Шындығында аю оған сондай ақыл
айтты ма?
-
Ауру адамға ақылды сөзді не
айтқызып тұр?
-
Осындай қиын жағдайларда
өздерің қалай әрекет етер едіңдер?
|
Оқушылар әңгімелеп, жаңа
тақырыптың мазмұнын талдайды.
|
Сергіту
сәті: Иiлiп оңға бiр, иiлiп, солға
бiр.
Жаттығу
жасаймын.
Оң аяқ, сол аяқ, оң аяқ , сол
аяқ
Жаттығу оңай-ақ.
|
Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
5. Шығармашылық
жұмыс.
1-тапсырма. Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсыңдар?
Төменде берілген сөздер мен сөз
тіркестерін өзің
үшін ең маңыздыларынан бастап
баспалдақтарға
жаз.
Тиісті сөздер мен сөз
тіркестері: адалдық, ортақ көзқараста
болу, жауапкершілік, қамқорлық, сүйіспеншілік, есептесу, санасу,
кешірімділік, қиянат жасамау, ақша,
мақтау.
2-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті
сөздерді қойып, дос туралы мақал-мәтелдерді оқыңдар, өздерің де
мақал-мәтел құрастырыңдар.
Адам – адамға..., жолдас, ...
.
Досы жақсының, ... де
жақсы.
Көп ақшаң болғанша, көп...
болсын.
Дос – досқа ...
.
Тиісті сөздер: дос, айна,
бауыр, өзі, досың.
|
Дәптермен жұмыс
|
6. Топпен ән айту.
Бала
тілегі
Әнін жазған: Фарида
Жолдасова
Өлеңін жазған: Сержан
Молдасанұлы
Бал-балалық, балдырған шақ сан
арман,
Барлық бала армандауға
жаралған.
Кел, достарым, әндетiңдер,
билеңдер,
Гүлденсiн деп атамекен қара
орман.
Болашақтың иесiмiз
бәрiмiз,
Туған жердiң түрлендiрер
нәрiмiз.
Алтын бесiк – ұлан-байтақ
елiмде,
Жарқын болсын шырқап айтар
әнiмiз.
|
АКТ-ны
пайдалану.
Оқушылар әнді ерекше көңілмен
айтып сергиді.
|
7. Үй тапсырмасы.
«Құм мен тас» өсиет
әңгіме
71 бет
оқу.
|
Күнделіктеріңе жазып
алыңдар
|
8. Сабақтың қорытынды
сәті. Баяу әуен қойылады. Бүгінгі
сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге
сақтайық.
|
|
|