Материалдар / Ашық сабақ Дүниетану "Ғұндар қалай өмір сүрді?" 2 сынып

Ашық сабақ Дүниетану "Ғұндар қалай өмір сүрді?" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
іс тәжірибемен алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2018
4741
8 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектеп» КММ-сіПән: Дүниетану Сынып: 2 «Б»Мұғалім: Байсугурова Алия Кабаевна

Қысқа мерзімді жоспар

Сынып 2 «Б»Күні: 22. 02.2018 жыл№2 сабақ

Пәні: ДүниетануМұғалімнің аты-жөні:Байсугурова Алия Кабаевна
Сабақтың тақырыбы: Ғұндар қалай өмір сүрді?
Ортақ тақырып:5. Дәстүр мен ауыз әдебиеті
Бағдарламаның бөліміне сілтеме:3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер
Оқу мақсаты:2.3.2.1. Мәліметтерді оқып – білу негізінде ғұндардың өмір сұру салтын және осы кезеңнің жеке ескерткіштерін сипаттау.
Көрнекі құралдар.Мұғалімге: жеке компьютер, экран, мультимедиалық проектор, мультиспикер немесе дыбыстық бағандар, электронды қосымша, суреттер.Оқушыға: ақ парақтар түрлі-түсті қарындаштар
Сабақтың барысы
УақытСабақты өту кезеңдеріМұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
2 минҰйымдастыруОқушылармен сәлемдесу.Ізгі арманым, үмітінБабалардың жалғаймыз!Білім көкжиегіндеЖалындаймыз, самғаймыз! Психологиялық дайындық.- « келгенше қонақ ұялады,Келген соң үй іші ұялады», - демекші біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар білімімізді ортаға салайық.Топқа бөлу.



Мұғаліммен сәлемдеседі.Оқушылар мұғалімнің соңынан сабаққа психологиялық бейімделуге бағытталған сөздерді қайталайды. Томирис, Атила, Ескендір, Мөде
4 минСабақтың мақсатын қою

Балалар! Жер бетіндегі әрбір халықтың өзінің қайталанбас тарихы бар. Қазақ халқының тамыры көне заманға кетеді. Қазақтардың ата-бабаларының ішінде сақ тайпасы болды, олар туралы біз 1-сыныпта өткен болатынбыз. Кәне, есімізге түсірейікші, олар туралы не білесіңдер? «Уақыт еншісіндегі ой-түйіндер» тәсілі. Мұғалім «сақ» кілттік сөзін айтады. 1 минут көлемінде сендер «ойларыңа келген» және осы сөзбен байланысты өз ойларыңды үздіксіз жазуларың қажет. Уақыт өткен соң, мұғалім оқушыларды тыңдап, оларға нақтылайтын сұрақтар қояды:Неліктен сен осы сөздерді жаздың?Осы сөздерді жазарда, ойыңа не келді?

Өз көзқарастарын білдіреді. Берілген уақыт өткен соң, оқушылар жазғандарын оқиды. Жауап берерде олар өз жауаптарын төмендегі сұрақтармен нақтылайды:– Неліктен мен осы сөздерді жаздым?– Бұл сөздерді жазарда менің ойыма не келді?
2 минБейне ролик көрсетуИнтербелсенді тақтадан «Ғұндар қалай өмір сүрді ?» ролик көрсетуhttp://imektep.kz/
10 минЖаңа білімдерді меңгеруБүгінгі сабағымызда сендер ғұндар туралы білесіңдер. Ғұндар – сақтардан бірнеше ғасырдан кейін Қазақстан аумағында өмір сүрген қазақ халқының арғы ата-бабалары. «Біздің күтетініміз» тәсілі. Біздің сабағымыздан не күтесіңдер, не туралы білгілерің келеді?





















Оқушылар:– Ғұндар қалай өмір сүрді?– Қайда тұрды?– Немен шұғылданды?– Қалай киінді, немен азықтанды? және т.б.Оқушылар сұрақтарға жауап береді.Оқушылар жұптаса отырып, кезекпен оқулықтың мәтінін оқиды. Әрбір азат жолдан кейін тоқтап, оқығанның мазмұны бойынша түрлі деңгейдегі сұрақтарды бір-біріне қояды.

5 минЖұптық жұмыс.

«Сөйлемдер құра» Жауабын тап.А бағандағы сөздерді Ә бағандағы сөздермен сәйкестендіріп, сөйлемдер құра.Уақыт тізбегіне орналастыр.*** Уақыт тізбегіндегі бос орындарға қазіргі заманда билеушіге кімді жазар едіңдер, Аттила және томирис есімдерін жазыңдар.Томирис Аттила ...- Жақсы балалар қазіргі біздің заманымызда билеушіміз , біздің президентіміз Н.Ә.Назарбаев.



Сергіту сәті



10 минЖаңа материалды бекіту

Топ ішінде жұмысты ұйымдастырады.1 топ « Томирис» - Венн диаграммасын құру.Сақтар мен ғұндардың қару жарақтарын салыстыру.2 топ « Аттила» Ғұн тайпасының шаруашылығы. ( Энциклопедиядан тауып жазады)3 топ « Мөде»Сақтар мен ғүндардың әшекей бұйымдарын салыстыру.4 топ « Ескендір» Ғұн тайпасының билеушілерін анықтау.

Сыныпқа өз жұмыстарының қорытындысын көрсетеді.Орындаған жұмыстың, содан соң сыныптың нәтижелерін салыстырады. Талқылайды.

3 минСабақты қорытындылау« Келісу – келіспеу стратегиясы«Ия» , «Жоқ» жауап беру.1. Ғұндар сақтардан бірнеше жыл өмір сүрді?2. Ғұндар сиыр, түйе малын ұстаған ба?3. . Ғұндар Патшайымы Томирис?4. . Ғұндар Жылқы, қой малын ұстады?5. . Ғұндар егін шаруашылығымен айналысты?6. . Ғұндардың негізгі баспанасы зәулім үй болды?7. Томирис сақтардың патшайымы?8. Ғұндардың билеушісі Атила Оқушылар «ия, жоқ» деп жауап береді.
5 минРефлексия және бағалау- Сабағымыз аяқталуға таяу. Бұл уақыт ішінде Астананың төрінде « Бәйтерек» монументі бой көтерген . Енді Бәйтеректің шарына сабақ қызықты өтті, бәрін түсіндім десеңдер қолымыздағы белгіні ілеміз.Егер мен түсіндім, әлі де оқуым керек дегендерін лифтпен жоғары көтерілейік деп ортасына ілеміз.- ал, енді сабақты түсінбедім, сабақта қиналдым десеңдер. Мұнарадағы холға кіріп, интернет залға барып әлі де біліп үйренейік дейік.- Енді көңіл- күйімізді сипаттайтын үш сөзді таңдайық та астын сызайық.

Сұрақтарға жауап береді.Бағалау: толтырады өз әрекеттеріне, ой қорытады. Өз таңдауларын түсіндіреді.
3 минҚорытындылауСұрақтар қояды:– Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?- Сабақтың қай жері ұнады?Сұрақтарға жауап береді.






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ