Сынып 2
«Б»
|
Күні: 22. 02.2018
жыл
|
№2
сабақ
|
Пәні:
Дүниетану
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Байсугурова Алия
Кабаевна
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ғұндар қалай өмір
сүрді?
|
Ортақ
тақырып:
|
5. Дәстүр мен ауыз
әдебиеті
|
Бағдарламаның
бөліміне сілтеме:
|
3.1 Ежелгі
мәдениеттер мен өркениеттер
|
Оқу
мақсаты:
|
2.3.2.1.
Мәліметтерді оқып – білу негізінде ғұндардың өмір сұру салтын және
осы кезеңнің жеке ескерткіштерін
сипаттау.
|
Көрнекі
құралдар.
|
Мұғалімге: жеке компьютер, экран,
мультимедиалық проектор, мультиспикер немесе дыбыстық бағандар,
электронды қосымша,
суреттер.
Оқушыға: ақ парақтар түрлі-түсті
қарындаштар
|
Сабақтың
барысы
|
Уақыт
|
Сабақты өту
кезеңдері
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
2
мин
|
Ұйымдастыру
|
Оқушылармен
сәлемдесу.
Ізгі арманым,
үмітін
Бабалардың
жалғаймыз!
Білім
көкжиегінде
Жалындаймыз,
самғаймыз!
Психологиялық
дайындық.
- « келгенше қонақ
ұялады,
Келген соң үй іші
ұялады», - демекші біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар білімімізді
ортаға салайық.
Топқа
бөлу.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Оқушылар мұғалімнің
соңынан сабаққа психологиялық бейімделуге бағытталған сөздерді
қайталайды.
Томирис, Атила, Ескендір,
Мөде
|
4
мин
|
Сабақтың мақсатын
қою
|
Балалар! Жер
бетіндегі әрбір халықтың өзінің қайталанбас тарихы бар. Қазақ
халқының тамыры көне заманға кетеді. Қазақтардың ата-бабаларының
ішінде сақ тайпасы болды, олар туралы біз
1-сыныпта өткен болатынбыз. Кәне, есімізге түсірейікші, олар туралы
не білесіңдер?
«Уақыт
еншісіндегі ой-түйіндер» тәсілі.
Мұғалім «сақ» кілттік сөзін
айтады. 1 минут көлемінде сендер «ойларыңа келген» және осы сөзбен
байланысты өз ойларыңды үздіксіз жазуларың қажет. Уақыт өткен соң,
мұғалім оқушыларды тыңдап, оларға нақтылайтын сұрақтар
қояды:
Неліктен сен осы
сөздерді жаздың?
Осы сөздерді
жазарда, ойыңа не келді?
|
Өз көзқарастарын
білдіреді.
Берілген уақыт өткен
соң, оқушылар жазғандарын оқиды. Жауап берерде олар өз жауаптарын
төмендегі сұрақтармен
нақтылайды:
–
Неліктен мен осы
сөздерді жаздым?
– Бұл сөздерді жазарда
менің ойыма не келді?
|
2
мин
|
Бейне ролик
көрсету
|
Интербелсенді
тақтадан «Ғұндар қалай өмір сүрді ?» ролик
көрсету
|
http://imektep.kz/
|
10
мин
|
Жаңа білімдерді
меңгеру
|
Бүгінгі сабағымызда
сендер ғұндар туралы білесіңдер. Ғұндар – сақтардан бірнеше
ғасырдан кейін Қазақстан аумағында өмір сүрген қазақ халқының арғы
ата-бабалары.
«Біздің күтетініміз»
тәсілі. Біздің сабағымыздан не күтесіңдер, не туралы білгілерің
келеді?
|
Оқушылар:
–
Ғұндар қалай өмір
сүрді?
–
Қайда
тұрды?
–
Немен
шұғылданды?
–
Қалай киінді, немен
азықтанды? және т.б.
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді.
Оқушылар жұптаса
отырып, кезекпен оқулықтың мәтінін оқиды. Әрбір азат жолдан кейін
тоқтап, оқығанның мазмұны бойынша түрлі деңгейдегі сұрақтарды
бір-біріне қояды.
|
5
мин
|
Жұптық
жұмыс.
|
«Сөйлемдер құра»
Жауабын тап.
А бағандағы сөздерді
Ә бағандағы сөздермен сәйкестендіріп, сөйлемдер
құра.
Уақыт тізбегіне
орналастыр.
*** Уақыт
тізбегіндегі бос орындарға қазіргі заманда билеушіге кімді жазар
едіңдер, Аттила және томирис есімдерін
жазыңдар.
Т омирис Аттила
...
- Жақсы балалар
қазіргі біздің заманымызда билеушіміз , біздің президентіміз
Н.Ә.Назарбаев.
|
|
|
Сергіту
сәті
|
|
|
10
мин
|
Жаңа материалды
бекіту
|
Топ ішінде жұмысты
ұйымдастырады.
1 топ «
Томирис»
- Венн диаграммасын
құру.
Сақтар мен ғұндардың
қару жарақтарын салыстыру.
2 топ «
Аттила»
Ғұн тайпасының
шаруашылығы. ( Энциклопедиядан тауып
жазады)
3 топ «
Мөде»
Сақтар мен ғүндардың
әшекей бұйымдарын салыстыру.
4 топ «
Ескендір»
Ғұн тайпасының
билеушілерін анықтау.
|
Сыныпқа өз
жұмыстарының қорытындысын
көрсетеді.
Орындаған жұмыстың,
содан соң сыныптың нәтижелерін салыстырады.
Талқылайды.
|
3
мин
|
Сабақты
қорытындылау
|
« Келісу – келіспеу
стратегиясы
«Ия» , «Жоқ» жауап
беру.
1. Ғұндар сақтардан
бірнеше жыл өмір сүрді?
2. Ғұндар сиыр, түйе
малын ұстаған ба?
3. . Ғұндар
Патшайымы Томирис?
4. . Ғұндар Жылқы,
қой малын ұстады?
5. . Ғұндар егін
шаруашылығымен айналысты?
6. . Ғұндардың
негізгі баспанасы зәулім үй
болды?
7. Томирис сақтардың
патшайымы?
8. Ғұндардың
билеушісі Атила
|
Оқушылар «ия, жоқ»
деп жауап береді.
|
5
мин
|
Рефлексия және
бағалау
|
- Сабағымыз
аяқталуға таяу. Бұл уақыт ішінде Астананың төрінде « Бәйтерек»
монументі бой көтерген . Енді Бәйтеректің шарына сабақ қызықты
өтті, бәрін түсіндім десеңдер қолымыздағы белгіні
ілеміз.
Егер мен түсіндім,
әлі де оқуым керек дегендерін лифтпен жоғары көтерілейік деп
ортасына ілеміз.
- ал, енді сабақты
түсінбедім, сабақта қиналдым десеңдер. Мұнарадағы холға кіріп,
интернет залға барып әлі де біліп үйренейік
дейік.
- Енді көңіл-
күйімізді сипаттайтын үш сөзді таңдайық та астын
сызайық.
|
Сұрақтарға жауап
береді.
Бағалау: толтырады
өз әрекеттеріне, ой қорытады. Өз таңдауларын
түсіндіреді.
|
3
мин
|
Қорытындылау
|
Сұрақтар
қояды:
–
Бүгінгі сабақтан не
білдіңдер?
- Сабақтың қай жері
ұнады?
|
Сұрақтарға жауап
береді.
|