Ашық сабақ Дүниетану "Ғұндар қалай өмір сүрді?" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Дүниетану "Ғұндар қалай өмір сүрді?" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
іс тәжірибемен алмасу
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектеп» КММ-сі

Пән: Дүниетану

Сынып: 2 «Б»

Мұғалім: Байсугурова Алия Кабаевна


Қысқа мерзімді жоспар


Сынып 2 «Б»

Күні: 22. 02.2018 жыл

2 сабақ


Пәні: Дүниетану

Мұғалімнің аты-жөні:

Байсугурова Алия Кабаевна

Сабақтың тақырыбы:

Ғұндар қалай өмір сүрді?

Ортақ тақырып:

5. Дәстүр мен ауыз әдебиеті

Бағдарламаның бөліміне сілтеме:

3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер

Оқу мақсаты:

2.3.2.1. Мәліметтерді оқып – білу негізінде ғұндардың өмір сұру салтын және осы кезеңнің жеке ескерткіштерін сипаттау.

Көрнекі құралдар.

Мұғалімге: жеке компьютер, экран, мультимедиалық проектор, мультиспикер немесе дыбыстық бағандар, электронды қосымша, суреттер.

Оқушыға: ақ парақтар түрлі-түсті қарындаштар

Сабақтың барысы

Уақыт

Сабақты өту кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

2 мин

Ұйымдастыру

Оқушылармен сәлемдесу.

Ізгі арманым, үмітін

Бабалардың жалғаймыз!

Білім көкжиегінде

Жалындаймыз, самғаймыз!

Психологиялық дайындық.

- « келгенше қонақ ұялады,

Келген соң үй іші ұялады», - демекші біз ұятқа қалмауға тырысайық. Бар білімімізді ортаға салайық.

Топқа бөлу.



Мұғаліммен сәлемдеседі.

Оқушылар мұғалімнің соңынан сабаққа психологиялық бейімделуге бағытталған сөздерді қайталайды.

Томирис, Атила, Ескендір, Мөде

4 мин

Сабақтың мақсатын қою


Балалар! Жер бетіндегі әрбір халықтың өзінің қайталанбас тарихы бар. Қазақ халқының тамыры көне заманға кетеді. Қазақтардың ата-бабаларының ішінде сақ тайпасы болды, олар туралы біз 1-сыныпта өткен болатынбыз. Кәне, есімізге түсірейікші, олар туралы не білесіңдер?

«Уақыт еншісіндегі ой-түйіндер» тәсілі. Мұғалім «сақ» кілттік сөзін айтады. 1 минут көлемінде сендер «ойларыңа келген» және осы сөзбен байланысты өз ойларыңды үздіксіз жазуларың қажет. Уақыт өткен соң, мұғалім оқушыларды тыңдап, оларға нақтылайтын сұрақтар қояды:

Неліктен сен осы сөздерді жаздың?

Осы сөздерді жазарда, ойыңа не келді?


Өз көзқарастарын білдіреді.

Берілген уақыт өткен соң, оқушылар жазғандарын оқиды. Жауап берерде олар өз жауаптарын төмендегі сұрақтармен нақтылайды:

Неліктен мен осы сөздерді жаздым?

Бұл сөздерді жазарда менің ойыма не келді?

2 мин

Бейне ролик көрсету

Интербелсенді тақтадан «Ғұндар қалай өмір сүрді ?» ролик көрсету

http://imektep.kz/

10 мин

Жаңа білімдерді меңгеру

Бүгінгі сабағымызда сендер ғұндар туралы білесіңдер. Ғұндар – сақтардан бірнеше ғасырдан кейін Қазақстан аумағында өмір сүрген қазақ халқының арғы ата-бабалары.

«Біздің күтетініміз» тәсілі. Біздің сабағымыздан не күтесіңдер, не туралы білгілерің келеді?












Оқушылар:

Ғұндар қалай өмір сүрді?

Қайда тұрды?

Немен шұғылданды?

Қалай киінді, немен азықтанды? және т.б.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар жұптаса отырып, кезекпен оқулықтың мәтінін оқиды. Әрбір азат жолдан кейін тоқтап, оқығанның мазмұны бойынша түрлі деңгейдегі сұрақтарды бір-біріне қояды.


5 мин

Жұптық жұмыс.


«Сөйлемдер құра» Жауабын тап.

А бағандағы сөздерді Ә бағандағы сөздермен сәйкестендіріп, сөйлемдер құра.

Уақыт тізбегіне орналастыр.

*** Уақыт тізбегіндегі бос орындарға қазіргі заманда билеушіге кімді жазар едіңдер, Аттила және томирис есімдерін жазыңдар.

ТShape2 Shape1 омирис Аттила ...

- Жақсы балалар қазіргі біздің заманымызда билеушіміз , біздің президентіміз Н.Ә.Назарбаев.



Сергіту сәті



10 мин

Жаңа материалды бекіту


Топ ішінде жұмысты ұйымдастырады.

1 топ « Томирис»

- Венн диаграммасын құру.

Сақтар мен ғұндардың қару жарақтарын салыстыру.

2 топ « Аттила»

Ғұн тайпасының шаруашылығы. ( Энциклопедиядан тауып жазады)

3 топ « Мөде»

Сақтар мен ғүндардың әшекей бұйымдарын салыстыру.

4 топ « Ескендір»

Ғұн тайпасының билеушілерін анықтау.


Сыныпқа өз жұмыстарының қорытындысын көрсетеді.

Орындаған жұмыстың, содан соң сыныптың нәтижелерін салыстырады. Талқылайды.


3 мин

Сабақты қорытындылау

« Келісу – келіспеу стратегиясы

«Ия» , «Жоқ» жауап беру.

1. Ғұндар сақтардан бірнеше жыл өмір сүрді?

2. Ғұндар сиыр, түйе малын ұстаған ба?

3. . Ғұндар Патшайымы Томирис?

4. . Ғұндар Жылқы, қой малын ұстады?

5. . Ғұндар егін шаруашылығымен айналысты?

6. . Ғұндардың негізгі баспанасы зәулім үй болды?

7. Томирис сақтардың патшайымы?

8. Ғұндардың билеушісі Атила

Оқушылар «ия, жоқ» деп жауап береді.

5 мин

Рефлексия және бағалау

- Сабағымыз аяқталуға таяу. Бұл уақыт ішінде Астананың төрінде « Бәйтерек» монументі бой көтерген . Енді Бәйтеректің шарына сабақ қызықты өтті, бәрін түсіндім десеңдер қолымыздағы белгіні ілеміз.

Егер мен түсіндім, әлі де оқуым керек дегендерін лифтпен жоғары көтерілейік деп ортасына ілеміз.

- ал, енді сабақты түсінбедім, сабақта қиналдым десеңдер. Мұнарадағы холға кіріп, интернет залға барып әлі де біліп үйренейік дейік.

- Енді көңіл- күйімізді сипаттайтын үш сөзді таңдайық та астын сызайық.


Сұрақтарға жауап береді.

Бағалау: толтырады өз әрекеттеріне, ой қорытады. Өз таңдауларын түсіндіреді.

3 мин

Қорытындылау

Сұрақтар қояды:

Бүгінгі сабақтан не білдіңдер?

- Сабақтың қай жері ұнады?

Сұрақтарға жауап береді.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.11.2018
5022
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі