Материалдар / Ашық сабақ "Дыбыс және оның түрлері"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Дыбыс және оның түрлері"

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдері үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Сәуір 2018
690
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Сауат ашу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1. бөлім Өзім туралы

Мектеп: «Бөлек батыр атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: 02.03.2018 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Касымбекова Динара Биримтаевна

Сынып: 1

Қатысқандар саны: 27

Қатыспағандар саны: -

Сабақ тақырыбы

Дыбыс және оның түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: сөздегі дыбыс түрлерін білу

Көптеген оқушылар: сөздегі дыбыстардың айтылуына қарай қалай бөленетінін түсіну

Кейбір оқушылар: сөздегі дыбыс түрлерін пайдалана отырып сөйлем құрау

Бағалау критерийлері

Біледі

Түсінеді

Қолданады


сөздегі дыбыс түрлерін біледі

сөздегі дыбыстардың айтылуына қарай қалай бөлінетінін түсінеді

сөздегі дыбыс түрлерін пайдалана отырып сөйлем құрайды.

Пәндік лексика және терминдер


Үш тілде білім беруді жүзеге асыру мақсатында оқушыларға тапсырмаларды орындату барысында:

шайтанарба - велосипед- bicycle,

трамвай - трамвай-tram,

автобус-автобус -bus, ;

жарыс - эстафета – relay сөздеріне жекелей тоқталып, үш тілде айтқызу.

Құндылықтарды дарыту

Оқушының тәртібі мен күнделікті іс- әрекеттерін ынталандыра отырып, бір-біріне құрметпен қарауға, топта ынтымақтаса жұмыс жасауға, «Рухани жаңғыру – болашаққа бағдар» бағдарламасы негізінде потриотизмге, азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Математика пәні

Сөздегі дыбыстарды санау арқылы байланысады.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтадан көре отырып, әріптердің дұрыс жазуын, дыбысталуын үйренеді.

Бастапқы білім

1.1.8.1 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

«Жоғалған әріптер» әдісі

Оқушыларға сөздер беріп, қалып қойған Ё ё дыбысын тапқызу. Сөздерге байланысты берілген суреттерден әңгіме құрау.

Берілетін сөздер: мант....р, шахт....р, т.б





Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық отмосферасы

«Жүректен жүрекке» әдісі

Оқушылар дөңгелене тұрады, қолындағы жүрекшесін бір-біріне ұсына отырып, тілектерін айтады. Оқушылардың сабаққа деген ынтасы артады. Сабақ барысында бір-бірімен жақсы қарым-қатнаста болады.


«Ақ сандығым ашылды,

ішінен жібек шашылды» әдісі

Сандықтың ішіндегі кәмпиттерді алып түстері бойынша топқа бөлінеді

Топқа бөлу - конфеттермен

Бейнежазба көрсету.

Тапсырмалар орындау.

Кері байланыс ұйымдастыру.











Сандықша

конфет

Сабақтың ортасы

1 тапсырма «Орамал тастамақ» ойыны



Оқушылар орнында отырады. Мұғалім орамалды алып, бір оқушының алдына тастайды. Орамал алған оқушы бір сөз айтады, сөзін буынға бөледі. Кейбір оқушыларға айтқан сөзіне байланысты сөйлем құратамын.

ҚБ. «От шашу» арқылы бағалау

Оқушылыр әр жауап соңында үш шапалақ жасап отырады.



2 тапсырма Бейнежазба көрсету

- бейнежазбаны көреді

-Бүгінгі қонағымыз қандай әріп? В дыбысы (үш рет айту)

Shape1





3 тапсырма «Саралау» әдісі

Оқушылардың сұраққа толық жауап беруін қадағалаймын.

Қойылатын сұрақтар

- Қонағымыз ат жарысына қай көлікпен келеді?

- Ат жарысын тағы қалай атауға болады?

- Бәйге қазақ халқының қандай ойыны?

- Қандай ұлттық ойындарды білесіңдер?

- Ат жарысына тағы қандай көліктермен келуге болады екен?

Оқушыларға Велосипед, Автобус, Трамвай сөздерін оқыту. Математика пәніндегі есептеу дағдыларын пайдалана отырып, сөздегі дыбыстарды санату.

Барлық оқушыларға сөздерді қатесіз оқытамын, көптеген оқушылар сөзге дыбыстық талдау жасайды, сөздерді қатыстырып сөйлем құрайды. Кейбір оқушыларға ұлттық ойынға байланысты шағын мәтін құратамын. Қиындыққа тап болған оқушыларға қосымша түсініктер беремін.



ҚБ. «Күлегештер» арқылы бағалау

Жауаптары мен тапсырмасына байланысты күлегештер беру.



Сергіту сәті «Қара жорға» биі

Интербелсенді тақтадан көре отырып оқушылар билейді.



4 тапсырма (ТЖ) «Істеп көрсет» әдісі.

Мақсаты: бүгінгі сабақта оқыған мәтіндерді түсінгендерін және ұлттық ойын жайлы білімдерін іс-жүзінде қолдану.

Берілетін тапсырма:

- мәтінді оқы және түсін;

- топта ақылдас;

- ортаға шығып көрсет;



5 тапсырма «Бірге ойлаймыз» әдісі



- жеңімпазға берілетін сыйлықты жұмбақ шеше отырып, анықта.




ҚБ «Бас бармақ» арқылы бағалау

Тапсырмаға байланысты топтық жұмыс бағаланады.













АКТ













Суреттер

























АКТ





Топтама

Суреттер












Сабақтың соңы











6 тапсырма (ОТ) «Сақина тастамақ» ойын

Мақсаты: білім алушылар ойын жинақтап, тиісті сөздерді тауып тез айтуға дағдыланады.

Сақина артында сөздер орналасқан, сөздерді оқып, тиісті дыбыстарына қарай вагондарға орналастырады.






В Ё Э







ҚБ. «Жылы сөз» арқылы бағалау

«Жарайсың», «керемет орналастырдың», «дәл жауап бердің», «ойың ұшқыр екен» т.б сөздерді айту



Кері байланыс:

О қушылар сабақ барысы бойынша асықты бояйды.

Егер сабақ ұнаса жасыл түспен

Сабақта қиындықтарға кездескен болса сары түспен.

Сабақ орындау қиын болып, мұғалімнен көмек қажет болса қызыл түспен



Топтама суреттер




















Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушыларға сөздерді оқыта отырып, дыбыстық талдау жасаттым. Дыбыстық талдау жасай отырып, кейбір оқушыларға сөздерді қатыстырып сөйлем құраттым. Сөнымен қатар ұлттық ойындар туралы не білетінін айтты. Қабілеті төмен оқушыларға сөздерді дұрыс оқып, талдау үшін қосымша көмектер көрсеттім.

Оқушылардың уәжін арттыру үшін әр тапсырма соңында ҚБ ұйымдастырамын.



БК

Тапсырма

Дискриптор

Біледі

2

Сөздегі дыбыс түрлерін біледі

Түсінеді

3

Сөздегі дыбыстардың айтылуына қарай қалай бөленетінін түсінеді

Қолданады

6

сөздегі дыбыс түрлерін пайдалана отырып сөйлем құрайды.



«Қара жорға» биін билете отырып, дене қимылдарын дұрыс жасауын, партада дұрыс отырыуын қадағалап отырдым.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Иә, оқу мақсатына қол жеткізді. Себебі оқушылыр «Саралау» әдісі арқылы сұрақтарға толық жауап беріп, берілген тапсырмадағы сөздерін дұрыс оқыды. Математика пәніндегі есептеу дағдыларын пайдалана отырып, сөздегі дыбыстарды санай отырып, дауысты-дауыссыз, жуан және жіңішке дыбыстарды дәлелдеп берді.

Қиындыққа тап болған оқушыларға қосымша түсініктер беріп, ынталандырып отырдым.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Топтық жұмыс. Мұнда оқушылар топтаса отырып, мәтінді талдап, көрінісін қоюда белсенділік танытты.

2: «Сақина тастамақ» әдісі арқылы алдыңғы сабақтардағы әріптерді айта отырып байланыс орнады.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Ынтымақтастық атмосферасында оқушылардың бір –біріне айтқан тілектері.

2: Қалыптастырушы бағалаудың дұрыс жүргізілуі.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Сабақтарымды жоспарлауда жаңартылған білім беру бағдарламасының негізгі тәсілдерінің бірі жұптық, топтық жұмыстарды ұйымдастыра отырып, ойын ашық айтуын, сыни тұрғыдан ойлана отырып сұрақтарға жауап беруін қамтамассыз етемін. Тапсырмалар орындауда бағдарлама құндылықтарын пайдалана отырып оқушы уәжін арттырамын.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!