Келісемін:
Өткізу орны: 303
кабинет
|
Мерзімі:
27.04.2017
Уақыты:
15.15 –
16.00
|
Сыныбы: 6
«А»
|
Пәні: қазақ
әдебиеті
Пән мұғалімі:
Төребекова Іңкәр Қымбатқызы
|
Тақырыбы:
|
Дулат Исабеков «Ата
үміті».
|
Мақсаты:
|
Д. Исабековтың шығармашылығы
туралы мағлұматтарын
кеңейту.
|
Міндеттері:
|
Білімділік – Қазақ
әдебиетінің көрнекті қаламгері, танымал жазушы, драматург Дулат
Исабеков өмірі мен шығармашылығы жайлы оқушыларға түсінік беру.
Жазушының оқырмандаржылы қабылдаған «Бекет», «Әпке», «Мұрагерлер»
драмалары мен «Сүйекші», «Дермене», «Бәз соғысты көрген жоқпыз»
сынды хикаяттарының негізгі тақырыбы мен көтерген мәселесі, ондағы
басты кейіпкерлердің іс – әрекеттері жайлы түсінік
беру.
Дамытушылық –
Оқушылардың білімді оқушылық деңгейден шығармашылық деңгейге
жеткізулеріне түрткі болу, танымдық ойлаулары мен шығармашылық
ізденістерге дағдыландыру. Мәтінмен жұмыс істеуге
дағдыландыру.
Тәрбиелік
–Оқушыларға адамзат әдебиеті, мәдениеті, рухани байлығынан іздену,
оны құрметтеуге баулу. Жақсыдан үйреніп, жаманнан жиренуге
баулу.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Әңгімемен жұмыс жасай отырып,
әңгімеге зер салады, функционалдық сауаттылығы артады.
Интеллектуалды деңгейі мен өмірлік көзқарастарында өзгерістер
болады. Ізденуге ықпал
етеді.
|
Сабақтың
түрі:
|
қайталау
сабағы
|
Қолданылатын
әдіс –
тәсілдер:
|
Іздендіру, модель жасау,
талдау, мәтінмен жұмыс, саралау, миға шабуыл сұрақтары, презентация
қорғау, болжам жасау.
|
Көрнекілігі және құрал
жабдығы:
|
Бейнетаспа, оқулық,
хрестоматия, презентация, модель, Венн
диаграммасы.
|
Оқытудың
формалары
|
топтық, ұжымдық, индивидуалды
форма.
|
Сабақтың
технологиясы
|
Проблемалық оқыту, ұжымдық
оқыту әдістері. Миға шабуыл, болжам – пікір, модель қорғау. «Ой
салу, ойланту» технологиясы.
|
Сабақтың
барысы:
|
Кезеңдері
|
уақыты
|
мұғалімнің іс -
әрекеті
|
Оқушының іс -
әрекеті
|
Бағалау
|
Ұйымдастыру
|
3
минут
|
Оқушыларды үш топқа
7-8 оқушыдан бөлу.
I топ,
II
топ,
III
топ
Топ
ережесі:
-
Тәртіпке
бағыну
-
Өзара
сыйластық
-
Тыңдай білу, ести
білу
-
Белсенділік
таныту
-
Сын мәдениетіне
үйрену
-
Қолдау
көрсету
-
Уақытты
үнемдеу
|
Орындықтардың артқы жағында
топ аттары кәмпит қағаздарының түстері бойынша үш топқа 7-8
оқушыдан бөлінеді.
|
Мадақтау
|
Қызығушылығын
ояту
Тақырыпты
айқындау.
«Болжау
стратегиясы»
Мақсат
қою.
|
2
минут
|
Бағыттау:
-
Біз топқа қалай
бөліндік?
-
Бүгінгі
тақырып?
-
Сабақ мақсатымен
таныстырады.
|
1. Кәмпит
қағаздарының түстері арқылы.
2. Дулат Исабеков «Ата үміті».
3. Оқушылар сабаққа келудегі өз мақсаттарын ортаға
салады.
|
Мадақтау
|
Үй тапсырмасын
тексеру
|
10
минут
|
Дулат Исабеков «Ата
үміті» («Дермене» повесінен үзінді) бойынша мазмұндық жоспар
құру.
|
Оқушылар әңгіме бойынша жазған
мазмұндық жоспарларын
қорғайды.
Оқушылар жауабы
тыңдалады.
|
Формативті
бағалау
|
Жаңа
сабақ
I кезең. Топтық
жұмыстар:
|
5
минут
|
I
топ
-
«Ата үміті».
Сюжеттік – композициялық жоспар құру. Әңгіме тақырыбы, көтерген
мәселесі. Оқиға желісі.
II
топ
-
Әңгімедегі
кейіпкерлерге микро –
мінездеме.
Кейіпкерлер
|
Микро –
мінездеме
|
Іс -
әрекеті
|
|
|
|
III
топ
Үзіндідегі
кейіпкерлерге салыстыру
жұмысы.
|
-
Оқушылар шығармаға
композициялық талдау
жасайды.
-
Әңгімедегі
кейіпкерлерге микро – мінездеме
жазады.
-
Үзіндідегі
кейіпкерлерге салыстыру жұмысын
жүргізеді.
|
Формативті
бағалау
|
Сергіту
сәті
|
1
минут
|
Ал бәріміз
тұрайық,
Алақанды
ұрайық.
Оңға қарай
бұрылып,
Солға қарай
бұрылып.
Бір отырып, бір
тұрып,
Бой серігіп
алайық.
|
|
Мадақтау
|
II кезең. Шығармашылық бағыттағы
тапсырмалар:
|
5 минут
|
Шығарманың өн
бойында кездесетін адамдық іс – әрекеттер мен жауыздықты,
сатқындықты салыстырыңдар. Сол туралы ой
бөлісу.
|
Оқушылар
дүниеқоңыздық, қатыгездік, адамгершілік пен адалдық туралы ойларын
бөліседі.
|
Формативті
бағалау
|
III кезең. Іздендіру – зерттеу
бағытындағы тапсырмалар (өз қалаулары бойынша): «Адамгершілік пен
адалдықты қалай түсінемін?»
|
10
минут
|
-
-
Өзінің адамдық
өміріңнің платформасын жобаға салып, қорғауға талаптан. «Адамдық
борышың не?» модельге түсір.
Адамдық
б
орышым
|
|
Оқушылар өз
қалаулары бойынша кестені
толтырады.
Оқушылар өз ойларын
модельге түсіреді.
|
|
Қорытындылау
|
5минут
|
Тапсырмаларды ортаға
салу, талқылау.
Бекіту
сұрақтары:
-
Қаламгерлердің
көтерген міселесі не?
-
Басты кейіпкердің
тағдыры туралы не айтар
едің?
-
Қаламгердің
шешімімен келісер ме
едіңдер?
|
Түйін жасайды,
жинақтайды, дәлелдейді.
|
Формативті
бағалау
|
Үйге
тапсырма
|
1
минут
|
Берілген
шығармашылық жұмыстарды
аяқтау.
|
Оқушылар
күнделіктеріне жазып алады.
|
|
Бағалау
|
1
минут
|
Әр топ бағалау
парақшасы арқылы өзін – өзі
бағалайды.
|
Топ өзін – өзі
бақылау парағы бойынша
бағалайды.
|
Мадақтау
|
Рефлексия
|
3
минут
|
Қойған мақсаттарына
жеткендігін немесе жетпегендігі туралы жазған стикерлерін тақтаға
шығып, толық жетсе – ағаштың тамырына, жартылай жетсе – діңгегіне,
түсінуге қиындықтар туындаса – ағаштың басына
жабыстырады.
|
Білім нәтижесін
саралайды:
«Саялы бәйтерек»
аясында» - сурет/стикер.
Әр топ өзіне
берілген тапсырма бойынша рефлексия
жазады.
|
Мадақтау
|