Психологиялық ахуал
тудыру
Топқа бөлу 3 топ Аға, Әпке,
Іні
І. Қабырғадағы
фразалар:
Менің тірлігім – үмітімде.
Үмітім өз қолымда емес.
(Ғ.Мүсірепов)
Дүниеде ана махаббатынан
қасиетті нәрсе жоқ. Оның алдында адамды ынтықтырушы өзге дүниелер
әлсіз келеді. (В.Г.
Белинский)
Нәзіктік атаулының жиынтығы –
ананың алақаны,
сондықтан да ол – сәби үшін ең
жылы ұя. (В. Гюго)
Ана көрегендігінің теңдесі
жоқ. Ана мен баланың
арасын
көзге көрінбейтін тылсым сырлы
жіп жалғап тұрады.
(О.Бальзак)
Осы фразалардың біздің
алдыңғы сабақта қарастырған тақырыппен қандай байланысы
бар?
II. Сабақ тақырыбы, мақсаты
таныстырылады.
III. Жаңа сабақты меңгерту.
Кейіпкерлер бейнесі ашылатын сахналық қойылымнан үзінді
көрсетіледі.
Видео көрсету. 4:30-7:50
минут аралығы
1.Драманың қай кезі
сипатталды?
2. Шығармада қандай
кейіпкерлер бар еді? Отбасы мүшелері түгел
ме?
3. Оқулықтағы драмамен
қойылымнан қандай өзгешелік
байқадыңдар?
1-тапсырма. Топ мүшесінің бірі стикерлерге
жазылған кейіпкер атын суырып алады, топтарға берілетін
кейіпкерлер:
Қамажай, Темір, Нәзила,
Омар, Ермек, Әкесі
Топтар
«Дербес пікір
айту» тәсілі бойынша кейіпкерге
қатысты мәліметтерді іріктеп, жүйелейді, өзіндік пікір, дәлел,
мысал, қарсы дәлел, қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысалдар
келтіреді, адамгершілік тұрғысынан талдап
айтады.
1. Өзіндік пікір (ой,
идея); Мысалы, Қамажай - өте
мейірімді, жаны нәзік, бауырлары үшін өз бақытынан бас тартқан
жан.
2.
Дәлел; Көңіліне қаяу салған
бауырларын кешіре білуі, Қабенге
қайырылмауы.
3. Өз пікірін айғақтайтын
мысал; Қамажай. Мен сені түсінемін. Бірақ
амалым не? Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын
ойлауға хақым жоқ.
4. Өз пікіріне қарсы
дәлел; Қазақстан Республикасының
Конституциясында әркімнің өмір сүруге құқылы екендігін атап
көрсетеді.
Дескриптор:
1. Кейіпкерге қатысты
мәліметті жүйелейді
2. Кейіпкерге қатысты дербес
пікір айтады
3.Адамгершілік тұрғысынан
талдайды
4. Өз пікірін дәлелді
жеткізеді
IV. Барлық топ жауаптарын
таныстырады, критерийге сай дескрипторлар арқылы бірін-бірі
бағалайды 1-2, 2-3, 3-1
топты
2-Тапсырма. Жұптық жұмыс.
«Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі арқылы шығармадағы
отбасылық құндылықтарды
атайды.
Ескерту! Өз ойыңызды бір-екі
сөйлем арқылы
жеткізіңіз!
Драмадан қандай құндылықты көре
алдыңдар?
Менің
пікірім...........................................................................................
Отбасындағы құндылықтарды сақтау үшін не істеу
керек?
Менің
пікірім...........................................................................................
Дескриптор
-
«Әпке» шығармасына композиялық
талдау бойынша отбасындағы құндылықтарды
айтады
-
Өз ойын бір-екі
сөйлем арқылы жеткізеді
-
Жұппен жұмыс
жасайды
Мұғалімнің кері байланысы,
қалыптастырушы бағалау
VI. 3-тапсырма Жеке
жұмыс. «5
минуттық эссе жазу» әдісі
Тақырыбы: «ӘУЛЕТ ЖҮГІН АРҚАЛАҒАН
ҚЫз»
Оқушылар
жинақталған дәлелдер мен тезистерді қайтадан қарастырып, құрылымдап
аргументативті эссе жазады. Эссе жазу барысында төмендегі
клейшелерді қолдану керек:
-
Қамажайдың іс-әрекетіне өз
көзқарасым.......
-
Автордың
Қамажайды суреттеудегі шеберлігі
...
-
Қамажайдың бойындағы адамгершілік
қасиеттері..........
-
Отбасына
деген Қамажайдың махаббаты
..............
-
Қамажайдың бауырларына деген қамқорлығы мен бүгінгі күнгі
әпкелердің
мейірім-махаббаты..............................
Оқушылар
эсселерін алмасады.Бір-бірінің эссесін бағалау кезінде оқушылар
тақырыптың ашылуына, тезистерге сай дәлеледер келтіруіне,
дәлелдердің алынған дереккөздерінің көрсетілуіне және әр ойдың
қорытындыланып отырғанына назар
аударады.
Дескриптор:
Оқушылар бес минут ішінде
жазған жауаптарын топ ішінде сағат тілімен жылжыта отырып оқиды,
өзара бағалайды.
Дескриптор бойынша
бірін-бірі бағалау
VII
. Рефлексия "SMS
-хат" әдісі арқылы Қағаздан жасалған қалта
телефондарға смс -
хат
Әсер
алдым......................................................................
Пікірім............................................................................
Кедергі
болды.....................................................................
Ескеретін
болам..................................................................................
|