Материалдар / Ашық сабақ Дулат Исабековтің "Әпке" драмасы 8-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Дулат Исабековтің "Әпке" драмасы 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Дулат Исабековтың "Әпке" драмасы бойынша қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне, жас мамандарға көмегі бар. Қорытынды сабақ ретінде жасалған. Өзім ашық сабақ өткізгенмін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2020
511
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

мерзімі: 04.03.2020

Сынып 8

пәні: қазақ әдебиеті

мұғалімі: Абдирахманова Г.М.

сабақтың тақырыбы:

Дулат Исабеков «Әпке» драмасы


оқу мақсаты:

8.3.3.1 Шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу

сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады: шығарма мазмұнын айта алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдай алады

Кейбір оқушылар орындай алады: Шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жаза алады

бағалау критерийі:

Шығарманың көркемдік идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жаза алады

тілдік мақсат:

Оқушылар: драмалық шығарманың үлкенді-кішілі бөлім-бөлшектерінің бір-бірімен түрлі тәсілдер арқылы байланысатынын түсінеді.

Пән ерекшелігіне сай лексика мен терминология: әдеби шығарманың құрылысы, акт, перде, көріністер т.б.

Диалог пен жазылым үшін қажетті тіркестер: менің ойымша, шығарма композициясына сай ..., мен ... ойлаймын т.б.

құндылық:

Сабақ мазмұны арқылы жеке/топта жұмыс жасау, жауапкершілік және өзін-өзі, өзгені бағалай білу құндылықтары оқушы бойына сіңіріледі.

пәнаралық байланыс:

Құқық пәнімен байланыс. Адам құқығын қорғайтын бас құжатымыз – Ата Заң.

алдыңғы білім

«Әпке» драмасының үзінділерімен жұмыс жасады, өз көзқарастарын дәлелдеу мақсатында оларды орынды қолданды.

АКТ қолдану дағдылары


кезеңі

Іс-әрекет

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурс

Сабақтың

басы

10 мин











Сабақтың ортасы (25 мин)

5 мин















10 мин













































5 мин





















5 мин





































5 мин








Психологиялық ахуал тудыру

Топқа бөлу 3 топ Аға, Әпке, Іні

І. Қабырғадағы фразалар:

Менің тірлігім – үмітімде. Үмітім өз қолымда емес. (Ғ.Мүсірепов)

Дүниеде ана махаббатынан қасиетті нәрсе жоқ. Оның алдында адамды ынтықтырушы өзге дүниелер әлсіз келеді. (В.Г. Белинский)

Нәзіктік атаулының жиынтығы – ананың алақаны,

сондықтан да ол – сәби үшін ең жылы ұя. (В. Гюго)

Ана көрегендігінің теңдесі жоқ. Ана мен баланың арасын

көзге көрінбейтін тылсым сырлы жіп жалғап тұрады. (О.Бальзак)

Осы фразалардың біздің алдыңғы сабақта қарастырған тақырыппен қандай байланысы бар?

II. Сабақ тақырыбы, мақсаты таныстырылады.



III. Жаңа сабақты меңгерту. Кейіпкерлер бейнесі ашылатын сахналық қойылымнан үзінді көрсетіледі.

Видео көрсету. 4:30-7:50 минут аралығы

1.Драманың қай кезі сипатталды?

2. Шығармада қандай кейіпкерлер бар еді? Отбасы мүшелері түгел ме?

3. Оқулықтағы драмамен қойылымнан қандай өзгешелік байқадыңдар?



1-тапсырма. Топ мүшесінің бірі стикерлерге жазылған кейіпкер атын суырып алады, топтарға берілетін кейіпкерлер:

Қамажай, Темір, Нәзила, Омар, Ермек, Әкесі

Топтар «Дербес пікір айту» тәсілі бойынша кейіпкерге қатысты мәліметтерді іріктеп, жүйелейді, өзіндік пікір, дәлел, мысал, қарсы дәлел, қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысалдар келтіреді, адамгершілік тұрғысынан талдап айтады.

1. Өзіндік пікір (ой, идея); Мысалы, Қамажай - өте мейірімді, жаны нәзік, бауырлары үшін өз бақытынан бас тартқан жан.

2. Дәлел; Көңіліне қаяу салған бауырларын кешіре білуі, Қабенге қайырылмауы.

3. Өз пікірін айғақтайтын мысал; Қамажай. Мен сені түсінемін. Бірақ амалым не? Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ.

4. Өз пікіріне қарсы дәлел; Қазақстан Республикасының Конституциясында әркімнің өмір сүруге құқылы екендігін атап көрсетеді.

Дескриптор:

1. Кейіпкерге қатысты мәліметті жүйелейді

2. Кейіпкерге қатысты дербес пікір айтады

3.Адамгершілік тұрғысынан талдайды

4. Өз пікірін дәлелді жеткізеді

IV. Барлық топ жауаптарын таныстырады, критерийге сай дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалайды 1-2, 2-3, 3-1 топты



2-Тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы шығармадағы отбасылық құндылықтарды атайды.

Ескерту! Өз ойыңызды бір-екі сөйлем арқылы жеткізіңіз!



Драмадан қандай құндылықты көре алдыңдар?

Менің пікірім...........................................................................................

Отбасындағы құндылықтарды сақтау үшін не істеу керек?

Менің пікірім...........................................................................................

Дескриптор

  1. «Әпке» шығармасына композиялық талдау бойынша отбасындағы құндылықтарды айтады

  2. Өз ойын бір-екі сөйлем арқылы жеткізеді

  3. Жұппен жұмыс жасайды


Мұғалімнің кері байланысы, қалыптастырушы бағалау



VI. 3-тапсырма Жеке жұмыс. «5 минуттық эссе жазу» әдісі

Тақырыбы: «ӘУЛЕТ ЖҮГІН АРҚАЛАҒАН ҚЫз»

Оқушылар жинақталған дәлелдер мен тезистерді қайтадан қарастырып, құрылымдап аргументативті эссе жазады. Эссе жазу барысында төмендегі клейшелерді қолдану керек:

  • Қамажайдың іс-әрекетіне өз көзқарасым.......

  • Автордың Қамажайды суреттеудегі шеберлігі ...

  • Қамажайдың бойындағы адамгершілік қасиеттері..........

  • Отбасына деген Қамажайдың махаббаты ..............

  • Қамажайдың бауырларына деген қамқорлығы мен бүгінгі күнгі әпкелердің мейірім-махаббаты..............................



Оқушылар эсселерін алмасады.Бір-бірінің эссесін бағалау кезінде оқушылар тақырыптың ашылуына, тезистерге сай дәлеледер келтіруіне, дәлелдердің алынған дереккөздерінің көрсетілуіне және әр ойдың қорытындыланып отырғанына назар аударады.

Дескриптор:


  • Алгоритмнің өз орнымен кем дегенде екеуін пайдалана алады;

  • драма желісі бойынша эссе тақырыбын ашады.


Оқушылар бес минут ішінде жазған жауаптарын топ ішінде сағат тілімен жылжыта отырып оқиды, өзара бағалайды.

Дескриптор бойынша бірін-бірі бағалау



VII . Рефлексия "SMS -хат" әдісі арқылы Қағаздан жасалған қалта телефондарға смс - хат

Әсер алдым......................................................................

Пікірім............................................................................

Кедергі болды.....................................................................

Ескеретін болам..................................................................................








Қабырғадағы фразалар













Ютуб әпке драмасының сахналық қойылымы













2-таратпа

Кейіпкерлер жазылған парақша







































3-таратпа





























4-таратпа











5-таратпа


































Менің тірлігім – үмітімде. Үмітім өз қолымда емес. (Ғ.Мүсірепов)

Дүниеде ана махаббатынан қасиетті нәрсе жоқ. Оның алдында адамды ынтықтырушы өзге дүниелер әлсіз келеді. (В.Г. Белинский)

Нәзіктік атаулының жиынтығы – ананың алақаны,

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!