Материалдар / Ашық сабақ Ежелгі Үндістан 6 сынып

Ашық сабақ Ежелгі Үндістан 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
. Ежелгі үнді халқын біледі біледіВ. Ежелгі Үндістан елінің тарихын анықтайды С. Қосымша дерек арқылы талдайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2018
741
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныбы6
Сабақтың тақырыбыЕжелгі Үндістан
МақсатыЕжелгі Үнді халқының құрылуы жөнінде түсінік беру
Күтілетін нәтижеА. Ежелгі үнді халқын біледі біледіВ. Ежелгі Үндістан елінің тарихын анықтайды С. Қосымша дерек арқылы талдайды
Керекті жабдықтар Оқулық , интер белсенді тақта, флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаш, бағдарлы карта және рефлексия парағы
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Кіріспе



Оқушылармен амандасу;Сабақ мақсаты мен критерийлерімен таныстыру

Сергіту сәті арқылы топқа бөлу.Жеке, топтық жұмыс. Топ ережесімен танысады, зейінін шоғырландырады.
Тұсаукесер



Өткен сабақ пен бүгінгі сабақты байланыстыру.

Өткен білімді еске түсіреді, қорытындылайды.



Негізгі бөлім Үй тапсырмасы:Тест жұмысы

Үй тапсырмасын тексеру Талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген тапсырмалар (шығармашылық қолдау идеясы )бойынша презентация



Жаңа сабақМәтінмен жеке жұмыстанып, «Жарнама» әдісі бойынша әр топқа бөлінген тақырыпша мәтінін жеке оқып, топпен талқылап, нәтижесін постерге түсіріп келесі топтарға кезекпен кезек жарнама жасайды. Бекіту. «Детальдарын қос»Топта жұмыс істеу кезінде тапсырмада көрсетілген сұраққа өз білімдерін көрсету үшін сөйлемді кеңейтуіңіз қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты топқа сыйлық беріледі. ( Сұрақтар оқулықтағы тақырыптың соңындағы сұрақтарды кеңейту барысында)Кері байланыс:Рефлексия парағы

Жаңа сабақта әр топ өзіне бөлінген тақырыптың мәтінін оқиды. Бөлінген тақырыпшаларын постерге тірек-сызба арқылы түсіреді. Соңында әр топ өзінің тақырыпшасын қорғайды және әр топ табыс критерийіне сүйене отырып бір-бірін бағалайды.
Қорытынды





Бекіту: «Серпілген сауал»Блум таксономиясының алты деңгейін басшылыққа ала отырып және тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтыру

өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау; ынталандыру, мадақтау, уәж айту, кеңес беру, «Жарайсың!»Топтық бағалауда екі жұлдыз,бір ұсыныс » тәсілін қолдану. «Бағдаршам» арқылы бағалау.





Кері байланыс:«Бүгінгі сабақ ұнады ма?»

Кері байланыста бүгінгі сабақта алған әсерлерін рефлексия парағын толтыру арқылы білдіріреді.
Сабақты талдау



Сыныбы6
Сабақтың тақырыбыЕжелгі Үнді мәдениеті
МақсатыЕжелгі Үндістанның мәдениеті туралы мағлұмат беру
Күтілетін нәтижеА. Ежелгі үнді мәдениетін біледіВ. Ежелгі үнді мәдениетін анықтайдыС. Ежелгі үнді мәдениетін қазіргі мәдениетімен салыстырады
Керекті жабдықтар Оқулық , интер белсенді тақта, флипчарт, маркер, түрлі-түсті қарындаш, бағдарлы карта және рефлексия парағы
Сабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Кіріспе



Оқушылармен амандасу;Оқушыларды «жорыққа шығу» сергіту сәті арқылы топқа бөлу;Сабақ мақсаты мен критерийлерімен таныстыру

Сергіту сәті арқылы топқа бөлу.Жеке, топтық жұмыс. Топ ережесімен танысады, зейінін шоғырландырады.
Тұсаукесер



Өткен сабақ пен бүгінгі сабақты байланыстыру.

Өткен білімді еске түсіреді, қорытындылайды.



Негізгі бөлім Үй тапсырма: Тест жұмысыЖаңа сабаққа ассоциация, арқылы оқушыны жаңа сабаққа әкелу.Үй тапсырмасын тексеру7 Талантты және дарынды оқушыларға кеңейтілген тапсырмалар (шығармашылық қолдау идеясы )бойынша презентация



Жаңа сабақ Мәтінмен жеке жұмыстанады.Топта талқылайды, нәтижесінде «интелект карта» жасайды және қорғайды.«Интелект картаны қорғаудағы өзіндік табыс критерийі беріледі.
  • Нақты фактілерді келтіреді;
  • Сөзбен келтірілген материалды тірек-сызба ретінде түрлендіреді,
  • Ұсынылған фақтілердің маңыздылығын айқындайды,
  • Оқу материалын «өз сөзімен» түсіндіру , қысқаша баяндау;
  • Шығармашылықпен шешу


  • Жаңа сабақта әр топ өзіне бөлінген тақырыптың мәтінін оқиды. Бөлінген тақырыпшаларын постерге тірек-сызба арқылы түсіреді. Соңында әр топ өзінің тақырыпшасын қорғайды және әр топ табыс критерийіне сүйене отырып бір-бірін бағалайды.
    Қорытынды





    Бекіту: «Серпілген сауал»Блум таксономиясының алты деңгейін басшылыққа ала отырып және тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтыру

    өзін-өзі бағалау парағы бойынша, өзара және топта критерий бойынша бағалау; ынталандыру, мадақтау, уәж айту, кеңес беру, «Жарайсың!»Топтық бағалауда екі жұлдыз,бір ұсыныс » тәсілін қолдану. «Бағдаршам» арқылы бағалау.





    Кері байланыс:«Бүгінгі сабақ ұнады ма?»

    Кері байланыста бүгінгі сабақта алған әсерлерін рефлексия парағын толтыру арқылы білдіріреді.
    Сабақты талдау







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ